Mitä rikollista olet tehnyt tai mitä ilkeyksiä olet tehnyt toiselle ihmiselle?

127 posts, 7 pages, 34,605 views

Daverian

Posts: 491

#41 • • Daverian
Pieniä kauppanäpistyksiä on pari. Ei muuta. Olen melko kiltti ihminen.

--
*Team Espoon Roboottiarmeija*

Caro²

Posts: 5,301

#43 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Fyraett, 26.4.2005 14:56:
---
Caro², 26.4.2005 13:42:
Moon ollu koulukiusaaja.. *kadutt* *uuh*

---


Sama tääl, vaikka en kuulunut niihin ykkös mopottajiin niin jälkeen päin hävettää kyl tosi paljon, hauskinta on se et pystyy nykyään vaihdella kuulumisia näitten kans ketä kiusannu :)



Ehkä eniten hävettää se, että (ainakin) osa heistä on sitä mieltä, etten ole kiusannut niitä laisinkaan.. Vaikkei se kiusaaminen ollut jokapäiväistä, tai edes viikkoista.. ehkä pikemminkin jotain paineiden purkamista .. emt.. typerää.
hallucinogen

Posts: 8,190

#44 • • Edited hallucinogen Edain

Caro², 26.4.2005 17:45:
Ehkä eniten hävettää se, että (ainakin) osa heistä on sitä mieltä, etten ole kiusannut niitä laisinkaan...


Eli oikeasti sua hävettää se, että olet epäonnistunut kiusaajana *nauru*

Mä oon ollu suht kiltti, naskina tuli jottain karkkia vissiin näpistettyä pari kertaa ja sit kerran kaveri pölli mun seurassa Tallinnanlaisesta kaupasta ja jäätiin kiinni ja mäkin jouduin maksamaan sakkoa, hurjat sata kruunua *nauru* Silloin oli kyl pissit housussa kun uhkas toimittaa meiät poliisille ja ennen kaikkea kertoa meiän äitille joka oli jossain siellä kaupassa *kuumah*

Pummilla oon matkustanut jo pitkään mut ostin viimeks lipun, tosin syy oli se et oli niin kamala määrä konnareita siel junassa et varuiks oli pakko ostaa *hymy*

--
pikku-*possu*

typ0

Posts: 1,892

#45 • • typ0 syntax error
ja sitten kun ollaan saatu tietää sukupuoli, ikä, paikkakunta, genitaalialueen karvoitus, tämän hetkinen seurustelu tila...

joks se kukakukinon taulukko on valmis?

*nauru*

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

jansku=p

Posts: 108

#46 • • jansku=p sheikkeri

mrx, 26.4.2005 14:48:
---
jansku=p, 26.4.2005 12:57:


Just sain 40 sakot kun matkustin Berliinissä maanalasessa lastenlipulla..Toi oli kyllä ihan silkka vahinko,en tienny että se oli lastenlippu..no tasottaa niitä kertoi kun oon matkustanu pummilla*justjoo*..



---

Älä vaan sano, että menit maksamaan ton..ei nimittäin tarttis..*vink*




---
No menin*justjoo*..ja maksoin ihan viellä suoraan käteisellä..heh,no saimpa kahden tunnin ilmasen lipun maanalaisee siitä hyvästä..*hih*..ja eihän se oo kun rahaa*hmph*

--
Everything looks bad if you remember it

Avatar
#47 • • Edited gnomex Guest

hardikaveri, 26.4.2005 14:09:

ai ootko mafioso vai kenties moottoripyöräjengissä "duunissa"

*iloinen*



Oon yhdessä isossa kauppakeskuksessa järjestyksenvalvojana...
Avatar
#48 • • astaroth Guest

Gnomex, 26.4.2005 21:52:
Oon yhdessä isossa kauppakeskuksessa järjestyksenvalvojana...


Tervetuloa taas suosimaan ravintolamme tuotteita tässä joku aamu :)
Avatar
#49 • • Edited Ketku Guest
Tätä tekoa kadun vielä tänäkin päivänä!!! Vuosia sitten istuskelin eräässä ravintolassa ja siinä samalla sain idean et tungempa molemmista päistä teräviä hammastikkuja penkinpehmusteen sisään, pystyyn ja tungin niitä useaan penkkiin ja koetin vielä kädellä et ne varmasti pistää ja kovaa!!!! Muutaman päivän päästä menin samaan ravintolaan korjatakseni tekemäni kepposet ja sieltä oli kaikki penkit vaihdettu!!!!*nauru* Pelkkä ajatuskin vihloo rintaani että joku on istahtanu hammastikun päälle......*nauru**pahis**iloinen*
Juhgu

Posts: 7,921

#50 • • Juhgu Virnistelijä

Ketku,
Muutaman päivän päästä menin samaan ravintolaan korjatakseni tekemäni kepposet ja sieltä oli kaikki penkit vaihdettu!!!!



Tuli sit ravintolalle ihan pieni lasku sun hammastikuista *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

deena

Posts: 276

#51 • • deena tenukeppi

jansku=p, 26.4.2005 12:57:
Joskus pikkusena seurakunnan leirillä oli aina huone tarkastukset joissa sai pisteitä sen mukaan kuin siisti huone oli..Meillä oli sitten kaverin kanssa kuningas idea mennä sotkemaan huone joka oli jaetulla ekalla sijalla meidän kanssa..Jäätiin kiinni tosta..oli himppasen noloa

Onhan sitä kaikkea tullu tehtyä, mutta mä uskon että kaikki paska mitä sä joskus teet palautuu sulle takas jossain muodossa..joten yritän käyttäytyä kunnolla aina välillä*nauru*



Niiih,ne seurakunnan leirit!Mikseiköhän meistä muuten tullu isosia...?????????

Yritetään käyttäytyä kanssa=) Kuin se sun NYE-lupaus on pitäny?*nauru* Ei viinaa kuukauteen jos muisti menee*ding**iloinen*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

jansku=p

Posts: 108

#52 • • jansku=p sheikkeri

deena, 6.5.2005 23:15:
---jansku

---


Niiih,ne seurakunnan leirit!Mikseiköhän meistä muuten tullu isosia...?????????

Yritetään käyttäytyä kanssa=) Kuin se sun NYE-lupaus on pitäny?*nauru* Ei viinaa kuukauteen jos muisti menee*ding**iloinen*


hmmmm.en muista tollastalupausta ollenkaan..oonx mä sen tehny??..no lupaan että tänään ei enää viinaa ollenkaa...tai what ever...kuka todistaa*nauru*

--
Everything looks bad if you remember it

Avatar
#53 • • Pirpeli Guest
Ajanut ylinopeutta, saanut siitä sakot. Kolhinu parkkiksella autoa, en saanu sakkoja. Ja sitte vähän muutakin pientä....ja sellasta viatonta...
Juhgu

Posts: 7,921

#54 • • Juhgu Virnistelijä
Noh, ylinopeutta on joskus tullut ajeltua ja nappasinpa kamerasta sakotkin. Ilkeyksiä en juurikaan harrasta, mutta joskus aiheutan tahtomattani toisille pahaa mieltä. :|

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

sapeli

Posts: 11,768

#55 • • sapeli jokukukamikä?

Pirpeli, 7.5.2005 03:01:
ja sellasta viatonta...



Niin niin... *justjoo* *iloinen*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#56 • • Edited CryOniC Guest
ehkä vähän liikaki..*eiei*
Jutu

Posts: 3,054

#57 • • Edited Jutu Blondi
Voi voi. En oo koskaan tehnyt mitään mistä olisi tullut rangaistus, mutta kerran elämässäni oon joutunut poliisien kanssa tekemisiin, mutta onneksi selvisin pelkällä varoituksella. Häpeän vieläkin tapahtunutta *blush* Ilkeyksiä nyt tulee tehtyä ihan tahattomasti silloin tällöin ja veljelle tulee tehtyä ihan tahallisestikin, kuten heitetään kaikki tavarat pöydältä alas ja niin edelleen. En mä oikeesti oo paha ihminen, Manu ihan oikeeshti.
Ai joo, ja ylinopeutta tulee ajettua melkein aina.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

[zuho]

Posts: 238

#58 • • [zuho] Team Jorma
Pienempänä oon näpistelly, mut siit on joku 10 vuotta... Isompana työnpuolesta on sattunu ja tapahtunu aikapaljon kaikkea pas**a kolmenvuoden sisällä, josta en ole niinkään ylpeä, varsinkaan kun oikeudessa on tullu ravattua enemmän ku pari kertaa ja tappouhkauksia on tullu enemmän ku sata juuri näitten juttujen takia... Ei yhtää kiva =(, mut nyt oon uudessa duunissa toimistotyötä tekemässä, jossa vihaiset asiakkaat on 100:n, ellei jopa 1000:n kilometrin päässä ja elämä hymyilee. *iloinen*

--
-Juho

AnssiV

Posts: 1,798

#59 • • AnssiV EDM saved me from Jesus
Joskus tyyliin 10 vuotta sitten jäin Juankoskella kylän kummassakin kaupassa kiinni varastamisesta..
Sit mä ja kymmenkunta muuta tyyppiä eräänä talvena murtauduttiin yhteen asumattomaan rakennukseen keskellä Juankosken kylää, ei kyllä viety mitään, kunhan oltiin vaan... ...nousi sitten hirmu hälinä siitä ja sovitteluun se sitten meni...
Mut joo, "se oli sitä surutonta nuoruusaikaa..."*joo*
Avatar
#60 • • RINY Guest
Varastanu vanhempien säästöpossusta kaikki pennit ja ostanu kilottain karkkia, ne rahat mitä en ehtiny käyttää piilotin meijän vanhaan pakastimeen johonki rasiaan! *nauru*