Bugia

752 posts, 38 pages, 497,360 views

Kalle

Posts: 479

#81 • • Kalle Kiusankappale
En ole varma onko tästä mainintaa jo, mutta kuvakommentit tulevat näyttöön vähän hassussa järjestyksessä.

Esim. http://www.klubitus.org/kuva.php?id=1478

Ensimmäinen listassa oleva kommentti on kaikista uusin, sitten on vanhin kommentti, jonka jälkeen loput laskevassa järjestyksessä. Nyt jos siihen kirjoittaisi uuden kommentin, niin veikkaan että se tulisi kaikkein päällimmäiseksi.

Korjaantuu varmaankin sillä, että pistää tuohon kommenttien hakuun lajittelun jonka mukaan kommentit lajitellaan päivämäärän mukaan (?).
pirpeli

Posts: 5,533

#82 • • pirpeli
Mäkillä on aina alusta saakka ollut ongelmana se, että kirjautuessa sisälle yläpalkki "katoaa" ja nyt sanomalaatikkoon kirjoittaessa sivussa sama ongelma..Taitaa olla ainakin Toykiolla sama probleemi..PC:llä tätä ei käy.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

andi--

Posts: 1,381

#83 • • andi-- lunttu

pirpeli, 29.9.2005 10:07:
Mäkillä on aina alusta saakka ollut ongelmana se, että kirjautuessa sisälle yläpalkki "katoaa" ja nyt sanomalaatikkoon kirjoittaessa sivussa sama ongelma..Taitaa olla ainakin Toykiolla sama probleemi..PC:llä tätä ei käy.



Mikä selain? Sama vika Safarilla ja Firefoxilla esim?

--
- RAAH -

pirpeli

Posts: 5,533

#84 • • Edited pirpeli

andi--, 29.9.2005 10:15:
---
pirpeli, 29.9.2005 10:07:
Mäkillä on aina alusta saakka ollut ongelmana se, että kirjautuessa sisälle yläpalkki "katoaa" ja nyt sanomalaatikkoon kirjoittaessa sivussa sama ongelma..Taitaa olla ainakin Toykiolla sama probleemi..PC:llä tätä ei käy.

---


Mikä selain? Sama vika Safarilla ja Firefoxilla esim?



Firefox mulla..Täytyy kokeilla toi Safari..Kas, se onkin kiinni selaimesta juu. Eli Safari toimii hyvin.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Coon--

Posts: 640

#85 • • Coon-- 5,2 mmol/l
huomasin kummastuksekseni että minua oli tänään joku quotannu jopa 2 kertaa. Noh kun klikkasin tuota 2Q:ta niin se heittikin minut foorumin pääsivulle. Siinä sitten ihmettelin että mistä päin mun tulisi nuo quotet etsiä *ding* kun ei tullut sitä sivua jossa näkis kuka ja missä on quotannu.

Että tämmönen pikku bugi vaan... hämää silti *pepsodent*
Timce

Posts: 5,381

#86 • • Timce

Coon, 29.9.2005 16:30:
huomasin kummastuksekseni että minua oli tänään joku quotannu jopa 2 kertaa. Noh kun klikkasin tuota 2Q:ta niin se heittikin minut foorumin pääsivulle. Siinä sitten ihmettelin että mistä päin mun tulisi nuo quotet etsiä *ding* kun ei tullut sitä sivua jossa näkis kuka ja missä on quotannu.

Että tämmönen pikku bugi vaan... hämää silti *pepsodent*



Joku on quotannnut sua, mutta tullutkin siihen tulokseen, ettei haluakkaan lainata tekstiäsi ja poistanut sen tallentamisen jälkeen. Tai jotain...Mulla kans kummittelee 1Q tuolla.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Coon--

Posts: 640

#87 • • Coon-- 5,2 mmol/l

Timce, 29.9.2005 16:34:
---
Coon, 29.9.2005 16:30:
huomasin kummastuksekseni että minua oli tänään joku quotannu jopa 2 kertaa. Noh kun klikkasin tuota 2Q:ta niin se heittikin minut foorumin pääsivulle. Siinä sitten ihmettelin että mistä päin mun tulisi nuo quotet etsiä *ding* kun ei tullut sitä sivua jossa näkis kuka ja missä on quotannu.

Että tämmönen pikku bugi vaan... hämää silti *pepsodent*

---


Joku on quotannnut sua, mutta tullutkin siihen tulokseen, ettei haluakkaan lainata tekstiäsi ja poistanut sen tallentamisen jälkeen. Tai jotain...Mulla kans kummittelee 1Q tuolla.



Näin mä kanssa vähän aattelin. Ensin luulin että jos sinne vetäsis yhden oikean quoten niin ne feikit häviäis, mutta ei *eiei*
Epailija

Posts: 5,636

#88 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Kah, tämäpä yhteensattuma. Täälläkin siis yksi, jolla kummittelee "1Q" tuolla yläreunassa. Kommenteilla oli sama ominaisuus eli uusien kommenttien määrä ei muuttunut, vaikka joku tai jotkut niistä oltaisiinkin poistettu ennen lukemista. Virhelukema kuitenkin katosi, kun kävi katsomassa profiiliaan.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

siveys

Posts: 2,492

#89 • • siveys lovely
menujen jälkeen tulevilla tableilla tai sivuboksien containerilla ei oo ollenkaan id:itä, samoin kuin sisällön tablen eri celleillä, joten css:t joutuu tekemään child & adjanced selectoreilla. Ei niin että mua haittaisi kun käytän Firefoxia, mutta jos joku jostain kumman syystä haluaa custom css:llä modata layoutin leveyksiä IE:n kanssa niin tulee varmaan aika harmaita hiuksia.
anqqa

Posts: 4,032

#90 • • anqqa tirehtööri

siveys, 30.9.2005 00:17:
menujen jälkeen tulevilla tableilla tai sivuboksien containerilla ei oo ollenkaan id:itä, samoin kuin sisällön tablen eri celleillä, joten css:t joutuu tekemään child & adjanced selectoreilla. Ei niin että mua haittaisi kun käytän Firefoxia, mutta jos joku jostain kumman syystä haluaa custom css:llä modata layoutin leveyksiä IE:n kanssa niin tulee varmaan aika harmaita hiuksia.



sivulaatikoilla on oma id, en näe tarvetta että niiden laatikoiden itse contenteillakin olis. ja ite pääsisältöhän on vielä etusivua lukuunottamatta vanhalla table-taitolla, en vielä ehtiny muita muuntaa css-ystävällisemmiks.

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

cosmic

Posts: 389

#92 • • cosmic :D

saig0ni, 4.10.2005 17:06:
Mainokset kusee joka suhteessa, välillä jää sivujen alle, välillä päällä. Myöskin forum-sivut leviävät aika ajoin bannerien alle jolloin bannerit ovat normaalissa paikassaan mutta peittävät tekstin.
Eniten kuitenkin haittaa että ilmeisesti java syö tällä sivustolla konetehoa koko ajan n. 90%. Selaimena on firefox 1.5, mutta aiemmilla versioilla sama juttu. Java varmaan asennettu koneellani jotenkin kehnosti..



Tietääkseni klubituksessa ei edes ole javaa käytössä. Ehkä sun koneen tehot ei riitä FF:n sujuvaan käyttöön?

http://www.mozilla.org/products/firefox/system-requirements

--
:D is an unproductive condition.

Avernian

Posts: 7,451

#93 • • Avernian Kerettiläinen
Miksi noi mainokset mitkä on normaalisti oikeassa reunassa, tulevat sivun kaikkein alimmaisiksi vasempaan reunaan, kun uudet-laatikosta klikkaa topikkia? Käytössä IE.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Viltsu

Posts: 2,010

#94 • • Viltsu noname

saig0ni, 4.10.2005 18:28:
---

Tietääkseni klubituksessa ei edes ole javaa käytössä. Ehkä sun koneen tehot ei riitä FF:n sujuvaan käyttöön?

http://www.mozilla.org/products/firefox/system-requirements

---


Varmasti riittää tehot *joo* heitin winnin uusiks ni nyt on alkanu syömään tehoja tällä sivulla, tiedä mikä tässä taas mättää.. ilman kuvia toimii muuten hyvin. weird.

Itseasias ainot kuvat mitkä tökittää tätä on noi mainokset tossa oikeella. Pfffff. Millähän ne siihen on läntätty et vois blokata..



http://flashblock.mozdev.org/installation.html

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Kalle

Posts: 479

#95 • • Kalle Kiusankappale

saig0ni, 4.10.2005 18:28:
---

Tietääkseni klubituksessa ei edes ole javaa käytössä. Ehkä sun koneen tehot ei riitä FF:n sujuvaan käyttöön?

http://www.mozilla.org/products/firefox/system-requirements

---


Varmasti riittää tehot *joo* heitin winnin uusiks ni nyt on alkanu syömään tehoja tällä sivulla, tiedä mikä tässä taas mättää.. ilman kuvia toimii muuten hyvin. weird.

Itseasias ainot kuvat mitkä tökittää tätä on noi mainokset tossa oikeella. Pfffff. Millähän ne siihen on läntätty et vois blokata..



Linuxissa ainaskin Firefoxin flash-plugini vie joissain tapauksissa paljon tehoa, ja CPU-kuormitus vähenee heti kun vaihtaa sivua.

Kokeile päivittää flash-plugini, että se varmasti on uusin versio? Ja asenna samalla uusin versio Firefoxista (1.0.7).
leka

Posts: 373

#96 • • leka anteeksi olen eläin

T-mu, 3.10.2005 12:24:
pystybannerit tulee hölmösti topicin päälle. selaimena Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; fi-FI; rv:1.7.10) Gecko/20050717 Firefox/1.0.6


Tuttua mutta miten sitt ku itellä viellä oma profiilini ei suostu poistumaan klubbarista *iloinen*? (jää hengailemaan online listalle, välimuistin tyhjennys ei auta) btw olen kaiketi sitten aina täällä*hih* Myös sivuille kirjautuessa ongelmaa (pitää reloadata), ja pieniä bugeja löytyy... itekin käytän mozillaa selaimena... Ilm meille kettuilee toi mozilla

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Rocca

Posts: 3,064

#97 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew
Sivun viereiset mainokset sais jotenki fixata kyl kuntoon ettei ne olis sitten tossa edessä välillä...

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

anqqa

Posts: 4,032

#98 • • anqqa tirehtööri

Rocca, 21.10.2005 21:27:
Sivun viereiset mainokset sais jotenki fixata kyl kuntoon ettei ne olis sitten tossa edessä välillä...



fixautuu kunhan ehdin muokkaa ite sisällötki css-leiskalle.. mut hetki vielä kuluu

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Kalle

Posts: 479

#99 • • Kalle Kiusankappale
Ilmeisesti web-palvelimen kelloa ei ole päivitetty, sillä sivuston oikean ylänurkan kello on vielä kesäajassa.