E10v - Ten Years Of Entropy 1.11.2003 @ Helsinki

488 posts, 25 pages, 55,220 views

Avatar
#321 • • ikj Guest

anqqa:
---
[bitseltäkin tultiin kerran kysymään, vaikka oli huumeviraston paita päällä, on ne tyhmiä.



*nauru**nauru*
Avatar
#322 • • ikj Guest
aluksi luulin et se käytävä mikä johti inkvisitio huoneeseen oli tarkotuksella pimeenä, aattelin et vähän siistii...hc huonees oli tunnelmaa.
hallucinogen

Posts: 8,190

#323 • • hallucinogen Edain

anqqa:
hehm, tuo 'tarkennus' klubituksen ihmistä lienee ehkä hieman tarpeeton.. ? itseltäkin tultiin kerran kysymään, vaikka oli huumeviraston paita päällä, on ne tyhmiä.



Drug Enforcement Administration - 30v, onnea *nauru*
No ei nyt sentään *hih*

--
pikku-*possu*

irrrma

Posts: 241

#324 • • irrrma huumori narikassa
*hmph*
siis ei voi muuta tähän alkuun sanoo ku et huhuhuh!!*dissaa*
vittu et kävi vituttaa ne jonot mitkä oli mennessä sinne.
jonotettii joku tunti siel hyytäväs ulkoilmassa!! siinä tuli
mieleen et ois voinu myydä lipun hyväl hinnal ja lähtee
himaan runkaa..onnex sit tuli ovien eteen JOPA toinen
jono joten jonot alko ”vetämään”..*nukkuu*

aivan ihanan näköst oli kyl sit sisällä kun sinne asti päästiin*pihkassa*.
ja oli kyl ihkut bileet!
mut sitten taas kun ois ulos halunnu päästä, niin *eiei*
mix ihmees siel narikas puhalsi kuuma ilmastointi niin täysii
et peruukki meinas lentää??????????????
ihan hienoo siin sit odottaa puol tuntii takkii ku 40 asteinen lämpö
puhaltaa päälle *piru*.
jotenki jäi vähän huono maku koko bileistä siis..*poks*

--
kun virsikirjan kannet on levällään, täytyy veisata.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#325 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Koko tapahtuma oli kyl minun mielestä floppi ja mikään ei oikeastaan toiminut! Oli kovat odotukset ja se 1h 45min odottelu ulkona ei tod. nostanut niitä odotuksia. Ja juuri kun oli sellanen fiilis ”JEE Marusha aloitti just soittaa mennää äkkiä kuuntelee” niin ylläri päästiin toiseen jonoon odottelemaan vielä 20minuutiks!

Ainoa joka sai naurun päälle noissa bileissä oli
Essi Lento = Eliot Ness ja T-Pusero = Proteus (järjestä vaan kirjaimet eri järjestykseen)

Aivan loistava läppä!

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Howdy

Posts: 7,955

#326 • • Howdy Oldie
Jonotus perseestä .. kaikki perseestä .. siihen mennessä kun selvisi sisään asti niin oli jo niin kova vitutus päällä kaikesta sählingistä että ei paljoa mikään enään kiinnostanu.
Sitten kun piti vaatteita hakea narikasta niin eivät edes löytäneet .. piti itse mennä sille puolelle ja etsiä omat vaatteensa. Heh pitää kai olla sentään siitä kiitollinen etteivät jakaneet niitä sentään muille.

Kaiken kaikkiaan koko biletysvuosieni aikana SURKEAMPAA pohjanoteerausta en ole vielä nähnyt. Voisin hyvällä omalla tunnolla luvata että jos Entropy joskus jotain vielä järjestää, niin terve vaan tätä jätkää ei sinne saa edes kahleissa ... *dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa**dissaa* ---> kaikki mokat .. no niin ehkä ANKEUS on nyt tyytyväinen *nauru*

[muokattu 3.11.2003 18:45]

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#327 • • yana Guest
mulla oli ainakin havyttoman mukavaa, ja kaikki jarjestelyt toimi omalta osalta hienosti. olin paikalla sen verran ajoissa ettei jonoa ollut niin sisalla ollessa ei ollut niin vittumainen fiilis etta pahoittaisi mieltaan jostain pikkukivesta lattialla tai muista pikkuseikoista ;)
vessasta menneet valotkin vaan vahensivat jonoa sinne :)

jokseenkin huvitti kylla porukka joka jonotti narikkaan pihan puolelta. toisella puolella ei yleensa ollut jonoa ja toisella puolella taas oli vitunmoinen jono. ystavallisesti usein mainitsin toisen puolen narikan olevan jonoton mutta jengi vaan pällisteli tyhmänä takaisin. no ihan sama mulle toisaalta...

kickääs ilta <3


ps. vaaleanpunainen kakku vei kielen mennessään mmmmmmm.

[muokattu 3.11.2003 17:23]
SpeedHawk

Posts: 152

#328 • • SpeedHawk
hmm.. aiemmin Entropy on järjestänyt suorastaan loistavia bileitä, tämä lienee se poikkeus sääntöön sitten.

Bileet todellakin olivat sisäänkäynnin ja häirinnän (niin turvamiesten kuin poliisien ja muiden viranomaistenkin) puolesta paskimmat missä olen ikinä käynyt. Jos tuosta turvatarkastustyylistä on tullut rutiinia makasiineilla niin jyrätkööt koko paskan maan tasalle. Sikälimikäli että edelleen saan kuulla samasta meiningistä makasiineilla, en tuohon rotiskoon enää jalallani astu.

Poliisin paikallaololle ei tietenkään mitään voi mutta voisivat setä sinisetkin miettiä herneaivoillaan, mihin resurssejaan panostavat. Alle parikymmentä pidätystä parista tuhannesta bailaajasta ei TODELLAKAAN ole mielestäni kymmenen poliisin palkkojen arvoista, etenkin kun huomioon otetaan, miten törkeästi ihmisten perusoikeuksia täytyi loukata edes näiden tusinan kuosaajan löytämiseksi. Poliisit kun selvästi ottavat maalitaulukseen teknobileet/bilettäjät ja muutkin valtavirrasta poikkeajat perustuslain vastaisesti eivätkä vastaa selvään ”oletteko virkavaltaa?”-kysymykseen. Jos poliiseille ei tosiaan tämän tärkeämpää duunia ole, poliisin resursseja tulisi mielestäni VÄHENTÄÄ niiden lisäämisen sijaan. Kenkää tuommoisille, prk!

Entropylle palautetta senverran että vastaisuudessa järjestäkää pienempiä / vähemmän julkisuutta ja paskaa puoleensa vetäviä bileitä.


(ja niille, joita avautumiseni syyt mietityttävät, ei, minulla EI ole ”oma lehmä ojassa” asian suhteen.)

-SpeedHawk


edit: senverran vielä yleisesti että mielestäni isompien bilejärjestäjien kannattaisi palkata lakimies tai pari pitämään silmällä, etteivät poliisit ylitä valtuuksiaan bileitä häiritessä (ja mahdollisesti antamaan oikeusapua häirinnän kohteeksi joutuville).

[muokattu 3.11.2003 17:29]

[muokattu 3.11.2003 17:30]
-P

Posts: 4,972

#329 • • -P
ihmetyttää kyllä aivan perkeleesti kun jotkut ovat syyttäneet entropya aiheesta, kuten esim. Howdy omassa postauksessaan. Itseäni oikeastaan jopa raivostuttaa kun jengi tosiaan luulee, että jonot, sähkökatkokset sun muut ovat entropyn vikoja. Ei ole näillä henkilöillä käynyt päässä että ehkä nuo olisivatkin VR-makasiinien oman staffin mokia? siinäpä niille jotain miettimistä jotka kiskovat sontaa Entropyn päälle.

Omasta mielestäni bileet olivat onnistuneet ja itselläni oli ainakin hauskaa ja varmasti jatkossakin tukemassa entropya ja kyseisen järjestön bileitä.

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

hallucinogen

Posts: 8,190

#330 • • hallucinogen Edain
Itsekin olen sitä mieltä, että entropy hoiti hommansa ihan mallikkaasti.
rannekkeiden vaihto pääsylippuihin sekä namit olivat ihan kiva asia vaikka ei niillä tietenkään kenenkään hyvää mieltä voi palauttaa, ainakaan täysin.
Itse kun pääsin sisään niin opastusta tuli entroopparitytöltä ,että tuonne päin ,että siellä on lyhyempi narikka.

Ne valkoset styroksdekot joihin lumenkin sotkeutu niin kävi joskus ihmetyttään kun olivat niin matalalla, mutta onneksi olivat kevyttä tavaraa kun kopisivat päähän aika ajoin *hymy*

--
pikku-*possu*

[Nuclear]

Posts: 5,855

#331 • • [Nuclear] el aprendiz

Ankeus:
ihmetyttää kyllä aivan perkeleesti kun jotkut ovat syyttäneet entropya aiheesta, kuten esim. Howdy omassa postauksessaan. Itseäni oikeastaan jopa raivostuttaa kun jengi tosiaan luulee, että jonot, sähkökatkokset sun muut ovat entropyn vikoja. Ei ole näillä henkilöillä käynyt päässä että ehkä nuo olisivatkin VR-makasiinien oman staffin mokia? siinäpä niille jotain miettimistä jotka kiskovat sontaa Entropyn päälle.


Tämän toivoisin monien ottavan huomioon eikä kaatamalla paskat Entropyn niskaan Makasiinien virheiden takia.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Avatar
#332 • • Cera Guest
Jaajaa. Jospa mäkin.

Tosiaan, kauan tuli jonotettua ulkona, vaikka fiksusti aateltiin että ollaan aikasemmin siellä, niin ei oo hirveitä jonoja :D alotettiin sieltä rautatien kohdalta.. n 1h30min ja päästiin sisälle.
Melkein kirjotin ison pätkän jonosta ohittelemisesta ja siihen liittyvästä mutta.. nojoo..
Onneksi ei sentään satanut. Ja mulla ei kyllä ees ollut yhtään kylmä. ehkä olin pukenut tarpeeksi päälle... tai sitten nauttinut jotain lämmitysjuttuja ^.^

Sisälle siis kuitenkin päästiin. Marusha tais just alottaa, Hanna ainakin raahas mut sinne eteen, ja oon kyl tosi pahoillani jos tönin siellä ihmisiä. Onneks ikinä bileissä kukaan ei muutosin oo töniny ketään. ne on aina ne farkku ihmiset... OLIKOHAN HANNALLA FARKUT mietin vain..

Sitä marushaa eniten kuuntelin, vähän kävin vilkasemassa välillä sitä mush roomia,
muistaisin prodigyä kuulleeni vähän...
Decoista siellä että, oli kyllä kivat :)

sitten se baarityttönen veti herneitä nenään kun ei ensimmäisenä sanonut haluan erilaisia siidereitä kaksi omenan ja päärynän. kun se kerkesi laittamaan laskuun jo kaksi omenaa kun tilasin kahta siideriä. kuvittelisi kyllä että joku aika nopeasti nappaa sen siiderin siitä sit kuitenkin :D hämmentävää.

Mulla ei kyllä muutosin oo mitään pahaa sanottavaa. Mun mielialaa se jonotus ei laskenut.
Ja fiksusti ilmeisti olinki lähteny just ennen niitä jonoja narikkaan.
Nykyään mua kyllä jännittää isoissa bileissä just kovinkin se, että saan tavarani sieltä narikasta eikä ne katoa mihinkään tai mene vahingossa vääriin käsiin..

hmm ei kai just nyt tuu muutaku, en jonottanu vessois kertaakaan! tosi coolia.
muuta sit ehkä myöhemmin, jos joku jostain muistuttaa.
*plur*
Jone

Posts: 8,258

#333 • • Jone Archibald Haddock

Lost-Soul:
yritin epätoivoisena pyytään Jonen ottaa minunkin tavarat. Ymärrettävistä syistä se ei onnistunut ja sain narikka jonossa huikeat 4 mustelmaa ja muutamat muutkin jäljet.



Joo, sorry etten voinut auttaa. Mulla oli vaan jo omani lisäksi Eewolin narikkalappu ja siinä väenpaineessa edes niillä kahdella flaballa haettujen tavaroiden poisroudaaminen olis ollut melkoinen haaste vaikka olis saanut ihan oikeat tavaratkin. *poks*

Ankeus:
ihmetyttää kyllä aivan perkeleesti kun jotkut ovat syyttäneet entropya aiheesta, kuten esim. Howdy omassa postauksessaan. Itseäni oikeastaan jopa raivostuttaa kun jengi tosiaan luulee, että jonot, sähkökatkokset sun muut ovat entropyn vikoja. Ei ole näillä henkilöillä käynyt päässä että ehkä nuo olisivatkin VR-makasiinien oman staffin mokia? siinäpä niille jotain miettimistä jotka kiskovat sontaa Entropyn päälle.



Mun mielestäni siinä taas ei ole mitään raivostuttavaa että jengi tosissaan luulee noiden asioiden olevan Entropyn vika. Mun mielestäni se on lähinnä ymmärrettävää. Sisällä oleista ~2000:sta henkilöstä tuskin edes suurin osa oli sen verran ”skenetietoisia” että tietäisivät kenen vika se on että asiat kusevat. Myöskin (niin valitettavaa kuin se onkin) voidaan sanoa että tapahtuman tuottanut organisaatio (tässä tapauksessa Entropy) on yleisölleen vastuussa tapahtumasta ja asioiden kustessa venuen (Makasiinit) henkilökunnan ja muiden (paskalakit) toiminnan takia ovat nämä tahot lähinnä vastuussa em. järjestäjäorganisaatiolle, eli Entropylle.

Toisin sanoen yleisöllä on kyllä mun mielestäni jopa oikeus syyttää Entropyä, vaikka en itse niin teekään. Entropy sitten taas voi vaatia rahallista tai muuta korvausta Makasiinien omistajataholta sekä tehdä tehdä kantelun siitä että virkavalta suunnitellun oloisesti ja tahallisesti tuhosi tapahtumaa.

[muokattu 3.11.2003 17:55]
diezel

Posts: 430

#334 • • diezel -

Elwira:
---
Ankeus:
---

Minun puolestani voisitte siirtää tuon privaan

---

Oo hiljaa nyt!!!!!!!!!!!!!!!!!



offtopiccia...
Elwira voitais siirtää ihan yksin privaan keskustelee vain ittensä kanssa.. *hih*

[muokattu 3.11.2003 18:08]
John

Posts: 1,384

#335 • • John Lauma
Mulla ainakin oli ihan mukavaa. Selvisin alle 20 minuutissa jonosta ja narikasta, eli ei valittamista sen suhteen. Harmi vaan että perjantain fantasyt oli vienyt sen verran voimia etten jaksanut hirveesti muualla kuin chillissä istuskella...

HC/WC oli loistava! *iloinen*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Avatar
#336 • • yana Guest

Jone:
Toisin sanoen yleisöllä on kyllä mun mielestäni jopa oikeus syyttää Entropyä, vaikka en itse niin teekään. Entropy sitten taas voi vaatia rahallista tai muuta korvausta Makasiinien omistajataholta sekä tehdä tehdä kantelun siitä että virkavalta suunnitellun oloisesti ja tahallisesti tuhosi tapahtumaa.



syyttaa voi vaikka ville itälän faijaa siitä että geenipooliin pääsi niinkin paskaista matskua mutta se ei silti poista faktaa mistä syystä kuseminen johtui. ja trust me, se ei tod johtunut entropystä eikä asioiden kusemiseen voinut vaikuttaa

sen pohjalta entropyn syyttäminen on jokseenkin aiheetonta

[muokattu 3.11.2003 18:25]
Jone

Posts: 8,258

#337 • • Jone Archibald Haddock

_0x79616E61:
syyttaa voi vaikka ville itälän faijaa siitä että geenipooliin pääsi niinkin paskaista matskua mutta se ei silti poista faktaa mistä syystä kuseminen johtui. ja trust me, se ei tod johtunut entropystä.

sen pohjalta entropyn syyttäminen on jokseenkin aiheetonta,



Juujuu, chillaa Yana. Kyllä mä tiedän mistä se kuseminen johtui kuten varmaan huomasit. Oon vaan sitä mieltä että samaa tietoa on turhaa edellyttää kaikilta ja noin yleisesti ottaen järjestävä organisaatio on vastuussa järjestämästään tapahtumasta yleisölleen, siitä vaan ei pääse yli eikä ympäri.

Entropyn syyttäminen on siis aiheetonta munkin mielestäni siinä mielessä ettei se ole heidän vikansa että homma meni täysin skutsiin. He kuitenkin kantavat vastuun yleisön suuntaan, oikein tai ei.
Jone

Posts: 8,258

#338 • • Jone Archibald Haddock

Elwira:
Turha jotain rahallista korvausta on hakee jostain henkilökunnasta kun ei valitukset ole tähänkään mennessä mennyt nappiin asti.



Turhaa se ei mun mielestäni ole siinäkään tapauksessa että mitään rahallista korvausta ei kuulu. Jos korvausta ei vaadita, annetaan ymmärtää että henkilökunnan toiminta on ollut hyväksyttävää. Toisin sanoen korvausvaateen kolauttaminen pöytään kertoo siitä että henkilökunnan toiminnassa on ollut niin ratkaisevia puutteita että sitä ei enää hyvällä katsota.
hallucinogen

Posts: 8,190

#339 • • hallucinogen Edain

Jone:
Toisin sanoen korvausvaateen kolauttaminen pöytään kertoo siitä että henkilökunnan toiminnassa on ollut niin ratkaisevia puutteita että sitä ei enää hyvällä katsota.



Tosin mahtaakohan makasiinien omistajilla olla tän asian suhteen niin väliä kun tuolta plattarista muistaakseni tuli luettue, olisiko ollut jonkun entroopparilaisen kirjoitus ,että makasiinien johtoportaasta oli annettu ymmärtää ,että teknobileet ei ole kovinkaan tervetulleita.

--
pikku-*possu*

Howdy

Posts: 7,955

#340 • • Howdy Oldie
---
Ankeus:
ihmetyttää kyllä aivan perkeleesti kun jotkut ovat syyttäneet entropya aiheesta, kuten esim. Howdy omassa postauksessaan. Itseäni oikeastaan jopa raivostuttaa kun jengi tosiaan luulee, että jonot, sähkökatkokset sun muut ovat entropyn vikoja. Ei ole näillä henkilöillä käynyt päässä että ehkä nuo olisivatkin VR-makasiinien oman staffin mokia? siinäpä niille jotain miettimistä jotka kiskovat sontaa Entropyn päälle.

Ankee ... kuules mä en tietääkseni yksilöinyt kenen vika mikäkin on . .en oo tarkottanu että nimen omaan entropyn .. se nyt on se ja sama kenen vika .. paskat mitkä paskat .. ei voi mitään .. oli syy sitten kenen hyvänsä ...


P.S. ja mulle on AIVAN se ja sama raivostuttaako sua mun kirjotukset ...

[muokattu 3.11.2003 18:43]

[muokattu 3.11.2003 18:44]

--
Käpy vailla vertaa