paljonko menee rahaa klubittamiseen?

137 posts, 7 pages, 39,195 views

ariel

Posts: 308

#21 • • ariel ananas
Olen tässä laskeskellut, että joka kuukausi rahat riittää ensimmäiset kaks viikkoa ja toiset samanlaiset vietetään sit joko ikävästi köyhäillen tai mukavasti syytäen muitten rahoja sisäänpääsymaksuihin, siduihin ja muihin mukavuuksiin. Tämä tosin johtaa pahojen velkakierteitten syntymiseen; ojia ja allikoita sekä sen sellaista...*justjoo*

Hämmentävää on myös se, että sama ilmiö on lähes poikkeuksetta havaittavissa riippumatta siitä, montako rahaa on kulloinkin tienannut. Johtopäätökseks vois siis vetää, että elän kuitenkin puolet leveämmin kuin saldo tosiasiassa antais periks, vaikka sen sit saa taas tuta nahoissaan siinä 20. päivän hujakoilla. Olen ymmälläni. Jonkun Täytyy elää huomaamattani mun kustannuksella tilipäivän jälkeiset viikot. Näin sen on oltava -- Varjotuhlari, paljasta kasvosi!

...ehm...*ding*

--
Vous allez faire des merveilles!

Katrina

Posts: 605

#22 • • Katrina
Avernian:

Katrina:
laukkuun tai taskuun saa kätevästi vesipullon...
*joo*

Ei mun taskuihin *vink*
ja laukku jää narikkaan (jos moinen on)



Et selkeästikään nyt ole lukenut jokabilettäjän opasta....
*nauraa*

Vesi on ravintolassa kallista!
SuttiS

Posts: 3,111

#23 • • SuttiS Drama Queen
tonppa:

yana4000:kukas sitä rahaa jaksaa laskea. pysyy kansantalous terveenä kun eurot liikkuu

Todellakin, eipä tule ainakaan itku kadotettujen (satojen) eurojen perään...*suru*



myö kyllä Mejan kanssa tehdään välillä kovinkin tarkkoja laskelmia kuluista, kuten jotkut on varmaan huomanneet... *vink* Ja sitten v*tuttaa, kun loppusumma on huima! *eiei**mur**eiei*

--
Suoritus tekee mestarin.

puupi

Posts: 385

#24 • • puupi the puupi
Käytännössä... Hmm..
Mun rahat jotka on aina menny, on menny..

(vuokra, laskut.. tietty.. )

ruoka..

ja kaikki loput biletykseen jossain muodossa.. mut niin kuuluukin
*plur*

Oon ainakin saanu vastinetta rahoille.. *vink*
sitä varten mä käyn töissä et mä saan sit viihtyä vastapainoks...

(ulkomaan matkoihin tietty menee kanssa.. mut usein oonkin matkalla bilettämään)*nauru*

--
KM

kissi

Posts: 2,436

#25 • • kissi niihä?
mINNy:

myö kyllä Mejan kanssa tehdään välillä kovinkin tarkkoja laskelmia kuluista, kuten jotkut on varmaan huomanneet... *vink* Ja sitten v*tuttaa, kun loppusumma on huima! *eiei**mur**eiei*


Joo! ja kirjanpitoon käy vessapaperipalanen tai mainoslehtisen sivunkulma! *nauraa*
Ja joka ikinen pennin puolikas kyl muistetaan! *vink*
SuttiS

Posts: 3,111

#26 • • SuttiS Drama Queen
Meja:

Ja joka ikinen pennin puolikas kyl muistetaan! *vink*



Meja, sentin puolikas... Ollaanhan me aikaamme seuraavia naisia, nykyäänhän on tuo käytössä... *iloinen*

--
Suoritus tekee mestarin.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#27 • • Mao & Taikahattu UG-///
Juu, eipä sillä raha määrällä ole väliä kuhan on hauskaa! Joskus kuitenkin käy niin että rahat on loppu/loppuu kesken illan nin sen vuoksi on aina kavereita mukana keneltä voi sitten lainata... Lähes joka kuukausi loppuu rahat kesken, mutta kun pitää hyvät suhteet velkojiin ja suorittaa velat ajallaan takaisin, nin seuraavan kerran vekseli on taattu! *ökkö*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

alphamagic

Posts: 3,628

#28 • • alphamagic
paljon menee, tosin suurin osa matkoihin, veemäistä asuu jumalan selän takana. esim. meno paluu sln-tre tekee sen 40 euroo plus sit bileet sisään, juomiset nestehukan estämiseks jne... turhauttavaa mutta yleensä sen arvoista! esim. resurrection+jatkot viime la, oijoijoi... täydellinen viikonloppu!! *plur*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#29 • • Jussi Soro choon!
Mulla menee vähemmän rahaa klubi-iltaan, kun normaaliin baari-iltaan, ellen sitten vedä ns. "täyslaidallista" *iloinen*
Late

Posts: 3,441

#30 • • Late team Lasse
Vaatteisiin on mennyt tähän mennessä n.1000 vanhaa rahaa. Bileissä menee yleinsä n. 20-30e riippuen siitä kuinka suuren loven lippu kaivaa lompakkoon. Parhaimmillan olen tainnut panostaa yhtiin bileisiin vajaan 90 edestä, tosin ne kemut eivät tietenkään olleet sitä mitä odotin. (lue: tropic water party) *Edelleen katkera kylpylän "johdolle"* *dissaa*
Jone

Posts: 8,258

#31 • • Jone Archibald Haddock
Katrina:

Avernian:Katrina:
laukkuun tai taskuun saa kätevästi vesipullon...
*joo*

Ei mun taskuihin *vink*
ja laukku jää narikkaan (jos moinen on)

Et selkeästikään nyt ole lukenut jokabilettäjän opasta....
*nauraa*

Vesi on ravintolassa kallista!



Jokabilettäjän oppaaseen voisi myöskin lisätä huomautuksen siitä että ravintoloihin omien juomien tuominen on kielletty ja että jättämällä maksamatta juomistasi syöt järjestäjien leipää siinä tapauksessa että tietty myytyjen juomien määrä ei ylity. Usein on nimittäin niin että biletilojen vuokrasopimukseen kuuluu kohta, jossa mainitaan että ellei bilekansa osta ennalta sovittua määrää (tai enemmän) juomia, niin bileiden järjestäjä vastaa uupumaan jääneestä summasta.


*justjoo*
Jussi Soro

Posts: 6,385

#32 • • Jussi Soro choon!
Late:

*Edelleen katkera kylpylän "johdolle"* *dissaa*


Kannattais olla ennemmin katkera Nokian poliisille, niiltä se kielto tuli...
Late

Posts: 3,441

#33 • • Late team Lasse
JussiS:

Kannattais olla ennemmin katkera Nokian poliisille, niiltä se kielto tuli...


Täytyypä siis olla katkera heille.. *hih*
Zwek

Posts: 1,701

#34 • • Zwek
yksi vastaus: Liikaa.
Waide

Posts: 323

#35 • • Waide sabão
Late:

Parhaimmillan olen tainnut panostaa yhtiin bileisiin vajaan 90 edestä, tosin ne kemut eivät tietenkään olleet sitä mitä odotin. (lue: tropic water party) *Edelleen katkera kylpylän "johdolle"* *dissaa*



Haa mä muistan kun jätkä oli kieltämättä "hieman" tatti otsassa.Ehkä jonain päivänä saadaan märät kylpylä bileet...

--
On myös lohduttavaa kuulla, että ihmiset kelluvat eri tavoin. Aina vajoaminen ei olekaan kiinni siitä, että on vain niin huono ihminen.

Avatar
#36 • • greenie Guest
En ole oikeastaan laskenut koskaan, mutta koska harvemmin alan maistelee kaikkia Moëtin samppanjoita ja imailee mansikoita jne, niin ei sitä kyllä kauheasti mene. 10e illassa maksimissaan.

Oheisrihkamaankin menee aika vähän. Musiikit tulee ilmaiseksi (buzz tracker), vaatteet on samat mitkä normaalistikin jne.

Harmi vaan, että ne "säästetyt" rahat ei mene säästöön (esim. lentolippuja varten), vaan yleensä johonkin muuhun. Kerran kuukaudessa menee about 100 euroa johonkin kivaan ravintolaan (Lehtovaara, Bellevue tms) ja deltan verran vanhoihin tietokoneisiin (Amiga), lehtiin (The Face), elokuviin jne. Pitäisi varmaan karsia noista ja pistää kuukaudessa ~500 euroa säästöön ja lentää vaikka Tikalia katsomaan.

[muokattu 6.12.2002 07:29]
Lachesis

Posts: 190

#37 • • Lachesis
Rahaa menee sitä enemmän, mitä sitä on. Aina voi ostaa vielä yhden juoman tai käydä mäkkärillä välillä tankkaamassa. Tuli sitä ennen ilman noitakin pärjättyä, eikä tarvinnut missaa bileitä.
E-man

Posts: 37

#38 • • E-man
Välillä enemmän ja välillä vähemmän... kukapa sitä nyt niin tarkkaa laskee *vink*
Opiskelija kun olen ni ei sitä rahaa noin muutenkaa hirveesti oo, mut aina sitä löytyy bileisii rahaa *joo*

--
-::What doesn't kill you, makes you stronger!::-

Sega

Posts: 91

#39 • • Sega
Raha. se ei ole ihan normaalia. Kun sitä on, niin pakko tuhlata, kun sitä ei oo, niin pakko lainata.... *voiei*

--
jep!

metsis

Posts: 272

#40 • • metsis
kuukausikohtaisesti: joutuu välillä hieman pohtimaan mihin bileisiin/kuinka usein lähtee, ettei nyt tili surkastu alta aikayksikön (varsinkin kun elelee nihkeillä opintotuilla). usein tällainen pohdinta jää tosin varsin vähälle. *vink*

iltakohtaisesti: vitunko väliä paljon menee niin kauan kun on hauskaa. *iloinen*

--
it's not human
to feel like this
dreamless