Progress:
Työssäni törmänny psykooseihin, jotka ovat huumeitten aiheuttamia. Kalliita hoitoja...
Iteki olen joskus kokeillu jotai, joten en ole asiasta aivan noviisi. Mut mulle ne eivät sovi, enkä niitä voi suositella muillekaan.
Joten en kyllä TODELLAKAAN ole laillistamisen puolella.
Voin sanoo ihan suoraan, että olen streittari. Siis bileis en käytä, enkä tuu käyttämään.
Muutenki, jos joskus pidän bileitä, en sinne ketää käyttäjiä ota.
Ei vaan kuulu mun tyyliin.
Jos olet itse kokeillut (kannabista?), sinun pitäisi tietää että kannabis ei aiheuta varsinaista riippuvuutta, psykooseja eikä muitakaan olen lintu-halluja. Olen itse myös streittari, en juo viinaa, joka on suurempi paha kuin kannabis. Kannabikseen kuolee vuosittain 0 ihmistä, kertokaas monta kuolee alkoholiin, sen aiheuttamiin maksasairauksiin ja alkoholidementtiaan? Muita vahvempia huumeita vastaan olen ehdottomasti!
Psykoosit ovat yleensä totaalisten övereitten aiheuttamia myös sienet, hulluruoho jne. voivat aiheuttaa psykooseja. Mutta en ole koskaan kuullut kannabiksen aiheuttamasta psykoosista, jos olen väärässä valaiskaa minua ihmeessä. Koska huumeet valitettavasti ovat osa tätä kulttuuria niistä pitää ottaa selvää, niin ainakin minä olen tehnyt. Ja pidän kyllä mielipiteeni tuosta harmittomasta hippiheinästä.
Ja tuskin kukaan bileitten järjestäjä asiakkaiden huumeitten käyttöä hyväksyy, eikä hirveämmin halua niitä ihmisiä bileisiinsä, mutta millä sitä kontrolloi? Ja sitä paitsi ne psykoosien hoidothan me maksetaan tälläkin hetkellä.
Oma mielipiteeni on se, että jos haluaa poltella, polttelee kotona eikä sitten lähdetä mihinkään. Näin ei aiheuteta muille mielipahaa ja voidaan chillailla kotona kavereitten seurassa.