Bugia

752 posts, 38 pages, 497,477 views

Takyon

Posts: 2,945

#141 • • Takyon Möwkö
Seinäkalenterin kuvajatkot ei toimi. Elikkäs tuolla kun annan tämän kuun koodin niin vastaus on:

Notice: Undefined offset: 1 in
/data/klubitus/www/kalenteri2006/bottom.php on line 63

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

sapeli

Posts: 11,768

#142 • • sapeli jokukukamikä?
En tiedä johtuuko mun stylesheetistä, mut kun sivu latautuu niin siinä lopussa on semmonen nykäys joka myös poistaa kursorin fokuksen. Varsin rasittavaa, varsinkin kun on just kirjottamassa sanomaa tai kommenttia johonkin, koska usein sivu nytkähtää niin että se input-field katoaa näkyvistä, plus tosiaan se kursorin fokus katoaa eli sinne pitää palata hiirellä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

[Nuclear]

Posts: 5,855

#143 • • [Nuclear] el aprendiz
Mulla näkyy et ois yks ryhmäviesti (eli ylhäällä se 1R), mut sitten kun menee kattomaan niin siellä mitään oo...eikä oo yksityisissä eikä kommenteissakaan mitään. Ärrrrrrrr...

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Iso-D

Posts: 489

#144 • • Iso-D Team Sika

[Nuclear], 25.2.2006 13:10:
Mulla näkyy et ois yks ryhmäviesti (eli ylhäällä se 1R), mut sitten kun menee kattomaan niin siellä mitään oo...eikä oo yksityisissä eikä kommenteissakaan mitään. Ärrrrrrrr...

Mulla oli sama ongelma. "Uusi" viesti löytyi ryhmäviestien threadilistan toiselta sivulta.

--
I think we agree, the past is over.
- George W. Bush ~

[Nuclear]

Posts: 5,855

#145 • • [Nuclear] el aprendiz

Iso-D,
Mulla oli sama ongelma. "Uusi" viesti löytyi ryhmäviestien threadilistan toiselta sivulta.


Jees, näimpä näytti olevan.

--
"Onnellisen miehen talossa asuu järjestys" - Kiinalainen sananlasku

Miika

Posts: 893

#147 • • Miika
Kun editoi kerran tallentamaansa viestiä jossa on kuva liitettynä, niin uudelleen tallentaessa kuva häviää eikä palaa vaikka sen poistaa ja liittää uudelleen..
sapeli

Posts: 11,768

#148 • • sapeli jokukukamikä?
En nyt sit tiedä onko tämä bugi vai johtuuko kenties omasta css:stä, mutta yksityiskommentit profiileissa ei enää näy italicilla niinkuin aiemmin, eli on vähän hankala nähdä että laittoiko toiselle yksityiskommentin vai unohtiko laittaa rastin ruutuun...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

nemo

Posts: 656

#149 • • nemo Wanha kettu
Mulla sama italicin puute yksityiskommenteissa ilman omia css virityksiä.

--
Tää on mun sigu

anqqa

Posts: 4,033

#150 • • anqqa tirehtööri
uusin profiilin ja samalla vaihtui privojen luokka, eli vanha stylesheet tulee vielä selaimen välimuistista missä ei ole uusia määrittelyitä. pikainen painallus ctrl-f5 pitäisi taas näyttää oikein.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

sapeli

Posts: 11,768

#151 • • sapeli jokukukamikä?

anqqa, 6.4.2006 10:34:
uusin profiilin ja samalla vaihtui privojen luokka, eli vanha stylesheet tulee vielä selaimen välimuistista missä ei ole uusia määrittelyitä. pikainen painallus ctrl-f5 pitäisi taas näyttää oikein.



Juu nyt toimii taas oikein *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

jaywink

Posts: 1,668

#152 • • jaywink bass warrior
yritin poistaa erään tapahtumasuosikin profiilissani.. kun painaa sitä 'x' merkkiä päätyy Members sivulle *ding*
Verano

Posts: 4,649

#153 • • Verano Merituuli

jaywink, 7.4.2006 12:53:
yritin poistaa erään tapahtumasuosikin profiilissani.. kun painaa sitä 'x' merkkiä päätyy Members sivulle *ding*



Samma här, rekisteriin heittää kun koittaa poistaa suosikkia.

Tästä on tehtävissä vain yksi päätelmä, sinne bileisiinhän on mentävä!
anqqa

Posts: 4,033

#154 • • anqqa tirehtööri
korjattu

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Verano

Posts: 4,649

#155 • • Verano Merituuli
Tack =)

Nyt näköjään pistää privakommentteja kirjottaessa ruksin valmiiks ja omat perättäiset kommentit näkyy samanvärisinä, siis ei niin että joka toisen kommentin pohjaväri on eri. Sit kyl refreshaamisen jne jälkeen näyttää "normilta".

Toi automaattinen ruksi on hyvä. Pari kertaa tullut pistettyä arkaluontoisia asioita julkiseen levitykseen *justjoo*
kala

Posts: 543

#156 • • kala Selfmade Executable
Plus-merkki katoaa profiilikommenteissa.

--
Tämä kaloja käsittelevä artikkeli on tynkä. Voit auttaa Klubitusta laajentamalla artikkelia.

sapeli

Posts: 11,768

#157 • • sapeli jokukukamikä?
Toooooosi pikkujuttu, mut viimeisimmän kommentin oman nimen teksti ei ole boldilla jos on omassa kaverilistassaan =D

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

jaywink

Posts: 1,668

#158 • • jaywink bass warrior

sapeli, 14.4.2006 20:15:
Toooooosi pikkujuttu, mut viimeisimmän kommentin oman nimen teksti ei ole boldilla jos on omassa kaverilistassaan =D



miten muka pystyy edes lisäämään itsensä omaksi kaveriksi? *ding*

*nauru*
sapeli

Posts: 11,768

#159 • • sapeli jokukukamikä?

jaywink, 14.4.2006 22:41:
miten muka pystyy edes lisäämään itsensä omaksi kaveriksi? *ding*

*nauru*



Mietipä sitä *vink* *pepsodent*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

sapeli

Posts: 11,768

#160 • • sapeli jokukukamikä?
Liekö tämä sitten oikea paikka tälle, mutta KlubiWikin etusivulla mikään linkki ei näytä toimivan - mitään ei tapahdu *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.