Bugia

752 posts, 38 pages, 497,900 views

Jago

Posts: 4,039

#181 • • Jago un-trained monkee
heip.. kerrankin bugi joka johtuu mun koneesta.. eli mitä mun pitää sallia(skriptit, apletit, active xät vai jotkut muut), että tää pysyis kirjaantuneena. tää meinaan meinaa kokoajan kirjaa mua ulos täältä ja galtsusta jne..

voinko myös sivukohtaisesti järkkää se jostain(muaalla enempi suojausta on parempi, mutta pari sivuu on mitkä pitäis saada toimimaan)

(explorer)

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

rose

Posts: 1,047

#182 • • rose vakaasti epävakainen

Freja, 12.7.2006 13:21:
Blogissa ei näy kommentteja vaikka painaa sitä kommentoi-nappia *ding*

Edit. Uusimmassa blogissani kyllä, vanhoissa ei näy.



Mulla on sama vika. Ja yläpalkissa on mystinen 1B jota en siis löydä mistään ja melkein kaikki vanhat blogikommentit on hävyksissä *ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avernian

Posts: 7,451

#183 • • Avernian Kerettiläinen

Jago, 15.8.2006 14:26:
heip.. kerrankin bugi joka johtuu mun koneesta.. eli mitä mun pitää sallia(skriptit, apletit, active xät vai jotkut muut), että tää pysyis kirjaantuneena. tää meinaan meinaa kokoajan kirjaa mua ulos täältä ja galtsusta jne..



Cookiet.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Samu81

Posts: 1,224

#184 • • Samu81 kokolihaa

Jago, 4.8.2006 19:04:
hirveen usein avaa jotain topicci tai kalenteri juttua tai vastaa johonkin tulee semmonen pitkä litannia nettiteksiä vaan näkyviin
sen perässä on kuitenkin tämmönen(voin kyllä opy pastaa sen koko pätkänkin, mutta se on aika pitkä)




XML-sivua ei voi näyttää
XML-syötettä ei voi näyttää, jos tyylisivu on XSL. Korjaa virhe ja valitse Päivitä tai yritä myöhemmin uudelleen.



Lopputunniste tr ei vastaa alkutunnistetta td. Virhe resurssia http://www.klubitus.org/forum_viesti.php käsiteltäessä. Ri...

<br /><div class="otsikkopalkki otsikko">uudet</div><table width="100%" cellpadding="3" cellspacing="1"...



Mulla tismalleen sama ongelma, tulee tällästä koodia:

http://www.saunalahti.fi/~samu81/Klubbari/koodii.jpg

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

Caro²

Posts: 5,301

#185 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Blogeissa katoaa vanhet kommentit jostain syystä. Joissakin omissa blogeissa huomasin, että on maininta "6 kommenttia", mutta siten kommentteja ei löydy blogien alta yhtään..

whats the point?

PS. Edelleen kaipaisin myös statistiikkaa kuinka moni on blogia lukenut.
Sphyxia

Posts: 3,308

#186 • • Sphyxia Maracujá!
Minullakin esiintyi tuo sama bugi kuin Samulla. Piti vaihtaa IE7 Betaan ennenkuin alkoi toimia normaalisti taas. Ei muuten Mozillankaan kanssa ollut mitään ongelmia. *ding*
m1kk3

Posts: 5,560

#187 • • Edited m1kk3 no-life
Minkä takia toi Kicks You Too-mainosikkuna ponnahtelee noin viiden sekunnin välein tähän ruudulle kun selaa klubitusta? *grr**grr*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avatar
#188 • • + Guest

Caro², 17.8.2006 01:07:

PS. Edelleen kaipaisin myös statistiikkaa kuinka moni on blogia lukenut.



blogeissahan oli aluks kuinka monta kertaa se on luettu, mut se poistettiin jostain syystä :( kyl määkin haluisin sen takas.
Zebir

Posts: 659

#189 • • Zebir

mikke, 17.8.2006 18:17:
Minkä takia toi Kicks You Too-mainosikkuna ponnahtelee noin viiden sekunnin välein tähän ruudulle kun selaa klubitusta? *grr**grr*


Näytti tulevan aina kun meni forumin etusivulle. Onneks nyt näyttäis jo loppuneen.

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

m1kk3

Posts: 5,560

#190 • • m1kk3 no-life

Zebir, 17.8.2006 18:24:
---
mikke, 17.8.2006 18:17:
Minkä takia toi Kicks You Too-mainosikkuna ponnahtelee noin viiden sekunnin välein tähän ruudulle kun selaa klubitusta? *grr**grr*

---

Näytti tulevan aina kun meni forumin etusivulle. Onneks nyt näyttäis jo loppuneen.


joo, näköjään. Kiitoksia vaan ripeälle ylläpidolle asian korjaamisesta :)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Sallakat

Posts: 2,220

#191 • • Sallakat jungle, baby !
Miksi kun kirjoitan macintosh työkoneellani privakommenttia jollekin niin ääkköseni näkyvät näin ä *ding*
ihani

Posts: 403

#192 • • ihani vp
Aina joskus kun painan kalenteria, tarjoaa firefox avaamiseen media playeriä tai exceliä. Näin on käynyt useamman kerran molempien ollessa kyseessä, mutta ongelma ei ilmene laisinkaan joka kerta vaan paremminkin todella harvoin.

Missään muulla saitilla ei ole sivut tarjoutuneet avattavaksi omituisilla ohjelmilla :(

--
nyt äkkiä sitä saksaa lautaselle

r0n

Posts: 2,258

#193 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
-merkki ei, ainakaan mulla, toimi profiili-kommenteissa.
%u20AC <-- tuon näköisenä näkyy.

--
6er reihe

sapeli

Posts: 11,768

#194 • • sapeli jokukukamikä?
Mitenkäs viime päivinä on ollut melkein mahdoton saada klubbaria toimimaan IE:llä? *ding* Erityisesti oman stylesheetin kanssa vähän väliä sivu renderöityy pelkkänä koodina, mutta tuota tapahtuu myös ilmankin stylesheettiä...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#195 • • jesus Guest

sapeli, 12.9.2006 22:33:
Mitenkäs viime päivinä on ollut melkein mahdoton saada klubbaria toimimaan IE:llä? *ding* Erityisesti oman stylesheetin kanssa vähän väliä sivu renderöityy pelkkänä koodina, mutta tuota tapahtuu myös ilmankin stylesheettiä...



Firefoxilla ei toiminy stylesheetit ennen kuin iltapäivällä. Muutenkin oli tosi hidas lataamaan sivuja *ding*
UzU

Posts: 2,361

#196 • • UzU [33100]
Minulla yksityisviesti jossa näyttäisi olevan sivuja 838861 kpl ja siihen on vastattu 16777207 kertaa. Tosin kaikeasta huolimatta ketju on luettu vain 94 kertaa :D
Dementation

Posts: 2,892

#198 • • Dementation wednesday?

jaywink, 18.9.2006 10:31:
*piis* mä tein sen hihiiii..



Ei siihen kauan menny *tirsk*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

zaler

Posts: 1,545

#199 • • zaler e h k i s
plus merkki (+) ei näy profiilikommenteissa..

--
let´s eat to the beat!

Mellu-

Posts: 4,006

#200 • • Mellu-
tota mul o tullu muka 1 ryhmäviesti mut sit ku meen ryhmäviesteihin niin jokaiseen on viimeks tullu viesti tyyliin viikko sitten ja oon kyl lukenu kaikki *ding*

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER