Tutkimuskemikaalit& Design huumeet - ihmiset menee jo pelkistä termeistä sekaisin*eiei* Kyllä Designilla saadaan piirilevyjäkin puhtaaksi, esim Lakalla ei tarvitse ees hinkkailla! Mut tutkimuskemikaalit toimii sitten jo vähän eritavalla... piirilevynpuhdistus olis kai enempi ihmettelyä ;)
. Kategorisointi on ehkä ihmisen ymmärryksen vihollinen?
Mediassa huumeet tulevat aina samassa paketissa, ja pakettiin kuuluu: rikollisuus, erottautuminen, elämän merikityksen etsiminen.. kanta kysymykseen: eikö tämä jo riitä? Kun huumeista puhutaan, yhdistetään joka kerta nää pohjattomat kaivot ja niinkuin täälläkin näkyy, niistä puhutaan vahvoin väittein ja vielä samassa lauseessa. Yritä siinä sitten keskustella järkevästi! Siellä missä huumeita on, asiasta voi vielä keskustella.. mutta kun kanssaväittelijäksi tulee 55v isäpappa - mission impossible. Vi förstår inte varandra *kivatsulle* Unelmoin kyllä joskus kertovani, että hei faija, ihan huvikseni mä olen sitäsuntätä kokeillu, ja kato, mulla on edelleen jalat maassa!
. Alkoholi vs. huumeet
Meillä on vain kulttuurisidonnaiset mieltymykset perusteena miksi käytämme alkoholia. Siinä ei ole mitään pahaa. Mutta se on väärin että suurin osa ihmisistä ajattelee alkoholin olevan suhteellisen vaaraton päihde verrattuna muihin, vaikka esim desing huumeisiin. Itseasiassa
alkoholin sekä fyysiset että psyykkiset vaikutukset ovat huippuluokkaa: päihteenä se toimii aivan loistavasti,
ja silläkin saa piirilevyjä puhtaaksi!
. Mulla on ehdotus:
älkäämme enää puhuko huumeista. Ei sekoiteta kaikenmaailman eri käsitteitä toisiinsa. Puhutaan asia selväksi - kannabis lailliseksi!