Bugia

752 posts, 38 pages, 497,778 views

Miksan

Posts: 1,464

#101 • • Miksan

Kalle, 1.11.2005 02:26:
Ilmeisesti web-palvelimen kelloa ei ole päivitetty, sillä sivuston oikean ylänurkan kello on vielä kesäajassa.


Oli mun mielestä kunnossa kyl aikasemmin mut tänää ku klubbari ollu nurin ni palattu takas kesäaikaan. Valaiskaa jos oon väärässä.
siveys

Posts: 2,492

#102 • • siveys lovely
Mulla ja Sintulla on kummallakin joku 1R uusissa viesteissä, joka ei mee mitenkään pois.. Tää on vissiin aika vanha ongelma - miten siitä pääsee eroon?
onni3mk

Posts: 3,973

#103 • • onni3mk Onni on.

siveys, 1.11.2005 18:38:
Mulla ja Sintulla on kummallakin joku 1R uusissa viesteissä, joka ei mee mitenkään pois.. Tää on vissiin aika vanha ongelma - miten siitä pääsee eroon?



Kato onko se yksityisviesteissä.

--
Onni on.

siveys

Posts: 2,492

#104 • • siveys lovely

onni3mk,
Kato onko se yksityisviesteissä.


Kah.. Se oli :) Kiitos! *hali*

Mutta ongelman voisi varmaan silti yrittää korjata..
blender

Posts: 2,552

#105 • • blender Arcade | KAIKU
moni jo maininnutkin tuon asian, noihi mainoksiin hajoo ku ne tulee tuohon tekstin päälle oiekeas reunas...
sapeli

Posts: 11,768

#106 • • Edited sapeli jokukukamikä?
About joka toinen tai joka kolmas kerta kun menee forum-sivulle, forum-lista ei lataudu kokonaan vaan jää keskeneräiseksi - ja sen sivuun tulee scrollbar jonka avulla sitten voi kelata näihin piiloon jääneisiin forum-alueisiin *ding*

Käytössä Mozilla 1.7.12

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miksan

Posts: 1,464

#107 • • Miksan

sapeli, 16.11.2005 11:08:
About joka toinen tai joka kolmas kerta kun menee forum-sivulle, forum-lista ei lataudu kokonaan vaan jää keskeneräiseksi - ja sen sivuun tulee scrollbar jonka avulla sitten voi kelata näihin piiloon jääneisiin forum-alueisiin *ding*

Käytössä Mozilla 1.7.12


Mulla ruvennu tekee ihan samaa.
cloud-c

Posts: 328

#108 • • cloud-c Re-form
Klubituksen etusivu kaataa kaikki Macin selaimet jos ei paina heti stoppia päälle!!! Ei voi kirjautua sissän myöskään sen sivun kautta vaan pitää mennä vaikka äkkiä Sanomaan ja kirjautua siltä sivulta! Ilmeisesti jokin kuva tai animaatio kaataa todella pahasti joka kerta!!!!
Johcu

Posts: 38

#109 • • Johcu

cloud-c, 8.12.2005 12:30:
Klubituksen etusivu kaataa kaikki Macin selaimet jos ei paina heti stoppia päälle!!!



Jep, tein saman huomion. Veikkaisin että kyseessä on joko Nokian tai Kolumbuksen mainos koska myös Findance.comin sivut kaatuu samalla tavalla ja kyseiset mainokset löytyy myös sieltä.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#110 • • Lost-Soul los pallos

Johcu, 8.12.2005 14:40:
---
cloud-c, 8.12.2005 12:30:
Klubituksen etusivu kaataa kaikki Macin selaimet jos ei paina heti stoppia päälle!!!

---


Jep, tein saman huomion. Veikkaisin että kyseessä on joko Nokian tai Kolumbuksen mainos koska myös Findance.comin sivut kaatuu samalla tavalla ja kyseiset mainokset löytyy myös sieltä.


Jos se mainoksesta riippuu, niin luulisin nokian mainoksen olevan syypäänä. Kolumbuksen mainokset on jo pidempää ollu täällä eikä aikasemmin ole mitään valituksia kuulunut (ainakaan tänne kirjotettuna).

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

cloud-c

Posts: 328

#111 • • Edited cloud-c Re-form

Lost-Soul, 8.12.2005 14:46:
---
Johcu, 8.12.2005 14:40:
---
cloud-c, 8.12.2005 12:30:
Klubituksen etusivu kaataa kaikki Macin selaimet jos ei paina heti stoppia päälle!!!

---


Jep, tein saman huomion. Veikkaisin että kyseessä on joko Nokian tai Kolumbuksen mainos koska myös Findance.comin sivut kaatuu samalla tavalla ja kyseiset mainokset löytyy myös sieltä.

---

Jos se mainoksesta riippuu, niin luulisin nokian mainoksen olevan syypäänä. Kolumbuksen mainokset on jo pidempää ollu täällä eikä aikasemmin ole mitään valituksia kuulunut (ainakaan tänne kirjotettuna).



Joo, ilmeisesti tuo Nokian mainos saa selaimet jumittumaan tai kaatumaan. Firefox ja Safari kaatuu, Explorer hyytyy lataamaan sitä Nokian mainosta!
Dementation

Posts: 2,892

#112 • • Edited Dementation wednesday?
En tiedä ootko muut huomanneet tätä, mutta välillä ei toimi sanomaboksissa ääkköset.
Esimerkiksi tänään täältä ohjelmistoakatemialta ei toimi ääkköset sanomaboksissa.
Ennen ovat toimineet.
EDIT: Nyt toimii taas. *ding*

Lauantai - sunnantai yönä kotona mulla toimi toiselta koneelta ja toiselta ei, molemmissa XP. Linuxilla en kokeillut. Eli onkos koodauksessa määritysvirhe, vai missä ongelma?

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Dementation

Posts: 2,892

#113 • • Edited Dementation wednesday?
Onko mun koneessa vikaa, vai miksi nappi kolmosen enkat näyttää ihan ihme tuloksia..?

profiiliin tulokset kuitenkin päivittyy... *ding*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Sinza

Posts: 2,227

#114 • • Sinza
Miks Cuteness Overload -topic näkyy mulla vasta online-boksin alapuolella kun avaan sen eikä tässä sivun yläosassa kuten normaalisti *ding**whaat*?

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Jammailija

Posts: 3,224

#115 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s

cloud-c, 8.12.2005 14:54:
---
Lost-Soul, 8.12.2005 14:46:
---
Johcu, 8.12.2005 14:40:
---
cloud-c, 8.12.2005 12:30:
Klubituksen etusivu kaataa kaikki Macin selaimet jos ei paina heti stoppia päälle!!!

---


Jep, tein saman huomion. Veikkaisin että kyseessä on joko Nokian tai Kolumbuksen mainos koska myös Findance.comin sivut kaatuu samalla tavalla ja kyseiset mainokset löytyy myös sieltä.

---

Jos se mainoksesta riippuu, niin luulisin nokian mainoksen olevan syypäänä. Kolumbuksen mainokset on jo pidempää ollu täällä eikä aikasemmin ole mitään valituksia kuulunut (ainakaan tänne kirjotettuna).

---


Joo, ilmeisesti tuo Nokian mainos saa selaimet jumittumaan tai kaatumaan. Firefox ja Safari kaatuu, Explorer hyytyy lataamaan sitä Nokian mainosta!


Johtuiskohan tosta myös sekin, että mun duunipaikan netscape kaatuu*ding*.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Gnizhak

Posts: 701

#116 • • Edited Gnizhak iku
toi on sun selaimes vika

mut klubbari ei vastaa mulle lähellekään joka kerta eli heittää website not foundia n. joka 5 sivunlataus. Ei tuu muilla suomalaisilla saiteilla et ei oo häiriöitä kansainvälisissä datayhteyksissä kyllä

--
Don't Just Stand There

toma

Posts: 2,009

#117 • • toma Tototoototo
Mulla on näkynyt nyt monta päivää 4R tuolla yläreunassa, vaikka uusia ryhmäviestejä ei löydy mistään ketjusta.

--
In science one tries to tell people, in such a way as to be understood by everyone, something that no one ever knew before. But in poetry, its the exact opposite. -P.A.M. Dirac

anqqa

Posts: 4,034

#118 • • anqqa tirehtööri

toma, 16.12.2005 10:12:
Mulla on näkynyt nyt monta päivää 4R tuolla yläreunassa, vaikka uusia ryhmäviestejä ei löydy mistään ketjusta.



kurkkaa yksityisviestien puolelta. vanha tuttu hassuusbugi.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

sapeli

Posts: 11,768

#119 • • sapeli jokukukamikä?
Forum-hausta näyttäis puuttuvan "Miksaukset ja setit" kategoria *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

tomppi

Posts: 1,600

#120 • • tomppi thzombie ™
Forum sivu on tän näköinen: kuva

Hymiö * nauru * on toi Delerium mainos

Selain: Firefox 1.5
Käyttöjärjestelmä: WinXP

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984