1,205 posts, 61 pages, 634,535 views
Arrrmi, 13.8.2005 05:39:
jos oikeesti lopettaa, miks tänne pitää runoilla..?
Freja, 13.8.2005 05:43:
---
Arrrmi, 13.8.2005 05:39:
jos oikeesti lopettaa, miks tänne pitää runoilla..?
---
Siks varmaa ku avaukses lukee "tänne vinkkejä ja tunnelmia"?
Musta on ainakin kiva lukee miten muut pärjää, mulle tää topikki o vähä niiku tsemppari ja "tuki", (mayah'n blogien kanssa ) mistä on kiva lukea muiden ihmisten aatoksia, ja niitä vinkkejä että kui selviytyä koska kaikille se röökin polton lopettaminen ei vaan oo niin helppoa.
juGis, 12.8.2005 21:14:
Joo, ollu polttamatta viikon, vaikkakin pussinuuskaa on tullu käytettyä
Eikä sitä kyl muuten tulis poltettua, jos ei tulis sellasta sosiaalista tilannetta, jossa muut polttaa.. ja prkl toi alkoholi kyl tekee tehtävänsä ja aika monet estot häviää. Noh, kyl tää tästä.
Wizzy, 16.8.2005 20:17:
---
juGis, 12.8.2005 21:14:
Joo, ollu polttamatta viikon, vaikkakin pussinuuskaa on tullu käytettyä
Eikä sitä kyl muuten tulis poltettua, jos ei tulis sellasta sosiaalista tilannetta, jossa muut polttaa.. ja prkl toi alkoholi kyl tekee tehtävänsä ja aika monet estot häviää. Noh, kyl tää tästä.
---
Nuuska on vaan tupakkaa eri muodossa, onhan se helppo nuuskan avulla olla polttamatta, mutta tupakkaa siinä silti tulee vedettyä.
Itse poltin 6v röökiä, sen jälkeen yrittänyt nuuskassa pitäytyä koska jonnin verran tulee urheiltua ja röökaaminen vaikeuttaa hapensaantikykyä merkittävästi.
Nuuska vaan ei tod sovi joka tilanteeseen, esim baarissa tulee aina poltettua ja ei sitä frendien kanssa lähetä kahvi nuuskille vaan kahvi röökille. ja tupakointi on sosiaalista, nuuskaaminen ei.
toisaalta esim lenkillä tai puntilla ollessa on usein möröt huulessa.
Arrrmi, 13.8.2005 05:44:
blaa blaa seli seli
tintsu, 18.8.2005 10:13:
Muutaman vuoden polttamisen jälkeen ajattelin oikeesti ottaa
itteeni niskasta kiinni ja lopettaa näin aluksi ton arkipolttamisen.
Jossain vaiheessahan sen kuitenkin joutuis lopettamaan, ni miksei nyt...
Bileissä ei varmaan ainakaan heti voi olla polttamatta,
mutta sekin varmaan itsehillinnän ja ajan kanssa. ^_^
Eipä mene terveys sen enempää piloille eikä rahaa hukkaan!
Toivotaan, että mä onnistun!
Syder,
Helpompaa se o lopettaa kerralla kokonaa ku aina sillon tällön vedellä esim raflassa tai yleensäki kännissä sun muissa 'tapahtumissa' sauhui :)
tintsu, 18.8.2005 10:27:
Luuletko? :o Ku mulla on aina ollu paha tapa polttaa ku on
viihteellä tjsp, vaikken arkisin aina ookkaan polttanu.
No pakko se on kokeilla! :)
mayah, 18.8.2005 10:43:
---
Syder, 18.8.2005 10:30:
Jotkut polttavat seksin harrastamisenkin jälkeen tupakin
---
ParasTupakka(tm)
Tosin, eipähän tarvii sitäkään enää polttaa (kohta kuusi viikkoa )
Jone, 18.8.2005 00:51:
---
Arrrmi, 13.8.2005 05:44:
blaa blaa seli seli
---
Kiviä kengässä vai sitruuna pillussa?
Tupakoinnin lopettaminen on sen verran merkittävä asia monen ihmisen elämässä jo ihan vaikka sen takia, että sen lopettaminen on useimmille meistä pitkä ja vaikea prosessi, että on se nyt perkele jos siitä ei saisi edes puhua. Itse oon valinnut mainita asiasta omalla kohdallani lähinnä sivulauseissa, mutta ymmärrän silti aivan loistavasti että monilla siitä riittää juttua.