Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 617,083 views

anthocyan

Posts: 1,511

#181 • • anthocyan Kohti valoa...
Oikeesti älkää ees alottako! Mul päässy lipsahtaan hieman... Eka poltin vaan baaris, mut nyt sit muutenki. En kyl päivittäin, mut silti käy ärsyttään. Jos pystyis oleen polttamat lähes kokonaan...

--
"If we open a quarrel between the past and the present, we shall find that we have lost the future." -Winston Churchill-

henkka

Posts: 4,973

#182 • • henkka
vittu ei oo helppoo... reilu vuorokaus lakkoa kestäny... *hikoil*
Fyrisch

Posts: 4,525

#183 • • Fyrisch
2 viikon sisäl polttanu vaan 22 röökii! eilen yhen, tänään en ollenkaa. helponpi lopettaa ku vähentää sauhutteluu. arkisin pärjää hyvin ilman tupakkaa, mut se ongelma ilmenee vast sitte ku lähtee juhlii, ei pysty olee ilman röökii ku juo alkoholii *eiei*
Avatar
#184 • • cryosleeper Guest

Optimus Prime:
vittu ei oo helppoo... reilu vuorokaus lakkoa kestäny... *hikoil*



ei ole ei, vajaa kolme täällä takana. paitsi, että mä en ajattele tätä lakkona, nyt suatana ittensä myrkyttäminen loppu!
henkka

Posts: 4,973

#185 • • henkka

cryosleeper:
ei ole ei, vajaa kolme täällä takana. paitsi, että mä en ajattele tätä lakkona, nyt suatana ittensä myrkyttäminen loppu!



Mä kelailen ihan lakkona... en ainakaan vielä kestäis ajatusta ettei sais ikinä vetää röökii. Ja sillon tulee vedettyy kahta kauheemmin.
calidris

Posts: 18

#186 • • calidris
Sitä kun toivois nyt ettei olis ikinä alottanukkaan.... Vuosi sitten pysty lopettaa täysin kahdeks kuukaudeks, mut siitä se on pikkuhiljaa taas edenny siihen et tupakkaa menee aiankin puol askii päivässä.*dissaa*Nyt oon jo monta viikkoo yrittäny kerää voimii tupakkalakon alottamiseen, mut ikinä ei tunnu olevan hyvä päivä lopettaa...*hmph*Mut täytys kyl yrittää vaik ens viikolla....
K

Posts: 511

#187 • • K
Tuli eilen poltettuu taas reilusti, ku oli dogaamas, mut nyt ku darra, on menny vasta 1. Nyt olis ajatuksena vähentää muutamaan savukkeeseen päivässä ja ehkä myöhemmin lopettaa kokonaan. Ihan seinään en kyllä rupee edes yrittämään, kun on jo useemman kerran tullu kokeiltuu.
Tapsuli

Posts: 89

#188 • • Tapsuli
Ens viikolla tulee vuosi edellisestä tupakasta =)
K

Posts: 511

#189 • • K

Tapsuli:
Ens viikolla tulee vuosi edellisestä tupakasta =)



Kuin sä sen teit?
Rocca

Posts: 3,064

#190 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
en oo vetäny kahteen vuoteen MUUTAKU kännissä välillä mutta en muuten....Ja tämä tulee pysymään lopullisesti...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

Tapsuli

Posts: 89

#191 • • Tapsuli

K:
---
Tapsuli:
Ens viikolla tulee vuosi edellisestä tupakasta =)

---


Kuin sä sen teit?



Mun lopettamista helpotti kyl varmaan se että en ehtinyt poltaa päivittäin ku vajaa 2v, kännitupakointia jostain lukiosta saakka. Purkkaa syöden pari ekaa kuukautta ja kovaa psyykkausta
noena

Posts: 3,138

#192 • • noena first breath after coma
Nyt nyt... Pakko ottaa itseäni niskasta kiinni.. Tuo vähentäminen on vähän lipsunut. Hankalaa.. Välillä ei edes tee mieli lopettaa, mutta se olisi itselle parempi ja toisia kohtaan kohteliaampaa. Totta on että tupakoitsija saattaa tutustua enemmän ihmisiin mutta vastakohtana on se että ei tapaa niitä kaikkia ihmisiä jotka eivät polta.
Tricky.. *ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#193 • • sakk303 Guest
Kontrastisen Epelin a.k.a. Conayston Tupakoinninlopettamispäiväkirja


28.4.2004 klo 3:45

Jei ! Kuulkaahan kaikki, tahdon antaa julkisen selonteon, et voin sitten myöhemminkin nikotiinintuskissani lukea : Lopetin tupakoinnin 25. Huhtikuuta vuonna 2004 klo 23:15
- - -

Jep. No pitää ainakin yrittää ankarasti, ja jos keltään lohkeaisi kannustusviestejä niin ois kivaa, meinaan ensimmäiset kolme vuorokautta ovat olleet kohtalaisen tuskaisia, joskaan eivät ylitsepääsemättömiä päiviä.. viime sunnuntain jälkeen yksinkertasesti vaan päätin kokeilla olla ostamatta sitä jo tavaksi muodostunutta sippiaskia. Tässä sitä nyt ollaan ja syyhyttäis kyllä aika lailla. Purkkaa oon pureskellut urakalla ja koulussa välitunnit ovat yhtä tuskaa kun sitä kuitenkin pitää mennä tapojen mukaisesti siihen pihalle passiivisille tupakoitsevien luokkatovereiden seuraan ...

- - -

Sen olen huomannut, että ruokahalu kasvaa valtavasti. Koko ajan tekee mieli syödä jotain. Se ei tosiaan ole mikään huono asia, kun olenkin toivonut vähän massaa tähän luiden ympärille, mutta näillä opiskelijabudjeteilla kun ei pysty oikein 24/7 mässäilemään *iihhih* . Eilen, siis tiistaina, söin 7 karjalanpiirakkaa, puuroa lautasellisen ja paketillisen broileripyöryköitä ja pussillisen ranskalaisia *joo* .. mut sit kun kävi ulkona kävelemässä niin aij että se kevätilma tuoksui raikkaalta nenään.. ja muutenkin jotenkin kepeämpää liikuskella. Ja tuntuisi melkein jopa siltä, että tekee mieli harrastaa enemmän liikuntaa. Suunnittelin, että kun tuossa takapihalla on juoksurata, että jos joka kerta, kun tässä lopettamiskomplikaatioiden aikana tulee tuskat, niin vetäisi lenkkarit jalkaan ja kävisi juokemassa sen muutaman minuutin ajan mitä se röökin polttaminen kestäisi.. ois aika hieno idea.

- - -

Eipä tässä sen kummempia. Uni ei tahdo tulla oikein silmään kun toisaalta on nälkä, ja toisaalta se kääryleen käryyttäminen kuun alla tuossa pihalla partsi-läpsykät jalassa ja saunatakki päällä ois aika siistiä - mut pitää vaan keksii jotain korvaavaa - syön yhden karjalanpiirakan vielä ja sit nukkumaan!

- - -

28.4.2004 klo 4:01
Tulen siis jatkossakin lisäilemään tähän tekstiin tuntemuksiani lopettamisesta ja siihen liittyvistä ongelmista, en siksi, että kenelläkään muulla se varsinaisesti voisi edes kiinnostaa, vaan lähinnä siksi, että tuntuu hyvältä kirjoittaa ja kertoa tuntemuksistaan, jotta niitä on helpompi käsitellä ja hyväksyä.

Tsemppiä myös kaikille muille jotka pyrkii lopettamaan.
JG

Posts: 73

#194 • • JG Outo hymyMmiäs
Yleinen tupakkalakko alkanut - Bileröökaus jatkuu

Kaks ja puoli viikkoa lakkoa. Alkoi sillä että sairauden kautta tupakointi sattu ihan älyttömästi... *sars* + *sauh sauh* = *poks**kivatsulle**nyyh*

Periaatteessa bilettäessä (jota tapahtuu nykyään kerran vkossa jos sitäkään) poltan vielä, mut siihen se jääkin. Joskus sosialisoidessa (kapakassa tai ravintolassa) saatan yhden vetää. Oon sen huomannut että on kyllä säästeliästä hommaa - ennen meni 120 egee kuukaudessa, vaikka se ei todellakaan ois kuulunu budjettiin...

Välillä tekee mieli röökiä, mut sitä vaan sitten hommaa jotain tekemistä tai ajattelee jotain muuta. Oon kyllä aikasemminkin ollu lakossa, mut nyt saa kyl luvan olla se mikä auttaa. Vaikka sitten jonkin aikaa bileröökaisin, oon hemmetin ylpeä itestäni! *hih*

Tsemppiä muille jotka aloittavat lakon.

Nimim. Ilman laastareita, purkkia tai muita vippaskonsteja savuttomaksi *hymy*

--
® - Havi - ™

Etya

Posts: 35

#195 • • Etya
mulla alkaa lakko 2.5, täysil yritän...polttanu 10 vuotta, toivotaan et onnistuu! *igor*
stimbeh

Posts: 400

#196 • • stimbeh Moriheimoreilee.
Paras tapa lopettaa tupakointi on ryypätä itsensä niin turvoksiin, että huulet ei yllä yhteen... *hih*

--
Flow with the go.

Chainboy

Posts: 363

#197 • • Chainboy
mä lopetin nyt maanantaina.... saa nähdä kauan jaksan, yleensä mennyt vain max kuukausi ja sit taas jatkunut .... mut nyt yritän kunnolla !!!!

--
I am gay, so what ? = makunsa kullakin, sanoi koira munia nuollessaan

Emulator

Posts: 213

#198 • • Emulator The Lost Soul
Hmm, vasta kuulin että on tullut uusi tapa.. jotain pillereitä.. ne kait poistaa jotenki sen mielihyvän mitä siitä polttamisesta saa, ja mitä ny oon kuullu ni toimivin ratkasu tähän mennessä.. mut maksavat kuulemma n. 3e per pilleri.. ja yks päivässä pitä vetästä.. mut toisaalta, jos sen avlulla onnistuu lopettamaan, ni äkkiähän sen rahan säästää takasin... itse en polta, enkä koskaan tule polttamaan :)

--
<3

cheat

Posts: 796

#199 • • cheat
kahdeksas päivä meneillään.laastarin voimin eikä oo edes vaikeeta.illalla pitäis lähtee juhlimaan, saa nähä sorrunko.

--
I started out with nothing and I still got most of it left.

*jen*

Posts: 112

#200 • • *jen*

Etya:
mulla alkaa lakko 2.5, täysil yritän...polttanu 10 vuotta, toivotaan et onnistuu! *igor*




Sama juttu!! polttanu 10 vuotta ilman minkäänlaista lakkoilua, mut vapun jälkeen loppuu!!


Onnea yritykselle- BE STRONG, BEIB ja toivottavasti voitat myös siin skabassa!! *joo*

[muokattu 29.4.2004 10:50]