2,281 posts, 115 pages, 1,095,277 views
Ei, vaan se antaa minulle mahdollisuuden selventää mihin kohtaan mitäkin vastaan. Minulla ei ole tarvetta rikkoa keskustelua, koska minulla ei ole tarvetta voittaa keskustelua tai todistaa olevani oikeassa, toisin kuin ilmeisesti sinulla. Kirjoitustyylisi, asiasisältösi ja tasosi antavatkin jo enemmän ja enemmän ymmärtää että tämä on jo henkilökohtaista pyhää sotaa koska herneet ovat liian syvällä kallon uumenissa, eikä tällä ole enää mitään tekemistä järkevän keskustalun kanssa.ravec:
juhuu....laskin 47 ja niinkuin huomasin että, kun pätkit noita vastauksia tollei kätevästi, voit rikkoa asiakokonaisuuden. Jolloinka on paljon helpompi puuttua jokaiseen kirjoitettun asiaan tai sanaan vaikkei sitten puutuiskaan kokonaisuuteen. Nyt tahtoo myös tietää.....
Faktoihin lainausmerkeissä koska mitään absoluuttisia faktoja ja totuuksia ei ole olemassa.eli ns. faktoihin vai?.....
Mm. WHO:n tutkimuksiin, ainakin The Economist- ja useiden muiden lehtien artikkeleihin, eri maiden huumeidenkäyttötilastihin jne.Ole hyvä ja etsi.Kuten?? Minkälaisia? Tahtoo nähdä..... Jotta löytyy lisää uusia perspektiivejä
Ole perustellut kantaani kannabiksen laillistamisen puolesta tällä ja muillakin forumeilla jo useaan otteeseen enkä suoraan sanottuna jaksa enää kovin tarkkaan ruveta itseäni toistamaan, huumetopiccia kaivamalla löydät kyllä peruslujani. Mutta pääkohdat: Käytön verottaminen ja valvonta, sosiaalisten haittojen ja syrjäytymisen estäminen, aiheutuvien henkisten ja fyysisten sairausten tehokkaampi hoitaminen, rikollisuuden väheneminen, porttiteorian efektin vähentäminen, viranomaisten resurssien suuntaaminen tärkeämpiin tehtäviin, aineien vaikutusten helpompi tutkiminen. Saatoin unohtaa jotain, mutta tuossa nyt nopealla muistelulla ja pohdinnalla tärkeimmät.Ja millähänlailla?
Näihin vastasin äskeisessä kappaleessa lyhyesti, pidempää tekstiä löydät ainakin mainitsemastani huumetopicista tai ymmärrät ehkä ne itsekin käyttämällä päätäsi tarpeeksi. Jos ehdin, saatan jopa vaivautua selittämään tarkemmin jos ei muuten aukea.Tähän siis liittyvät niin terveys-, rikollisuus kuin muutkin sosiaalinäkökulmat.
---
Ja ne ovat mitkä?
---
ongelmia se sen sijaan aiheuttaa runsaasti.
---
Eli mitä ongelmia tällä hetkellä, jotka sitten poistuisivat kun siitä tulisi laillinen...?
Tässä vaiheessa pitää kyllä lähinnä nauraa sinun objektiivisuudellesi jos et esitä minkäänlaista lähdekriittisyyttä nielemäsi tekstin suhteen =) En minäkään pureksimatta rupea paasaamaan suureen ääneen sitä mitä joku minulle blosseissa rupeaa selittämään kannabiksen ihanuudesta :Dravec:
usko mitä uskot. Eipähän ole veromarkoista pois...
Yusu:
---
Juzba:
Etkö tiedä, etteivät ihmiset tee lakeja ilman hyvää syytä!
---
Varsinkaan jenkkilässä!!11yks!!!risuaita!
limE:
Te huumeiden laillistamisen puolustajat olette minoriteetti ja teidän on ymmärrettävä ettei me muut koskaan tule hyväksymään sitä.
Miksi?
limE:
J-tone oikeassa oot et tuo on minun henkilökohtainen näkemys ja mut puhunkin yhteiskunnasta enkä vaan rajoittuneesti www.klubitus.org:ista
limE:
Ihminenhän tunnetusti huononee koko ajan. Eikä suomalainen ihminen kuulu todellakaan enää eliittiin eikä varmaan pitkään aikaan kuulunutkaan.
limE:
Minä en todellakaan halua et lapseni joskus tulevaisuudessa juoksee ympärii kaupunkii marisätkä suussa.
Aivan samaa kuolevatko tyhmät aikuiset siihen mutta kun annetaan valtiolta lupaa ihmisille et polttakaa jointtei ihan vapaasti vaan, niin siinä on liian alhainen kynnys nuorisolle et mitä saa ja mitä ei saa tehdä.
limE:
En minä sitä sanonut, mutta on siinä tuntuvia vakavia seurauksia mitä ei voi jättää sivuun tällaisessa keskustelussa. On se varmaan ihan kiva juttu olla high ja silleen mutta ei se pointti ole siinä, vaan yhteiskunnallisissa ongelmissa.