E10v - Ten Years Of Entropy 1.11.2003 @ Helsinki

488 posts, 25 pages, 54,732 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#281 • • hallucinogen Edain
Drinkeistä oon samaa mieltä et niitä vois vähän kattoa missä ne on ettei lattia aivan läpi märkä ja täynnä lasinsiruja.
Tanssiliikkeitä nyt ei tarvii opetella, ihan sama miten kukin siell hytkyy kuhan oma hytkyminen ei vahingoita toista *hih*

--
pikku-*possu*

Avatar
#282 • • ALIEN Guest

Elwira:
Mäkin käytän farkkuja. *joo* Ja saleen käyny bileissä monta vuotta enemmän kuin sinä. Eli älä hauku meitä farkkuihmisiä. Tarvii aina olla kaiken maailman glosseja päällä. *heiii*



lueppa naikkonen uudestaan noi vanhat viestit... *vink*
bubbelgum

Posts: 2,477

#283 • • bubbelgum ~sylikissa~
No niin... Kai mäkin nyt sit annan oman antini tähän keskusteluun *hymy*
Eli, mun täytyy sanoo että mulla oli aivan super kiva ilta *joo*
Tosin, niin se ei ehkä johtunut niin paljoa itse bileistä, vaan enemmän kaikista ihanista kavereista, joiden ansiosta oli aivan huippu hubaa *plur*

Musan taso, oli mun mielestä äänenvoimakkuudelta ihan jees, ei tarvinu tulppia pitää ja silti kesti korvat ihan hyvin, ja fiiliski pysy hyvänä.. Tosin niin aika usein oli sellasta epäselvää puuroo.. Sitä en sitten taas tiedä johtuko nimenomaan volyymistä vai muista syistä..

Jonotukset ei mua haitannut mitenkään, tultiin fiksuina tyyppeinä kavereiden kanssa lyhyempään jonoon, eikä jonotettu ku ehkä ½ tuntii, ja sekin meni jutellessa mukavii *hymy* Ja muutenki niin mun mielestä oli kyllä ihan hyvin tilaa, mahtu olee ihan mukavasti.. Poikkeuksena tosin ne pikkukäytävät jotka johti chilli huoneeseen, mutta minkäs sitä talon rakenteelle voi *nauru*

Jotain pikku mokia mäkin sain todistaa, kuten just sen kun valot meni poikki sieltä käytäviltä, mutta se tuskin oli entropyn syy...? Ja sekin meni vaan fiiliksellä, ”hui ku hassuu ja pelottavaa” *iloinen* Kun on vaan itellä asenne oikee, niin ei tollaset pikkujutut haittaa!!

Sitten itse asiaan *hih*
Decot oli aiwan mahtavat, ei ollu liian vähän eikä liikaa, vaan just sopivasti.
Ja niihin oli selvästi panostettu, sitä yhtäkin neonväri naruista tehtyä hässäkkää ihmettelin siinä yhessä vaiheessa että on tainnu pari tuntii mennä sitä väsäillessä *hymy*

Chilli huone oli tosi hienosti tehty, ihanat pilvet, ja ISO plussa savuttomuudesta, oli kiva köllii sohvalla ja rentoutuu aina välillä *hymy*
Inkvisitio huonekkos se oli se pieni savunen koppi siellä yhessä huoneessa?
Se oli aika pettymys mulle.. Musan puolesta oisin siellä halunnu tamppaa enemmänki, mutta ku oli niin täynnä savuu että ei nähny ku ½ metrii eteensä saati sitten jotain artistii, niin vei kyllä fiilikset..

Mutta mutta, ihan illan loppuun oli hyvä meininki club elements huoneessa, ja volyymitki nous siinä lopussa ja sai hyvän fiiliksen.. Ja oli muuten aika surkuhupaisaa nähdä, kun dj yritti ”pilkun” jälkeen jatkaa soittoo, ku pa:t irrotettiin ja musa loppu töks ku seinään *hih* No ei se mitään, musa saatiin toista kautta ulos, ja jengi nauro ihan kippurassa stevelle joka siellä ihan raivona alko huutaa dj:lle, ja lopuks kipus lavalle asti ite ja katto että soittaminen loppu *hih* Kertoi tuo tapaus aika paljon makasiinien suhtautumisesta näihin tapahtumiin..
Pinna on kireellä ja nauhaa ei löysätä yhtään, vaan suorastaan nussitaan pilkkuu sääntöjen kanssa.. Mutta tämähän ei ollut mitenkään entropyn syy!

Itelle jäi loppujen lopuks oikeen hyvä fiilis illasta, eniten kiitos siitä kaikille ihanille kavereille! Ja edes mahdottoman pitkältä tuntunut jono narikkaan, ei menoo haitannu, ku otettiin vaan chillisti ja jäätiin pöytien ääreen juttelee, kunnes ihmismassa oli vähentyny *hymy*

Kaikilta osin, suuret kiitokset entropylle, olosuhteisiin nähden, hienosti homma hoidettu kotiin! Ja vielä kerran kiitos kaikille ihQuille *plur*

--
Hullu ku pullosta tullu.

vaavu

Posts: 1,324

#284 • • vaavu vara-vana

bubbelgum:
Inkvisitio huonekkos se oli se pieni savunen koppi siellä yhessä huoneessa?
Se oli aika pettymys mulle.. Musan puolesta oisin siellä halunnu tamppaa enemmänki, mutta ku oli niin täynnä savuu että ei nähny ku ½ metrii eteensä saati sitten jotain artistii, niin vei kyllä fiilikset..



Tres varmaan korjannee jos olen väärässä, mutta luulen että Inkvisitio-huoneen kantavana teemana oli nimenomaan ”vitusti savua ja stroboo”. Semmoisenaan se olikin kyllä aika tyylipuhdas suoritus. *vink*
Pumis

Posts: 816

#285 • • Pumis Kike / Fab4
Ömmöö ! Paikalle tuli raahauduttua klo 21 aikoihin ja jono kiemurteli jo melkein Kiasmalle asti.
Vittumaisen jonotuksen syyksi palajstui ruumiintarkastus joka kesti yhden henkilön osalta jopa 5min.. edessäni tarkastettiin mm. erään Dj:n (Orkidea) laukut jne.. jopa äänirasiakotelot avattiin. Täytyy sanoa että taitaa olla ohjeet tuleet Sikalasta, elikkä Helsingin poliisilaitokselta*eiei*, sillä ei koskaan ole makasiineilla ollut tällaisia ruumiintarkastuksia. Onneksi järjestysmiehet saivat uudet ohjeet ja siirryttiin hieman pintapuoliseen tarkastukseen *hymy*
Äänenvoimakkuus oli tosiaan ehkä hiukkasen hiljaa, mutta parempi sekin kuin että ääni olisi ollut niin kovalla, että korviin sattuu..
Muuten ok-bileet

Kannattaisikohan tehdä asiasta meteliä enemmänkin..meinaan tosta ruumiintarkastuksesta...*ding*

[muokattu 3.11.2003 09:20]
hallucinogen

Posts: 8,190

#286 • • hallucinogen Edain
Noi ruumiintarkastukset sinänsä ihmetyttää et koskaan en oo bileissä mitään kunnon rähinää nähny saati sitten ,että joku jollain kättepidemmällä koittais toista teloa mutta silti niin monessa paikassa tarkastetaan ja perusteellisesti. Tosin kun perusjuottolaan astelee niin ei paljoa tarkastella ja usein saa nähdä käsirysyä ja on sitä puukotuksiakin tullu havaittua *eiei*
En usko ,että noissa tarkastuksissa paljoa huumeita narahtaa koska kyllä moni varmaan tuo aineensa fiksummin kun taskussa jos kerran tietää ,että tarkastellaan tai joku doupin myyjä ei varmaan jätä 100 nipsun säkkiä repun pohjalle.

Tää oli kyllä ihan offtopic mut olkoon.

--
pikku-*possu*

Karski

Posts: 6,049

#287 • • Karski Pomon kätyri

vaavu:
Tres varmaan korjannee jos olen väärässä, mutta luulen että Inkvisitio-huoneen kantavana teemana oli nimenomaan ”vitusti savua ja stroboo”. Semmoisenaan se olikin kyllä aika tyylipuhdas suoritus. *vink*



Me mietittiin tosiaan yhdessä vaiheessa
että onkohan nää stroboputketkin jo liian
discot meille *ding* Lisäksi sähköjen katkettua
vähensimme valaistusta vielä kahden dj-
pöydälle osoittaneen spotin verran.

Savua ja stroboo, savua ja stroboo *joo*
Jonkunhan tuotakin old skool -lähestymistapaa
piti edustaa kun muualla oli niin hienoa *justjoo*
Ajatelkaa sitä vanhojen ug-bieliden prototyyppinä
niin ymmärrätte miks mä olen tällanen *vink*

Konsepti vaan vaatis pari desibeliä kovemman
äänenpaineen toimiakseen sillä dissosiatiivisellä
intensiteetillä jolla oli tarkoitus.

[muokattu 3.11.2003 09:51]

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Avatar
#288 • • yana Guest

hallucinogen:

En usko ,että noissa tarkastuksissa paljoa huumeita narahtaa koska kyllä moni varmaan tuo aineensa fiksummin kun taskussa jos kerran tietää ,että tarkastellaan tai joku doupin myyjä ei varmaan jätä 100 nipsun säkkiä repun pohjalle.



mut jääpä ainakin omat juomat kotiin :b -> vitusti vähemmän litkuövereitä

[muokattu 3.11.2003 10:10]
hallucinogen

Posts: 8,190

#289 • • hallucinogen Edain

_0x79616E61:
mut jääpä ainakin omat juomat kotiin :b -> vitusti vähemmän litkuövereitä

[muokattu 3.11.2003 10:10]



No toi on kyllä totta mutta kyllähän sen lakankin voi laittaa johonkin ruumiinaukkoonsa 4cl pullossa jos sen halua tuoda sisälle *nauru*

--
pikku-*possu*

Jil

Posts: 682

#290 • • Jil
Multa ei muuten ees katottu reppua..
ericmeister

Posts: 361

#291 • • ericmeister
Jonottelusta tuli miinusta, onneksi oli oikeenlaista seuraa matkassa joten 1½ h:n venailu kului kuin siivillä. Tosin siitä toisesta jonosta ois tosiaan voitu informoida kiesman edessä seisoskeleviakin. Käytävillä oli hieman viileää joten selvisimme kätevästi narikkajonon ohi pitämällä takit päällä. Tuopin haettuani heitin takin narikkaan ilman jonotteliua *hymy* Dekot olivat kyllä upeat, ja musiikki ok. Äänenvoimakkuus oli sellasella tasolla ettei ainakaan tarvinnut huutaa ääntään käheäksi, musiikista pystyi nauttimaan aivan hyvin näinkin. Vaikka porukkaa oli paljon, käytävillä ja roomeissa mahtu hyvin liikuksimaan. Positiivinen kokemus kaiken kaikkiaan, paljon kivaa vaivasella kympillä *hih* kiitos myös seuralaisille.
MaSari

Posts: 1,986

#292 • • MaSari space jammer
Mää en ymmärrä miks tänne on tullu niin paljon huonoa palautetta, kun mulla kerrankin oli hauskaa *ding*

No sii toi jonotus oli aika perseestä kieltämättä. Mekin jonotettiin parisen tuntia noin pyöreesti, mut -ihme kyllä- mua ei vituttanu *iihhih* Oli niin kivaa seuraa ettei meinannu pöksyissään pysyä *iloinen*

Bileet itsessään oli musta suht hyvin järkätty silleen kokonaisuudessaan. Mush room oli kaikista karuin areena, ja siksipä ehkä mun henkilökohtainen suosikki. Yleisesti sanottuna musa oli kyllä todella hiljasella, ihan niinku moni on täällä jo monta kertaa maininnu. Itse en ois kyllä huomannu kyseistä asiaa ellei kultani olis sitä maininnu mulle erikseen *iloinen* *blush* En tiiä oliko syynä hyvä känni vai mitä.. hahahahah *nauru*

Uudet tuttavuudet: moi *iloinen* hihihi. Oli kiva tutustuu *joo*

Kuten ehkä jo olettekin huomannu, oon vieläkin ihan tajuttoman häpi. Kiitos entropy ja kaikki jutskat myös *iloinen* kivaaaaaa!!!!! *sydän*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

Elsa F

Posts: 2,763

#293 • • Elsa F Koululainen :)

Jil:
Multa ei muuten ees katottu reppua..



Multakaan ei katsottu mitään*justjoo* Mut oonki niin kiltin näköinen*pahis*

--
On parempi sytyttää kynttilä kuin kiroilla pimeyttä.

hallucinogen

Posts: 8,190

#294 • • hallucinogen Edain
Mä taas vissiin oon niin pummin näköinen ,että kolmen metrin matkalla lippua kysyttiin kolme kertaa *nauru*

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#295 • • hallucinogen Edain

Elwira:
Ilta-Sanomissa ollut tekstiä et 20 siviilipoliisia ja 11 saanu sakot ja 4 jotain muuta mukavampaa. Hasista ja amfetamiinia ym... löytynyt. Justjoo on taas saakelin hyvää mainosta tälle kansaalle.*uuh* Noh... shit happens! *hmph*



No aika laiha saalis jos kävijöitä on ollut yli kolmattatuhatta eli reippaasti alle prosentissa mennään...

--
pikku-*possu*

hallucinogen

Posts: 8,190

#296 • • hallucinogen Edain
Pitäs varmaan ostaa lehti ja kommentoida sit mut arvatenkin kissan kokosilla kirjaimilla ”huumeita jälleen teknobileissä” *hmph*

--
pikku-*possu*

Avatar
#297 • • shiva Guest

_0x79616E61:
---
mut jääpä ainakin omat juomat kotiin :b -> vitusti vähemmän litkuövereitä

[muokattu 3.11.2003 10:10]



kas, joku muukin on kyllästynyt kyseisiin. ärsyttävää kun joka kerta ja aina samat
ihmiset.. *igor*
Avatar
#298 • • Taika Guest

misjah:
mä olin kans känniääliö/turisti.. vyölakku puuttu..


Ja etuilit röyhkeästi muita mun kustannuksella*nauru*

Jonottaminen oli ikävää mut pääasia oli et saatiin kakkua!*plur* Ja muutenkin viihdyin - paljon kivoja tuttuja ja hyvää musiikkia(*sydän*Marusha*sydän*), aika meni todella nopeasti*hymy*Kyl mä menen makasiineille uudestaankin..
florx

Posts: 532

#299 • • florx

hallucinogen:
No aika laiha saalis jos kävijöitä on ollut yli kolmattatuhatta eli reippaasti alle prosentissa mennään...


Niinpä. Eiköhän niitä laittomia päihteitä liiku ton kokoisissa tapahtumissa yhtä paljon muuallakin,
oli kyse sitten rock tai kansanmusiikkikonsertista. Ainut et ton tyylisissä tapahtumissa ihmisiä ei tarkasteta juurikaan verrattuna konemusiikkitapahtumiin.
Anyway drugs are bad, juokaaa viinaa.
misjah

Posts: 3,373

#300 • • misjah Team Sika

Taika:
Ja etuilit röyhkeästi muita mun kustannuksella*nauru*


sorry ku käytin vähän hyväx.. *blush* *nauru*

--
www.team*possu*.tk