Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,055,954 views

p3T0

Posts: 386

#561 • • p3T0 häslä

Android:
---
p3T0:
Ja siis kannabis ei ole huume, vaikka laki niin sanoo ainakaan mun mielestä ja voin luvata et niin monien muidenki mielestä.
Se on enemmänkin alkoholin tapaan päihde (tosin miedompi kuin alkoholi!)

---


Mikä tässä tapauksessa on huumeen ja päihteen ero? Laillinen status?



Siis vissiin juuri se laillinen puoli.. mut siis näin yksinkertaisesti ja yleisesti päiheet on sallittuja.. tai no joo kyllähän huumeitakin jossain määrin kutsutaan päihteiksi..

Mut joo lukekaa rivien välistä, nimityksistä viis ja Ruohoa pizzn päälle ja kääretorttuihin :)

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

phanatic

Posts: 1,123

#562 • • phanatic

p3T0:
Siis vissiin juuri se laillinen puoli.. mut siis näin yksinkertaisesti ja yleisesti päiheet on sallittuja.. tai no joo kyllähän huumeitakin jossain määrin kutsutaan päihteiksi..

Mut joo lukekaa rivien välistä, nimityksistä viis ja Ruohoa pizzn päälle ja kääretorttuihin :)



Eli kodeiini on viihdekäytössä huume mutta yskänlääkepullossa päihde?
Tutkimuskemikaalit eivät ole huumeita? Gamma on mutta laktoni ei?
p3T0

Posts: 386

#563 • • p3T0 häslä

phanatic:
---
p3T0:
Siis vissiin juuri se laillinen puoli.. mut siis näin yksinkertaisesti ja yleisesti päiheet on sallittuja.. tai no joo kyllähän huumeitakin jossain määrin kutsutaan päihteiksi..

Mut joo lukekaa rivien välistä, nimityksistä viis ja Ruohoa pizzn päälle ja kääretorttuihin :)

---


Eli kodeiini on viihdekäytössä huume mutta yskänlääkepullossa päihde?
Tutkimuskemikaalit eivät ole huumeita? Gamma on mutta laktoni ei?



missä yskänlääkkeessä on kodeiinia?:)
onhan amfetamiinikin lääke ylivilkkaille tai jollein..
gammahan on jonku kuuleman mukaan alkujenalun jotain hevosten tainnutuslääkettä, mut ku sitä vähän muunnellaan ja annosta lisätään niin johan kiksit jollekki lähtee laktonista en ole kuullukkaan..Tutklimuskemikaalit ovat tutkimuskemikaaleja jos niitä ei käytetä väärin niinkuin on subutex heroiinin viekkareihin väärin käytettynä taas uusi aine jota lössi vetää..

en nyt kyl enää ole ihan varma mikä tän viestin pointti oli ninku en ole ihan varma tosta edellisestäkään..
ja kannabiksestahan tässä keskustellaan eikä muista aineista

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

Avatar
#564 • • ikj Guest

Ova:
---
Roger Roger:
---
Ova:

Olin Englannissa viime vuoden lopulla bilettämässä ja järkytyin siitä miten sekasin ihmiset oli siellä. Paikan päällä oli jopa poliisejakin, mutta he eivät puuttuneet asiaan ollenkaan. En halua samanlaista meininkiä suomeen.



mistäköhän se johtuu? britaniassa huumeet ova yhtä laittomia kun suomessakin, ja siellä on jopa paljon kovemmat rangaistukset.
serotonot

Posts: 3,137

#565 • • serotonot Paul Easy

p3T0:


missä yskänlääkkeessä on kodeiinia?:)


Esim Resipectissä

p3T0:
onhan amfetamiinikin lääke ylivilkkaille tai jollein..
gammahan on jonku kuuleman mukaan alkujenalun jotain hevosten tainnutuslääkettä, mut ku sitä vähän muunnellaan ja annosta lisätään niin johan kiksit jollekki lähtee laktonista en ole kuullukkaan..

Sen takia että mediassa sitä kutsutaan virheellisesti nimellä ”lakka”



p3T0:
Tutklimuskemikaalit ovat tutkimuskemikaaleja jos niitä ei käytetä väärin niinkuin on subutex heroiinin viekkareihin väärin käytettynä taas uusi aine jota lössi vetää..


miten tutkimuskemikaaleja käytetään oikein?

[muokattu 17.5.2004 17:18]
siveys

Posts: 2,492

#566 • • siveys lovely

p3T0:
missä yskänlääkkeessä on kodeiinia?:)


Codesan Comp. Reseptilääke.

edit: kusin quottaamisen <3

[muokattu 17.5.2004 17:17]
p3T0

Posts: 386

#567 • • p3T0 häslä

serotonot:
---
p3T0:


missä yskänlääkkeessä on kodeiinia?:)
---

Esim Resipectissä

---
p3T0:
onhan amfetamiinikin lääke ylivilkkaille tai jollein..
gammahan on jonku kuuleman mukaan alkujenalun jotain hevosten tainnutuslääkettä, mut ku sitä vähän muunnellaan ja annosta lisätään niin johan kiksit jollekki lähtee laktonista en ole kuullukkaan..
---
Sen takia että mediassa sitä kutsutaan virheellisesti nimellä ”lakka”




---
p3T0:
Tutklimuskemikaalit ovat tutkimuskemikaaleja jos niitä ei käytetä väärin niinkuin on subutex heroiinin viekkareihin väärin käytettynä taas uusi aine jota lössi vetää..
---

miten tutkimuskemikaaleja käytetään oikein?

[muokattu 17.5.2004 17:18]



Siis tutkimuksissahan tietysti! :)

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

serotonot

Posts: 3,137

#568 • • serotonot Paul Easy

p3T0:
---
serotonot:
---


miten tutkimuskemikaaleja käytetään oikein?

Siis tutkimuksissahan tietysti! :)



Ei missä vaan miten
p3T0

Posts: 386

#569 • • p3T0 häslä

serotonot:
---
p3T0:
---
serotonot:
---


miten tutkimuskemikaaleja käytetään oikein?

Siis tutkimuksissahan tietysti! :)

---


Ei missä vaan miten



ei mitenkään ei niitä kuulu vetää (mun tietääkseni ??)

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

Avatar
#570 • • ikj Guest

p3T0:
---
serotonot:
---
p3T0:
---
serotonot:
---


miten tutkimuskemikaaleja käytetään oikein?

Siis tutkimuksissahan tietysti! :)

---


Ei missä vaan miten

---


ei mitenkään ei niitä kuulu vetää (mun tietääkseni ??)



onko psykedeelejä mahdollista tutkia muuta kun kokeilemalla?

[muokattu 17.5.2004 17:34]
serotonot

Posts: 3,137

#571 • • serotonot Paul Easy

p3T0:
---
serotonot:
---
p3T0:
---
serotonot:
---


miten tutkimuskemikaaleja käytetään oikein?

Siis tutkimuksissahan tietysti! :)

---


Ei missä vaan miten

---


ei mitenkään ei niitä kuulu vetää (mun tietääkseni ??)



eli niitä kuuluu käyttää oikein mutta niitä ei pidä käyttää mitenkään? Mielenkiintoista
p3T0

Posts: 386

#572 • • p3T0 häslä

serotonot:
---


eli niitä kuuluu käyttää oikein mutta niitä ei pidä käyttää mitenkään? Mielenkiintoista



siis noniin aloitetanpa alusta! mitä tutkimuskemikaalit sun sanakirjassa tarkoittaa?

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

phanatic

Posts: 1,123

#573 • • phanatic
Tutkimuskemikaalit on noita tryptamiineja ja fenetyyliamiineja, eikä niille ole oikein muuta käyttöä kuin ”vetäminen”.
p3T0

Posts: 386

#574 • • p3T0 häslä
eikä tarvitse nyt välttämättä noin pilkunnussija olla kuten aikasemmin sanoin lue rivien välistä.. kyllä musta nyt kumminkin tuntuu et tässä on vaan äidinkielellisessä ilmaisussa tullu sekaannuksia..
tai ehkä mun blondi pääkin saattaa aiheuttaa jonkilaista hämminkiä :)

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

serotonot

Posts: 3,137

#575 • • serotonot Paul Easy

p3T0:
---
serotonot:
---


eli niitä kuuluu käyttää oikein mutta niitä ei pidä käyttää mitenkään? Mielenkiintoista

---


siis noniin aloitetanpa alusta! mitä tutkimuskemikaalit sun sanakirjassa tarkoittaa?


lukemattomia erilaisia kemikaaleja mm. tryptamiineja, joita jotkut ihmiset käyttävät päihtymystarkoituksiinkin. kerro sinä puolestasi nyt vastaus minun kysymykseen eli miten tutkimuskemikaaleja käytetään oikein?
p3T0

Posts: 386

#576 • • p3T0 häslä

phanatic:
Tutkimuskemikaalit on noita tryptamiineja ja fenetyyliamiineja, eikä niille ole oikein muuta käyttöä kuin ”vetäminen”.



no siinä tapauksessa mä käsitin ne eri asiana.. ku kumminkin näitä piirilevy puhdistus desing huumeita on liikkeellä :)

mut se niistä tutkimuskemikaaleista.. ???

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

p3T0

Posts: 386

#577 • • p3T0 häslä

serotonot:
---
p3T0:
---
serotonot:
---


lukemattomia erilaisia kemikaaleja mm. tryptamiineja, joita jotkut ihmiset käyttävät päihtymystarkoituksiinkin. kerro sinä puolestasi nyt vastaus minun kysymykseen eli miten tutkimuskemikaaleja käytetään oikein?




jos tutkimuskemikaalit ovat AINOASTAAN valmistettu päihtymistarkoitukseen niin sittenhän ne on tottakai ”oikein” käytettyjä vetämällä.. nyt tuleekin vastaan uus vänkäämisen aihe onko oikein vetää sellaisia aineita,, mut ei nyt lähdetä siihen..

:)

--
Enkelit osaavata lentää, sillä ne ottavat itsensä kevyesti!

serotonot

Posts: 3,137

#578 • • serotonot Paul Easy

p3T0:
---
serotonot:
---
p3T0:
---
serotonot:
---


lukemattomia erilaisia kemikaaleja mm. tryptamiineja, joita jotkut ihmiset käyttävät päihtymystarkoituksiinkin. kerro sinä puolestasi nyt vastaus minun kysymykseen eli miten tutkimuskemikaaleja käytetään oikein?

---



jos tutkimuskemikaalit ovat AINOASTAAN valmistettu päihtymistarkoitukseen niin sittenhän ne on tottakai ”oikein” käytettyjä vetämällä.. nyt tuleekin vastaan uus vänkäämisen aihe onko oikein vetää sellaisia aineita,, mut ei nyt lähdetä siihen..

:)


jos? sähän niistä ekana puhuit ni kerro sä :)
piirilevyjä et kyllä niillä saa puhtaaks. tai jos saat ni joudut aika kauan hinkkaamaan
m_a

Posts: 1,017

#579 • • m_a
Tutkimuskemikaalit& Design huumeet - ihmiset menee jo pelkistä termeistä sekaisin*eiei* Kyllä Designilla saadaan piirilevyjäkin puhtaaksi, esim Lakalla ei tarvitse ees hinkkailla! Mut tutkimuskemikaalit toimii sitten jo vähän eritavalla... piirilevynpuhdistus olis kai enempi ihmettelyä ;)


. Kategorisointi on ehkä ihmisen ymmärryksen vihollinen?
Mediassa huumeet tulevat aina samassa paketissa, ja pakettiin kuuluu: rikollisuus, erottautuminen, elämän merikityksen etsiminen.. kanta kysymykseen: eikö tämä jo riitä? Kun huumeista puhutaan, yhdistetään joka kerta nää pohjattomat kaivot ja niinkuin täälläkin näkyy, niistä puhutaan vahvoin väittein ja vielä samassa lauseessa. Yritä siinä sitten keskustella järkevästi! Siellä missä huumeita on, asiasta voi vielä keskustella.. mutta kun kanssaväittelijäksi tulee 55v isäpappa - mission impossible. Vi förstår inte varandra *kivatsulle* Unelmoin kyllä joskus kertovani, että ”hei faija, ihan huvikseni mä olen sitäsuntätä kokeillu, ja kato, mulla on edelleen jalat maassa!”

. Alkoholi vs. huumeet
Meillä on vain kulttuurisidonnaiset mieltymykset perusteena miksi käytämme alkoholia. Siinä ei ole mitään pahaa. Mutta se on väärin että suurin osa ihmisistä ajattelee alkoholin olevan suhteellisen vaaraton päihde verrattuna muihin, vaikka esim desing huumeisiin. Itseasiassa alkoholin sekä fyysiset että psyykkiset vaikutukset ovat ”huippuluokkaa”: päihteenä se toimii aivan loistavasti, ja silläkin saa piirilevyjä puhtaaksi! *aplodit*

. Mulla on ehdotus:
älkäämme enää puhuko huumeista. Ei sekoiteta kaikenmaailman eri käsitteitä toisiinsa. Puhutaan asia selväksi - kannabis lailliseksi!
*pelle*
Avatar
#580 • • greenie Guest

p3T0:
no siinä tapauksessa mä käsitin ne eri asiana.. ku kumminkin näitä piirilevy puhdistus desing huumeita on liikkeellä :)



Kiitos Janton Oyj ja City-lehti!

Pahoitteluni kaikille, jos olin 18 vuotiaana yhtä järkyttävä - olin vain nuori.