pluto pe 22 @ wanha

195 posts, 10 pages, 51,601 views

|Cronos|

Posts: 1,118

#102 • • |Cronos| the Moose
Vai et punasessa lateksissa... no cosmikin mä tunnen jo entuudestaan niin ei tarvi alkaa sitä lateksia ettimään.... perjantaina sitte pääsee näkemään, että minlälaisia pedofiilejä myö ollaan...*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

arty

Posts: 159

#103 • • arty diskopunk
>> bom shankar.. :)
>> siellä nähdään..
>> the P the L rhe U the R ..
>> *sydän* <<

--
||

scobl

Posts: 755

#105 • • scobl
miten pääsee kaaputtimen etkoille, olisin halukas tulla sinne? kaaputin, jos luet tämän, kerro! *iloinen* Varmaankin tarvitsen kaaputtimen osoitteen...
Ja mihin aikaan etkot alkaa?

cosmi ai punaista latexia olet ompelemassa *nauru**nauraa*

--
bred na net

Avatar
#106 • • killuska Guest
Hmm rauhallista sakkia....??*nauru* Sitähän mä vähän aavistelinkin että ruumiita tulee..*voiei*
Mutta kokoan itseni ja ilmestyn paikalle..
Vaatetuksesta en vielä ole varrma...
|Cronos|

Posts: 1,118

#107 • • |Cronos| the Moose
siis myöhän ollaan aivan rauhallista sakkia.. ei myö pahaa tehä.. tai no en mä noist muista tiedä..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

slush

Posts: 685

#108 • • slush
Minä ainakin oon ihan rauhallinen.... et ei tarvi pelätä *vink*

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#109 • • cosmikki
mulla on scobl kaaputtimen osoite tallessa, voin laittaa sen vaikka yksityisviestinä, tms. :D

ja hei. kaikki muutkin kaaputtimen luokse etkoille!

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Avatar
#110 • • killuska Guest
no uskotaan sitten, tosin en kyll itse aina välttämättä ole kaikkein rauhallisimmasta päästä..*hih*
Minut luultavasti tunnistaa blondista,pörröisestä letistä ja asusteena varmaankin jotain hopeaa..*super*
*äkkiävärjäämäänhiuksethymiö*
Avatar
#111 • • Kirsikka Guest
Ehkäpä minäkin yritän kamuineni paikalle ilmaantua.. tosin ois kyllä alottelut kaverin läksiäisissä, mutta mutta.. jos paikalle ehdin niin tulen. Mäkin olen varmasti melko punaisissa, housuissa ja hiuksissa *nauru*
|Cronos|

Posts: 1,118

#112 • • |Cronos| the Moose
kaikki mukaan ja pidetään porukal hauskaa.. kait muuten joku ottaa sitte kameran mukaan et saadaan ryhmä kuva?

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

ilarip

Posts: 731

#113 • • ilarip
jaja ryhmä kuva 8D
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
*nauraa**nauraa**nauraa**plur**nauraa**nauraa*
Tyly

Posts: 908

#114 • • Tyly
Hmm.. taitaa tämä poika nyt viiemin sti sinne tulla... *hymy* Koska tuli tossa kotimatkalla käytyy tuolla SB:ssä ja haettua sieltä lippu ko. bileisiin... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#115 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
jipijipiterkut!!!hUH MITEN voi tietää jo nyt mitä päälle laittaa??Mulla se on viime hetken inspiraation mukaan....jos oikee häröfiilis ni sit tulee häröö täydelt laidalt:)Mut eiköhän tollain lössi helpost erotu...ai eiks me laitettakkaan*ankka*-logoo rintapieleen??*täh**vink**nauraa*juu terkkuillaan siel ja juu kamera ainakii messis, jos oma filmi katkee ni ainakin kamera messis;)

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

|Cronos|

Posts: 1,118

#116 • • |Cronos| the Moose
heh.. toi *ankka*-logo oli hyvä... nyt ei muutaku ku kaikki suurentamaan toi ja laittamaan paitaan tai johonkin kiinni..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#117 • • Tyly
Ei niitä oo ennekään tarvittu mitää tunnistusta... *hymy* Tio klubbarin-logo olis palon parempi jos sen laittas... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

scobl

Posts: 755

#118 • • scobl
eli eli, toivottovasti kaikki nyt ymmärsi että tavataan kahvilassa eikä vessassa, eikä portaikossa *joo* en varmaan mitään punaista päälle laita ja hameenkin voi unohtaa *nauraa*

--
bred na net

Yohanna

Posts: 137

#119 • • Yohanna
Jaiks, olipas sekavaa. Mut sain oleellisen selville.. *joo*

En oo kyllä varmaan mistään. pöh. Näkee sit perjantaina. *mur*

--
-Yo

Yohanna

Posts: 137

#120 • • Yohanna
Jaiks, olipas sekavaa. Mut sain oleellisen selville.. *joo*

En oo kyllä varmaan mistään. pöh. Näkee sit perjantaina. *mur*

mikä mua vaivaa.. *eiei*

--
-Yo