pluto pe 22 @ wanha

195 posts, 10 pages, 51,593 views

ilarip

Posts: 731

#121 • • ilarip
"scobl eli eli, toivottovasti kaikki nyt ymmärsi että tavataan kahvilassa eikä vessassa, eikä portaikossa en varmaan mitään punaista päälle laita ja hameenkin voi unohtaa "

eli siis kaikki minä tajutaan ettei vessasas *nauru*? heh selvä
cosmikki

Posts: 1,261

#122 • • cosmikki
hei ihmiset muuten. minullekin saa soittaa jos ei löydä meitä paikanpäältä jostain kummasta syystä; 0415195717 *heiii*

...koska aina käy niin etät joku eksyy matkalla vaikka niin ei teoriassa pitäisikään käydä *nauru*

...mä en kyllä ymmärrä missä välissä väännän noi bilevaatteet kunnoon kaiket yöt töissä ja päivät nukun *hmph*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Tyly

Posts: 908

#123 • • Tyly
Pitääkin ottaa nuba ylös *hymy* voi vaikka pyydellä kahville *nauru*
mäkin yritän saada tehtyy jotakin sinne päälle tai alle...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

slush

Posts: 685

#124 • • slush
jee,jee... mulla vaatteet nyt valmiina *hymy*

--
Miks mulle aina käy näin???

cosmikki

Posts: 1,261

#125 • • cosmikki
slush sä oot epis *nauru* *hmph*

mulla on vielä toppi kokonaan tekemättä ja hamekin vaiheessa. ja huomenna 8hoo töissä...

siitä kamerasta. ajattelin ottaa kameran mukaan jos vain saan ratkaistua laukkuonkelman. eli kuvia räpsin jälleen jos keksin jonkun laukun matkaan *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

scobl

Posts: 755

#126 • • scobl
minähän voisin ottaa digikameran mukaan, mutta se on aika painava eikä sen kanssa oikein pysty tanssimaan hmmm...

--
bred na net

slush

Posts: 685

#127 • • slush
cosmikki: ennoo epis *suru*
..äippä ompeli mun vaatteet valmiiks ku ei itellä ollu aikaa...*joo*

--
Miks mulle aina käy näin???

arty

Posts: 159

#128 • • arty diskopunk
>> no niih.. nyt lippu on jo taskussa..
ei mitään muuta vaan reivaamaan!

>> *plur* .. >> *sydän*

--
||

ilarip

Posts: 731

#129 • • ilarip
joudun vissiin laittaa samat vaatteet ku DTT2 :// ku en pahemmin ole vielä ehtinyt suunitella kunnon kuteita..
ei se menoa haittaa paitsi naama on niin karun näköinen että se haittaa...SAATANA
arty

Posts: 159

#130 • • arty diskopunk
..ja mun pitää ostaa jonkun acid paidan.. ääh.. *hih*

--
||

Tyly

Posts: 908

#131 • • Tyly
Ei tonne vanhalle mielettömästi ees jaksa laittaa kun on kuitenki aika suuret turistibileet nii sit tuntuu tyhmältä olla siellä seassa kaikkien bilihileiden kanssa jotka on eksyny Vivasta ja Hailiatista.... *nauraa*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

arty

Posts: 159

#132 • • arty diskopunk
Tyly.. jes.. oikeassa olet.. *uuh*

--
||

Avatar
#133 • • Kirsikka Guest
oi joi, en jaksais odottaa huomiseen.. *hymy* ihanaa päästä pitkästä aikaa bilettämään.. Kunhan en vaan tulis enempää kipeeks *uuh*
Yohanna

Posts: 137

#134 • • Yohanna
Tota hei.. en oo käyny hakee ennakkoon lippuu enkä aiokaan. Mitä luulette tuleeko sisään pääsyn kannalta olee hankalaa? Monen jälkeen ei kannata edes enää yrittää? *blush*

--
-Yo

Tyly

Posts: 908

#135 • • Tyly
Mitä mulla on kokemusta noista vanhan bileistä nii siinä yhentoista maissa alkaa olee nii kova jono et ne alkaa oottaa pelkkii ennakoita sisää.. jos nyt oikeen muistan mut kuitenki ennen puolta yötä... *hymy* et sikäli aikaisin pitää tulla... *hymy*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

slush

Posts: 685

#136 • • slush
ei jaksaisi enää odottaa huomiseen asti sillä silloin on BILEET!!! *plur**vink**hymy**hih**nauraa**joo*

--
Miks mulle aina käy näin???

cicca82

Posts: 190

#137 • • cicca82
*uuh**suru*
Meidän piti tulla...
*nyyh**eiei*
Pitäkää hauskaa munkin puolesta!*hymy*

--
partyparty im here so also party is here

|Cronos|

Posts: 1,118

#138 • • |Cronos| the Moose
jos sinne haluaa sisään on aika hyvä jos tulee siin aika ensimmäisten joukos.. omien kokemusten mukaan.. jos hannaa liikaa niin sinne ei pääse mitenkään sisään... Harmittaa kylse et ne laittaa sen aina ihan liian täyteen.. siel ei voi ikinä liikkua kunnol..*suru*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#139 • • Tyly
Niinpä raflat oottaa aina kaiken irti eikä mierti yhtää asiakkaita et onkos niille siellä mukavaa vai ei... siis on sen verran mukavaa kuitenki et tulee uudestaakin..

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

|Cronos|

Posts: 1,118

#140 • • |Cronos| the Moose
nii.. se on kyl kiva tampata sellasel sentti kertaa sentti alueel.. sille taas ei voi mitään ku on niitten jostain se voitto otettava...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-