Bugia

752 posts, 38 pages, 497,481 views

Dementation

Posts: 2,892

#161 • • Dementation wednesday?

jaywink, 14.4.2006 22:41:
miten muka pystyy edes lisäämään itsensä omaksi kaveriksi? *ding*



Etsivä löytää joo... Itsekin löysin kun joskus samaa pohdin...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jussi Soro

Posts: 6,385

#162 • • Jussi Soro choon!
+ -merkki (plusmerkki) ei toimi kommenteissa(?).
Android

Posts: 3,908

#163 • • Android
Euro-merkki ei toimi kommenteissa. Tulee %u20AC
ihani

Posts: 403

#164 • • ihani vp

sapeli, 14.4.2006 20:15:
Toooooosi pikkujuttu, mut viimeisimmän kommentin oman nimen teksti ei ole boldilla jos on omassa kaverilistassaan =D



Huomasin just ite saman - mutta se katos ekalla refreshillä!

--
nyt äkkiä sitä saksaa lautaselle

DiamonDie

Posts: 676

#165 • • DiamonDie mediahippi
Kuvaajaprofiilissa eivät jostain syystä näy kaikki tapahtumat, joihin on lisännyt kuvalinkin. Esim. omassa profiilissani näkyy vain muutama tapahtuma, vaikka olen lisännyt paljon enemmän linkkejä. Esim. tässä tapahtumassa näkyy linkki ottamiini kuviin http://www.klubitus.org/kuvasto.php?id=213 vaikka tapahtumaa ei ole listattu profiiliini. Ehkä tarkoitus ei ole näyttää kuin viimeisimmät linkit, mutta luulisi, että vanhempiakin lisäyksiä voisi jotenkin käyttäjäkohtaisesti selata (varsinaisista kuvastoista näytetään kuvaajaprofiilissa ilmeisesti max 5 viimeisintä, mutta loppuja varten on "näytä kaikki" -nappula, jota linkkien kohdalla ei ole).
jaywink

Posts: 1,668

#166 • • jaywink bass warrior
kuvastoon lisättyjä linkkejä ei voi editoida.. *nyyh* mun vanha galtsuosoite on kuopattu ja ois kiva saada käännettyä uuteen
DiamonDie

Posts: 676

#167 • • DiamonDie mediahippi

jaywink, 27.6.2006 13:57:
kuvastoon lisättyjä linkkejä ei voi editoida.. *nyyh* mun vanha galtsuosoite on kuopattu ja ois kiva saada käännettyä uuteen



Voihan noita poistaa kuitenkin. Eli poistat vanhan ja lisäät tilalle uuden? Ei ehkä aivan yhtä kätevää kuin editointi, mutta ei tuossa nyt _niin_ iso urakkakaan ole.
Lyylikki

Posts: 2,975

#170 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tiedän, että siellä on varmaan modet vähän (yli)työllistettyjä tälläkin hetkellä, joten ajattelin vain tämmöisestä informoida, jos sille joskus jotain pystyisi tekemään *iloinen*

Operalla ei tällä hetkellä tunnu Klubbari toimivan oikein oikein. Pohja on valkoinen ja kaikki teksti tuntuu olevan tuolla oikeassa reunassa ja tekstitkin on eri fontilla, kuin normaalisti. Elikkä toisin sanoen näyttää siltä, että se on semmoinen "raakaversio". Kyllä se periaatteessa toimii, mutta on aika hassu versio vaan, hiukka ruma ja epäkäytännöllinen ainakin.

Aloin ihmettelemään, kun kukaan ei tästä valittanut tuolla sanoma boxissa tai missään, joten ajattelin, että ehkä vika on sitten Operassa ja hupsis IE:llähän Klubbari toimii aivan normaalein värein. Aamulla toimi vielä Operallakin, mutta sitten jossakin vaiheessa päivällä lakkasi toimimasta.

Itse voin kyllä käytellä tätä tässä nyt sitten IE:llä, mutta olisi se kiva, jos se jossakin vaiheessa taas alkaisi toimimaan.

*kiitos, kumarrus ja humallus*
OCS

Posts: 1,828

#171 • • OCS

Lyylikki, 11.7.2006 20:35:
Itse voin kyllä käytellä tätä tässä nyt sitten IE:llä, mutta olisi se kiva, jos se jossakin vaiheessa taas alkaisi toimimaan.



Suosittelen Firefoxin käyttöä, kunnes leiska (mahdollisesti) korjataan niin, että näkyy Operallakin oikein.
Lyylikki

Posts: 2,975

#172 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

mayah,JEI!! Joku luulee, että mäkin osaan tehdä tällaisille asioille jotain :D

Onneks meillä on toi ylläpito sitä varten, että näin moderaattorina riittää pelkkä pään aukominen ja lukottelu..



Älä romahduta mun illuusiota kyvyistäs.
Nitta

Posts: 5,021

#173 • • Nitta Sateenkaaren päässä
En saa laitettua profiiliini uutta kuvaa... kuva on vastaanotettu, mutta ei vain näy missään *uuh*
Nitta

Posts: 5,021

#174 • • Edited Nitta Sateenkaaren päässä

mayah, 12.7.2006 08:35:
---
Nitta, 12.7.2006 08:33:
En saa laitettua profiiliini uutta kuvaa... kuva on vastaanotettu, mutta ei vain näy missään *uuh*

---


Liitiks koneelta vai suoran urlin?

(Ei sillä että mä näistä mitään tajuisin, mut...)



Yritin kumpaakin. Ei toiminut, kumpikaan. Niin ja siis lukee ilmoitus että kuva on vastaanotettu, mutta sivu missä se lukee on erilainen kuin ennen. Siinä ei lue että palaa asetuksiin (painamalla tästä). Sit kun menen itse asetuksiin niin eihän siellä mitään näy *hihu*

(kiitos anyway...)
Freja

Posts: 8,774

#175 • • Edited Freja Sihteeri
Blogissa ei näy kommentteja vaikka painaa sitä kommentoi-nappia *ding*

Edit. Uusimmassa blogissani kyllä, vanhoissa ei näy.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

René Patrick

Posts: 826

#176 • • René Patrick

Nitta, 12.7.2006 08:33:
En saa laitettua profiiliini uutta kuvaa... kuva on vastaanotettu, mutta ei vain näy missään *uuh*



Mjoo..ei toimi näköjään täälläkään..*uuh*
eerkom

Posts: 203

#177 • • eerkom

ReneB, 12.7.2006 20:13:
---
Nitta, 12.7.2006 08:33:
En saa laitettua profiiliini uutta kuvaa... kuva on vastaanotettu, mutta ei vain näy missään *uuh*

---


Mjoo..ei toimi näköjään täälläkään..*uuh*



joo, ei näytä natsaavan :/
anqqa

Posts: 4,033

#178 • • anqqa tirehtööri
nyt pitäis toimia profiilikuvan vaihto ja uusien kuvien lisääminen kuvastoihin

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

siveys

Posts: 2,492

#179 • • siveys lovely
Jos aloitan ryhmäviestin ja laitan vain yhden vastaanottajan (ajatuksena kasvattaa vastaanottajien määrää tulevaisuudessa) tuleekin siitä maagisesti yksityisviesti, enkä kykene enään lisäämään vastaanottajia. Saattaisiko tämä olla syynä myös sille bugille, että toisinaan ylhäällä ryhmäviesteiksi ilmoitetut uudet viestit löytyvätkin yksityisviestien puolelta? Mitä tapahtuu jos teen ryhmäviestin, joka on osoitettu kahdelle muulle vastaanottajalle ja toinen näistä poistaa itsensä ryhmäviestin vastaanottajista - siirtyykö ketju silloinkin yksityisten puolelle?
Jago

Posts: 4,039

#180 • • Jago un-trained monkee
hirveen usein avaa jotain topicci tai kalenteri juttua tai vastaa johonkin tulee semmonen pitkä litannia nettiteksiä vaan näkyviin
sen perässä on kuitenkin tämmönen(voin kyllä opy pastaa sen koko pätkänkin, mutta se on aika pitkä)




XML-sivua ei voi näyttää
XML-syötettä ei voi näyttää, jos tyylisivu on XSL. Korjaa virhe ja valitse Päivitä tai yritä myöhemmin uudelleen.



Lopputunniste tr ei vastaa alkutunnistetta td. Virhe resurssia http://www.klubitus.org/forum_viesti.php käsiteltäessä. Ri...

<br /><div class="otsikkopalkki otsikko">uudet</div><table width="100%" cellpadding="3" cellspacing="1"...

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe