Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 612,971 views

awerbly

Posts: 39

#161 • • awerbly
2 vko polttamatta...*aplodit*
2. yritys
2 vuotta edellisestä yrityksestä.

-suas nährä miten käyp! *uuh*
Töölön Prinsessa

Posts: 425

#162 • • Töölön Prinsessa Veitikka/ d a n c e m a c h i n e s
Eilen tuli kuukaus täyteen *super* Ei tunnu missään *justjoo*
(eli oon ollu ärsyttävä, skitsonnu joka asiasta ja syöny ihan sikana aika tarkalleen kuukauden)

--
Palaillaan*piis**iloinen*

rZi

Posts: 587

#163 • • rZi 42
”no smoking since 1.6.2002”*nauru*
Intissä oli helppo lopettaa kun röökaajii oli vain muutama...ei tullut kiusausta...*hymy*
happyjoy

Posts: 69

#164 • • happyjoy *diveshopasshole*
2h polttamatta *nyyh*

nyt täytyis ryhdistäytyä olla ainakin 4,5 viikkoa polttamatta eli just ennen thaimaan reissua mut han kalaa tekee.. *piru*
Miika

Posts: 893

#165 • • Miika
Armeijassa heräsin yhteen aamuun, jonka totesin olevan hyvä aamu lopettaa tupakointi. Tuo tapahtui 14.8.2002, eli reilu 1,5v sitten. Takana oli miltei 7v myrkyttelyä, eikä ollut ongelmia pidättäytyä. Paitsi %-pitoisella viihteellä, jolloin lakko vieläkin toisinaan rakoilee... *piru*

Muuten ei enää sauhua ja oon onnellinen. *hymy*
Saara

Posts: 1,954

#166 • • Saara #2970

happyjoy:
2h polttamatta *nyyh*



Saavutus? Toivottavasti onnistut lopettamisessa *hymy*

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

antiguru

Posts: 39

#167 • • antiguru
Onhan tossa viimesen vuoden aikana vähentyny polttaminen... Tosin vieläkin alkoholipitoisia nesteitä nauttiessa tulee harrastaneeksi sauhuttelun paheita *hymy*

Nyt onkin sitten viime perjantaista asti ollu taukoa... ja sattumalta täällä lopetustopic *iloinen* Joten nyt on lopettamisen paikka. Ensin tavoitteena olla polttamatta silloin kun ei ole ottamassa - kuten tähänkin mennessä. Siitä sitten vähentää juomistilanteissa polttamista, sen mukaan kun muistaa *ding* *känni**vink*
*joo*

[muokattu 8.4.2004 11:42]

--
--and we take the breaks of--

nibes

Posts: 165

#168 • • nibes tiikerikivi aina taskussa.
mä Olen töissä ja Olen siellä 6 tuntia pOlttamatta, eikä edes tee mieli. mutta heti kun pääsen kOtiin On pakkO saada tupakka suuhun mahdOllisimman pian!! Muuten..*kivatsulle*

--
On uskallettava tehdä mOkia. Ihmisistä On hauska havaita, että tuOhan On vielä tyhmempi kuin minä itse.
(Erkki Pälli, radiotoimittaja)
*piis*

zaler

Posts: 1,545

#169 • • zaler e h k i s
turhaa... *igor* ainoa asia tällä hetkellä minkä vuoksi voisin lopettaa on raha... mutten lopeta *hih*

--
let´s eat to the beat!

Lauruska

Posts: 821

#170 • • Lauruska nihkee
tupakointi on ällöä! lopettakaa heti kaikki niin laurun suu menee =)
Elmiira

Posts: 1,446

#171 • • Elmiira

nibes:
mä Olen töissä ja Olen siellä 6 tuntia pOlttamatta, eikä edes tee mieli. mutta heti kun pääsen kOtiin On pakkO saada tupakka suuhun mahdOllisimman pian!! Muuten..*kivatsulle*



Sama täällä...
Ei töissä tuu yleensä edes ajateltua tupakkaa, mut samantien kun suljen työpaikan oven on rööki suussa... *eiei*

Puuttuu motivaatio lopettaa, ei oo mitään syytä... Vaikka pitäis kyllä varmaan olla tai pystyä lopettamaan ilman syytäkin...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

noena

Posts: 3,138

#172 • • noena first breath after coma
\*hymy*/ mä oon vähentänyt mun tupakointia!! en kyllä lopettanut mutta kyllä varmaankin senkin aika vielä tulee. =)

--
TwistedLife™ Amusement Park

milla

Posts: 3,699

#173 • • milla
aaargh mä en saa ikinä lopetettua! :( olin viime viikol 3pvä polttamat, ja sit tuli perjantai ja hallmarkit, ja hups! tänää loppu toi röökiaski äsken, ja uutta en aio ostaa.. katotaa jos nyt natsais!
Pablo

Posts: 1,875

#174 • • Pablo
18 kk ilman tupakan tupakkaa. Heh kyllä se vieläkin tuntuisi niin helpolta polttaa vaan se yksi tupakka esim. tupakoivien kavereiden seurassa bileissä tai etkoilla :)
Mulla itse lopettaminen oli helppoa kun panostin urheiluun vastaavasti (kävin lenkillä sählyn pelaamisen lisäksi).
Sitä tupakkaahan tuli sitten poltettua 9 vuotta enemmän tai vähemmän säännöllisesti.
Aidrian

Posts: 1,799

#175 • • Aidrian Furian Master
sitä ei voi lopettaa, mitä ei ole koskaan aloittanutkaan*plur*
Avatar
#176 • • candyraver Guest
huh...tää on polttanu tupakkaa 14vuotiaasta asti ja sinä aikana oon kerran onnistunu olemaan polttamatta yli 2 kk:tta...kaikki muut tupakkalakot,lopettamiset etc. on ollu tuhoon tuomittuja...*nyyh*

se on vaan niin pinttyny tapa joissain tietyis tilanteis,et on melkeinpä mahdotonta ajatella selviävänsä niistä tilanteista ilman sitä \”pakollista\” käärylettä..*ding*

oon kuitenki jo vuoden verran odottanu jtn syytä lopettaa tupakointi ja nyt mulle on tarjoutunu sellanen tilanne,että oikeesti HALUAN tupakoinnin lopettaa...*joo*

niinpä oonkin päättänyt,että tän tytön sauhuttelut on sauhuteltu,eipä tässä kyllä oo viikkoihin enään sellaseen ollu rahaakaan *ding*

mun mielest tupakoinnin pystyy lopettamaan,jos vaan haluaa *iloinen*
Avatar
#177 • • niomic Guest
Onko täälläkin nyt tapahtumassa sama vallankumous ku jenkeis joku 5v sitten?

Muistan ku menin ensimmäistä kertaa tupakoitsijana jenkkeihin käymään ja vasta silloin tajusin kuinka OUT-juttu se oli jo siellä (vuosi 2001), tietenkin kaikki itseään kunnioittavat pousaajat polttaa hautaan asti mut peruspiireissä sitä ei katottu hyvällä, mut onneks siel osataan olla niin pinnallisella tavalla ystävällisiä, ettei siitä erikoisemmin valitettu tms.

Pragmaatikkona olen vuosien varrella ehtinyt löytämään liikaa hyviä puolia tupakoinnista, joka vaikeuttaa selkeän tapa- ja tilannepolttamisen lopettamista. On jotenkin kornia miettiä, että vaikka nikotiini on yksi addiktoivimmista aineista, niin monella vaikuttaa olevan ongelmana juuri se tapa tai tilanne. Itsellenikin on aivan sama poltanko Davidoffin kovimpii vai ultra lightseja, sama määrä niitä menee.

Toinen asia mikä on huvittanut on nää varoitustekstit askeissa. Jokaiseen kohtaan missä lukee tupakka vois laittaa tilalle elämä:

”Elämä tappaa”
”Elämä vahingoittaa sinua ja läheisiäsi”
”Elämä aiheutta impotenssia ja voi heikentää verenkiertoa”
”Elämä on hengenvaarallista”
jne.

En näe itseäni koko ikäni polttavana, mut kyl siinä on mun mielestä omanlaista charmia ja vittuilua elämän ja kuoleman totisuudelle.
Elmiira

Posts: 1,446

#178 • • Elmiira

J-Tone:
Varmaan auttais vierailu jollain syöpäosastolla :)



Se voiskin olla... Vaikka eipä kyllä ole auttanut mummonkaan katselu, kun se hengästyy ja vinkuu vaikkei tekis juuri mitään (keuhkoahtauma) ja tämä kaikki johtuu aiemmasta tupakoinnista... *eiei*

Olenkin todennut tekeväni helvetin hidasta itsemurhaa...

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

MaSari

Posts: 1,986

#179 • • MaSari space jammer
Hmh.. Paras kun ei alotakkaan *igor*
Mä en kyl polta muutakun sillon kun olen juhlimassa, ja todella satunnaisesti muissa tapauksissa, esim. ollessani pinna kireällä..

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

K

Posts: 511

#180 • • K

MaSari:
Hmh.. Paras kun ei alotakkaan *igor*
Mä en kyl polta muutakun sillon kun olen juhlimassa, ja todella satunnaisesti muissa tapauksissa, esim. ollessani pinna kireällä..



Varo vaan, äkkiä se siitä tavaks muuttuu. Ite poltan vajaan askin päivässä, jopa enemmänkin, jos oon ulkona. Kalliiks tulee: 365x4e=1460e. Ehkä pitäis itekki miettii tota lopettamista. Taas..