siltä varalta, että yliopiston sali on heinäkuun kiinni (kuten muistan) pitäisi löytää joku sali. Eihän sitä nyt koko heinäkuuta treenaamatta voi olla

1,909 posts, 96 pages, 1,127,005 views
aerasi:
Mä tykkään käydä töölön meikun välissä olevassa töölön urheilu hallin salilla.. siellä sitte juostaan sellaset 45-55min ekaks.. mutta jotenkin en tykkää juosta ulkona.. *taputapu* miksiköhän? mutta nyt en ole pariin viikkoon käynyt kun pitää rahaa säästää lävistyksee^^
eve:
Olariumissa kävin muutama vuosi sitten, siellä oli ehkä kuitenki vähä liian 'äijämeininki mun makuun...se on kuitenki ihan makuasia..!
Dèja vu:
kertokaahan joku paljon maksaa sellaset rannetuet? siis ihan sellaset perusmallin tarroilla kiinnitettävät zydeemit.. rikoin toisen käden ranteeni hauiskäännössä pari viikkoo sitte ni vahingosta viisastuneena ajattelin et oliskoha aika hommata tuet että paikat kestää kasassa pikkasen paremmin*blush*tietty toinen keino olis vähentää kiloja raudasta, mut njääh..
Avernian:
Hitto kun ei ole päässyt koko viikkoon salille tai treeneihin. ÄrsyttääKoulu haittaa mun elämää :p
Lene:
---
Hyzenthlay:
no olen kyllä huomannut, että osa laitteista on suunniteltu niin, että tällanen 160cm naikkonen pystyy just ja just käyttämään niitä. Onneksi vapaat painot on keksitty
---
Elikkäs vähän yli 150 cm:llä taitaa olla vähän hankalampaa edelleen.Ei ole taas reilua.
Hyzenthlay:
yliopiston sali on kyllä tyhmä paikka. Aina kun luulee bonganneensa edes yhden tytön, jolla on vähän lihasta, se onkin poika
Hyzenthlay:
no niin... :/ ei siinä (paikassa) sinänsä mitään typerää ole, mutta olin jo menossa kyselemään että minkäslaista treeniä teet ja mitä ravinteita syöt kun on noin upeen leveet hartiatonhan se vähän eri asia jos kyseessä on mies