Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 610,208 views

milla

Posts: 3,699

#221 • • milla

keisha:
---
milla:
ei o kovin lohduttavaa kun itsel lähti just kymmenes vuos käyntiin! :D paitsi toisaalt, tää on 8.päivä polttamatta. ku osallistuin kämppiksen kaa lopeta ja voita kisaan ja aion voittaa sen 10 000 euroo! :D en sit tiä mitä käy sen jälkee ku on ollu polttamat sen kuukauden mitä kisan takia pitää olla, et onks sitä sit nii tyhmä et alottas uudestaa.. haluisin ainaki tupakoida baaris, mut siihen mun aikasemmatki lakot on kaatunu .(

---

Hyvä beibe, mäkin oon ollu viikon polttamatta, tsempataan vaik toisiamme :) Nyt alkaa pahin kiukkukin jo helpottaa. Oon ollu kyl niin äkäinen että ihan sääliksi käy niitä jotka ovat mun seurassa joutuneet olemaan. Täytyy yrittää välttää tulevaisuudessa tota baaritupakointia, siitä saa vaan karmean hedarin ja pahemman krapulan :/



melkee kaks viikkooo täys!! jee! mites siul?
tuitui

Posts: 1,258

#222 • • tuitui .:Shiny disco ball:.
HYVÄ MILLAAA!!! HYVÄ KRISTAA!!!! :)(: *sydän*

--
\\\"Dance before it´s too late\\\"

jeesboks

Posts: 4,064

#223 • • jeesboks p u p u
Lopetin neljävuotta sitten, kerta laakista. Ei kauheasti ongelmia. Tosin en polttanut kun vuoden. Onnellisesti ilman röökiä ja päättänyt pysyä vastakin. *hymy*

Lopettaminen ei aina oo niin helppoo. *plur* kaikki on mahdollista*plur*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

sapeli

Posts: 11,768

#224 • • sapeli jokukukamikä?
Onneks olkoon kaikille jotka on lopettanut! *aplodit*

Tsemppiä kaikille jotka yrittää! *hihu*

Buu kaikille jotka jatkaa saastutusta... *sars*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

micqo

Posts: 1,094

#225 • • micqo
Olen ajatellut lopettaa...en tiedä sit onnistuuko mut sen näkee...yritys ainakin kova! ainakin siihen asti kun ekan bissen korkkaa...*enkeli*
Avatar
#226 • • astaroth Guest
Tänään on ensimmäinen päivä ilman röökiä. Wish me luck!*sydän*
Mikki

Posts: 833

#227 • • Mikki
10 vuotta polttanu...
Ennen juhannusta olin ehtiny olla polttamatta jo viikon,
mut sit repsahti... Poltin sit 3 askia juhannuksena *justjoo*


.........MUTTA EI SE MITÄÄN...
EIP OO TAAS TEHNY YHTÄÄN
MIELI SEN JÄLKEEN...

--
Names are for friends, so I dont need one.

JustinSan

Posts: 822

#228 • • JustinSan Nullius in verba
Mä en oo vielä keksiny yhtään hyvää syytä lopettaa. Sairaudet sun muut ei just nyt jaksa kiinnostaa, tupakointi on kivaa *nauru*
Aah ja voih sitä ihanuutta kun herää aamulla, keittää kahvit ja menee takapihalle kattomaan mitäs tälle päivälle kuuluu; siemailee tuoretta kahvia ja sytyttää sen tupakan, imaisee ja keuhkot täyttyy ja mieli tyydyttyy *sydän* Se on kuin halais vanhaa ystävää *sydän*
Siis se on vaan niin hienoa. Oikaisee itsensä nurmikolle, pistää silmät kiinni ja sytyttää tupakan, vetää syvään henkeä ja antaa elixiirin vaikuttaa. *sydän*
Tai sit oot jollu jossai ryminöis ja iha tohjon rojahdat johonki ja tongit sinne taskunpohjalle ja tongit kaiffarin huuleen ja rentoudut *sydän*
Mulla on monia hyviä muistoja tupakoinnista ja muistoja joihin liittyy vahvasti tupakointi *joo*

Missähän kaikki Pro Tupakointi - yhdistykset viipyy? ”Mun terveys, antakaa mun pliis tehä sille mitä tykkään?” *nauru*

--
"Brevior saltare cum deformibus mulieribus est vita."

Avatar
#229 • • RINY Guest
Hih, onneks en ole edes koskaan alottanut. Maistellut kylläkin.
Avatar
#230 • • polve Guest

JustinSane:
Aah ja voih sitä ihanuutta kun herää aamulla, keittää kahvit ja menee takapihalle kattomaan mitäs tälle päivälle kuuluu; siemailee tuoretta kahvia ja sytyttää sen tupakan, imaisee ja keuhkot täyttyy ja mieli tyydyttyy *sydän* Se on kuin halais vanhaa ystävää *sydän*



Tää on totta. Aamu lähtee hyvin käyntiin ilman mitään hässäkkää.
Muutaman minuutin hiljainen hetki vain itselleen. Ja Sama
toistuu sitten ennen nukkumaanmenoa illalla *hymy*
sielu hänkin

Posts: 343

#231 • • sielu hänkin Psykehoitsu. Team Rekkalesbot. ViherPirkko-linnu.
Mä lopetin röökinpolton noin vuosi sitten ihan seinään. Tai siis, söin kyllä nikotinipurkkaa ehkä viikon. Olin joku 8kk kokonaan polttamatta ja sitten lipesin kännipolttamiseen. Ihan hiton vaikeeta kun suurin osa tutuista polttaa nii vaa mennä henggailee sinne röökipaikalle kun muut on röökillä. Viikonloppuisin parhaat jutut syntyy parvekkeella tupakalla, ja kaikissa kouluissa tutustuu röökillä ihmisiin. Olen viimeisen kolmen vuoden sisällä ollut neljässä eri koulussa, ja huomannut miten vaikeeta on tutustua vieraspaikkakuntalaisena muihin, mutta yhteinen harrastus auttaa..Oli se sitten se tupakoiminen. Saattaa olla että minullakin on lievä asennevamma?
Eilen poltin 5 tupakkaa. Juhannuksesta jääneitä. Olen antanut itselleni luvan aina vähän lipsuilla. Kohta kiroankin taas sitä kuinka nikotinipurkka hikotuttaa..

Mutta kuka voisi kuvitella röökinpolton lopettaessaan ettei polta enää IKINÄ YHTÄÄN savuketta?

--
*tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk* *tirsk*

Mr.Pink

Posts: 307

#232 • • Mr.Pink
Jaahas. Lopetin polttamisen 3vkoa sitten.
Yhtään röökiä en oo polttanut sen jälkeen vaik hiukka onkin tehnyt mieli....

´Poltin n.15vuotta ja n.1,5askia/pvä...
Parhaimmillaan n.10askia/vkl.

Lopettamis päätös syntyi siitä ku loppu rahat joku viikko ja päätin olla lainaamatta rahaa kyseiseen asiaan.
Sit tuli uus liksa ja törsäsin sen kokonaan heti,et ei ois päässy kuumottaa röökin osto.

Juhannus ja ekat kerrat baaris lopettamisen jälkeen oli kyl aika vaikeita,mut oon hyvin itsepäinen tapaus ja päätin et en polta ni silloin en kans polta!

No jokatapauksessa toiv. määrätietoisuutta kaikille lopettajille.
Jokainen on vahvempi kuin savuke.
Se on vaan eriasia,et ketkä haluavat olla.

--
Lost in the silver box.

Avatar
#233 • • astaroth Guest
Nyt on yli viikko takana, ja hyvin menee. Ei edes ajattele asiaa. :)
Xeony

Posts: 117

#234 • • Xeony
Eräs sunnuntai-ilta 2.5.04,lähdin takas inttiin ilman tupakkaa ku ei olu varaa ostaa.

No siitä illasta lähtien on ”lakko” pitäny,eli tällä hetkellä 9 ½ viikkoa. *iloinen*

Arkipäivinä intissä ollessa ei oo ollu ”ihmeempii” niksoja,viikonloput lomilla ollessa eniten rassaa (vieläpä jos ottaa bissee tms). *igor*

Tsemppii kaikille \”lakkoilijoille\” *joo* *hymy*

[muokattu 9.7.2004 00:25]

--
Quidquid latine dictum sit, altum videtur =)

Maihku

Posts: 1,186

#235 • • Maihku neiti hankala

Astaroth:
Nyt on yli viikko takana, ja hyvin menee. Ei edes ajattele asiaa. :)


jeeeeeeeeeeeeee*jiihaa**sydän*
Avatar
#236 • • RINY Guest
Helpointa on ku ei ees alota, niin ei tarvitse miettiä miten lopettaa. *hymy*
henkkat

Posts: 528

#237 • • henkkat
hmm, oon polttanu n.5vuotta ja lakkojakii on ollu, mut ei oo vielä kertaakaan tullu sellanen olo et haluis lopettaa..kokonaan.mistä lie johtuu!? olin nyt tän viikkoo lakolla, taas, mut sorruin viime yönä töissä tupnesille..dämn*eiei*
*hymy*
Zimeon

Posts: 310

#238 • • Zimeon
3 päivää ilman & counting :D En tosin ehtinyt pahemmin alottaakkaan niin eipä tuu vaikeeta lopettaa =)
Xeony

Posts: 117

#239 • • Xeony
Se siitä tupakkalakosta...*hmph* 10 viikkoa ilman ja sit... *eiei* *eiei*

--
Quidquid latine dictum sit, altum videtur =)

Avatar
#240 • • astaroth Guest
Jo yli 3 viikkoa takana. Hyvin menee. :)