137 posts, 7 pages, 40,443 views
Jone:
Tää on nyt sitten ihan mutua:
....
Hotblood:
Luuletko että henkilökunta saa rahat lyhentämättöminä, minkäänlaisia veroja tässä maassa ei ole, tiskiaineet eivät maksa mitään, laseja ei hajoa koskaan, jääpalakoneet kasvaa vapaana luonnossa ja tilojakin saa ottaa käyttöönsä ihan tosta vaan, vuokraa maksamatta? Järki käteen nyt ihmiset *taputapu*
siveys:
---
Luonnollisesti näin myös täytyy olla, että pystytään kattamaan vuokrat, henkilökunnan palkat ja lisäksi vielä saamaan säädyllinen tuotto mainontaan, sisustukseen ja muuhun irtaimistoon sijoitetuille rahoille, mutta on se silti suhteessa ihan naurettavaa, että me maksamme vesilasin tai oluttuopin täyttämisestä ja sen tiskaamisesta yli 100e/tunti, kun lähes samalla hinnalla saa hyvän asianajajan.
MAkeda:
Tätä mä en kyllä ymmärrä..miks pitää olla frendejä joille joutuu tarjoo??? Ymmärrän pointin ainoastaan jos oot joku Donald Trump jolle raha on aikoja sitten menettänyt merkityksensä..Muuten "lokit" SUCKS!!!!
siveys:
---
MAkeda:
Tätä mä en kyllä ymmärrä..miks pitää olla frendejä joille joutuu tarjoo??? Ymmärrän pointin ainoastaan jos oot joku Donald Trump jolle raha on aikoja sitten menettänyt merkityksensä..Muuten "lokit" SUCKS!!!!
---
Mitä vikaa siinä on jos joku työssäkäyvä haluaa sponssata vaikkapa opiskelevalle kaverilleen muutaman drinksun? Ei siinä kovin rikas tarvitse olla, että sitä liikenee helposti muutamat drinksut hyville ystäville, joilla on hädintuskin varaa ostaa ruokaa loppuviikosta kun ovat maksaneet pääsylipun sisälle.
Minulle ainakin tulee ihan hyvä fiilis kun saan jeesata kaveria tai tarjota drinkin tyypille, jonka tanssimista on mukava seurailla. Toiselle toiminnallaan aiheuttama hyvä mieli on kyllä lähes poikkeuksetta ollut hintansa väärtti.
Kieltämättä täytyy myöntää, että jos joku olettaa, että mä tarjoan sille jotain niin menee kyllä aika äkkiä maku tehdä se, mutta jos spontaanisti saa tehdä hyvää niin eihän siinä ole mistään lokkeilusta kyse.
Eli en joudu tarjoamaan. Haluan tarjota. Enkä usko, että olen ainoa tässä maailmassa.