Bugia

752 posts, 38 pages, 497,897 views

pirpeli

Posts: 5,533

#461 • • pirpeli

laite, 13.6.2008 18:34:
Mä täällä vaan hakkaan refreshiä! :(

(oon kyl huomannut saman efektin joillain tunnareilla)


No jopas on..Nyt luku on 213274 :DD
Saisko ton korjattua jotenkin? Ei sillä, että sillä varsinaisesti mitään merkitystä ois, mutta silti.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

onni3mk

Posts: 3,973

#462 • • onni3mk Onni on.
Kaverilistassa "uusin blogi" kohdassa näkyy käyttäjän ensimmäinen blogi, ei uusin.

--
Onni on.

Duukkis

Posts: 627

#463 • • Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Nyt keskustelupalstan uudet-laatikossa vasemmalla näkyy aiheita tältä päivältä n. klo 16, vaikka kello ei ole edes 14. Liittyy varmaan jotenkin siihen, että klubitus ei ole ollut toiminnassa vähään aikaan.
ValaX

Posts: 3,891

#465 • • ValaX
*ding*Mun viesti on poistunu täältä, vaikka en oo sitä itse poistanu...*whaat*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#466 • • Jussi Soro choon!
Aaaaaargh, voisko korjata ton kommenttiosion silleen, et toimis + ja € merkit ainakin.

Tiedän, ei tää oo paras paikka hoitaa mitään rahaliikenteen ohjausta, mut kun välil tää on kauheen näppärä ja nopee.
Twist

Posts: 925

#468 • • Twist Team Kemuttajat
Google chrome heittää välillä seuraavanlaista herjaa.. ???

****Osoitteessa klubitus.org oleva sivusto sisältää osia sivustosta www.resimkolik.net, joka näyttää pitävän yllä haittaohjelmia eli ohjelmia, jotka voivat vahingoittaa tietokonettasi tai toimia muuten ilman suostumustasi. Pelkkä käynti sivustossa, joka sisältää haittaohjelmia, voi tartuttaa tietokoneesi.
Lisätietoja näitä osia koskevista ongelmista on Googlen Selausturvan diagnostiikkasivu -vianmäärityssivulla verkkotunnuksen www.resimkolik.net osalta.******
*ding*
Sinza

Posts: 2,227

#469 • • Sinza
Aargh, miks työkoneella Klubbaria käyttäessäni tulee tosi usein sellanen inhottava ruutu näkyviin, missä nyt on vaan jtn html-kieltä vai mitä se on ja sit pitää painaa refreshiä ties kuin monta kertaa ennen ku saa sivun näkyviin *toktok**hmph* Mistä tämä johtuu? Vai jostain koneen asetuksista?

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

noena

Posts: 3,138

#471 • • noena first breath after coma
Jo toinen kerta kun en näy online listassa, enkä ole itse ruksannut lisäasetuksista itseäni piiloon! Mistäs saattais johtua? Muutamalle muulle tutulle on käynyt samalla tavalla!
*ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

-Kerttu-

Posts: 4,542

#472 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

noena, 10.12.2008 09:45:
Jo toinen kerta kun en näy online listassa, enkä ole itse ruksannut lisäasetuksista itseäni piiloon! Mistäs saattais johtua? Muutamalle muulle tutulle on käynyt samalla tavalla!
*ding*



Mä oon viimeisen puoli vuotta "kärsinyt" samasta viasta. En siis suurimmasta osasta aikaa näy onlinessa vaikka siellä oon. No voimpahan salaa olla täällä! *nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Marjo

Posts: 1,796

#473 • • Marjo pupuTupuna
Vaihdoin kuvaa profiilissa, niin siinä kohdassa, kun kuvaa selattaisiin tiedostoista, ei osoite tule missään vaiheessa näkyviin siihen valkoiselle riville. Se siis pysyy koko ajan valkoisena. Kuitenkin kuvan vastaan ottaminen onnistui.
akir0

Posts: 2,554

#474 • • Edited akir0 idleRPG champion 2009
it's not a bug, it's a feature!
-Kerttu-

Posts: 4,542

#476 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Wert, 11.12.2008 10:38:
Alkaa ärsyttään noi 26 uutta ryhmäviestiä mitä ei oo koskaan mulle asti tullut... miten ne sais veke



Kurkkaa yksityisviestien puolelta olisko sinne tullut jotain..

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

ninscu

Posts: 635

#477 • • Edited ninscu candydelic
edit. ei mitää :D

--
.. grooving with the eternal now ..

Lyylikki

Posts: 2,975

#478 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Emmä oo ihan varma, että onko tää varsinainen bugi (vai "ominaisuus"), mutta tietyssä vaiheessa kun on kirjoittanut liikaa(?) johonkin topikkiin (esim. minä & muut sinkkuluukkuun), niin kun laittaa haun "Vain kirjoittajat", niin ei se enää tuokkaan kaikkia niitä kirjoituksia näkyviin. Kaiken lisäksi vielä katkaisee sen listan loppupäästä.

Esim. niin että sinkkuluukussa kirjoittamistani viesteistä haulla näkyy ensimmäinen vuodelta 2005 ja siitä välistä kaikki, mutta viimeinen joka näkyy siellä on joku kirjoitus helmikuulta 2008. Loppuvuden 2008 ja alkuvuoden 2009 kirjoituksia ei näy, vaikka muutama kirjoitus on tullut kyllä kirjoitettua.

Sinällään tämä on varmaan ihan tietotekninen juttu, että ei vain ole mahdollista saada niitä kaikkia näkyviin, mutta enemmän kuitenkin ehkä olisi käyttöä niillä viimeaikaisilla kirjoituksilla, kuin sitten nillä ikiaikaisilla. Jos esim. muistaa jonkun sanoneen jotain muutama kuukausi sitten ja haluaisi palata siihen.
-Kerttu-

Posts: 4,542

#479 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Lyylikki, 28.1.2009 11:28:
Emmä oo ihan varma, että onko tää varsinainen bugi (vai "ominaisuus"), mutta tietyssä vaiheessa kun on kirjoittanut liikaa(?) johonkin topikkiin (esim. minä & muut sinkkuluukkuun), niin kun laittaa haun "Vain kirjoittajat", niin ei se enää tuokkaan kaikkia niitä kirjoituksia näkyviin. Kaiken lisäksi vielä katkaisee sen listan loppupäästä.

Esim. niin että sinkkuluukussa kirjoittamistani viesteistä haulla näkyy ensimmäinen vuodelta 2005 ja siitä välistä kaikki, mutta viimeinen joka näkyy siellä on joku kirjoitus helmikuulta 2008. Loppuvuden 2008 ja alkuvuoden 2009 kirjoituksia ei näy, vaikka muutama kirjoitus on tullut kyllä kirjoitettua.

Sinällään tämä on varmaan ihan tietotekninen juttu, että ei vain ole mahdollista saada niitä kaikkia näkyviin, mutta enemmän kuitenkin ehkä olisi käyttöä niillä viimeaikaisilla kirjoituksilla, kuin sitten nillä ikiaikaisilla. Jos esim. muistaa jonkun sanoneen jotain muutama kuukausi sitten ja haluaisi palata siihen.



Ite oon huomannut saman. Itekin mietin, et ehkä ne viimeisimmät olis tärkeemmät nähdä kuin ne iki-vanhat. Tietty olis hubaa, jos ne kaikki sais näkyviin. *joo*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

sapeli

Posts: 11,768

#480 • • sapeli jokukukamikä?
Hmm, mulla ei IE:ssä toimi chartsien genre-haku. Sivun yläpalkki latautuu mutta muuten jää tyhjäksi.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.