1,909 posts, 96 pages, 1,084,358 views
Supermusta:
Tuossa päärakennuksen salissa ärsyttää vaan se, että kalliisiin laitteisiin on kyllä riittänyt rahaa mutta paljon halvempiin vapaisiin painoihin ei sitten ole jaksettu panostaa. Ehkä tuolla halutaan karkottaa vähän kovempaa treenaavat häiritsemästä.
[muokattu 3.9.2003 17:27]
La Tigre:
Eli kaikki vaan innokkaasti treenaamaan ja jos nyt ei ihan puoliammatikseen treenaa niin varmasti hieman halvempikin(yleensä pihdattu laitteissa) varmasti käy.Pakko vielä lisätä,että tämä ei tarkoita sitä että dissaisin niitä halvempia saleja,tai että ne olisivat automaattisesti paskempia.Kuhan heitin_ oman_ mielipiteeni asiasta joka perustuu vain_ omaan_ kokemukseeni.
Dorka:
En kyllä ymmärrä ollenkaan sali intoilua ... siis onhan se hienoa et saa massaa, mutta mitä muuta iloa siitä muute saa Aerobinen urheilu on valovuosia tehokkaampaa hyvän fiiliksen saamisessa, kuin pelkkien punttien nostelu. Varsinkin naiset luulee et ne saa jotenkin hyvän kropan puntteja vääntämällä ja ehkä hetken juoksemalla juoksumatolla.
[Nuclear]:Ihmisillä on omat kauneusihanteensa ja itse ainakin painojen nostelulla koitan muokkaa sitä kohti haluamaani, hyvä fiilis on toinen asia minkä takia sitä tekee.
Dorka:
---
[Nuclear]:Ihmisillä on omat kauneusihanteensa ja itse ainakin painojen nostelulla koitan muokkaa sitä kohti haluamaani, hyvä fiilis on toinen asia minkä takia sitä tekee.
---
Jep, siis jätkillä mä vielä ymmärrän tän jotenkin - mut en naisilla.
Hyzenthlay:
jos hinta on tärkeä, niin city gym on aika edullinen. 42e kuukausikortti (+15e jäsenyys). Muutenkin hyvä sali sijaitsee tosin kampissa, mutta sinnehän pääseen kätevästi metrolla.
Friction`darz:
---
Hyzenthlay:
jos hinta on tärkeä, niin city gym on aika edullinen. 42e kuukausikortti (+15e jäsenyys). Muutenkin hyvä sali sijaitsee tosin kampissa, mutta sinnehän pääseen kätevästi metrolla.
---
Todellankin City gym ite käyn siellä ja on hyvä Ja kaiken lisäks halpa verrattuna muihin helsingin keskustan saleihin ja laadukas
Dorka:
Oma urheiluhierojani (toimii myös trainerina) aina kauhulla katsoo näitä mimmejä jotka varaa aikaa ohjelman tekoa varten, kun pitäis saada selluliittia ja rasvaa pois. Monet valittaa et selluliitti ja rasva ei lähde pois ja sit, kun kyselee mitä ne tekee niin ne käy vähän lenkillä ja vetää punttia - tietämättä siitä, että kunnon rasvapoltto tapahtuu vasta muutaman tunnin urheilun jälkeen - ja silloinkin pulssi pitäis pitää aerobisella tasolla - ja itse puntin nostamisella yleensä tekee vain hallaa näissä tapauksissa.
Aikasemmin se teki sen väärin - eikä rasva palanu vaikka muuten kunto & lihasmassa nousi (eli painoa aluksi tuli lisää eikä vähentyny - lihasmassa kasvo, mutta läski ei palanu).
Naisille varsinkin riittää pelkkä aerobinen.
Hyzenthlay:
Alien:
---
Naisille varsinkin riittää pelkkä aerobinen.
---
mulla on edelleenkin vaikeuksia saada mm. ovia auki, vaikka nostelenkin painoja salilla