E10v - Ten Years Of Entropy 1.11.2003 @ Helsinki

488 posts, 25 pages, 54,746 views

Jukka I

Posts: 155

#301 • • Jukka I

hallucinogen:No aika laiha saalis jos kävijöitä on ollut yli kolmattatuhatta eli reippaasti alle prosentissa mennään...



Miten musta tuntuu, että roskalehdistö unohtaa mainita moisen pikkuseikan...
hallucinogen

Posts: 8,190

#302 • • hallucinogen Edain
Itse oon saanu sellaisen käsityksen ,että kaapelitehtaan ja makasiinien bileissä kun on lähes poikkeuksetta ollu sivaripoliiseja ja ratsiaa on tehty ja tulokset on joka kerta jääneet aika laihan puoleisiksi niin missäköhän vaiheessa poliisit kyllästyvät ratsaamaan jos kyttiä on 20 ja tapauksia 15 ja alle prosentin luvuissa mennään niin tuntuu se vähän turhalta, saadaan vaan monta ihmistä vihaisiksi.

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#303 • • hallucinogen Edain

Blackout:
Miten musta tuntuu, että roskalehdistö unohtaa mainita moisen pikkuseikan...



En oo kyseistä juttua vielä lukenut mut en yhtään epäilis ,että kävimäärää ei tarkkaan kerrota vaan painotetaan kärähtäneitä ja mitä aineita löyty *uuh*
Huumeet on hyvä paha vihollinen, sillä on helppo myydä lehtiä ja huumeita voi kanssa syyttää kaikesta *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#304 • • Taika Guest

misjah:
---
Taika:
Ja etuilit röyhkeästi muita mun kustannuksella*nauru*

---

sorry ku käytin vähän hyväx.. *blush* *nauru*


Mulla oli vaan hauskaa sun kustannuksella..*iloinen*
Inferno

Posts: 369

#305 • • Inferno [Terrorcraft]
Pahoittelen varmaan koko Entropyn possen puolesta kun jono venyi todella pitkäksi,mutta kuten varmasti kaikki tietää niin poliisin silmissä bileet ovat pelkkää napinvetämistä,siitä siis nämä turvatarkastukset->pitkät jonot.

Huomasin itsekkin että vola on aika pienellä,kamoista kyllä volaa olisi lähtenyt.Desibelit pyörivät ilm. 100-110 välillä (tätä en kyllä voi sanoa ihan varmalta pohjalta).

Ja sitten tämä vessakäytävä+vessat itse...sulakkeet paloi koko ajan,tekniikkapuolen ukot näytti olevan melkeinpä koko anjan kaapin kimpussa.

--
\\\\\\\"Rajoja rikkova taide ei ole mitään ilman imuria\\\\\\\" - Nyt-pupu

Dragonfly

Posts: 542

#306 • • Dragonfly Mariarawr
loppuillasta ajatteli että ei hitto mitkä bileet.. *dissaa* johtunee narikkajonotuksesta.. mutta aamulla kun heräsi oli *plur* fiilikset ja tyytyväinen siitä että mukana oli *nauru* dekot oli LLLoistavia *pihkassa* ja musiikkikin *sydän* välillä kyllä tuntui että musa jäi junnaamaan paikalleen mutta sen ajan vietti mieluusti kavereiden kanssa jubaillessa *hih* todella ihkut pileet.. *plur*

--
Uguu~

Entropy

Posts: 264

#307 • • Entropy tekno kuuluu kaikille
Kaikkia henkilöitä, jotka ovat saaneet epäasiallista palvelua Makasiinien järjestyksenvalvoja-, narikka- ja/tai baarihenkilökunnalta pyydetään lähettämään meiliä osoitteeseen [email protected] , sisältönä (mahdollisimman tarkka) kuvaus siitä, mitä ja milloin tapahtui; kuka sanoi ja teki mitä.

Kaikki kommentit ovat yhtä lailla tärkeitä ja tervetulleita.

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

Jone

Posts: 8,258

#308 • • Jone Archibald Haddock
Voisin oikeastaan kirjoittaa muutaman sivun esseen aiheesta ”kuinka perseestä E10v oli tapahtumana”, mutta taidan tyytyä laajoihin ranskalaisiin viivoihin kun ketään ei kuitenkaan yllättäen kiinnosta.

- Jono ulkoa sisälle oli überperseestä. Saavuimme paikalle 22.35 kun aikaisemmin ei ollut yksinkertaisesti mahdollista. Sisällä olimme ~00.10, joten jonossa tuli vietettyä hilppasen yli puolitoista tuntia. Eri nastaa. Tänä aikana hyvä ystäväni, jonka olin pitkästä aikaa saanut puhuttua tulemaan mukaamme, kyrpiintyi jonottamiseen siinä määrin että päätti jättää ennakkolippunsa käyttämättä kokonaan ja häntä on varmaan täysin turha enää ikinä koittaa saada mukaan mihinkään elektronisen musiikin tapahtumiin.

- Jonossa etuilusta: Ihmiset, jotka tavalla tai toisella ketkuilevat itsensä muiden ohi sisällä, ovat ihan oma rotunsa. Jos tunnistat edes etäisesti muiden kustannuksella etuilevaksi runkvistiksi, niin please, älä ainakaan tule pitämään mulle luentoja PLURista ikinä. Menkää itseenne.

- Narikkajono oli perseestä. 15 min lisää kikkailua siinä. Siirtymiset mukaanlukien olinkin siis jo ~00.40 valmis ”nauttimaan” bileistä. Tässä vaiheessa tosin juomista olikin jo kiitettävä osa loppu baareista, mut menihän se makea esanssisiiderikin alas kun oikein yritti eikä sitä tarvinnut venaillakkaan kuin kymmenisen minuuttia.

- Äänenvoimakkuus oli perseestä. On hyvä että kuulo säilyy ja älämölö ei häiritse koko lähiseutua, mut 95dB? PLZ! 'Nuff said about that.

- Em. asioista johtuen oma fiilis oli jo niin überberberistä että tyydyin sitten kuuntelemaan etäistä bassoa Mush Roomissa ja pääpuolella salin perältä. Ainoa artisti, josta kipaisin kunnollisen kuulemisetäisyyden päässä, oli T-pusero. Tämäkin ainoastaan koska kävin kusella, muuten en olisi sitäkään tehnyt.

- Olin ajatellut ottaa kuviakin tapahtumasta, mutta kuvausfiilikseni tuhoutui täydellisesti siinä vaiheessa kun joku apina (toivottavasti tunnet itsesi ja tajuat hakeutua musta mahdollisimman kauas vastaisuudessa) päätti tehdä itselleen istumatilaa pyyhkäisten kädellään tuopit lattialle (kamerani ja salamani niiden vieressä, oli senteistä kiinni etteivät nekin lentäneet kaaressa) tasolta jolle olin kamerani viereeni asettanut. Erityistä kiitosta siitä että ko. apina parkkeerasi perseensä kamerani objektiiviosan päälle ja ihmetteli vielä tämän jälkeen että mistähän mahdoin suuttua. Kamera lähtee mitä todennäköisimmin Sonylle tarkistettavaksi ja innolla odotan millainen lasku siitä kertyy. Ainoat pisteet tästä prosessista apinan ystävälle, joka ymmärsi olla tapahtuneesta pahoillaan.

- Istuttuani ja tympiinnyttyäni tarpeeksi päätin n. 03.10 lähteä narikoille ”hyvissä ajoin” ettei tarvitsis joutua ryysiksiin. No, vituiksihan se meni. Ryysis oli aivan kammottava ja narikan toiminta oli aivan perseestä. Jonotin ihmisjoukon paineessa puoli tuntia (jona aikana näin mm. yhden kuumuuteen ja paineeseen pyörtymisen) päästen vihdoin narikkapöydän ääreen, joissa narikkahenkilökuntaan kuuluva gorilla päätti että hyvä tapa saada massoja liikkumaan taaksepäin on survoa pöydällä sen ääressä olevilta ihmisiltä jalat paskaksi. Kiitoksia vitusti, se pyödällä useampaan otteeseen runnominen jätti oikeaan reiteeni kivan ruhjeen.

- Annettuani narikkalapun mulle kyllä haettiin jotain vaatteita, mutta ei suinkaan omiani. Sainpa sitten mennä selvittämään sitä narikan puolelle vain havaitakseni että minun ja seuralaiseni takit sekä laukkuni oli jo annettu pois. Onneksi sentään löysin ne yleisöjoukosta. Saatuani ne vein niitä hallussaan pitäneen neidin selvittämään missä hänen vaatteensa ovat (toivottavasti ne myöskin löytyivät, pahoitteluni ettei mulla enää ”sattuneesta syystä” ollut energiaa jäädä katsomaan että niin tapahtuisi) ja ryhdyin pukemaan takkia päälleni. Kun olin saanut käden toiseen hihaan niin joku narikkavosu tuli siihen tilittämään että ”mee pois, oot tiellä”, johon ärähdin fiilikseni huomioonottaen yllättävänkin säyseän ”voi vittu/haist vittu”-vastauksen, josta ko. narikkavosu päätti sitten repiä perseensä aivan totaalisesti. ”Haistatteletsä niinq mulle”-kommenttiin muine tilityksiin ilmoitin että ottaen huomioon narikassa tapahtuneet uskomattomat sähläykset ja sen että niiden ansioista melkein menetin ~250-300e arvosta tavaraa, oli ”voi vittu/haist vittu”-linjani todella paljon ystävällisempää kuin voi edes olettaa. Lupasin myöskin ottaa yhteyttä ko. vosun esimieheen, jonka tulen tekemäänkin vähintäänkin nyt Entropyn kautta.

Eipä kai tässä sitten muuta. Tiedostan että ylläolevista kitinöistäni likipitäen kaikki aiheutuivat asioista, jotka riippuivat pitkälti muista tekijöistä kuin Entropystä ja sen vapaaehtoistyöntekijöiden työpanoksesta. Tämä ei kuitenkaan muuta mihinkään sitä faktaa että ko. tapahtuma oli näiden takia silmissäni täydellinen fiasko. Toivottavasti Entropy pistää korvausvaatimuksen tarpeeksi kattavalla summalla varustettuna menemään vastuussa oleville osapuolille tästä kaikesta perseilystä jota ilman majoriteetti kävijöistä olisi varmasti mielellään elänyt.

Ainiin, synttärionnittelut muuten itse organisaatiolle. Kovin oli sääli ettei synttäreitä nyt sitten juhlistettu ihan kauheissa juhlatunnelmissa.

[muokattu 3.11.2003 15:05]
Avatar
#310 • • ALIEN Guest

Elwira:
En lue kun ei kiinosta. Naikkonen on huono sana kuvaamaan mua *justjoo*



Jos sit yrittäisit sillä ensimmäisellä kerralla lukea oikein. En missään vaiheessa ole sanonut mitään farkkukansaa vastaan. Itsekin pidän farkkuja, jos siitä lähdetään.... naikkonen *pelle*
Trixie

Posts: 1,342

#311 • • Trixie
Skääg.... Nä en yleensä dissaa mitään tapahtumii mut nää bileet oli oikeesti tosi iso NOLLA!!! Järjestelyt oli ihan perseellään, samoin turvatarkastus, narikka, musiikki jne. Olis varmasti toiminu paremmin jos sisään tullessa esim. olis ollu muutama järkkäri enemmän ottamas vastaan jengiä ku nyt niitä oli VAAN 2 *hmph*
Ja jotenki tuntu et tiloihin suhteutettuna jengiä pikkaisen liikaa, tuli jotenki sellanen kuva et järjestäjä hieman ahnehti.... No toivottavasti joillain oli siel kivaa, mut mul ei... *eiei*

--
face your fears and live your dreams

T0mbstone

Posts: 728

#312 • • T0mbstone The Process.
Eipä erityisemmin lisättävää yleiseen negailuun. Bileet oli hiljaista äänenpainetta lukuunottamatta varsin kivat. Dekoiluun sun muuhun oli kiitettävästi nähty vaivaa, ja vaikka porukkaa oli paljon, aika harvassa paikassa joutui ahtautumaan mihinkään ja tilaa riitti.

Paikkana Vr-makasiinit on loistava hallimaisuutensa ja ei niin kliinisen klubi-baari-ruotsinlaiva ilmapiirin takia.

Känniääliö dissausta ja ”olin niin kännissä etten muista bileistä mitään” kommentteja näköjään jokunen taas.
Tiedostavatkohan kyseiset kommentoijat edes dissaavansa toisiaan samassa topicissa? *iloinen*

Pari bilekuvaa tuli myös räpsittyä: http://personal.inet.fi/cool/cider/e10v/

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Jussi Soro

Posts: 6,385

#313 • • Jussi Soro choon!
Mmjoo, mulla oli kivaa kun vaan oltiin päästy jonosta sisään (1h 45 min, kiitsa jonotusseurasta Vänelle ja Ismolle). Sinänsä en jaksa siitä edes valittaa, että ymmärrän itsekin, että 2000 ihmisen ilmestyminen jonoon ennen kymmentä on ainakin itselle ennenkuulumatonta. Sikäli kummallista, etten enää sisäänpäästyäni joutunut jonottamaan missään (tarkastus, rannekkeenvaihto, narikka, baaritiskit yms). Kolmen aikaan narikkaan olikin jonoa, mutta puolelta sain takkini n. minuutissa. Järkkärit oli IMO ihan asiallisia, ainoo mikä vitutti oli se, ettei aivan jonon eteen kiilaavia heitetty jonon perään.

Äänenpaineet oli alhaiset, mutta kun siirtyi lattian etuosaan tai kaiuttimien lähelle, niin sai tarpeeksi fiilistä. Sinällään toi 95 dB on perseestä, ja tappaa kyl koko bilejärjestyksen idean makasiineilta. Silti oli miellyttävä fiilis mennä kotiin ilman että korvat soi.

Dekot oli pääosin nättejä paitsi pääsalissa ne oli pistetty ihme paikkoihin. Valot ihan jees. Marushan tekno-osuus rokkas _todella paljon_ ja Tapsan lämmittely Aaltoa varten oli jees.

Oli kivaa nähdä pitkästä aikaa paljon vanhoja tuttuja ja tietty uusiakin *plur*
Sanjie

Posts: 202

#314 • • Sanjie
Hyvät bileet,tykkäsin paljon!
luba

Posts: 226

#315 • • luba
ainut mihin mulla meni hermo oli narikka kun oli lähdössä jengi pursuu päälle prkl*piru*
tosin olin niin jumissa että en muuhun kiinnittänyt huomiota biletin suurimmas osan ajasta*pahis*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#316 • • Jussi Soro choon!
Ai niin joo, näytänks mä jotenkin diileriltä, kun ainakin 10 eri (Klubituksen) ihmistä tuli yrittämään ostaa multa nipsuja. Yritys hyvä 10 *hih*
anqqa

Posts: 4,034

#317 • • anqqa tirehtööri

JussiS:
Ai niin joo, näytänks mä jotenkin diileriltä, kun ainakin 10 eri (Klubituksen) ihmistä tuli yrittämään ostaa multa nipsuja. Yritys hyvä 10 *hih*



hehm, tuo 'tarkennus' klubituksen ihmistä lienee ehkä hieman tarpeeton.. ? itseltäkin tultiin kerran kysymään, vaikka oli huumeviraston paita päällä, on ne tyhmiä.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Karski

Posts: 6,049

#318 • • Karski Pomon kätyri

JussiS:
Ai niin joo, näytänks mä jotenkin diileriltä, kun ainakin 10 eri (Klubituksen) ihmistä tuli yrittämään ostaa multa nipsuja. Yritys hyvä 10 *hih*



Kiksu-DJ on kiksu-DJ ;)

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#319 • • Lost-Soul los pallos

Jone:
- Istuttuani ja tympiinnyttyäni tarpeeksi päätin n. 03.10 lähteä narikoille ”hyvissä ajoin” ettei tarvitsis joutua ryysiksiin. No, vituiksihan se meni. Ryysis oli aivan kammottava ja narikan toiminta oli aivan perseestä. Jonotin ihmisjoukon paineessa puoli tuntia (jona aikana näin mm. yhden kuumuuteen ja paineeseen pyörtymisen) päästen vihdoin narikkapöydän ääreen, joissa narikkahenkilökuntaan kuuluva gorilla päätti että hyvä tapa saada massoja liikkumaan taaksepäin on survoa pöydällä sen ääressä olevilta ihmisiltä jalat paskaksi. Kiitoksia vitusti, se pyödällä useampaan otteeseen runnominen jätti oikeaan reiteeni kivan ruhjeen.


Itsekkin osuin narikalle suunnilleen samaan aikaa. Sain huomata, että jonossa oli todella törkeätä porukkaa ja ensimmäisten mustelmien jälkeen yritin epätoivoisena pyytään Jonen ottaa minunkin tavarat. Ymärrettävistä syistä se ei onnistunut ja sain narikka jonossa huikeat 4 mustelmaa ja muutamat muutkin jäljet. Ainoa plussa mitä narikan henkilökunnalta irtosi oli, että pääsin ”karkuun” narikan kautta, enkä joutunut enää tappelemaan tietäni ulos.
Muutamien minuuttien kuluttua, kun ”jono” vaan pahentui, alkoi itseäni jo huvittaamaan se kaaos ja häröily, mikä siihen oli saatu aikaan.


Ainiin.. Itseänikin ihmetytti tuo nappien pyytely. Kerkesin jopa 1,5min tanssimaan mushroomissa kun joku tuli ”koputtamaan” olkapäätä jä pyytämään jotain pillerii tms. Siinä vähän meni fiiliksii, mut onneksi sain niitä sentään pikkusen takasin.

[muokattu 3.11.2003 16:28]

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Entropy

Posts: 264

#320 • • Entropy tekno kuuluu kaikille
Entropy pahoittelee suuresti kaikille E10V-tapahtumaan osallistuneille
asiakkaille ilmenneitä ongelmia. Tapahtuma ei kaikilta osin mennyt kuten
piti mennä, syistä joihin Entropy sekä pystyi että ei pystynyt
vaikuttamaan. Entropy toivoo, että anteeksipyyntö lepyttäisi pettyneitä
mielialoja.

Tarkempi erittely onnistuneista ja epäonnistuneista asioista seurannee
lähipäivinä.

--
:: tekno kuuluu kaikille ::