Tanssiliikkeitä nyt ei tarvii opetella, ihan sama miten kukin siell hytkyy kuhan oma hytkyminen ei vahingoita toista
488 posts, 25 pages, 58,082 views
Elwira:
Mäkin käytän farkkuja. Ja saleen käyny bileissä monta vuotta enemmän kuin sinä. Eli älä hauku meitä farkkuihmisiä. Tarvii aina olla kaiken maailman glosseja päällä. *heiii*
bubbelgum:
Inkvisitio huonekkos se oli se pieni savunen koppi siellä yhessä huoneessa?
Se oli aika pettymys mulle.. Musan puolesta oisin siellä halunnu tamppaa enemmänki, mutta ku oli niin täynnä savuu että ei nähny ku ½ metrii eteensä saati sitten jotain artistii, niin vei kyllä fiilikset..
vaavu:
Tres varmaan korjannee jos olen väärässä, mutta luulen että Inkvisitio-huoneen kantavana teemana oli nimenomaan vitusti savua ja stroboo. Semmoisenaan se olikin kyllä aika tyylipuhdas suoritus.
hallucinogen:
En usko ,että noissa tarkastuksissa paljoa huumeita narahtaa koska kyllä moni varmaan tuo aineensa fiksummin kun taskussa jos kerran tietää ,että tarkastellaan tai joku doupin myyjä ei varmaan jätä 100 nipsun säkkiä repun pohjalle.
_0x79616E61:
mut jääpä ainakin omat juomat kotiin :b -> vitusti vähemmän litkuövereitä
[muokattu 3.11.2003 10:10]
Elwira:
Ilta-Sanomissa ollut tekstiä et 20 siviilipoliisia ja 11 saanu sakot ja 4 jotain muuta mukavampaa. Hasista ja amfetamiinia ym... löytynyt. Justjoo on taas saakelin hyvää mainosta tälle kansaalle. Noh... shit happens!
_0x79616E61:
---
mut jääpä ainakin omat juomat kotiin :b -> vitusti vähemmän litkuövereitä
[muokattu 3.11.2003 10:10]
misjah:
mä olin kans känniääliö/turisti.. vyölakku puuttu..
hallucinogen:
No aika laiha saalis jos kävijöitä on ollut yli kolmattatuhatta eli reippaasti alle prosentissa mennään...