Mitä rikollista olet tehnyt tai mitä ilkeyksiä olet tehnyt toiselle ihmiselle?

127 posts, 7 pages, 34,614 views

Avatar
#21 • • GoA Guest
Minä olen *enkeli*
Saarus

Posts: 95

#22 • • Saarus
No ei oo mitää ihan älyttömyyksiä tullu tehtyy, joitain sakkoja saanu mopojutuista sillon teinivuosina, penskana leikittiin et kaupasta saa ruokaa ilmatteeks jaaaa...
Ainii no ex kämppistä tuli opetettuu hajupommin (maitopurkkiin kananmuna ja muuta tuokion päästä kivalle tuoksahtavaa, se kun ei siivonnu koskaan) voimin jotta ois voinu jättää potkasematta mun kissaa *dissaa*

--
-life is life and show must go on-

¡ Previous post about a year ago !
BUTCHER-KK

Posts: 595

#23 • • BUTCHER-KK AGENT OF LUNA ¤ FAST ¤ FWO.ry
*pahis* & *enkeli*

--
JAGUAR ALCONRG DRINK 9% VS RED DEVIL ALCONRG DRINK 9%

Avatar
#24 • • Edited gnomex Guest
Ois niin paljon kerrottavaa mut ei niistä oikeen voi puhua... töiden takia, vaitiolovelvollisuus.

Btw. Pyhittääkö tarkoitus keinot? *enkeli*
keisha

Posts: 1,394

#25 • • keisha bullet with butterfly wings
Kyllähän sitä on tullut matkustettua pummilla, käveltyä punaisia päin ja alaikäisenä kävin baarissa kaverin papereilla. Varastanu en oo koskaan, paitsi viinaa iskän baarikaapista kävin joskus salaa ottamassa.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)

jansku=p

Posts: 108

#26 • • jansku=p sheikkeri
Hmmm...sakkoja tullu liikenteessä törttöillessä,esim. sain auton lunastuskuntoon kun kolmion takaa vähän varomattomasti kurvailin..Ja niistä muista ei ole lupa puhua..sanoo äiti*hih*

Just sain 40 sakot kun matkustin Berliinissä maanalasessa lastenlipulla..Toi oli kyllä ihan silkka vahinko,en tienny että se oli lastenlippu..no tasottaa niitä kertoi kun oon matkustanu pummilla*justjoo*..

Ja kerran jouduin poliisin kanssa tekemisiin kun yritin murtautua kotiin. Baarissa oli just sitä ennen pöllitty kasi jossa oli avaimet ym.*eiei*

Joskus pikkusena seurakunnan leirillä oli aina huone tarkastukset joissa sai pisteitä sen mukaan kuin siisti huone oli..Meillä oli sitten kaverin kanssa kuningas idea mennä sotkemaan huone joka oli jaetulla ekalla sijalla meidän kanssa..Jäätiin kiinni tosta..oli himppasen noloa

Onhan sitä kaikkea tullu tehtyä, mutta mä uskon että kaikki paska mitä sä joskus teet palautuu sulle takas jossain muodossa..joten yritän käyttäytyä kunnolla aina välillä*nauru*

--
Everything looks bad if you remember it

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#27 • • Edited Aziz Combat Fighter

jansku=p, 26.4.2005 12:57:
Joskus pikkusena seurakunnan leirillä oli aina huone tarkastukset joissa sai pisteitä sen mukaan kuin siisti huone oli..Meillä oli sitten kaverin kanssa kuningas idea mennä sotkemaan huone joka oli jaetulla ekalla sijalla meidän kanssa..Jäätiin kiinni tosta..oli himppasen noloa



Hyvä et oli menny kristilliset opetukset perille :D

edit: Itte en oo kyl oikeestaan tietosesti rikkonu lakia muutaku joskus 6-vuotiaana pöllin suklaapatukan citymarketista, mut siitäki tuli huono omatunto ja lupaavasti alkanut varkaan ura tyssäsi siihen.

Tietenkin nuorempana tuli rikottua alkoholilainsäädäntöä käymällä alaikäsenä baarissa ja ostamalla väärillä papereilla tupakkaa, mutta mitään sen suurempaa rötöstä ei oo tullu tehtyä. Mulla ei henkilökohtanen moraali anna periks ees viedä rahoja toisen ihmisen lompakosta jos sellasen sattuu kadulta löytämään.

Kyse ei oo ennemminkään mistään rangaistuksen pelosta, vaan sisäisestä tunteesta siitä, että tekee väärin. Ja se on jostain syystä mulle iso juttu. En usko mihinkään karman lakeihin tai vastaavaa, must on vaan tärkeää tietää itse että toimin oikein ja jokainen tollanenkin tilanne missä on mahdollisuus joko toimia väärin (esim. viedä jotain mikä ei kuulu itselle) tai toimia oikein (eli palauttaa se omistajalleen) toimii pienenä 'testinä' et kuinka voimakas oon vastustamaan kiusauksia.

Tietty sit välillä tulee tilanteita missä jonkin esineen omistajan selvittäminen on mahdotonta, esim. jos löytää aurinkolasit kadulta tjsp, ni en mä niitä välttämättä jaksa mihinkään löytytavaratoimistoon kiikuttaa. Mut kyl noita lompakoita on tullu vietyä varmaan vajaa kymmenen tähänki mennessä, siis poliisille. Löytölompakoita.
shaderna

Posts: 157

#28 • • shaderna
En oo ketää tappanu

--
just tryin` not to give a fuck

hrdkvr

Posts: 3,929

#30 • • hrdkvr KURGO

Gnomex, 26.4.2005 12:30:
Ois niin paljon kerrottavaa mut ei niistä oikeen voi puhua... töiden takia, vaitiolovelvollisuus.

Btw. Pyhittääkö tarkoitus keinot? *enkeli*



ai ootko mafioso vai kenties moottoripyöräjengissä "duunissa"

*iloinen*

mä en ole pikku kiusaa kummempaa tehny..

joskus skidinä kaupasta jotai kääntäny
ja yhet sakot vr:tä

mä olen *enkeli*

--
-keep it hard-

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#31 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tähän riittää varmaan vastaukseksi että nuorena tekee kaikkea tyhmää ja vanhempana sitten saa järjen päähän. Mitään henkilövahinkoja, siis pahoinpitelyjä tai muuta vastaavaa en ole kyllä ikinä tehnyt. Kaikkea muuta pientä on skidinä valitettavasti tehty. Mistään ei tosin jääty ikinä kiinni *pahis*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

mrx

Posts: 260

#32 • • mrx Bassjunkie

jansku=p, 26.4.2005 12:57:


Just sain 40 sakot kun matkustin Berliinissä maanalasessa lastenlipulla..Toi oli kyllä ihan silkka vahinko,en tienny että se oli lastenlippu..no tasottaa niitä kertoi kun oon matkustanu pummilla*justjoo*..



Älä vaan sano, että menit maksamaan ton..ei nimittäin tarttis..*vink*
Fyrisch

Posts: 4,525

#33 • • Fyrisch

Caro², 26.4.2005 13:42:
Moon ollu koulukiusaaja.. *kadutt* *uuh*



Sama tääl, vaikka en kuulunut niihin ykkös mopottajiin niin jälkeen päin hävettää kyl tosi paljon, hauskinta on se et pystyy nykyään vaihdella kuulumisia näitten kans ketä kiusannu :)


sakkoja oon maksanu 970mk + 115e

ensimmäinen sakko tuli yhest hauskast sporamatkast ja toinen tuli ku oli kiire kirkkonummelt kotiin

Mistää muusta en tiedä mitää *pahis*


yhen jutun voisin lisätä vielä koska olin melkee ite sekaantumas tähän, mut onneks väsymys pakotti kotiin!

alle 18 vuotiaina joutu häröillä kaupungil koska luonnollisesti ei ollu papereit eikä voinu/kiinnostanu lähtee baariin..

kauhees pirtukännis kaverit jäi makkaratalolle miettii mitä tekis, ite päätin sit lähtee kotiin..
nää sankarit oli sit ottanu hissin alas rautatientorille, miten tää voi olla mahollist jos koko paikka on suljettu..

noh, sinne se hissi meni mut ei päässy ylös takas enää..

sit taivaan kirkkaimpina tähtinä ne päätti repii yhen kalterioven auki ja lähtee tutkimaan ja ihmettelee steissin tyhjyyttä :D
kunnes stevarit ja kytät juoksee fikkareittein kans niit kohti "PYSÄHTYKÄÄ"

ja tietenki juoksuks, ne sit kamppas ne ja pisti rautoihin, ja yks vitsinikkari tietty hyppi hyppynaruu steven jalanyli ku ei onnistunu vetää jalkoi alta :DDD joka ei tietty parantanu yhtään tilannetta *herneputkinenäänsnort*

Koska joku oli unohtanu pistää hissin lukkoo nii ne joutu vaa maksaa sen kalterioven huollon joka tais olla 1500mk / 3
ja oli kuulema sen arvost *piis*
Kianoni

Posts: 357

#34 • • Edited Kianoni pomputtaako?
hui.
pahin mitä tulee mieleen on mulle arka ja hävettävä asia.
muttei mikään salaisuus.
löin kännissä ex-tyttöystävääni
*nyyh**eiei*
*piru**grr*

*känni**släp*

*eiei**hikoil*

edit: niin siis ex-nykyään
anis

Posts: 2,451

#35 • • anis
mulle ei tuu lähinnä oikein muuta mieleen,kuin tuo pummilla matkustelu*hih* mä oon niin kiltti tyttö..kun nykyään on matkakorttikin..Okei vähän pakko olla kun kouluun pitää mennä dösällä:)

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

stimbeh

Posts: 400

#36 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Oon kävelly punasia päin. Kahdesti! *possu*

--
Flow with the go.

Massamuusi

Posts: 73

#37 • • Massamuusi
Pyrkinyt olemaan kunnolla viime vuosina.

--
Koti, Uskonto ja Isänmaa.

Karvinen

Posts: 699

#38 • • Karvinen SekaiSin MariSta
joskus kuudennella luokalla mun kaveri lähti perheensä kanssa ulkomaille viikoks ja päätettiin "muuttaa" niille siks aikaa parin muun frendin kanssa. käytiin ettii niide vara-avain sielt pihasta ja mentii sisälle, oltii siel se viikko, syötii kaikki safkat ja pöllittii massii. . . .eikä koskaan jääty kiinni . .

muuten oon ihan *enkeli*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

AiDoN

Posts: 255

#39 • • Edited AiDoN elukka
ti-tti-ditti-ttii*justjoo* mä en oo koskaan ees tappanu muurahaista.*pahis*

--
*pahis*

sapeli

Posts: 11,768

#40 • • sapeli jokukukamikä?
Jotain marmorikuulia olen näpistellyt ala-asteella, ja pummilla kulkee *iloinen* Ehkä isoin ja kauhein rikos (tai mikälie) minkä olen tehnyt on se kun kerran revin tarkastussakon enkä maksanut sitä *pahis* *nauru*

En edes juonut alkoholia alaikäisenä *enkeli*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.