paljonko menee rahaa klubittamiseen?

137 posts, 7 pages, 39,204 views

efo

Posts: 1,908

#61 • • efo Laserpoint
Ei yhtää*plur*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Claquesous

Posts: 3,206

#62 • • Claquesous viidettä kolonnaa
En halua edes ajatella

--
32. of December

super-enkuli

Posts: 1,521

#63 • • super-enkuli
Aivan liikaa

--
Ei vaiskaan, mutta kiitos ja anteex

Avatar
#64 • • ikj Guest
ihan vitusti
Howdy

Posts: 7,955

#65 • • Howdy Oldie
Kyllähän sitä menee .. ennen tuli käytettyä aika paljonkin mutta nykyään koittaa jo käyttää vähän järkeäkin noissa riennoissa .. ja alkanut kaiken maailman kissan ristiäisiä karsia pois.
Niin että jäisi jäljelle sellaiset menot mitkä olis sen rahan menon arvoisia ja tasoisia. .
Tulikohan tosta kukaan hullua hurskaammaksi .. yllättävän paljon tekstiä ainakin *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Avatar
#66 • • ALIEN Guest
aika tapauskohtaista, mut laskujeni mukaan mulla meni viime lauantaina 404:sta sunnuntai illusioihin semmoiset.... 170 euroa! *poks**eiei**poks**eiei**poks**eiei*
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#67 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
mulla menee yleensä 10-30e/kerta, joten kuussa 40-60e. En varmaan sentään vararikossa siitä ole vielä.. *iloinen*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Wille

Posts: 850

#68 • • Wille
Kaikki *hih**hih**hih*

--
Hyvin sä vedät :)

ämsee

Posts: 722

#69 • • ämsee

Wille:
Kaikki *hih**hih**hih*



*igor*

--
hyvä yritys

Blues

Posts: 5,414

#71 • • Blues Koning van Afrika
Rahaa menee reilusti mutta en ole ikinä laskenut..voisi aloittaa tilinpidon ens vuoden alusta ja parin kuukauden jälkeen alkaa *nyyh*
*nauru*

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

Dacey

Posts: 671

#72 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

efo:
Ei yhtää*plur*



efo hei, joko perustetaan meijän moniavioliitto.. mahtaakohan kukaan asianomainen edes muistaa *ding* ?
saisit sit heruttaa niitä vippejä ja vapareita *joo*

[muokattu 12.12.2003 00:24]
efo

Posts: 1,908

#73 • • efo Laserpoint

Darianna^:
efo hei, joko perustetaan meijän moniavioliitto.. mahtaakohan kukaan asianomainen edes muistaa *ding* ?
saisit sit heruttaa niitä vippejä ja vapareita *joo*

ai nii joo*iihhih* päässy unohtuu. sit ku kosit mua*nauru*

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

Avatar
#74 • • hyperventilaatio Guest
Paha sanoa. Joskus tosi vähän (alle 10e), mut jos dokataan ja ei pihistellä niin toista sataa. Siis /kerta. Yleensä kuitenkin liikaa. *nauru*
Dacey

Posts: 671

#75 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

efo:
ai nii joo*iihhih* päässy unohtuu. sit ku kosit mua*nauru*



tossahan alkaaki karkausvuos sopivasti *hih* katotaan jos mä kosasen sua vuoden sisälla *nauru* *vink*
Jone

Posts: 8,258

#76 • • Jone Archibald Haddock

Darianna^:
---
efo:
ai nii joo*iihhih* päässy unohtuu. sit ku kosit mua*nauru*

---

tossahan alkaaki karkausvuos sopivasti *hih* katotaan jos mä kosasen sua vuoden sisälla *nauru* *vink*



Muistakaa, että jos Efo kieltäytyy karkauspäivän kosinnasta, niin perinteen mukaan hänen tulee ostaa kosijalle hamekankaat.

Mutsini ja tätini kosivat joskus piruuttaan toisen tätini silloista miesystävää / nykyistä miestä, joka sitten joutui ostamaan kahdet hamekankaat. Miesten lienee syytä pysyttäytyä kotona puhelin ja netti kiinni 29. päivä helmikuuta tai saattaa tulla kallis pieti. *nauru*
nvd

Posts: 69

#77 • • nvd
Jos puhutaan ihan rahankäytöstä/biletyskerta, niin kyllä se aika usein on tuon kympinkin alle jäänyt. Ei kauheesti mene rahaa muuhun kun sisäänpääsyyn, joskus juomiin (joihin ei viiti paljon yli 5euroa käyttää yhdessä illassa) jne. Sitte on tietty jotkut kalliimmat yksittäistapaukset, joihin on joko joku korkea sisäänpääsymaksu tai sitten ovat niin kaukana, että matkat maksaa tai kestävät niin pitkään, että pitää ruokaakin ostaa, tai... :) . Mut kyllä mä yleensä yritän alle kympillä sellasesta ”perusillasta” selvitä
Dacey

Posts: 671

#78 • • Dacey Hän joka saa sinut ..

Baby-G:



heyhey, mitäs täällä on meneillään?? *eiei* saatte kohta risuja lahjojen sijasta jouluna kun tälläsiä pelejä pelaatte mun selän takana *pahis*



baby älä huolestu, mä oon vaan vippien perässä *heiii* noei, en mä nyt niin sika oo *blush**vink*
fadeout

Posts: 171

#79 • • fadeout NoStatus
Yleensä selviän tolla 10-20 e haarukalla. Jos innostun ni sit menee jopa 30 ! *blush*

--
tamppauskone - se olen minä

Jil

Posts: 682

#80 • • Jil
Kylhän tohon klubittamiseen saa mukavan suuren osan palkasta kulutettua... *hih*