E10v - Ten Years Of Entropy 1.11.2003 @ Helsinki

488 posts, 25 pages, 54,254 views

Avatar
#261 • • ALIEN Guest

Orange:
---
J-Tone:
---
Orange:
ja semmosia paikalle ilmestyneitä turisteja 2.5 %. humalassa.
---


Ja siitä oli siis jonkinlaista haittaa sulle?

---



ei ne räyhänny, mut kun ne kulki eteenpäin ne tuuppi muita sivuun, sitten kun oli tanssimassa ja sua tönitään kokoajan sivuun se otti otsaan. tosin paikkaa vaihtamalla autto.

nää tönijät oli enimmäkseen näitä ”turisteja”



olivatkohan he nyt ihan varmasti turisteja? *vink*
Deleted

Posts: 89

#262 • • Deleted

alien:
---

olivatkohan he nyt ihan varmasti turisteja? *vink*
---



no kyl mä luulisin, farkkukansaa *joo* mut menee kai sit sen ulkonaseisomisen piikkiin *piis*
Avatar
#263 • • ALIEN Guest

Orange:
---
alien:
---
olivatkohan he nyt ihan varmasti turisteja? *vink*
---

no kyl mä luulisin, farkkukansaa *joo* mut menee kai sit sen ulkonaseisomisen piikkiin *piis*



farkkukansaa... sithän melkein kaikki bileet on ihan täynnä turisteja!!*nauru*

[muokattu 3.11.2003 01:17]
hahmo

Posts: 119

#264 • • hahmo
musa rokkas..ja lato ei tärissyt liiasta metelistä..db-raja oli hyvä..saundi oli paremman kuuloista kuin tykittää täysiä ja olla korvatulpilla..artisteista keskityin marushaan josta ei jäänyt huonoa makua :) ..dekoo ja screeniä ja valoo riittävästä.. alun jonotus risoi..ja jonon jälkeen oli aina uus jono..ovella olis ollut hyvä olla muutama järkkäri lisää alussa niin olis noi tarkastukset sujunut nopeempaa.. myös kummastutti että vip-asiakkaat joutui jonottamaan..silloinhan kyseessä ei ollut vip vaan free entry meininki.. aina jokin vois olla paremmin ja ymmärrän puutteet hyvin..pääasia että ilta oli muuten kiva meininki hyvä :)

kunnon kännit sai ja kaljan hinta oli ihan jees..oli mahtavaa olla perseet pitkästä aikaa..ja kaikille anteeks alhaiset käytöstapani kännissä..:)
Ozie

Posts: 1,389

#265 • • Ozie

alien:
olivatkohan he nyt ihan varmasti turisteja? *vink*



Epäilen kans tätä... sen verran itelläki välist haki pieniä tukiaskelia. Ne on ne kaikki muut paitsi turistit jotka siel oli pahiten päissään *vink*
Avatar
#266 • • ALIEN Guest

Ozie:
Epäilen kans tätä... sen verran itelläki välist haki pieniä tukiaskelia. Ne on ne kaikki muut paitsi turistit jotka siel oli pahiten päissään *vink*



...niinpä. Mä olin ainakin ihan pätkässä ettei mitään tolkkua *nauru*
super-enkuli

Posts: 1,521

#267 • • super-enkuli
Musiikki loistavaa! *sydän*
Ihania ihmisiä paikalla. *sydän*
VR-makasiinit *sydän*

Ei valittamista, koska musiikin volume, sisäänkäynti ja narikka olivat VR:n kämmejä (jos olen oikein ymmärtänyt).

Paljon onnea kymmenen vuotiaalle Entropylle ja ensi vunna Paradeen uusiksi.

-Heini-

P.S. marusha ROXX!

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#268 • • ikj Guest

Zaatana:
---
oli kivaa nähä et siel viihty niinkin moni vanhempikin ”reivaaja”, mietin jo minne ne kaikki ovat kadonneet*täh*



oli kyl mukavaa nähä noita vanhempia tyyppejä, uusia naamoja jne.
Individual

Posts: 10,942

#269 • • Individual HYPNO!
Mulla oli kyllä farkut jalassa, joten taidan olla ” turisti ” vaikka tietty vasta reilut kolme vuotta olen bileissä käynytkin.

Noh, pitänee käydä hakemassa Mossosta tai muista samanlaisista kaupoista ne ainoat hyväksyttävät kiksukarvat ja hameet, jos nyt haluaa mies hametta käyttää...*nauru*

Ei aleta täällä foorumilla arvostelemaan ihmisten ulkonäköä, eikä vaatetusta...jookosta.

*hali*

Itsekin tuli sitä kaltsua vedeltyä jokunen tuopponen, joten jos jotain käytökselläni loukkaisin, niin anteeksi...

*vink*

Eiks se musa ja bilettäminen ole kuitenkin pääasia ja se että välillä voi jättää ” aivot narikkaan ” ja hieman nollata esim. kuluneita työviikkoja.


T:Tero

[muokattu 2.11.2003 22:55]
eewol

Posts: 1,125

#270 • • eewol Fen - Project, Mayhem, Undertaker, TIP TOP
Jäk, jäk, jäk...
Dis, dis, dis...
*dissaa*Fuck that!!*dissaa*

Entropyn posse hoiti homman ihan hyvin ja kaikki valittamisen aihe menee VR:n piikkiin.

Kaikesta jonottamisesta ja ryysäämisestä ja känni/kamaääliöinnistä huolimatta mulla oli hauskaa ja musa oli loistavaa (vaikkakin hiljaisella) pauketta joka huoneessa.
Suuri kiitos tästä fiiliksestä menee ” ketjun ” toisessa päässä roikkuneelle neiti-ihmiselle!*hali*

Kiitos Entropy!!*piis*

[muokattu 2.11.2003 22:33]
DiamonDie

Posts: 676

#271 • • DiamonDie mediahippi
Pasteanpa tänne häpeilemättä saman, minkä kirjoitin aiemmin Elixiriaan. Hyvät bileet oli, 1h 35min jonotuksen arvoista (tosin harmittaa kun oli tarkoitus olla sisällä kymmenen jälkeen, mutta kello olikin jo reilusti puolenyön kun vihdoin pääsi sisään). Entropy kyllä hoiti sen sotkun IMO ihan mallikkaasti. Marushan setti oli oikein oiva, tai mitä siitä ehti kuulemaan, sitten kun meni Hux Fluxia katsomaan niin se ei iskenyt niin kovaa kuin olisi ehkä pitänyt.

Volyymirajoitukset olivat aika ikäviä, mutta onneksi ihan lavojen eteen oli helppo päästä. Elementsin äänentoisto kuulosti kyllä mössöiseltä. Decot olivat kivoja, etenkin Mush Room oli upea ja chillikin tosi kiva. Ihmiset vaikuttivat ihan mukavilta, esim. kaikki kyynerpäällä törkkääjät pyysivät anteeksi, mikä oli yllättävää. Miinuksia siitä, että vesipullot loppuivat toiselta puolelta Makasiineja jo joskus yhden kahden aikaan, toisella puolella olisi kai ollut, mutta sinne olisi ollut ikävän pitkä matka. Tämäkin tosin varmaan Makasiinien kämmi (mitä ne eivät mokanneet?) Kaikissa paikoissa joissa kävin oli jotakuinkin ok lämpötila, tosin Mush Roomin etuosassa oli aika hikistä.

Kokonaisuutena hyvät bileet, jäi hyvät fiilikset ja Entropy oli tapansa mukaan hoitanut oman osuutensa hyvin.

Minun ja kaverini ottamia kuvia löytyy täältä.
hahmo

Posts: 119

#272 • • hahmo
mä ainakin näytin niin turistilta..tosin kameraa ei eksynyt mukaan kaulaan roikkuun :)

mun mielestä turisteja ei oikeen voinut eksyä paikalle, kun ovella ei ollut myyntiä..kaikki siis oli ostanut ennakot ja harkinnut tulonsa,tosin halvat liput toi varmasti paikalle ensikertalaisiakin,joka on hyvin positiivista ..ja mä en ainakaan nähnyt missään drescodea ja eikös silloin asu ole vapaa..moni ihminen on käynyt 10vuotta bileissä aina ihan omissa vaatteissaan..kaikkia ei kiinnosta pukeutua vaan bilettää tai jutella tuttujen kans ja dokata..kännissä saa olla jos anniskelutkin on järjestetty :)

näytän ainakin mielummin itseltäni vaatetuksessa..ja yli 100kiloo rumaa miestä kiksukarvoissa, hameessa ja vilkkuvissa ledi-pleksipaidoissa ei ole kauheen eroottinennäky ;)
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#273 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
heh... mieluummin 100kg miestä kiksukarvoissa kuin farkuissa! *plur* ja ihan muuten vaan, ei mullakaan ikinä ole erityisen eroottinen olo, vaikka lähtisin bileisiin lähes alasti. *hahjust*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Maina

Posts: 261

#274 • • Maina
Täytyy myös ottaa asiaan kantaa, koska monelle on näköjään jäänyt niin huono fiilis bileistä...
Mä kuulun niihin jotka nautti bileistä ihan täysin =)
Okei, myönnän että valitettavaakin riittää (jonotettiin, jonotettiin...), mut ei se kyl sitten loppujen lopuksi menoa haitannut! (paitsi ehkä vähän se musan hiljaisuus, mut jätin tanssimisen vähän vähemmälle ja heiluin vaan paikasta toiseen kierrellen)

Musa oli hyvää
Dekot oli tosi hienoja ja kuulemma vaivalla tehtyjäki
Ihania ihmisiä joita en ollut nähnyt aikoihin ja tietenkin joita olin!
HCWC loistava keksintö =)
Äänen voimakkuuden lisäys viel ihan illan lopulla nostatti sit viel ihanasti fiiliksiä.
Seura oli loistavaa (Ketju oli loistava keksintö!) Kiitos Nuti ;) nii ja VIlle...tiedät mistä kiitän... ;)

Oli kivaa! Jostain syystä mä tykkään olla makasiineilla bileissä, siellä on tunnelmaa, joten viihdyin myös nyt!!
misjah

Posts: 3,373

#275 • • misjah Team Sika
mä olin kans känniääliö/turisti.. vyölakku puuttu..

--
www.team*possu*.tk

Avatar
#276 • • ALIEN Guest

misjah:
mä olin kans känniääliö/turisti.. vyölakku puuttu..



*nauru*

mäkin olin se ruma sika, joka kaatuili ja naureskeli miehekkäästi *hih*
e-z

Posts: 76

#277 • • e-z Uhu
...mä sitten rakastan tätä turistikäsitettä!
ne, jotka ei pukeudu ja elä kiksua sillä satasella, jää auttamatta turistiluokkaan.
eli fuck me - jos vaikka joskus joisin alkoholia ja pärähtäisin bileisiin ilman täyttä sota-asustetta.
florx

Posts: 532

#278 • • florx

8x8:
ne, jotka ei pukeudu ja elä kiksua sillä satasella, jää auttamatta turistiluokkaan.


Musta toi on usein melkein päinvastoin.
e-z

Posts: 76

#279 • • e-z Uhu

paanos:
---
8x8:
ne, jotka ei pukeudu ja elä kiksua sillä satasella, jää auttamatta turistiluokkaan.

---

Musta toi on usein melkein päinvastoin.



onneksi. (stay true 2 tha game).
Individual

Posts: 10,942

#280 • • Individual HYPNO!
Kun joskus aikoinaan lanserattiin käsite: ” Muotipunkkari ” , niin mikähän sen vastine vois olla teknopiireissä...

Niinkuin Moloko:in jossain haastattelussa sanoi, että on se harmi että ihmiset tulevat drinkkeineen tanssilattialle ja lisäsi, että kyllä jotain tanssiliikkeitä voisi jokainen opetella...
Imeköön vittu parsaa, saatanan juppi!!!!

*eiei*

T:Tero