2,281 posts, 115 pages, 1,097,328 views
No mun tarkotuksena on ainakin viskata samalla tavalla paskaa takasin naamalle ja kattoa onko toisesta sitten kivaa kun se valuu vaihteeks omaan niskaan ihan opetuksen kannalta.m_a:
Mun mielestä ihmiset vois yrittää ymmärtää toisiaan enemmän - täälläkin. Väitellä voi ilman vittuilevaa kyseenalaistamista. Myötäillä ei tarvitse, mutta jokaisella keskustelijalla pitäisi olla velvollisuus vähentää turhaa paskaa. Jos kaadat sytytysnestettä kokkoon niin älä heittele sitä minne sattuu.
nexus__69:
---
GoA:
Ei. Itse olen huumeita vastaan. Piripäitä eikä muitakaan huumeita tueta.
---
Aivan! Minäkin olen täydellisesti huumeita vastaan..
pHaze:
---
ne on semmosii vertauskuvii mitä pieni osa tajuu,
---
Meinaakko? Et ne ei oikeesti kävellykään vetten päällä ja muuttanu vettä viiniks? Voi paska, nyt särky maailmankuva.
---
sehän on sun naamas edessä jokapäivä ja sä kumarrat sitä ihan ilosesti.
---
Ehkä mä oon peto kun mä en muita kumarra koska pelkään niin hysteerisesti et joku raiskaa mua peppuun ja joudun homouden takia sit helvettiin.
---
Niin tekevät kaikki,suurin osa ei tajuu ja osa tajuu sen eikä ota mitää mikrosirui.
mikrosiru on se mikä sanoo et onks sul oikeus vai ei,bussissa,pankkiautomaatilla,puhelinkiskalla.
---
Ei se saatana kauheen kova jätkä voi olla jos se tarvii mikrosiruja meidät voittamaan. Ja jos jumala viel hävii sille tän sodan ennen loppua, niin sehän on sit vielä nössömpi. Luulis et AK-47:lla pärjää tollasille, ja siin ei oo yhtään sirua.
kumarrut nostamaan asiallisen postin josta 90% on mainoksia,kuamrrut katsomaan tv:tä kumarrat tietokoneen näyttöä..sitä se on..pelkkää harhaa ja materiaalia,paskaa..sitä parasta.
---
Mä en tiedä mitkä sun fetissit on, mutta mä yleensä kumarran lähinnä vessapöntölle vähän moninkerroin, ja sillonkin vaan jos on vatsa kovana. Ja sillonkaan kyse ei hirveesti oo palvomisesta vaan pikemminkin pelkästä paskasta ja sen vapaasta ilmaisusta.
[muokattu 15.5.2004 14:40]
innae:
raamattu ja kannabis liittyy toisiinsa?)
innae:
Mutta valaiskaa tällaista pientä tyhmää oliota että mitenköhän raamattu ja kannabis liittyy toisiinsa? (muilla tavoilla et mölemmissa ollaan ihan pihalla*vink*)
serotonot:
Vaavu et kai sä mene nyt väittämään että nää asiat ei oo mustavalkoisia? Huumeidenkäyttäjät on narkomaaneja. Se on just niin helppoa
Ova:
Mitään huumeita ei saisi laillistaa, mutta niin tulee varmasti jossain hamassa tulevaisuudessa valitettavasti käymään.
Itse olen sitä mieltä että tupakkakin pitäisi kieltää.
Ova:
Mitään huumeita ei saisi laillistaa
Roger Roger:
---
Ova:
Mitään huumeita ei saisi laillistaa
---
---
---
Olisiko tälle jotain syytä? Muuta ku emmä haluu.
[muokattu 17.5.2004 15:57]
siveys:
---
Roger Roger:
Olisiko tälle jotain syytä? Muuta ku emmä haluu.
---
Miten olis kansanterveydelliset ongelmat?
Njah:
mä oon tullu siihen tulokseen et jos hampuusia haluu poltella,on se itse kasvatettava!ennemmin tai myöhemmin.
Mielummin mä kasvattaisin omat kasvini piilossa hyvällä mielellä ja piilossa siitä nauttisin,kuin virka(pukuisten)-vallan-tossun-alla!
Melkeimpä ihan sama maksaksä piridiilerille joka tukea jär.riksuutta vai apteekkarille,samaan pankkiin ne rahat kummiski menee(?)
Ova:
Mitään huumeita ei saisi laillistaa, mutta niin tulee varmasti jossain hamassa tulevaisuudessa valitettavasti käymään.