paljonko menee rahaa klubittamiseen?

137 posts, 7 pages, 39,186 views

Tonyw

Posts: 197

#41 • • Tonyw Manufackture
menny liikaa liikaa ja liiikaa olisin voinut vaikka ostaa ne levarit ja muuta jännää sälää *hmph*
Danskuh

Posts: 675

#42 • • Danskuh pikku-Dee
sitä menee niin paljon ku sitä on todellakin...ja enemmänkin vois mennä*blush* mut sen oon valmis kyl maksamaan...*sydän*
Illustrator

Posts: 3,171

#43 • • Illustrator
Yli budjetin menee..Rahat on nyt loppu ja kemut kemutettu (Luultavasti) tältä vuodelta. Nojoo ainaki on hauskaa. *ökkö*
S-T

Posts: 1,195

#44 • • S-T Pieni
Ikinä en ole mitään jättänyt väliin siksi, ettei olisi rahaa. Taidan olla harvinaisen hyvä käsittelemään rahaa *justjoo*

Noin yleensäkin.. en muista milloin viimeksi olisi ollut nollatili. Vaatteita en ole pitkään aikaan ostanut - ostan niitä vain silloin kun _todella_ ihastun johonkin vaatteeseen - mikä ei tapahdu usein, koska mulla on vaativa maku *hih*

Bileiden päihteet liikkuu usein maksimissaan kofeiini-tauriini -akselilla, useimmiten tyydyn pelkkään veteen. Tuokin kaikki ihan muista syistä, kuin että olisi liian vähän rahaa. Multa ei vaan kulu niin paljoa elämiseen... vaikka olenkin köyhä opiskelija *nauraa*

--
Pieni on kaunista.

Avatar
#45 • • jarska Guest
varmaan 200 euroa kuukaudessa,, elämä on laiffii ja yhä Ainoaa mäkihyppääjää lainaten:ELÄMÄ ON IHMISEN PARA-STA AIKAA!!*ökkö*
Susu

Posts: 1,077

#46 • • Susu The Nasu
Ei hirveesti onnex, itse bileisiin yleensä noin 50e/kk. mutta itelle tulee myös kustannuksia asuista joita ompelen. kankaatkaan ei o ilmaisia....*possu*

--
"Aivot on elin, jolla ajattelemme, että ajattelemme." -Ambrose Bierce

Roger Roger

Posts: 3,372

#47 • • Roger Roger Kentti
Liikaa. No nyt sitten taukoilemaan ainakin kuukaudeksi.*nukkuu*

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Timce

Posts: 5,381

#48 • • Timce
Keskimäärin +200 euroa kuukaudessa...sisältää aivan kaiken etkoiluista->matkakuluihin.

[muokattu 5.1.2003 15:06]

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Avatar
#49 • • trisha Guest
On ollut niitä bileitä kun on mennyt Hillittömästi rahaa ja jäänyt paskan maku suuhun kekkereistä ja halpoja joihin oon lähtenyt pienellä budjetilla ja saanut ihanan illan parilla
egellä...Sehän olisikin aina kivaa muttei mahdollista..!*pelle**pupu*
Germitbiili

Posts: 1,070

#50 • • Germitbiili Ihmepoika
Mä olen sitä mieltä että rahaa menee just niin paljon kun sitä haluu käyttää......jos haluu säästellä ni sit nirsoilee ja jos ei ni sit laittaa niin paljon rahaa kehii ku pystyy. Ja raha jututhan on niin yksilöllisiä asioita toisilla on enemmän mitä käyttää ja toisilla on taas vähän vähemmän.*joo**vink*

--
NO SHIT SHERLOCK

Avatar
#51 • • razze Guest
Mielestäni pääasia on että saa siitä kaikkivaltaisesta, harmonisesta elämän energiasta kiinni ja että tuntee olevansa osa sitä, niin että ruumis ja mieli ovat yhdistyneet. Sitä tunnetta ei voi rahalla ostaa...*pihkassa*
jUSSi

Posts: 1,377

#52 • • jUSSi äkäinen vanhus
sopivasti.

ei jaksa panosta kuin musiikkiin. No kaljaan menee vähän rahaa, mutta pukeutumiseen en jaksa enää rahojani tuhlata. Siistit vaatteet päälle ja menoksi. Rahat laitetaan ensin levyostoksiin ja vasta sitten bileisiin/klubeille.
henkka

Posts: 4,973

#53 • • henkka
Riippuu paljon tiputtaa viunaa illan aikana... *nauraa*
She

Posts: 717

#54 • • She
Päivä-/bilekohtasesti.. SAis kyllä menemään vielä enemmän!*joo* JA kuitenkin näin tyttöihmisenä, mulla on meikkivarasto, ja jos sitten tekee mieli leikkiä niillä, ni ei tartte kuitenkaan uusia ostella.. Vaatteita mä saadän silloin tällöin pienellä avustuksella itelleni silloin tällöin (harvoin). Piilarit tulee kalliiks, mutta pidän niistä. Mutta siis voisin käyttää enemmänkin euroja, mut ei oikeestaan voi... Toisaalta. Se musiikkihan on pääasia!*ökkö*

[muokattu 16.1.2003 20:54]
Avatar
#55 • • tomaattisose Guest
Money comes, money goes.
No money, no honey? Ei. Rahaa täytyy tehdä kokoajan ja jos ei ehdi 5min ennen tapahtumaa sitä tehdä niin sitten lainataan.

What goes around, comes around.
Eli raha menee aina hyvään tarkotukseen. *nauraa*

Watashi wa baka. Sore wa himitsu desu. *slurps*
Cyniq

Posts: 12

#56 • • Cyniq ^antistar^
Rahaa kuluu kyllä! *pahis* Pitää tehdä paljon investointeja ettei talous kokonaan pysähdy.. *blush* No matkoihin menee valittevasti aina hivenen ja sit tietty sisäänpääsy.. Sitte ainakin yksi Jägermeister, ehkä kaksikin.. Niin ja vettä.. Nälkäkin voi tulla! *plur*

No tulee ainakin juotua vähemmän ku jollain tavallisella baarireissulla.. Sanotaan 30-40e..

--
* Escape from Sandbox *

remotion

Posts: 5,283

#57 • • remotion nostatus guru
Oliko tä ett yhden illan aikana vai kuussa vai vuodessa. Voisinkin laskea että 30/ kerta ja tällä hetkellä vain kerran 3 viikossa, tekis noin 50 /kuukausi * 12 on 600 vuodessa, go figure aika iso summa vaikka käy noin harvoin. Lisäksi tulen aina autolla joka säästää kustannuksia baaritiskillä mutta lisää kustannuksia matkustaessa.

Paljonkohan täällä mene niillä jotka käy 2-3kertaa viikossa ja on persoja alkoholille ja tupakalla ja erikoisille bilevaatteille ja valoille ym. laskekaapas, ois kiva kuulla!*iihhih*
Hupsu

Posts: 1,005

#58 • • Hupsu

remotion:
Paljonkohan täällä mene niillä jotka käy 2-3kertaa viikossa ja on persoja alkoholille ja tupakalla ja erikoisille bilevaatteille ja valoille ym. laskekaapas, ois kiva kuulla!*iihhih*



Ei tollasia ees uskalla laskea. Mulla on tällähetkellä henkilökohtainen konkurssi jo kolkuttamassa ovella...

[muokattu 11.12.2003 21:12]

--
Päivän mietelause?

DiamonDie

Posts: 676

#60 • • DiamonDie mediahippi
Kuussa parikymmentä euroa, tosin se menee kokonaan sisäänpääsyihin kun en juo alkoholia enkä matkusta taksilla. Tuokin on kyllä aivan liikaa, kun kuukauden kokonaisbudjetti kaikkeen elämiseen ei ole paljoa yli sata euroa. Yritän vältellä kovasti yli 10e maksavia bileitä, paitsi jos siellä on jotain esiintyjiä, jotka tosiaan haluan nähdä (tai jos lähiaikoina ei ole juuri muita bileitä). Bilevaatteista en ole tähän mennessä yli neljää euroa maksanut per vaate.