Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 609,416 views

Sunflower

Posts: 363

#541 • • Sunflower

mayah, 26.6.2006 21:31:
---
Sunflower, 26.6.2006 11:51:
Toka päivä menossa. Hermot "hieman" kireellä. Mitään ei saa aikaseks ja samalla on tällänen ylihermostunut olo.

---


Jaksaa jaksaa!! Keuhkot kiittää vielä :)



Keuhkot tuntuu kiittävän nyt jo. Pakko jaksaa.:) (tai sit alan kyselemään Sulta tuosta kuurijutusta lisätietoja)
T3k

Posts: 1,221

#542 • • T3k semmonen
puuuh...
nyt pitäs alottaa lopettaminen. *ding*
Juhannuksena tuli semmoiset nikotiinivarastot kerättyä että täysin seis ei kyllä pysty nyt pistämään.
Mutta raju vähentäminen alkasi tänään...
Tavotteena perjantaina hakee jotain purkkaa ja olla täysin ilman röökiä.

tästä tulee vielä rumaa... *nyyh*
Dementation

Posts: 2,892

#543 • • Dementation wednesday?

mayah, 26.6.2006 21:39:
Niin ja totta tosiaan, itse oon ollu nyt kuukauden polttamatta eikä kaduta hetkeäkään. Kuuria on jäljellä nyt tarkalleen kymmenen päivää. Katsellaan siis parin viikon päästä, et mikä on olo kun Zyban alkaa poistumaan elimistöstä..



Hienoa, oon ylpee susta *hali*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

tumpsi

Posts: 2,553

#544 • • tumpsi rekisteröitymätön
koht 2kk polttamatta *ökkö*
frz3n

Posts: 222

#545 • • frz3n
Ite lopetin kauhean megalomaanisen krapulan aikana, ei vaan tehny pariin päivään yhtään mieli röökiä ja päätin sit vaan lopettaa, eli kaikki kunnon krapulaa ja morkkista hankkimaan *hih*

--
*nuotti* [boom] [boom] [buildup] [brakedown] [boom] [boom] *nuotti*

r0n

Posts: 2,258

#546 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Tossa just laskeskelin et tuli juhannuksen aikana imaistua vaatimattomat 7 askia *poks*.
Jos nyt vaikka lopettais. Jep.

--
6er reihe

A-E

Posts: 528

#547 • • A-E Detroit Techno Militia
Tässä kun heinäkuussa kun tulee 24-vuotta ikävuotta täyteen tulee myös 10-vuotta tupakanpolttoa täyteen. Kertaakaan näiden 10-vuoden aikana en ole edes pitänyt lakkoa siitä ja röökiä menee se aski perpäivä. Taitaa olla allekirjoittaneen kohdalla tupakasta luopuminen jo kova skaba, mitä en edes usko pystyväni enää lopettamaan.

Toki tota voisi terveyden ja rahojen takia yrittää, kun ensi vuonnakin ravintolassa polttelu loppuu kokonaan.

--
The true rebels always walk alone anyways...

-- Derrick May

aleksisi

Posts: 282

#548 • • aleksisi

A-E, 27.6.2006 00:36:
Kertaakaan näiden 10-vuoden aikana en ole edes pitänyt lakkoa siitä ja röökiä menee se aski perpäivä.

en kyl tajua miks ihmiset ylipäänsä alottaa tupakkalakon, mun käsittääkseni lakko on aina sellanen tapahtuma mikä pyritään tavalla tai toisella lopettamaan..

--
siellä missä jatkot..

zeusie

Posts: 67

#549 • • zeusie darkwing
mä päätin taktikoida niin, että vaihdan röökit sätkiin ja sen jälkeen nikotiinilaastari hihaan, muuten ei pysty olemaan paikoillaan *aplodit* saas nähdä, miten onnistuu tällä kertaa.
Sunflower

Posts: 363

#550 • • Sunflower
Kolme päivää polttamatta.. Seuraavana päivänä parit savut ja tänään taas polttamatta.. Viikonloppu töitä ja pidän aika todänkösenä, että tulee poltettua..:/

Toisaalta kai tähän lopettamiseenkin on useampi tapa. Tällähetkellä motivaatio on ainakin kova, etten todellakaan halua alkaa polttamaan päivittäin/normaalissa elämässä. Saa nähdä. Toivotaan parasta. (Ihanteellista mulla varmaan olisi, että nyt pääsisin edes tilanteeseen 'vain ravintolassa/juomassa' ja että mahd. nopeesti ravintolat menis savuttomiksi:))
nomic

Posts: 4,120

#551 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
viikko polttamatta, eikä edes kiinnosta jatkaa enään. kerralla poikki, jos vähänkin alan taas polttaa, niin alan varmasti polttaa taas sit paljon.
Avatar
#552 • • gnomex Guest
2 kk *hymy*
Arismus

Posts: 277

#553 • • Arismus
Mä olin polttanut vajaan vuoden ennen kun lopetin intissä kokonaan tupakoinnin*iloinen*..Se on mun mielest aika kova juttu, kun intis pystyy lopettamaan..
vinsku

Posts: 749

#554 • • vinsku huba huba
Poltinpa kolme vuotta tupakkaa ja sairastuttuani kaks kertaa vuoden sisällä keuhkokuumeeseen ja kärsittyäni jatkuvasta yskästä ja köhästä ja sairastelusta, lopetin tupakoinnin lääkärin kehotuksesta 9kk sitten. :)

En oo kertaakaan sairastanu tona aikana, ei oo ollu kertaakaan yskää eikä päätä oo särkeny ku järkevistä syistä (esim. väsymys, nälkä jne.)

Suosittelen todella lämpimästi. Se nikotiinipurkka ja laastari auttaa oikeesti. Ite menin aina keinumaan ja mässyttämään sitä nikotiinipurkkaa, vähän niiko aina kävi ulkona ku kävi vetämässä sauhut. Nykyään en enää niksapurkkaa voi syödä (tulee fyysisesti paha olo) mutta keinumassa käyn vieläkin. :) Yksiäkään savuja ei oo tullu vedettyä.

--
Proge on niille, jotka osaavat iloita elämän pienistä asioista. -Hurjimus

RiD

Posts: 2,817

#555 • • Edited RiD Nukemi
Olin 2 kuukautta polttamatta (muutaman sikarin saatoin polttaa juodessa). Menin töihin. Tein 2 viikkoa duunia ilman tupakkaa ja olin hermoraunio ja ihan hajonnut joka ilta. Töissä palo käpy kokoajan ja hajotin/rikoin juttuja jota ei ois tyynenä rikkonut. Päätin alottaa uudestaan niin pitkäks aikaa kun näitä töitä on Ja katsella sitä uudestaan.

Nyt kun tupakoi taas, on jotenkin vaan tosi paljon pidempi pinna ja hermotkin kestää kaikkee.

Paska päätös terveydellisesti, loistava päätös tilapäiselle mielenrauhalle.

Vituttaa että koskaan sytytinkään ekan tupakkani, tällähetkellä oon vaan vangittu siihen :/

--
*super* *possu*

LactoPhilus

Posts: 268

#556 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -
sunnuntaina 9.7 tuli 2 vuotta ilman röökiä *piis* eikä tee edes mieli. yäk! no more rööki for me!
UnityF

Posts: 15,721

#557 • • UnityF joo just se
2 tupakkaa päivässä joskus ei enää sitäkään *plur*
Hetu

Posts: 666

#558 • • Hetu hetaro
Joo, mäkin olin pari vuotta polttamatta. Lopettaminen silloin oli suht helppoa, mutta sitten erosin ja sorruin taas sauhuttelemaan- typerää, mutta minkäs teet, kun mieluummin tavasta ottaa sen tupakan suuhun kuin on ottamatta. Onneksi nykyinen sauhuttelu on lähinnä vähäistä ja painoittuu vkloppuihin.
Avatar
#559 • • SinjoritaBaila Guest
Kaikkein paras palvelus mitä itsellesi voit tehdän on lopettaa röökin polttamien *piis* Kun tarve rupee hellitää niin sulla on ihan erilainen fiilis mitä ennen *joo*

Olen nyt itse 6 päivää ilman ja olen ollut aikaisemmin muutaman kuukauden mutta nyt olen tosissani kun koskaan!

Eilen oli mulla taas *eiei* päivä mutta heti kun nukkui yön yli niin olo oli taas parempi *hymy*

Tsemppiä kaikille !!!
iam

Posts: 3,085

#560 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Tänään on kuudes päivä. Lauantaina olin häissä eikä ollu kovin helppoa/kivaa. Pahana auktoriteettiongelmaisena olen myös aikaisempinakin kertoina havainnut, että jos taskusta löytyy avaamaton aski, lakko on helpompi. Koska mua ainakin kalvaa paljon myös se, ettei sitä röökiä ole ja mieli tekee. Mutta kun se avaamaton aski on mukana, yksi elementti poistuu korvien välistä. Kuitenkin sen muovin avaamiseen on aika hiton iso kynnys, joka kasvaa joka päivä. Jos tällä kertaa ei onnistu näin, niin mulla on hypnoterapeutin puh. numero jo valmiina *joo*