Mitä rikollista olet tehnyt tai mitä ilkeyksiä olet tehnyt toiselle ihmiselle?

127 posts, 7 pages, 34,617 views

hemuz

Posts: 2,178

#61 • • hemuz kätevä emäntä

Sade*, 7.5.2005 13:22:
Varastanu vanhempien säästöpossusta kaikki pennit ja ostanu kilottain karkkia, ne rahat mitä en ehtiny käyttää piilotin meijän vanhaan pakastimeen johonki rasiaan! *nauru*



Mä oon ollu samal linjal joskus *blush*
evvk

Posts: 1,918

#62 • • Edited evvk
Pöllinyt kaikkee kuten pikkusiskon rahat säästöpossusta
Piiuzki

Posts: 870

#63 • • Piiuzki

Sade*, 7.5.2005 13:22:
Varastanu vanhempien säästöpossusta kaikki pennit ja ostanu kilottain karkkia, ne rahat mitä en ehtiny käyttää piilotin meijän vanhaan pakastimeen johonki rasiaan! *nauru*



ootpa sä ollu kauhee lapsena *lmao* *hih* kai sä olit laps tolloin *ding* *nauru* *kiusaa* ;)
Avatar
#64 • • RINY Guest

Piiuzki, 7.5.2005 17:30:
---
Sade*, 7.5.2005 13:22:
Varastanu vanhempien säästöpossusta kaikki pennit ja ostanu kilottain karkkia, ne rahat mitä en ehtiny käyttää piilotin meijän vanhaan pakastimeen johonki rasiaan! *nauru*

---


ootpa sä ollu kauhee lapsena *lmao* *hih* kai sä olit laps tolloin *ding* *nauru* *kiusaa* ;)



Olin olin! Niin ja toinen juttu oli se ku mä kerran vaihdoin sokerin ja suolan paikkaa purkeissa. Tais siinä isi vähän ihmetellä aamupuuronsa makua. *nauru*
nuance

Posts: 1,963

#65 • • nuance cov ops, combat, sunrise
Jotain suhteellisen vähäpätöistä vandalismia tullu harrastettua puberteetti-iässä ja kaahausta täysikäisenä, mut muutoin oon kyllä aika puhdas pulmunen. En oo eläessäni edes varastanut mitään.
Nil

Posts: 113

#66 • • Nil
Tää on taas sellane aihe et ois vaik kui paljo sellasta mitä vois kertoo muute mut ei kuitenkaa ku on liikaa sellasii jotka tuntee miut ja käy klubituksen sivuilla...*justjoo**piru*
Piiuzki

Posts: 870

#67 • • Piiuzki
kun olin pieni nappasin kerran mukaani kivoi pieniä leluja kaverilta ja piilotin ne lumihankeen en ollut järkevä *lmao*
ja säästöpossustaki on tullu otettuu kaikki rahat ja menny vaihtamaan pankissa isommaks ja sit ostanu jotain hyvää..tämmöstä tavallista mikä pienenä oli niin hirmu järkevää *hymy*
Fyrisch

Posts: 4,525

#68 • • Fyrisch
Muistu pari pient juttuu mielee:

ylä-asteel heitettii kananmunii sporii päin 0mg xD

ja oon ajanu pari kertaa autoo kännis (iha hyvin se meni)
zenny

Posts: 1,145

#70 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Myytii kaverinkaa pienempään vissii pariikii otteesee itse tehtyi arpoi... palkinnot oli tyylii jostai kinder munast saatui lelui ja muuta yhtä alytöntä.. mut kyl jotkut ihmiset jopa osti arvan... *blush* hinta oli vissii joku 5markkaa... ku eiks tohon arpojen myyntii tarvis jonku lupa jutun jne...
no mut oltii viel lapsii sillon eikä tiietty tollasist luvista yhtää mitää...*blush*

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

Femi

Posts: 651

#71 • • Femi
Pistin lehteen ilmotuksen, että haetaan fitness-tyyppistä, hyvännäköistä miestä antamaan tukiopetusta lukion lyhyessä matematiikassa ja kaverin puhelinnumeron perään. Se sai sitten pari viikkoa pervoja puheluita kaikenkuulosilta miekkosilta. *pahis* Hassua oli se, että joku oli lähettänyt tän ilmoituksen Suomen Kuvalehteen Jyviä ja akanoita palstallae(ja saanut siitä 5 euroa, prkl) ja se luettiin myös ylexn, tai silloisen radio mafian lähetyksessä. Kaverin piti kostaa ja ilmoittaa mut sikojen keinosiemennyskurssille, mutta eipä koskaan saanut aikaseks. *hih*
Onhan sitä kaikkea muuta pientä tullut tehtyä, mutta ei niistä sen enempää.
micqo

Posts: 1,094

#72 • • micqo
Ei näitä ilkeyksiä uskalla oikein kertoa ettei anna huonoo kuvaa itsestään...Sen verran on tullut tehtyä paljon kaikenlaista ilkeyttä nuorena..ei onneks niinkään mitään rikollista..tai ainakaan vakavaa *hih*
Yks aika legendaarinen nuoruuskuje mistä saan kuulla vieläkin oli se,et tuli kustua naapurin joulukinkkuun mikä oli suolavedessä tms.parkissa. *enkeli*
Fezz

Posts: 24

#73 • • Fezz
Ylä-aste ikäisenä tuli viikonloppu kännäilyn yhteydessä tehtyä kaikkea älytöntä. Kavereitten kanssa vedettiin vaan nuppi täyteen ja lähdettiin mankan kanssa pikkupahan tekoon. Sinäänsä ihan hauskaa aikaa mutta nykyisin tulee ihmeteltyä mistä löytyi se motivaatio niihin juttuihin. Kai se oli sitä nuoren miehen uhoa.

Tarhaikäisenä en oikein tykännyt yhdestä naapurin pojasta ja sitten aina kiusasin sitä. Ehkä "hassuimmat" jutut on kun juotin sille lasillisen kusijaffaa ja sitten kun heitin parvekkeelta sen niskaan (sellasen ohuen läpinäkyvän hedelmä-) pussillisen kusta.

Nykyään tuntuu että on sitten menty täysin toiseen ääripäähän eikä enää tee pahaa muurahaisellekaan joten ilmeisesti oli ihan hyvä että tuli noi angstit purettua jo nuorempana.

--
Have Fun - Stay Young

Fyrisch

Posts: 4,525

#74 • • Fyrisch

Fezz, 21.5.2005 10:17:
Tarhaikäisenä en oikein tykännyt yhdestä naapurin pojasta ja sitten aina kiusasin sitä. Ehkä "hassuimmat" jutut on kun juotin sille lasillisen kusijaffaa ja sitten kun heitin parvekkeelta sen niskaan (sellasen ohuen läpinäkyvän hedelmä-) pussillisen kusta.



:D toi pussillinen kusta oli aika paha!

Meki kerran juotettii pullollinen kusta yhelle jannulle. pari huikkaa ehti ottaa.. mut mut
"eiks äiti koskaan opettanu ettei vierailt saa ottaa mitään vastaan " ---> :D
karmapolice

Posts: 27

#75 • • karmapolice KARMA SQUAD
pölyt pyyhitty,operoitu on monia ja paljoa, luulen joka kateria on koluttu paitsi murha, monesta on syytetty, minkä ne vois jumalan pojalle, no kyynelkaasu ja jalkaraudat auttaa hetkeksi =) fuckt up
Avatar
#76 • • trusti Guest

modmod, 16.7.2005 09:50:
puhkonu ex:än autonrenkaat, polttanu sen lompakon kaikkine sisältöineen.
ups pitikö näit tosiaan myöntää :0
desperate.



hohoho. psycho bitch :)
Late

Posts: 3,441

#77 • • Edited Late team Lasse
Pienenä oon menny tekemään vaikka mitä tyhmää, ei kumminkaan mitään mikä olisi aiheuttanut henkilövahinkoja. Tukittiin mm kerran yks varsin liikennöity tie "tietyömääaidoilla", kävin purkamassa sen omatuntoni kanssa ja sain syyt niskoilleni. Muistelen että tuo tapahtui joskus ala-aste ikäisenä.

Nykysin rötökset on lähinnä punasia päin kävelyä jne.
lohikarme

Posts: 1,730

#78 • • Edited lohikarme RitariVittupää
Ollu pahimman luokan näpistelijä ja tappelija joskus ala-asteel.... jäin kiinni faijalle *nauru* Ikinä oo saanu sellasta selkäsaunaa...ja siihen se sit jäi *lmao*

--
Qualis artifex pereo

Amuck

Posts: 2,396

#79 • • Amuck dub-i-dub
Kaikkein pahimmat tekoni ovat olleet täysin laillisia *uuh*

Ja toisaalta, lakia rikkoessani en ole koskaan satuttanut ketään (paitsi melkein itseäni kiinni jäädessäni).

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

¡ Previous post about a year ago !
Avatar
#80 • • Equalizer Guest
Kävin pikkusena omenavarkaissa ainaki*tirsk*