Kannabiksen laillistaminen

2,281 posts, 115 pages, 1,056,210 views

serotonot

Posts: 3,137

#501 • • serotonot Paul Easy
Vaavu et kai sä mene nyt väittämään että nää asiat ei oo mustavalkoisia? Huumeidenkäyttäjät on narkomaaneja. Se on just niin helppoa
vaavu

Posts: 1,324

#502 • • vaavu vara-vana

serotonot:
Huumeidenkäyttäjät on narkomaaneja. Se on just niin helppoa



Ja elämä on laiffia. Se on just niin helppoa :)
serotonot

Posts: 3,137

#503 • • serotonot Paul Easy

vaavu:
---
serotonot:
Huumeidenkäyttäjät on narkomaaneja. Se on just niin helppoa

---


Ja elämä on laiffia. Se on just niin helppoa :)



Ei helppoa vaan varmaa :(
Lucky-13th

Posts: 383

#504 • • Lucky-13th
kun sais tietää että onko luonnon omat hallucinogeent sitä ”hyvän ja pahan tiedon puun hedelmää” vai sitä ehtoollista ”tämä on minun ruumiini” jota tuleva peto ei teille halua antaa ja peittää maan omalla paskallaan johon kansalaiset ihastuu ja asuvat paskasta kyhätyissä laatikoissa ja viihtyvät oikein ilosesti
kursivoitu teksti tuli mun omasta päästä ja me tarvitaan petoo ettei kyllästyttäis,oikeestaan kaikki o ihan vitun jees tai sit just päinvastoin

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

K

Posts: 511

#505 • • K

serotonot:
Huumeidenkäyttäjät on narkomaaneja. Se on just niin helppoa



Alkoholin käyttäjät ovat alkoholisteja?
serotonot

Posts: 3,137

#506 • • serotonot Paul Easy

Njah:
kun sais tietää että onko luonnon omat hallucinogeent sitä ”hyvän ja pahan tiedon puun hedelmää” vai sitä ehtoollista ”tämä on minun ruumiini” jota tuleva peto ei teille halua antaa ja peittää maan omalla paskallaan johon kansalaiset ihastuu ja asuvat paskasta kyhätyissä laatikoissa ja viihtyvät oikein ilosesti
kursivoitu teksti tuli mun omasta päästä ja me tarvitaan petoo ettei kyllästyttäis,oikeestaan kaikki o ihan vitun jees tai sit just päinvastoin



Niinno. tohon ei kai enää voi muuta sanoo ku

-Miksei?
-Siksei
-Sevenbii?
serotonot

Posts: 3,137

#507 • • serotonot Paul Easy

K:
---
serotonot:
Huumeidenkäyttäjät on narkomaaneja. Se on just niin helppoa

---


Alkoholin käyttäjät ovat alkoholisteja?


juu
ja provosoidut provosoituneita
Riku

Posts: 3,187

#508 • • Riku The Little Prince

serotonot:
Niinno. tohon ei kai enää voi muuta sanoo ku

-Miksei?
-Siksei
-Sevenbii?

Mä oisin sanonu et ”Älä syö kaikkea mitä löydät kadulta”.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

serotonot

Posts: 3,137

#509 • • serotonot Paul Easy

pHaze:
---
serotonot:
Niinno. tohon ei kai enää voi muuta sanoo ku

-Miksei?
-Siksei
-Sevenbii?

---
Mä oisin sanonu et ”Älä syö kaikkea mitä löydät kadulta”.


nomut toi teksti vaikutti siltä et ne löydökset on tehty jostain nurmiaukealta *täh*
K

Posts: 511

#510 • • K

serotonot:
---
K:
---
serotonot:
Huumeidenkäyttäjät on narkomaaneja. Se on just niin helppoa

---


Alkoholin käyttäjät ovat alkoholisteja?

---

juu
ja provosoidut provosoituneita



Mikäs tän sun provokaation tarkotus oli? Vai oliks se vaan vitsi? Jos se oli vitsi, niin millä tavalla se oli hauska?
Riku

Posts: 3,187

#511 • • Riku The Little Prince

serotonot:
nomut toi teksti vaikutti siltä et ne löydökset on tehty jostain nurmiaukealta *täh*

Tollaseen kuntoon voi olla vaikea päästä kokonaisen aukeankaan saatavilla ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

serotonot

Posts: 3,137

#512 • • serotonot Paul Easy

K:
---
serotonot:
---
K:
---
serotonot:
Huumeidenkäyttäjät on narkomaaneja. Se on just niin helppoa

---


Alkoholin käyttäjät ovat alkoholisteja?

---

juu
ja provosoidut provosoituneita

---


Mikäs tän sun provokaation tarkotus oli? Vai oliks se vaan vitsi? Jos se oli vitsi, niin millä tavalla se oli hauska?


se oli nimenomaan pelkkä huono vitsi ja jos oisit sattunut huomaamaan sen edellisen lauseen sarkastisen sävyn, minkä jätit quoteematta, olisi tämä huono vitsi ehkä auennut ilman tällaisia useampien postien selventelyjä (ehkä)
Displacer

Posts: 1,828

#513 • • Displacer

serotonot:
---
K:
---
serotonot:
Huumeidenkäyttäjät on narkomaaneja. Se on just niin helppoa

---


Alkoholin käyttäjät ovat alkoholisteja?

---

juu
ja provosoidut provosoituneita



Ei juurikaan aiheeseen liittyen mutta kummastuttaa miten ihmiset tarttuu yksittäisiin lauseisiin tai viesteihin. Luulisi että jos tuntee tarvetta kommentoida niin ottaisi ensin selvää mistä puhutaan ja mistä on puhuttu.

Itse aiheeseen: enpä ole vielä päättänyt millä kannalla itse olen. Alkoholi on laillista vaikka se on toisaalta vaarallisempaa kuin kannabis, mutta tarvitaanko suomeen uutta päihdettä lailliseksi ja mitä siitä olisi seurauksia. Sekin vielä että eikö ihmisellä pitäisi olla oikeus päättää miten elää elämäänsä ja mistä pistää päänsä sekaisin jos siitä ei aiheudu haittaa muille
serotonot

Posts: 3,137

#514 • • serotonot Paul Easy

pHaze:
---
serotonot:
nomut toi teksti vaikutti siltä et ne löydökset on tehty jostain nurmiaukealta *täh*

---
Tollaseen kuntoon voi olla vaikea päästä kokonaisen aukeankaan saatavilla ;)


luettuani myös muutaman aiemman postauksen, voisin kuvitella että herra on alkanut syömään mahdollisesti välimerkkejä ja lauseenrakenteita *ding*
Lucky-13th

Posts: 383

#515 • • Lucky-13th
mikä siin vaikutti semmoselt?liian vaikeeta käsiteltäväks?liian friikkii ollakseen totta?vai tuliks se vaa väärästä suusta väärissä merkeissä?

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Riku

Posts: 3,187

#516 • • Riku The Little Prince

Njah:
mikä siin vaikutti semmoselt?liian vaikeeta käsiteltäväks?liian friikkii ollakseen totta?vai tuliks se vaa väärästä suusta väärissä merkeissä?

Don't flatter yourself (älä litistä itseäsi)

--
Kyseenalaista aina kaikki.

K

Posts: 511

#517 • • K

Njah:
mikä siin vaikutti semmoselt?liian vaikeeta käsiteltäväks?liian friikkii ollakseen totta?vai tuliks se vaa väärästä suusta väärissä merkeissä?



Sun ilmaisu on niin epäselvää, et on tosi vaikee sanoo, mitä sä yrität sanoo. Jos haluut ilmasta ihan ajatuksiakin, sun pitää olla paljon selkeempi.
Dives

Posts: 536

#518 • • Dives I see the light

pHaze:
---
Njah:
mikä siin vaikutti semmoselt?liian vaikeeta käsiteltäväks?liian friikkii ollakseen totta?vai tuliks se vaa väärästä suusta väärissä merkeissä?

---
Don't flatter yourself (älä litistä itseäsi)



flatten = litistää

käännös meni pielene
serotonot

Posts: 3,137

#519 • • serotonot Paul Easy

Dives:
---
pHaze:
---
Njah:
mikä siin vaikutti semmoselt?liian vaikeeta käsiteltäväks?liian friikkii ollakseen totta?vai tuliks se vaa väärästä suusta väärissä merkeissä?

---
Don't flatter yourself (älä litistä itseäsi)

---


flatten = litistää

käännös meni pielene


ja pielene on missä päin?
Riku

Posts: 3,187

#520 • • Riku The Little Prince

Dives:
flatten = litistää

käännös meni pielene

Kato vakavaa ihmisten sivistämistä kieliopin suhteen mä just hainkin täs takaa ;)

--
Kyseenalaista aina kaikki.