1,909 posts, 96 pages, 1,085,106 views
Mellu-, 27.9.2006 18:25:
mikä on mielestänne sopiva ikä aloittaa punttiharjoittelu?
Ozie, 27.9.2006 19:25:
Mun mielestä jos kunnolla harjottelee ni 16-18v.
Täl viikol olis tarkotus alottaa taas salil käynnit. Eli kesäkuntoon -07 alkaa!
Mellu-, 27.9.2006 18:25:
mikä on mielestänne sopiva ikä aloittaa punttiharjoittelu? koska tänään pääsin todistamaan karseaa näkyä,joukkueemme kehityspelaaja..ehkä painaa 50 kiloo ja on ku keitetty makarooni,tuskin edes omanpainon harjotuksia pystyy kunnolla tekemään oikein niin oli meidän vanhusten mukana puntilla ja valmentaja teetti samoja juttuja kun meillä raukka on varmaan 16 vuotias ja pelkkää luuta ja nahkaa ja löysä kun mikä, ei puntille mun mielestä ennen kun täyttää 18,kasvu on loppunut ja pohja on kunnossa..sitten.. huih... kyllä mä sieltä taustalta sitten rääyin neuvoja kun valmentajat ei niitä osanneet antaa.kauhidtelin vain.. että semmosta..
hrdkvr, 29.9.2006 14:29:
tuli yht äkkiä totemus että miten kummassa painot on kasvaneet vaikka nyt oon tosi huonosti päässy käymään salilla?? tyyliin kerran viikossa ja joskus 2-3 vk jaksoja ilman punttista
enkä ole esim kreatiiniäkään käyttänyt vuosiin..pelkkää heraa aamupalaksi
vuosi sitten vipunostot sivulle 8kg nyt 12 kg
haba 12kg-> 17.5kg
ei ne lihaksetkaan siitä mihinkään oo kasvanut..ainoastaan painot
onks mul vaan jotenkin testot nousussa?
weird
any1?
Meinasitsä barbelin ohjelmia? Mä treenasinb jonkun aikaa niitä silmällä pitäen ja oli aika mielenkiintoista jonkun aikaa. Ensin meni aika rikki treenesistä, varsinkin kun roikotti kettingejä penkissä tangonpäissä, on muuten vitun raskas nostaa loppusentit ja saa kyllä kaiken powerin tohon pamauttaa. Jotenkin mull avaan tuntui että en oo enää yhtään niin puhki reenin lopussa, kun mun omilla normaaleilla menetelmillä. Mä kyl treenaa enemmän kehonrakennusta kuin voimaa, joten ei toi mun juttu niin ollutkaan, mut helveti tehokkaita ja kekseliäitä juttuja sieltä löytyy...Looney, 31.8.2006 17:42:
---
JereBBA, 15.6.2006 07:31:
mites porukoilla on tuo HST toiminu??!? ite voin kyl sanoo, et omal kohdal ainaki on toiminu, mut tosin en tuota ohjelmaa tee ilman omia modauksia ;)
...tai jos joku on koittanu west side barbellia, niin olisi mukava kuulla miten muilla se on toiminut :) ja onko muuten sitten ollut muilla huomattavia apuja lankkupenasta, boxkyykystä tai pukkivedosta?
---
HST on testattu, ekalla kerralla ei mennyt ihan nappiin kun laiskana jätin vähän painot arvailujen varaan. Tokalla kerralla sitten viisaampana testasin kaikkiin liikkeisiin 15, 10 ja 5 toiston maksimit ja johan pelitti.
Ja mitä modauksiin tulee, niin eihän se ole enään HST, jos tekee omia modauksia...
West sidea en ole (vielä) testannut, mutta mielenkiintoisia ovat ideat siellä taustalla.
Lankkupenkki kai käsittääkseni on hyvä liike, jos loppuojennus on se mikä tökkii penkkipunnerruksessa. Lattiapenkki on myös hyvä liike noston loppuosaa varten.
Box-kyykkyä olen tehnyt nopeustreenipäivinä, eli pysäytys alhaalla ja räjähtäen ylös,
painot tietenkin 50% maximista.
Pukkivetoa en ole koskaan harrastanut, mutta kai se on hyvä liike jos mavessa noston loppuvaihe tökkii...
Jos voimatreeni kiinnostaa niin ohjelmia ja artikkeleja löytääpi esim. tuolta -> http://www.voimaharjoittelu.net/ohjelmat-t-2.html
Mun mielestä salimusaks ei sovi minkäänlainen konemusiikki, no ehkä jotain poikkeuksia voi olla, mut harvemmin.JereBBA, 13.7.2006 07:53:
noh mut mite tua salimusa, mikä porukoilla pauhaa salilla ja mikä ei missään nimessä saa soida ku salilla ollaan? ite vois sanoo, et joku tollane mättö, hard trance/dance vois parhaite sopii sykettä nosteleen, ja sit taas ehdottomasti turn down ois joku kiva radiokanava mis vaa puhutaa paskaa ja tulee yks biisi puoleen tuntii ja seki on joku surkee viisu.. esim, huono radiokanava tällä logiikalla on yle x ja muut tollaset..
muuut mites muilla??
Loyal, 2.10.2006 17:23:
Mun mielestä salimusaks ei sovi minkäänlainen konemusiikki, no ehkä jotain poikkeuksia voi olla, mut harvemmin.
Kyllä se fiiliksen mä saan ainakin just ac/dc, metallica yms shitistä, metallia ylipäätänsä.
Ui vittu, mis käyt? Tossa on jo asennetta *Nauru*JussiS, 5.10.2006 10:19:
---
Loyal, 2.10.2006 17:23:
Mun mielestä salimusaks ei sovi minkäänlainen konemusiikki, no ehkä jotain poikkeuksia voi olla, mut harvemmin.
Kyllä se fiiliksen mä saan ainakin just ac/dc, metallica yms shitistä, metallia ylipäätänsä.
---
Siel salil mis mä käyn on jäbä, jolla on Rocky I:n soundtrackki mukana kasettimankassa!
Avernian, 21.10.2006 12:06:
Onko kellään kokemusta/tietotaitoa painonnostosta?
egmondo, 22.10.2006 04:22:
onhan sitä ja koko ajan oppii "uutta" mitäs sul oli mielessä?