E10v - Ten Years Of Entropy 1.11.2003 @ Helsinki

488 posts, 25 pages, 54,729 views

Avatar
#101 • • GoA Guest
[hehkutus] Lippu taskussa. [/hehkutus]
UnityF

Posts: 15,721

#102 • • UnityF joo just se

Taika:
---
LostM:
---
Mä en olis kyl puhunut sulle ikinä jos olisit jättänyt väliin(olis kyl sulle helpotus).
Kiva kun tuut, mullakin on nyt todella hyvä syy ilmaantua paikalle muutaman muun hylkiön kans
insejn 27.10.2003 00:32
---


---
ihana uutinen raxu!!!!
---

En kyl pitäis mun saapumista noin hienona asiana.. Mut varmaanki tiedätte minkä dj:n keikalta mua kannattaa etsiä.

---

Höpöhöpö, eihän me nähdä niinku koskaan ja siks on hieno juttu et tuut*joo*
*hali*




Taika.. halitaan Jussi ihan rusinax...*vink*
Mä olin ajatellu jättää nää bileet väliin kun mun bile into on vähän poissa mut Jussi sun takia kyl saavun paikalle..*sydän*
Siinä on tosiaan aikaa kun ollaan viimex nähty...*uuh*
Avatar
#103 • • ikj Guest
tulsipa jo se lauantai sieltä! http://entropy.tky.hut.fi/e10v/7stages.html mush roomkin on niin ihanan iso!! parhaiten taidan kyl kuiteskin viihtyä tuolla wc'ssä polkkailemassa*nauru* tulee olemaan ihanaa*pihkassa*
purrr-

Posts: 577

#104 • • purrr- naked chef

op-:

DAMON ”DJAX” NEWMAN
T-PUSERO



Hei olix toi eka se brittidiitsei siin Ibiza Uncoveredis???+++??11!!?!1 Ku mä katoin sitä (tozi hyvä sarja!) ni toi tais olla se joka olliniinku tosi hyvä diitsei. Tota toist mä en sit ymmärrä kun näin sen eixe ollu siel diizeifeztaril vanhal ni se oli vaan sellainen tosi apaattinen jäbä joka ei osannu ex mixaa. Onx se täyttäny es 18??!!!1!?!!?



*vink*

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Avatar
#105 • • ALIEN Guest
menee ehdottomasti taas ravaamiseks, kun Marusha aloittaa. Sit pitää käydä kuuntelee ainakin Sienistä ja vähän kiemurrella siel, kuin silokkeja syöneet porsaat ja sit takaisin kuuntelee Marushaa... *hih* Toivottavasti tulee jotain kunnon settiä teknon ja junkan väliltä! *plur*
Anne

Posts: 424

#107 • • Anne The Apina.
MIkäköhän mahtaa olla lipputilanne jo tässä vaiheessa..? Onkohan niitä vielä jäljellä ja kuinkakin paljon..? *ding*

--
I don´t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Mark

Posts: 7,311

#108 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
OFFTOPIC:

Mä näin viime yönä unta et oltiin nois bileissä, sit jossain välissä joku kuulutti et marusha on delannu ja et proteus & neon soittaa koko loppuillan *justjoo* vittu mikä painajainen!

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

-P

Posts: 4,972

#109 • • -P
laalaa.. bukkake ^_____^

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Henna

Posts: 4,965

#110 • • Henna RaittiusYhdistyksen jäsen
Hyvii unii sä näät mark!!*nauru*
Toivotaan ettei noin kuitenkaan käy...tuskin oli enneuni, tai mistä sitä ikinä tietää mikä meedio sä oot...*täh*

[muokattu 28.10.2003 09:45]
Mark

Posts: 7,311

#111 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
toivottavasti enoo meedio *nauru*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#112 • • Taika Guest

Unity(f):
Taika.. halitaan Jussi ihan rusinax...*vink*
Mä olin ajatellu jättää nää bileet väliin kun mun bile into on vähän poissa mut Jussi sun takia kyl saavun paikalle..*sydän*
Siinä on tosiaan aikaa kun ollaan viimex nähty...*uuh*


*joo*
*pahis*
Entropy

Posts: 264

#113 • • Entropy tekno kuuluu kaikille

Anne:
MIkäköhän mahtaa olla lipputilanne jo tässä vaiheessa..? Onkohan niitä vielä jäljellä ja kuinkakin paljon..? *ding*



Lippuja on myyty jo nelinumeroinen määrä eli tapahtumassa tulee olemaan ihmisiä tavoitteiden mukaisesti. Lippuja on kuitenkin tällä hetkellä vielä satoja kappaleita jäljellä ennakkomyyntipisteissä.

Huomio! Lauantai on pyhäpäivä, eli ennakkomyyntipisteet ovat tuolloin suljettuina. Jos haluaa ostaa ennakkolipun, perjantaina onnistuu vielä. Suosittelemmekin ennakkolipun hankintaa kaikille, joilla on mahdollisuus hakea lippunsa ennakkoon:

- Kaikkien sisäänkäynti on sitä nopeampaa, mitä useammalla henkilöllä on lippu etukäteen hankittuna. (Vähemmän rahanvaihtoa ovella.)

- Ennakkolippu (10+vp.) on hieman ovelta ostettua lippua (15) halvempi.

Lippuja myydään kuitenkin myös ovelta: narikkapaikat ja tilojen kapasiteetti riittävät näillä näkymin kaikille halukkaille.

[muokattu 28.10.2003 10:33]

--
:: tekno kuuluu kaikille ::

Roger Roger

Posts: 3,372

#114 • • Roger Roger Kentti

MaSari:
Siis ei oo totta. Ehkä sun kannattais harkita soittoa Kiss FM:n ”Olen sukua julkkikselle”-ohjelmaan *joo* *iihhih*


*dissaa**dissaa**dissaa*

edit: selitys dissaamiselle: hauku vaikka mua, mun äitiä tai ihan mitä tahansa. Sakua ei!

[muokattu 28.10.2003 10:48]

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Dacey

Posts: 671

#115 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
multa nyt näyttää kaikki jäävän*piru**hmph**eiei**poks**nyyh*
Jil

Posts: 682

#116 • • Jil
Piletti taskussa! *hih**hih**hih*
Fyrisch

Posts: 4,525

#117 • • Fyrisch
mul on kans lippu tuol jossai pölykasan alla *heiii*
Hupsu

Posts: 1,005

#118 • • Hupsu

Mark:
OFFTOPIC:

Mä näin viime yönä unta et oltiin nois bileissä, sit jossain välissä joku kuulutti et marusha on delannu ja et proteus & neon soittaa koko loppuillan *justjoo* vittu mikä painajainen!

-M



Ei jeesus meitsi putos! *nauru* *nauru*

--
Päivän mietelause?

super-enkuli

Posts: 1,521

#119 • • super-enkuli

Mark:
toivottavasti enoo meedio *nauru*

-M



Jos sä oot meedio niin...*eiei*...et saa olla... Tahtoo kuulla Marushan..

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Armin

Posts: 411

#120 • • Armin surffitukka
Tänne! Tänne!

Ja tosiaan, rtastat on leikattu veke, joten etsikää paikan päältä seillainen pinkkitukkainen tyttö/poika-yhdistelmä *vink*

*pärpär*