Mitä rikollista olet tehnyt tai mitä ilkeyksiä olet tehnyt toiselle ihmiselle?

127 posts, 7 pages, 34,612 views

Avatar
#81 • • Reetta Guest
voi kuule niin paljon, ettei nää sivut riitä niitten kertomiseen! *pahis*
Zandy

Posts: 273

#82 • • Zandy
Onpas taas hyvin juuri tähän päivään sopiva keskustelunaihe....juuri tänään aamulla sain kuulla kunniani hieman "väärästä" tavasta ja olotilasta ajaa autoa...*pahis* *eiei*

Noh, virheistä oppii ja tyhmyydestä maksetaan jne. jne. *joo*
Neko

Posts: 943

#83 • • Neko No äläpä kerro enempää
Joskus tosi pienenä tuli pöllittyä kaverin kanssa kaupasta suklaata. Samoissa puuhissa oli sitten joitain toisiakin jannuja, mutta niillä meni pupu pöksyyn (meillä taas reilusti niitä patukoita ja levyjä) ja niinpä he paljastivat meidät kassalla. No, noloina annettiin osa suklaista pois, mutta vielä jäi paljon mussutettavaakin *nauru*

Jäi sitten kuitenkin varastaminen tuohon tapaukseen.
tbo

Posts: 935

#84 • • tbo budhisattva
Ihan kaikkee rikollista ei voi kertoo kun ne jutut ei oo viel vanhentunu (viimeks taisin eilen...tai forget about it). Mut sehän et rikkoo lakia ei tee ihmisestä välttis pahaa, sillä kuten kaikki tietää, laki =! moraali. Joka kerta kun olen lakia rikkonu oon tehny sen tietäen että olen moraalisesti asiani suhteen oikeassa ja pystyn seisomaan tekojeni takana.

Tämä siis meinaa että kukaan ihminen ei ole rikkomuksistani kärsinyt. Ainakaan suoraan. Jos on muuten ottanut herneen nenäänsä niin täytyy kyl sanoo et se ei paljoo meitsin persettä kaivele, ja et vois hivenen miettiä mitkä asiat on sen arvosii et niist kannattaa vetää palkokasvia sieraimeen (aika harva) ja mitkä ei (aika moni).

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

domi

Posts: 7,069

#85 • • domi Työn sankari.
Tosi paljon rikollista on tullut tehtyä edellisessä elämässä, ja niitä maksetaan vieläkin...
Riku

Posts: 3,187

#86 • • Riku The Little Prince
Oon kai joskus kävelly punasia päin ja ylittäny tien kohdasta jossa ei ollu suojatietä *gasp*

--
Kyseenalaista aina kaikki.

sapeli

Posts: 11,768

#87 • • sapeli jokukukamikä?
Meidän koko perhe varmaan sais elinkautiset piratismista *tirsk*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#88 • • Jago un-trained monkee
kiusa se on pienikin..
joskus pöllinyt joltain puolitutuilta leluja*nauru* jne.. aika pientä kuitenkin..

en oo ees kaupoista shopliftannu kun sen verran mäkin tajusin ettei kameroiden alla kannata alkaa pöllimään siitä kaupasta josta kaikki ostokset tehään*hihu*

eikä oikeestaan oo ollut hirveesti syytäkään kun rahatilanne on aina ollut huono, muttei mahdoton

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

lohikarme

Posts: 1,730

#89 • • lohikarme RitariVittupää
olin nuorempana aika kova tappelupukari *lmao*

--
Qualis artifex pereo

Avernian

Posts: 7,451

#90 • • Avernian Kerettiläinen

tbo, 16.8.2006 20:15:
laki =! moraali.



Ja mun moraali != sun moraali jne. *haukottel*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Aune-mummo

Posts: 543

#91 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen

kottarainen, 16.8.2006 23:21:
omppuja oon minäki käyny pöllii pienenä tyttönä :D leikkelin myös muurahaisia kahtia ja katselin ku etu- ja takapää lähtee jolkottelee eri suuntiin o_O

Mä harrastin kakarana sitä , et potkin niitä murkkupesiä, sit hihittelin kun ne rupes häsläämään niitä kekoja kasaan ....
lostgone

Posts: 2,493

#92 • • lostgone
Palanen aiheeseen omaelämänkerrassani(*justjoo*) selvitettyäni miten Suomen laissa jotkut jutut vanhenevat..*vink* Ilkeyksiä lähimmäisilleni teen tuskin koskaan.*enkeli* *justjoo*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

dncr

Posts: 249

#93 • • dncr aika notkee
Tarhaikäisenä pöllin tarhan lelulaatikoista muutaman puuhelmen ja tunsin siitä syyllisyyttä lähes 10 vuotta *blush*

--
The love we give away is the only love we keep.

aleksisi

Posts: 282

#95 • • aleksisi
virallisesti en mitään.. siis ei rikosrekisteriä

--
siellä missä jatkot..

pomo

Posts: 68

#96 • • pomo pomppu
joskus tuli koristeltua koko huone aika kattavalla liikenne/varoitusmerkki kokoelmalla. Tietysti kaikki merkit olivat pudonneita/irroneita/roskissa jne.. enhän minä nyt niitä mistään olisi irroitellut *jeesus**vink* Sehän olisi vallan moraalitonta.. Toisten ihmisten turvaksi/opastukseksi tarkoitettujen kylttien ryövääminen muutamien halpojen naurujen vuoksi *possu*
Mellu-

Posts: 4,006

#97 • • Mellu-
mm.. tilillä taitaa olla muutama varkaus.. kröhöm..kiitos kavereitten painostuksen,piti leikkii kovaa mimmii .. nuorempana siis..ei enään.. *hymy*
kolmet ylinopeus sakot.. ekat tuli nastolassa ku meinasin myöhästyy kokeesta, ja niin kävikin ja 115e sakkoja.
toiset tuli 1 maissa yöllä ku olin kuskina tamperelle ja samana päivänä mutta illalla puol 12 ajoin kotia pieksämäelle ja taas sakot.. yhteensä ~400 e + uus kortti ja teoria ja ajokoe :)

parkkisakkoja,keskusteluaj poliisisetien kanssa ja muutama raivoissani rikottu esine..

pari .. kröhöm.. tappelua *enkeli* *nauru* onha sitä tullu riehuttua,kiitos tempperamenttini

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

iam

Posts: 3,085

#98 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Joskus nuorena tuli oltua mukana ties missä porukoissa ja tehtyä kaikenlaista tyhmää, rikollistakin. Silti ketään en ole ainakaan fyysisesti vahingoittanut (toivottavasti muutenkaan).

Nykyään meininki on se, että lakia noudatan siltä osin, kuin sitä tulee huomaamatta noudatettua. Eli en jätä mitään tekemättä ainakaan pelkästään sen takia, että se olisi lain vastastaista. En myöskään näe erikseen vaivaa sen eteen, että rikkoisin tai noudattaisin jotain lakia. Ja ihan joka kerta kun jotain ollaan kieltämässä/käskemässä, kysyn ihan ensin miksi ja sitten ehkä toimin tai ehkä en, riippuen siitä oliko komennossa mielestäni mitään järkeä. Toisin sanoen, rikon Suomen lakia varmasti joka päivä, mutta silti nukun yöni erittäin hyvin.
Sallakat

Posts: 2,220

#99 • • Sallakat jungle, baby !

lohikarme, 16.8.2006 20:59:
olin nuorempana aika kova tappelupukari *lmao*



joo tuli itsekin löydettyä itseni jostain tappelutilanteista nuorempana *justjoo* teininä tais olla tempperamentti vieläkin herkemmässä kuin nykyään.
Ainoan kerran olen ollu poliisin kanssa tekemisissä kun mulla on ollu kortti hyllylä kun puhalsin 0.84, vaikka on kyllä tullu joskus ajettua autoa paljon pahemmassakin kunnossa *igor* mutt toisaalta mä oonkin hyvä kuski
Kyllähän noita pikkujuttuja löytyy, muttei mitään ihmeempää.*iloinen*
dncr

Posts: 249

#100 • • dncr aika notkee

as, 17.8.2006 00:54:
---
dncr, 17.8.2006 00:36:
Tarhaikäisenä pöllin tarhan lelulaatikoista muutaman puuhelmen ja tunsin siitä syyllisyyttä lähes 10 vuotta *blush*

---


That's sick!



I know. *tirsk*

--
The love we give away is the only love we keep.