1,205 posts, 61 pages, 712,981 views

Mark Hamilton, 7.9.2005 19:30:
---
Pauha, 7.9.2005 19:29:
Melkee viikko ollu polttamatta
---
Onnee sulle vaan.. mä oon kerran onnistunut oleen 5 päivää polttamatta mutta sitten se jäi
.
juGis, 12.8.2005 21:14:
Joo, ollu polttamatta viikon, vaikkakin pussinuuskaa on tullu käytettyäPakko varmaan olla menemättä baariin koko viikonloppuna, muuten tulee kyl niin kova himo, että vaikee kieltäytyä.. En kyl varmaan pysty kokonaan lopettamaan, mutta pitänee koittaa vähentää polttamista baari-iltoihin. Tää taitaa olla mun kolmas kerta yrittää vähentää ja sitä kautta lopettaa, mutta jotenki tuntuu siltä, että jos haluaa lopettaa kokonaan, niin se pitää tehdä laakista. Noh, onneks rankka vähentäminenkin kyl tekee hyvää ja etenkin tälläset pienimuotoiset lakot ja eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka pääsiskin siitä kokonaan irti.
Eikä sitä kyl muuten tulis poltettua, jos ei tulis sellasta sosiaalista tilannetta, jossa muut polttaa.. ja prkl toi alkoholi kyl tekee tehtävänsä ja aika monet estot häviää. Noh, kyl tää tästä.
Jotain positiivista siitä että on aivan pa.
mayah, 8.11.2005 14:41:
Joo, no kaikki varmaan arvaa miten mulle ja mun tupakkalakolle on käyny..

Arrrmi, 13.8.2005 05:39:
jos oikeesti lopettaa, miks tänne pitää runoilla..? Ottakaa itteenne niskast kii!
Jos et oikeesti pysty lopettaa, miks pitää siit 'vedin kaks, sorruin yhteen' stooreja selitellä..
Poltan niin kauan ku huvittaa, vaik lopettaminen käyny mieles välil..
Yallu, 8.11.2005 14:55:
---
mayah, 8.11.2005 14:41:
Joo, no kaikki varmaan arvaa miten mulle ja mun tupakkalakolle on käyny..
---
Tai mun..