Tupakoinnin lopettaminen.

1,205 posts, 61 pages, 634,038 views

Pätkis

#441 • • Pätkis Pikkis

-K-, 8.12.2005 17:31:

Was? luulis olevan vaan järjestelykysymys, että pystyy pitää tupangi tauon väillä, jos oikeesti pitää kokoajan painaa niskalimassa töitä 8 tuntii putkeen pitämättä tauon taukoo tai poistumatta työpisteeltä, ni valaskaa rakennutyömiestä että mitä töitä te teette??

Kahdeksasta tunnista putkeen ei tainnut kukaan vielä puhua *justjoo* Kyse oli päivän hommien jaksottumisesta niin, ettei ylimääräisille röökitauoille jää tilaa. (Esimerkki: Saat homman a pakettiin, nostat takamuksesi -->puhelin soi. Hoidat vaadittavan asian, jonka jälkeen onkin jo aika käydä järjestyksessä seuraavan rutiinin kimppuun. Hoidat sen, nostat takamuksesi --> ja puhelin soi. Hoidat taas puhelinasian..... jne.)

Varsinkin jos päivä koostuu tiettyyn aikaan tehtävistä rutiineista, ylimääräiset hommat siinä välissä vievät tupakkatauot. Ei se ole sen vaikeampaa. Toi *whaat* johtui siitä, etten voi käsittää, ettei jollain muka ole ollut töissä ikinä niin kiire ettei röökille ehdi. Tosin nyt kun tuli puheeksi, olen pistänyt joskus merkille että juuri raksamiehillä ehkä ei ole *tirsk*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Spanks

#442 • • Spanks Löysä P***a
Yritys on kova lopettaa tupakointi mut jos on päivän ilman tupakkaa nii on hermot niin keleen kireällä...

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Tripla-T

#443 • • Tripla-T Räntämäen Lataamo
Ei onnistu millään *eiei* Vähentäminen kylläkin on toiminu hyvinki tehokkaasti... ennen meni vähä pääl aski päivässä, nykyyän yks aski voi kestää melkeen kolme päivää jos oikee nihkeilee.

--
Crom ! - Conan Barbaari

littlebig

#444 • • littlebig aaat-chi kung

Tripla-T, 9.12.2005 16:51:
Ei onnistu millään *eiei* Vähentäminen kylläkin on toiminu hyvinki tehokkaasti... ennen meni vähä pääl aski päivässä, nykyyän yks aski voi kestää melkeen kolme päivää jos oikee nihkeilee.

lupaa itsellesi että saat polttaa milloin vain paitsi silloin kun tekee mieli

--
straight ______

gay ^______^

Spanks

#445 • • Spanks Löysä P***a
kerran kokeilin tupakan ostolakkoa... toimi ihan jees viikon verran mut sit oli pakko ratketa... =)

--
Täällä ei menneitä muistella, kiire on hautoja kaivella, johtaja määrää kaiva pois. Ajan henki, henki pois. Narua, narua, narua kansalle.

Yediah

#446 • • Yediah FINRG, Spacehouse
joka päivähän tuo on mielessä.. mut sitä ei vaan saa asiaksi.. ja kestääkö hermot?? en tiedä
CM

#447 • • CM
kuukaus polttamatta eikä tunnu missää
juGis

#448 • • juGis
CM, hyvä hyvä! Tsemiä. *hymy* *piis*

t. 4 kk polttamatta (jos nyt oikein muistan)
aneroidit

#449 • • aneroidit
2.5 kuukautta polttamatta. Levy nikotiinipurkkaa päivässä. Eilen pitkästä aikaa tupakka haisi aika kivalle...
#450 • • Killer_cat Guest
9 vuotta jo polttanut tupakkaa..Yrittänyt oon lopettaa liian monta kertaa purkalla jne,mut se ei vaa onnistu*toktok* sama juttu kahvin kanssa*grr*
helluli

#452 • • helluli pupunen / hababambi
Reilu kolme viikkoa olen ollut pääasiallisesti käryttelemättä.. Kännäysreissuilla on aina muutama tupakka mennyt, mutta muutama on ihan hyvin siihen aikaisempaan - eli baarireissua varten aina oma aski. Noita tupakka-askeja (puoltyhjiä) tuntuu löytyvän jokapuolelta.. Nyt, kun niillä ei oikeestaan tee mitään.. Kumma juttu *nauru*
Vuodenvaihteessa vois koittaa olla polttamatta humalassakaan... Toistaiseks en ole sitä oikeestaan edes kieltänyt itseltäni...
Kyllä tää tästä *joo*

--
Elämä on kaunein satu - H. C. Andersen

Metsäpiru

#453 • • Edited Metsäpiru metsäpiruilee
Hmm, mitäs minä tässä nyt olen ollut. Vissiin 3 kk "polttamatta". Selvinpäin en ole kertaakaan lopettamisen jälkeen polttanut, mutta pari imua on tullut vedettyä kun olen ollut sekasin. Mutta se on pientä se. Sellainen ei haittaa minua. Eipä tuo lompakossa ole tuntunut, mutta sehän ei olekkaan pointti. Kunto on huomattavasti parempi. Pystyisin kyllä humaltuneena olemaan polttamatta jos oikein yrittäisin tai ostaisin baarireissuille nikotiinipurkkaa, mutta ei jaksa :p
rZi

#454 • • rZi 42
Lopetin intissä 1.6.2002 ilman poppakonsteja tai nikotiiniapuvälineitä.
Poltin ennen sitä säännöllisesti n.3 vuotta ja ennen varsinaista lopetusta pidin 5kk tauon jonka jälkeen epäsäännöllistä hermosauhuttelua 1,5kk.

Alotan uudestaan kun tuun eläkeikään ja hommaan keinutuolin.
noena

#455 • • noena first breath after coma
Oon ollu kaks päivää huomaamattani polttamatta *nauru* Sunnuntaina oli vaan niin heikko olo ja tänään olin vähän kipee niin en ulos jaksanut raahautua ku siel oli kylmä *hih* mut varmasti tän päivän puolella tulee ehkäpä poltettua, mut nyt vois kyl kokeilla et kuinka pitkään on pystyy oleen ilman *hymy*

--
TwistedLife™ Amusement Park

noena

#456 • • noena first breath after coma

rZi, 3.1.2006 01:58:
Alotan uudestaan kun tuun eläkeikään ja hommaan keinutuolin.

Mahtava suunnitelma, mut sit sun kyl pitää ruveta polttaan piippuu *hihu*

--

nomic

#457 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

noena, 3.1.2006 03:43:
Oon ollu kaks päivää huomaamattani polttamatta *nauru* Sunnuntaina oli vaan niin heikko olo ja tänään olin vähän kipee niin en ulos jaksanut raahautua ku siel oli kylmä *hih* mut varmasti tän päivän puolella tulee ehkäpä poltettua, mut nyt vois kyl kokeilla et kuinka pitkään on pystyy oleen ilman *hymy*

huomaamatta? stna ja minä taistelen itteni kanssa, että poltanko vai en, vaikka en halua mutta silti on sillain "ei se haittaa, jos yhden polttaa" *argghh! tuhoutumis-efekti ja paperi roskakoriin*

nyt on ainaskin safkannut kokoaika ja tehnyt jotain kokoaika
wiwi

#458 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Mä oon ollu joku 2,5 kk polttamatta muuta ku sillon ku oon juomassa. En siis polta arkisin ollenkaan eikä edes tee mieli (paitsi yhen kerran lipsahdin kun oli niin järkyttävä darra ja morkkis että se pahensi oloa sillee sopivasti)..Tosin arkea on viikossa sen verran kun sattuu olemaan selvin että lomilla homma tuppaa vähän lähtemään käsistä.

Tein päätöksen koulussa terveystiedon tunnilla ilman sen kummempaa miettimistä, en vaan mennyt enää seuraavalla välkällä röökille vaikka omistin vielä puol askia tupakkaakin. Asiaa auttoi myös hengaaminen sen ainoan ei-tupakoivan ystävän kanssa. En ole sen jälkeen ostanut kertaakaan omia röökejä. Jee*pepsodent*

Tavoitteena on tietysti lopettaa kokonaan..

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

#459 • • astaroth Guest
lopetin 2.12.2005, suoraan poikki ilman poppakonsteja. poltin vakituistesti viisi vuotta. suurin syy tähän oli se, että astmaatikkona ja allergikkona tupakointi otti erittäin pahasti hengen päälle, ja välillä sai olla niin, että joka röökin jälkeen oli vedettävä astmalääkkeitä. katsoin, että tämä ei ole vaivan arvoista ja katsoin parhaaksi lopettaa. dokatessa on tullut vedettyä pari röökiä kerran pari, mutta tuskinpa tältä istumalta saan jalkasyöpää. tupakoinnin hajua on kyllä todellakin oppinut vihaamaan
noena

#460 • • noena first breath after coma

nomic, 3.1.2006 05:23:
huomaamatta? stna ja minä taistelen itteni kanssa, että poltanko vai en, vaikka en halua mutta silti on sillain "ei se haittaa, jos yhden polttaa" *argghh! tuhoutumis-efekti ja paperi roskakoriin*

nyt on ainaskin safkannut kokoaika ja tehnyt jotain kokoaika

Mä vaikka hyökkään teille muutamaks päiväks viikonloppuna ni suljetaan ovet ja ikkunat eikä kummatkaan polteta yhtään *hali*

--