Mitä rikollista olet tehnyt tai mitä ilkeyksiä olet tehnyt toiselle ihmiselle?

127 posts, 7 pages, 34,554 views

CM

Posts: 1,507

#121 • • CM

Ana-5000, 18.8.2006 15:52:
---
Liikennesääntöjen rikkominen sillon kun "tuntuu siltä" on moraalisesti oikein?

Okei.



Eli jos liikennevalot ei vaihdu (ne ei haista ajamistasi niihin), jäät odottamaan vaikka 5 tunniksi että ne vaihtuu, jos vaihtuu? Okei.
tbo

Posts: 935

#122 • • tbo budhisattva

Ana-5000, 18.8.2006 15:52:

Liikennesääntöjen rikkominen sillon kun "tuntuu siltä" on moraalisesti oikein?

Okei.



Äläs nyt viitti, et edes sä oo niin paksukallonen ettet tajuais mitä jätkät tarkottaa. Jos se nyt kuitenkin tuottaa vaikeuksia, niin väännetään ratakiskosta: 60 km/h ala-asteen koulun lähellä kahdelta iltapäivällä = väärin. 160 km/h Kaamasen tiellä tiesmitenmonekymmenenkilsansuoralla neljältä aamuyöllä = ei ihan niin väärin. Tätä jätkät ajo takaa, ymmärtänet kai eron?

tai sit muuten vaan provosoit, ja minä tyhmänä menin lankaan. How stupid of me.

--
-tbo
--
*support your local underground heroes*

Ober

Posts: 587

#123 • • Ober Dog shit taco
Ohan sitä tullu tehtyy kaikkee liianki tyhmää sillon ku kallo oli viel paljon paksumpi..
Nojoo sakkoi en oo kuitenkaan tainnu saada ku kerran kauan sitte siitä et vietiin työmaalta 5 kuutioo styroksii :D
Nykyään oon kiltti ja viaton..*enkeli*
Josssu

Posts: 506

#124 • • Josssu
Pikkusena tuli pöllittyä kaupoista karkkia yms. Kiinni jäin kerran ja sain niin hyvän opetuksen että..
Sitten oon töherrellyt seiniä *eiei* Ja ollut kova tappelemaan.
Tällä hetkellä en vois varastaa edes yhtä nallekarkkia, vaikka tietäisin etten jäisi kiinni.
Oon hyvin kiltti ihminen nykyään.
Josssu

Posts: 506

#127 • • Josssu

mikkihiiri, 21.8.2006 20:19:

Mutapainia?



Alapihan poikien kanssa tappelin. Me lähdettiin sinne aina sotimaan *nauru* Oon ollu pikkusena poikatyttö. Siihen asti kunnes keksin hevoset ja ponit.