Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 608,784 views

Avatar
#561 • • jesus Guest

sxx, 2.8.2006 10:22:
Pahana auktoriteettiongelmaisena olen myös aikaisempinakin kertoina havainnut, että jos taskusta löytyy avaamaton aski, lakko on helpompi. Koska mua ainakin kalvaa paljon myös se, ettei sitä röökiä ole ja mieli tekee. Mutta kun se avaamaton aski on mukana, yksi elementti poistuu korvien välistä. Kuitenkin sen muovin avaamiseen on aika hiton iso kynnys, joka kasvaa joka päivä. Jos tällä kertaa ei onnistu näin, niin mulla on hypnoterapeutin puh. numero jo valmiina *joo*



Oon huomannut ihan saman! Tosin mulle riitti avattukin aski. Ilman sitä iski paniikki *nauru*
No se 'lopettaminen' on jo historiaa tosin..
Syce

Posts: 1,649

#562 • • Syce
Pakko mainita etten ole ikinä polttanu*iloinen* Mutta kaikille suuret pojot ketkä pystyvät lopettamaan ja ovat myös oikeasti polttamatta! Myös silloinkin kun on juhlimassa...siinä monet kaverit kärähtää..
T-Justice

Posts: 892

#563 • • T-Justice

jesus,

Oon huomannut ihan saman! Tosin mulle riitti avattukin aski. Ilman sitä iski paniikki *nauru*
No se 'lopettaminen' on jo historiaa tosin..



sama vika rahikaisella! loi se jonkin asteista "turvallisuutta". Joillekin varmaan ei sovi kyseinen temppu ollenkaan?
miinus

Posts: 44

#564 • • miinus
melkee 15 vuotta tuli käryteltyä..

kohta 10 kk ilman. Phah..vittu helppoo ku heinänteko
sapeli

Posts: 11,768

#565 • • sapeli jokukukamikä?

sxx, 2.8.2006 10:22:
Koska mua ainakin kalvaa paljon myös se, ettei sitä röökiä ole ja mieli tekee. Mutta kun se avaamaton aski on mukana, yksi elementti poistuu korvien välistä.



Mulla on sama esim. viinan kanssa - niin kauan kun tietää että sitä on vielä niin ei tuu hätä että se loppuisi kesken. Usein jätän yhden sidukan / bissen / paukun verran kokonaan juomatta ihan vaan tuon fiiliksen takia. *hymy*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

kilobitti

Posts: 2,419

#566 • • kilobitti 1-2-3 techno

sapeli, 23.8.2006 02:12:
Mulla on sama esim. viinan kanssa - niin kauan kun tietää että sitä on vielä niin ei tuu hätä että se loppuisi kesken. Usein jätän yhden sidukan / bissen / paukun verran kokonaan juomatta ihan vaan tuon fiiliksen takia. *hymy*



Jos mulla on kaljaa jääkaapissa, ni se kyllä kuluu aika nopeasti pois. Jos ei ole, en jotenkin edes huomaa asiaa..

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

r0n

Posts: 2,258

#567 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
Eilen aboput yhden aikoihin iltapäivällä paloi vika rööki. Vajaa vuorokausi mennyt ja so far so good *hymy*. Nyt on entistä enemmän syitä lopettaa ja siihen päälle vielä yks helvetin juttu millä voin psyykkaa itseäni aina kun alkaa tekemään röökiä mieli. Yepper!

--
6er reihe

LactoPhilus

Posts: 268

#568 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -

Ronie, 28.8.2006 10:44:
Eilen aboput yhden aikoihin iltapäivällä paloi vika rööki. Vajaa vuorokausi mennyt ja so far so good *hymy*. Nyt on entistä enemmän syitä lopettaa ja siihen päälle vielä yks helvetin juttu millä voin psyykkaa itseäni aina kun alkaa tekemään röökiä mieli. Yepper!



Hyvä Rontti! *aplodit* pysy kovana!

t. 2 vee ilman spadduu *piis*
LactoPhilus

Posts: 268

#569 • • LactoPhilus - Central Kallio Investigation -

Ronie, 28.8.2006 10:44:
Eilen aboput yhden aikoihin iltapäivällä paloi vika rööki. Vajaa vuorokausi mennyt ja so far so good *hymy*. Nyt on entistä enemmän syitä lopettaa ja siihen päälle vielä yks helvetin juttu millä voin psyykkaa itseäni aina kun alkaa tekemään röökiä mieli. Yepper!



Hyvä Rontti! *aplodit* pysy kovana!

t. 2 vee ilman spadduu *piis*
Dana

Posts: 647

#570 • • Dana
itse huomannut että ainoa mikä saa mut vähentämään / lopettamaan on et tapailee ihmistä joka ei polta! Olen ehkä raukka kun en lopeta itseni takia, mutta toisen takia sen voin tehdä... *ding*
Delfoi

Posts: 3

#571 • • Delfoi
*blush*lopettaminen on helppoa... ei se ole kuin tanhdosta ja päätöksestä kiinni. jos päättää, että en tartu rökiin, niin ei sitten kanssa tartu. Jos tarttuu, niin on kyll sitten itsensä hallitsemisessa ongelmia. ei tupakan kanssa. Itse olen polttanut kauan ja lopetan aina kun tarvitsee. Voin olla polttaatta niin kauan kuin haluan, mutta koska kokonaan ei ole tarvetta/halua lopettaa, en sitä tee.
lohikarme

Posts: 1,730

#572 • • lohikarme RitariVittupää

Delfoi, 28.8.2006 23:52:
*blush*lopettaminen on helppoa... ei se ole kuin tanhdosta ja päätöksestä kiinni. jos päättää, että en tartu rökiin, niin ei sitten kanssa tartu. Jos tarttuu, niin on kyll sitten itsensä hallitsemisessa ongelmia. ei tupakan kanssa. Itse olen polttanut kauan ja lopetan aina kun tarvitsee. Voin olla polttaatta niin kauan kuin haluan, mutta koska kokonaan ei ole tarvetta/halua lopettaa, en sitä tee.



Tähän väliin haluaisinkin kysyä, että mikä saa sut sit polttamaan uudestaan? Meinaan tuskin sen terveydelliset vaikutukset *vink*

--
Qualis artifex pereo

Avatar
#573 • • aaaaaaaaaa Guest
Mut aina sortaa täysin se kun muut menee partsille/tauolle.
Sit siin istuu hetken aikaa yksin ja on sillee "no mitäs nyt".

Mun mielestä se henkinen koukku on paaaljon pahempaa kun fyysinen.
Avatar
#574 • • SinjoritaBaila Guest

Ronie, 28.8.2006 10:44:
Eilen aboput yhden aikoihin iltapäivällä paloi vika rööki. Vajaa vuorokausi mennyt ja so far so good *hymy*. Nyt on entistä enemmän syitä lopettaa ja siihen päälle vielä yks helvetin juttu millä voin psyykkaa itseäni aina kun alkaa tekemään röökiä mieli. Yepper!



Sit kun 3päivä menossa niin silloin voi tehdä mieli ihan super paljon mutta ajattele että se on heroiinin jälkeen listattu koukuttavimmaksi huumeeksi *eiei* Yäk!

Tsemppiä *sydän*
r0n

Posts: 2,258

#575 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Sinjorita Sol, 29.8.2006 15:54:

Tsemppiä *sydän*



Thanks *hymy* Tää päivä on mennyt jo paljon paremmin kuin eilinen. En oo nyt yli kahteen vuorokauteen koskenutkaan röökiin *hihu*

--
6er reihe

Avatar
#576 • • astaroth Guest
tänään tuli oma lopettamispäätös, vaikka ei ensimmäinen tähän asti olekaan

alkaa selvästi olla keuhkot sen verran karstaiset ja itse rööki sen verran kuvottavan makuista, että huomaa oikein kuinka sitä polttaa vain nikotiinin takia. sydämentykytyskin on jo välillä sen verran reipasta, että alkaa jo huolestuttamaan. rahaakin mokoma alkaa jo syömään kovaa tahtia, kun poltettavan määrät ovat päässeet huomaamatta nousemaan

työvuoro loppui, vika spaddu paloi ja loput askista kaverille. ei kiitos. ja edelläkävijät saavat muistutella tänne aktiivisesti hyötyjään, kun jotenkin huolestuttaa välillä tuon motivation puute tuskallisessa tilanteessa *hymy*
sapeli

Posts: 11,768

#577 • • sapeli jokukukamikä?

Sinjorita Sol, 29.8.2006 15:54:
Sit kun 3päivä menossa niin silloin voi tehdä mieli ihan super paljon mutta ajattele että se on heroiinin jälkeen listattu koukuttavimmaksi huumeeksi *eiei* Yäk!

Tsemppiä *sydän*



Eli toisin sanoen, jos tuosta pääsee yli niin sitten selviää about mistä tahansa *hymy*

Voimia kaikille!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

wiwi

Posts: 1,575

#578 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

astaroth, 29.8.2006 16:53:
tänään tuli oma lopettamispäätös, vaikka ei ensimmäinen tähän asti olekaan


Mutta nythän se on viimeinen. :)

ja edelläkävijät saavat muistutella tänne aktiivisesti hyötyjään, kun jotenkin huolestuttaa välillä tuon motivation puute tuskallisessa tilanteessa *hymy*


Itse ainakin huomasin jonkin ajan kuluttua selvästi kunnon kohoamisen. Siis että kun liikkuu, sen vaikutukset myös näkyvät, eikä kärytteleminen aiheuta jatkuvaa takapakkia. Vaatii vähemmän rehkimistä, että saa jotain tuloksiakin. Eikä tule samanlaista tarvettä räkiä sisälmyksiään pihalle silloin tällöin.

Myös krapulat ovat usein vähemmän raastavia, kun ei ole sauhutellut illan aikana askillista röökiä. Ainakin mulla se aiheutti mukavan viskiäänen ja päänsäryn, jotka nyt ovat huomattavasti harvinaisempia. Puhumattakaan siitä polttaako-vai-eikö-polttaa-krapularöökistä, joka ei kuitenkaan paranna oloa - päinvastoin.

Lisäksi teet tietenkin kunnioitettavan ympäristöteon, joka mulle oli se varsinainen syy lopettaa.

Kannattaa :)

Nimim. 7,5 kuukautta polttamatta.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

wiper

Posts: 254

#579 • • wiper
Helkutta, kun tuntuu välillä et on yhtä kova selkäranka, kun käärmeellä...
Freja

Posts: 8,774

#580 • • Freja Sihteeri

Freja, 13.8.2005 05:37:
On muute hemmetin vaikeeta. Mut tahdon selviytyä! Jea!



Jumaliste, oon ollu nyt siis jo yli vuoden ilman tupakan tupakkaa! *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been