Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 616,247 views

Avatar
#721 • • Iceman Guest

Iceman, 9.1.2007 22:14:
niin heikkohermoinen kaveri olen, että päätin turvautua zybankuuriin...

Nyt 3 päivää takana ja puol askia päivittäisestä polttelusta hävinnyt... ei vaan tee mieli...

olen luottavaisin mielin... *iloinen*



Dodii... pari viikkoo zybanii ja se siita... nyt savuton =)
Avatar
#722 • • Norb Guest
Hmm.. Pitäiskö sitä yrittää *ding* Haluisin muutenkin aloittaa terveellisemmän elämän. Päihteet pois kokonaan joksikin aikaa! Miks musta tuntuu tältä aina maanantaisin..
T3k

Posts: 1,221

#723 • • T3k semmonen
jooppaajooo..
mites tähän mennes.. noh.
Maalis - joulukuu välis tuli semmonen 3.5 vk täysin ilman röllöi, joka sit muuttu kännispoltteluks, joka muuttu pari päiväs poltteluks joka sit, noh niin, arvannette...
Kohta taas 24h viimmesestä ja koitetaan taas..
Kunnon ad/hd nikkis.. pompin pia niiiiii seinille.. *igor*
Sunflower

Posts: 363

#724 • • Sunflower

Sunflower, 8.1.2007 21:43:
Viikko täynnä savuttomuutta.

Yksi hiljainen duuni-ilta ravintolassakin selvitetty. Kyllä tämä tästä*joo*



Kolme viikkoa savuttomana ja olo mitä mainioin.:)
cod

Posts: 36

#725 • • cod
Oi. Minäkin lopetin lähes 7 vuoden sauhuttelun jälkeen 4 kuukaudeks, kunnes sit pikkuhiljaa kännipolttelun kautta muuttu taas iha päiväittäiseks.
Nyt kohta 24h ollu taas ilman, kun kerran lupasin itelleni, että ennen synttäreitä uus loppu!! *joo* toivottavasti onnistuu nyt hmmm
Avatar
#726 • • Iceman Guest

kottarainen, 22.1.2007 21:59:
---
Iceman, 21.1.2007 08:29:
---
Iceman, 9.1.2007 22:14:
niin heikkohermoinen kaveri olen, että päätin turvautua zybankuuriin...

Nyt 3 päivää takana ja puol askia päivittäisestä polttelusta hävinnyt... ei vaan tee mieli...

olen luottavaisin mielin... *iloinen*

---


Dodii... pari viikkoo zybanii ja se siita... nyt savuton =)

---


Mitäs tuo Zyban-kuuri kustantaa ja kuin pitkäks aikaa ne piisais?



100 Nappia kustantaa rapiat 150egee... jotkut tarvii koko kuurin joillekkin on riittänyt parin viikon kuuri. Jos poltat askillisen päivässä röökii niin zyban maksaa itsensa kolmessa kuukaudessa takasin.... Ja mun mielestä 150e ei oo paha hinta omasta terveydestä?
Aisti

Posts: 402

#727 • • Aisti Turtiloparabellum
Tää on niinku ihan tarpeeks vaikeeta. Tietäähän sen että pitäis lopettaa ni pystyis ehkä lenkkeilemäänkin ilman kauhiaa wheeze-puff-kohtausta, mutta so far oon onnistunu vähentämään sellaiseen neljään savukkeeseen per päivä, silleen että iltapäivällä ei tule juurikaan poltettua. Luonnollisesti sitten humalassa palaa ehkä tusinan verran per ilta. :/ Tsemppiä kaikille lopetukseen.
Heli

Posts: 1,489

#728 • • Edited Heli vai kuka se oli
no en oo polttanu tänä aamuna viel kertaakaan. whopee.
mulle tupakointi on eniten sosiaalista, en mä yksin ollessa polttele (ellen ole puhelimessa).
Johtopäätös: jos olisin enemmän yksin polttaisin vähemmän.
Nyt kun on kurkku kipeenä ois hyvä sauma lopettaa/vähentää, mut tää laulu on kuultu niin monta kertaa aiemminkin, etten kyl itekää siihen usko.. Eli ei toivookaan lopettamisesta ennenku usko asiaan iskee, tai tahdonvoimaa tulee lisää (sitä ei oo koskaan riittäny ku kolmeks päiväks,max.).

Mut kylhän sitä miettii harva se päivä et mitäs järkee täs taas olikaan, ja silti sitä tulee sytyttäneeksi "vielä yhen" . *släp*

--
ei se väärin ole.

Miinapiina

Posts: 3,494

#729 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

H3li, 23.1.2007 08:37:
no en oo polttanu tänä aamuna viel kertaakaan. whopee.
mulle tupakointi on eniten sosiaalista, en mä yksin ollessa polttele (ellen ole puhelimessa).
Johtopäätös: jos olisin enemmän yksin polttaisin vähemmän.
Nyt kun on kurkku kipeenä ois hyvä sauma lopettaa/vähentää, mut tää laulu on kuultu niin monta kertaa aiemminkin, etten kyl itekää siihen usko.. Eli ei toivookaan lopettamisesta ennenku usko asiaan iskee, tai tahdonvoimaa tulee lisää (sitä ei oo koskaan riittäny ku kolmeks päiväks,max.).

Mut kylhän sitä miettii harva se päivä et mitäs järkee täs taas olikaan, ja silti sitä tulee sytyttäneeksi "vielä yhen" . *släp*



soitanko sulle? *lmao*

--
pinkki on pop!!!

Heli

Posts: 1,489

#730 • • Heli vai kuka se oli
kikakika

--
ei se väärin ole.

vivesteri

Posts: 309

#731 • • vivesteri karmea mörkö
Useampi epäonnistunut lakko takana, ja piakkoin olisi tarkoitus aloittaa taas lakkoilu.
Viimeiset kahdeksan vuotta tullut poltettua, joten olisi jo aikakin lopettaa.
Viimeisin lakko tosin päättyi siihen, että iski ihan julmettu masennus. Itkeskelin ja olin surkeana, yllättäen sitten heti tupakan jälkeen masiskin katosi.

Mutta nyt olisi ainakin syy, minkä takia lopettaa. Joten jospa tällä kertaa onnistuisin*hihu*
-P

Posts: 4,972

#733 • • -P
puoltoista viikkoa polttamatta eika talla hetkella edes hiuo :)

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

SamHard

Posts: 2,098

#734 • • SamHard
MAISTUISI! Olen ilmeisesti korvannut addiktuin toisella kun nykyään olen tuntikaupalla
täällä...*justjoo*
vivesteri

Posts: 309

#735 • • vivesteri karmea mörkö

SamHard, 6.2.2007 19:55:
MAISTUISI! Olen ilmeisesti korvannut addiktuin toisella kun nykyään olen tuntikaupalla
täällä...*justjoo*



No parempi vaihtoehto tämäkin, kun itsellä tupakka korvaantuu yleensä sitten syömisellä*grr*
gerry

Posts: 979

#736 • • gerry
Oon sanonut tän vissin aikaisemminkin mut tupakoitsijat eivät puhu lopettamisesta vaan ns. seuraavasta tauosta*nauru*

--
by B.C.S

SamHard

Posts: 2,098

#737 • • SamHard

vivesteri, 6.2.2007 21:30:
---
SamHard, 6.2.2007 19:55:
MAISTUISI! Olen ilmeisesti korvannut addiktuin toisella kun nykyään olen tuntikaupalla
täällä...*justjoo*

---


No parempi vaihtoehto tämäkin, kun itsellä tupakka korvaantuu yleensä sitten syömisellä*grr*



Vnha naapuri lihoi abt. 12kg*ding* Mutta tässähän hoituu kaksi kärpästä yhdellä
iskulla jos pitää alkaa kuntoilemaankin jottei ensi kesänä ole one backiä*hih*
vivesteri

Posts: 309

#738 • • vivesteri karmea mörkö
Saisi vielä kuntoiltua näillä keuhkoilla*nauru*
Metsäpiru

Posts: 418

#739 • • Edited Metsäpiru metsäpiruilee
Jippii! minä olen vihdoin pystynyt aloittamaan kuntoilun nyt tupakan lopettamisen jälkeen (joulukuussa lopetin). Keuhkot vihdoin ja viimein (melko) parantuneet *jiihaa* Jesss, melkein tulee orgasmi kun saa hikoilla ja rääkätä itseään *nauru*

Ja vielä mainitakseni, niin sitä lihomista on kyllä tullut melkein viitisen kiloa *grr*, mutta nyt taisto päästä tosta syömisestä ja liikakiloista pois.
vivesteri

Posts: 309

#740 • • vivesteri karmea mörkö
Täällä vähennellään, eilen meni kaks ja puoli tupakkaa normaalin ~15-20 sijaan *nauru*