Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 609,961 views

MiMoSa

Posts: 1,664

#901 • • MiMoSa
8kk*aplodit*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Android

Posts: 3,908

#902 • • Android
No, sinänsä en oikein voi sanoa vähentäneeni tupakan käyttöä, koska olen siirtynyt nuuskaan. Savukkeita toisaalta menee vähemmän koko ajan, tänään en ole polttanut kuin yhden. Tarkoituksena olisi pääästä tupakanpoltosta eroon kokonaan.

Nikotiinista johtuvia vieroitusoireita ei tietenkään tällä tavalla tule, mutta psyykkinen tarve imeä savuketta, ja esim. ruoan jälkeen käydä savukkeella, ovat niin iskostuneita päähän kun on polttanut yli 12 vuotta, että kestää kyllä vielä päästä savukkeista kokonaan irti.

(Ja todettakoon nyt vielä, etten ruvennut käyttämään nuuskaa keinona lopettaakseni tupakanpolttoa, on vain eräällää tavalla tapahtumassa siirtyminen yhdestä tupakkatuotteesta toiseen, vähemmän haitalliseen sellaiseen).
Android

Posts: 3,908

#903 • • Android
Onko kukaan muuten huomannut painonnousua tukapanpolton lopettamisen yhteydessä, joka ei johdu siitä, että söisi enemmän?
MiMoSa

Posts: 1,664

#904 • • MiMoSa

Android, 5.9.2007 14:02:
Onko kukaan muuten huomannut painonnousua tukapanpolton lopettamisen yhteydessä, joka ei johdu siitä, että söisi enemmän?


Yleensähän painonnousu johtuu myös siitä, et aineenvaihdunta hidastuu kun lopettaa tupakoinnin eli on varmasti yleistä.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Mellu-

Posts: 4,006

#905 • • Mellu-
tää on vaikeetaaaa *toktok* tänään ns.eka täysin tupakoimaton päivä..vähentänyt siis pikkuhiljaa "annosta" ja tänään ois teh päivä ilman röökiä kokonaan *hikoil* ei pitäs vaa ajatella yhtää koko asiaa ni varmaa onnistuu .. huuh huuh

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Garo

Posts: 446

#906 • • Edited Garo #jake
Viikko polttamatta ja kolmas päivä ilman Champix -lääkitystä (lopetin kuurin puolivahingossa kesken 12. päivänä, ilman mitään sivuvaikutuksia tai oireita) \o/

Eilen tuli oltua opiskelijabileissä puistossa, siis paikassa jossa todella moni polttaa ja viinaa kuluu, mutta sekään ei tuottanut lainkaan ongelmia. Myös painolasku on taittunut (mulla siis tippui kuurin alussa paino 78 -> 73 kg viikossa, mikä on mulle todella suuri painonmuutos) ja ruokahalun ja nälän suhde on löytänyt taas normaalin tilan (enää ei tule huono olo jos ei syö jatkuvasti, kuten kuurin alkuvaiheilla oli)

Toistaiseksi siis projekti mennyt todella hyvin, suorastaan paremmin kuin odotin. *jiihaa*

- Garo
tiiplis

Posts: 1,043

#907 • • tiiplis also available in sober
Kohta tulee puolitoista vuotta tupakoimatta täyteen mut joka kerta kun lähtee kekkeröimään niin tekee ihan älyttömästi mieli röökiä...

--
italia litania nainati lailati

Nomade

Posts: 182

#908 • • Nomade 1:100 000
Toukokuun Lopusta asti ollut polttamatta ainoatakaan pölliä *nauru* muutamaa pikkusikaria lukuunottamatta ja niitäkään ei henkeen *iloinen* Lopettaminen on ollut itseasiassa helvetisti helmpompaa ku koskaan kuvittelin, itse en vähentänyt polttamista mitenkään vaan lopetin seinään. Eka viikko oli vaikeeta ja pinna kireellä, mut nyt rööki haiseekin jo pirun pahalta. ei tuu edes ajateltua polttamista, paitsi että joihinkin tilanteisiin se tupakka tuntuis vielä kuuluvan, esim. ruokasauhut ja aamukahvin kanssa. Siinäkin kyse on varmaan enemmänkin pinttyneestä tavasta ku mistään muusta. Oon aivan stnan ylpeä ittestäni että oon pystyny tähän!

--
There is no theory of evolution. Just a list of animals Chuck Norris allows to live.

nammo

Posts: 163

#909 • • nammo the bestest
Kuukausi tupakoimatta!
*jiihaa**jiihaa**jiihaa*

Tekee kyllä ihan vitusti mieli välillä.. Mut en halua enää tuhota itteeni. Pitkään aikaan en enää saanut röökaamisesta mitään iloa irti, se oli vain monta kertaa päivässä toistuva pakkotoiminto.

--
schnii schnaa schnappi

Mellu-

Posts: 4,006

#910 • • Mellu-
viime postauksen jälkeen poltettu 2 tupakkaa.. huh.. nekää ei kyl maistunu hyvälle mut pakko oli O_o tyhmä minä! Mutta toivotaan et ny pysytän non-smoking linjalla tiukasti.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

Mönnä

Posts: 190

#911 • • Mönnä
Mäki haluun lopettaa kokonaan, kuitenkin jo 9 vuotta ollu enemmän tai vähemmän koukussa kyseiseen törkyyn *eiei*. Nekin rahat ois voinu käyttää niin paljon fiksummin!!

Tosin viimeseen reiluun 1,5 vuoteen ei oo enää tullu poltettua siten, ku ennen. Eli välillä täysin tupakoimattomia päiviä. Ja vuosi sitten olin jonkin aikaa polttamatta kokonaan kun en käyny ulkonakaan puoleen vuoteen. Oikeestaan nykyään töissä menee 0-3 päivässä ja sit kun ottaa alkomaholia. Mut jos siitä nyt vois luopua täysin :)..

--
Eniten ihminen katuu elämässään niitä hullutuksia, joita ei tehnyt, vaikka oli tilaisuus.

Avatar
#912 • • Norb Guest
13v polttanut. Enkä kertaakaan ole yrittänyt lopettaa. Tänään eka pv alkanut lakosta. Nyt 2h ollut töissä polttamatta ja törkeet piinatuskakohtaukset *sars* MIKS SE ON MUN MIELESSÄ KOKO AJAN!
Avatar
#913 • • Norb Guest
Tänään tuntuu, että olisin kadottanut/ luopunut parhaasta ystävästä *poks* Olen alkanut keksimään tekosyitä jotka yritän aina kumota. "jospa yhden polttaisin, kun en polttonut viimeistä tunteella" ym..
SunProject

Posts: 8

#914 • • SunProject
aika paha itekki oon yli 10vuotta röökannu... olin yhden päivän iltaan asti viimeviikolla. kyllä oli todella helvettiä päätä särki tavalla jolla ei ole koskaan särkenyt.. Itse voitin lääkekoukun muutama kuukaus sitte mutta tupakasta on mahdoton luopua:(
Tiura

Posts: 731

#915 • • Tiura Taika
Joo 13 vuotta takana ja nyt 12 päivää polttamatta!
Ekat päivät oli ihan helvettiä, vaik onhan noit lopettamisyrityksii ollu jo muutama, mut nyt oli tosi hankalaa. Mut nyt tuntuu jo tosi hyvältä! Häilyvästi rööki käy mielessä, mutta ei niin paljoa että haluis sen sytyttää. Oon tosi ylpee jo itestäni, en ois uskonu et oisin tässä tilanteessa :D
Positiivinen mieli mennä eteenpäin! Hihhei :DD
Mellu-

Posts: 4,006

#917 • • Mellu-
AngstViilNegail *igor* helppoo ku heinän teko *grr* prkl ja en muuten mee ja osta uutta askia.. prkl prkl..

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

MiMoSa

Posts: 1,664

#918 • • MiMoSa
Oho, sunnuntaina unohtu käydä laittaa et 9kk!*hihu*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Mellu-

Posts: 4,006

#919 • • Mellu-
*kiristel* mrauh...onneks koht nukkumaan ni sit o eka päivä pulkassa *hikoil*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER