pluto pe 22 @ wanha

195 posts, 10 pages, 51,607 views

|Cronos|

Posts: 1,118

#81 • • |Cronos| the Moose
toi 22.00 kuulostais ihan hyvält ainakin näillä näkymin... tullaan varmaan heti kun bileet alkaa niin paikalle... toi vessa homma kuulostaa kans hyvält näil näkymin... tai sitte se nyt taa riippuu siitä, että paljo meit on tulossa sinne... Kaikki mukaan...*iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

scobl

Posts: 755

#82 • • scobl
bigplan.gif

Tässä on tälläinen kiva pohjapiirros jonka voi tulostaa ja jonka perusteella voi suunnistaa tapaamispaikalle *nauru* Käykö kaikille klo 22:00 punaisella merkityssä paikassa? Oliko vessa portaiden oikealla puolella? hmmm en muista. Lisätkää kuvaan vessatila *vink*

--
bred na net

|Cronos|

Posts: 1,118

#83 • • |Cronos| the Moose
vessahan oli siinä ku menee noi rappuset alas ja sitte todellakin siinä oikealla puolella... älkää nyt kumminkaan hirttäkö jos sanon vähän väärin... elikkäs kaikki tuohon merkittyyn paikkaan... Ja kiittäkäämme scoblia hyvästä kuvasta...*kiittää*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#84 • • killuska Guest
Saanko minäkin tulla tapaamaan teitä(anovakatsehymiö) vaikka en olekkaan uskaltanut tänne kirjoitellakkaan??
|Cronos|

Posts: 1,118

#85 • • |Cronos| the Moose
No älkää nyt mua hirttäkö jos lupaan että sinne voi tulla.. kyl myö ollaan ihan rauhallist sakkia... toivottavast..

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

Posts: 1,261

#86 • • cosmikki
..siis öö. mitä kohtaa toi punanen piste nyt tarkottaa? sitä rappusten yläpäätä? vai just siellä rappusten alhaalla siellä vessojen luona?
lyhyesti sanottuna; nähdäänkö niin alhaalla kuin vain rappusten kautta pääsee *nauru*?

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

|Cronos|

Posts: 1,118

#87 • • |Cronos| the Moose
vai olisko parempi et jossain siin rappusten kohtaa... kyl sinne kumminkin tulee sen verra porukkaa et ei myö sinne alas mahuta...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cicca82

Posts: 190

#88 • • cicca82
Jos kaikki menee niinkuin suunniteltu on niin minä myös ja kaverit ollaan tulossa ja voe poijaat... Meillä on kivaa! Eikö totta?*nauraa*

--
partyparty im here so also party is here

|Cronos|

Posts: 1,118

#89 • • |Cronos| the Moose
Ainahan sitä kivaa sinne tullaan pitämään.. ei täst muuten tulis mitään...

Onks se paikka nytte sitte vaihdettu.. elikkäs jos mä nyt oikein muistan niin mennään sinne disco puolelle eli pääovesta vasempaan.. Jos se ei ole auki niin pidetään tosta vessan kohdasta kiinni..? Ja aikahan oli se 22.00....

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

Posts: 1,261

#90 • • cosmikki
näin me käsitääkseni sovimme. nyt sitten vaan täytyy jotain keksiä mistä kaikki tunnistaa toisensa *plur*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Mnj

Posts: 174

#91 • • Mnj Mönjä
klo: 22 vessojen lähettyvillä, portaiden vieressä, ylä- tai alapäässä ...selvä. minä ja lightsi hyökätään myös paikalle

angeli: ei me sua kovin pahasti tapeta vaikka tulisitkin *justjoo**hymy* (meinasin tähän väliin heittää jotain provosoivaa mutta en sitte viittinykään kun en tunne sun huumorin taajuu, joten ollaan kaikki kiltisti poliittisesti korrekteja... jookoos... *täh**ding**nukkuu* )

--
Dead to the world. Alive for the journey.

Avatar
#92 • • proximus Guest
tyhmänä kyselee mistä niitä ennakkolippuja saikaan??street beatista?? meitsi laittaa varmaan mustan hihattoman ja kiiltävän hameen ja sit ranteisiin jotakin jännää*heiii* mistä kannnattais ostaa poispestävää punaista hiusväriä????tietääkö joku??*nauru*
|Cronos|

Posts: 1,118

#93 • • |Cronos| the Moose
kaikki laittaa kivan kukkasen rinnuksille niin tunnistetaan.. valkonen neilikka..=) no joo nyt ihan vakavissaan..=) toi oli hyvä kysymys... se nyt ei varmaan tule onnistumaan et kaikki kertoo et minkä näkösenä tulee ku ei kukaan enää siellä muista... hyviä ideoita?

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

scobl

Posts: 755

#94 • • scobl
Siis Mnj, ei vessojen vieressä vaan kavhila -baarissa, vasemmalla puolella. Katso kuvaani, siellä on "baari 2" paikka, siellä *hymy*

Miten tunnistetaan? no aluksi katsomalla kuvia käyttäjien kotisivuista tai whoisista ja sitten klubitus -logon perusteella kännykässä *nauru* eli seisokaa siellä kahvilassa kännykät näkyvillä *nauraa*

--
bred na net

|Cronos|

Posts: 1,118

#95 • • |Cronos| the Moose
heh.. täytyy sitte varmaan tilata toi logo..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

Posts: 1,261

#96 • • cosmikki
öö. no minä tunnen kyllä aika monii teistä jo ulkonäöltä. jaja.
kaikista helpointa ehkä olisi jos koittaisitte minut punaisessa lateksissani bongata sieltä baari2sen puolelta->kun kaikki bongaa minut löytyy myös muut klubituslaiset *iloinen*

...ps. kaaputinkaaprolle ollaan menossa etkoilee. kuka tulee mukaan *plur*?

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

ilarip

Posts: 731

#97 • • ilarip
Kunno kartat ~~!^alkaa olee oikee asenne 8D mite ois viel nimi laput *vink*
no ei siis ihan ok toi systeemi mut onko toi siellä portaitten alhaalla vessojen välissä vai portaitten ylhäällä ?!? vai sitten niitten portaittenluona mistä mennään sinne parvelle minne ei saa mennä ?!?!??! alkaa olee iha solmus vaihteeks mut tota oknp kyl sinne jotenki löytää*vink*



(muokattu 18.3.2002 22:24:08)
Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#98 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
JIPIJIPIJIPI!!Nyt on lippu kemuihin.Ottan opiksi vanhan touhust niiiiiii mont kertaa että päätin olla kaukaa viisas;)Juu ja miittiiä kehiin, klo 22 kuullostaa ok, tosin uskon että jonojen takii osa jengist ei o lähimainkaan sisäl....ketään teistä en tunne(välikommenti:muutaman kyllä),mut jos isäntä *ankka*on messis, ni ei hätää löydän kyllä teidät;)apumau menin ihan sekavaksi....*täh*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

cosmikki

Posts: 1,261

#99 • • cosmikki
eli siis. kaikki jotka ovat nyt "miittiin" tulossa niin:

ollaan menossa kaaputtimelle etkoilemaan. eli kaikki jotka kynnelle kykenee niin sinne.
mutta jotka ovat suoraan plutoon tulossa niin tapaamme 22.oo siellä"disco"-puolella. tunnetaan myös kahvilana sekä "baari2" nimellä.

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Mnj

Posts: 174

#100 • • Mnj Mönjä
kiitti tarkennuksesta scobl ei toi kartan luku oo vahvoja puoliani, mutta jos jotain positiivistä pitää hakee nii kellon aika sentään oli oikeen .... vaikka ikuisena pessimistinä en lähde sitä hakemaan. lällällää

*täh* argh tahtoo *nukkuu* (toi nukkuu-heppu muuten näytää kivan rauhoittavalta ;) )

...aijooo ja lightsi, sinuna en lähtis harhailemaan noinkin isoon mestaan kuin mitä vanha on ...eksyt vielä *nauraa**nauru*

joo eli cosmikki punaisessa lateksissa pitäis löytää... no ei luulis olevan turhan vaikeetta löytää lateksi asuista naista*vink*
*nauru**nauraa**hih*

mut nyt *nukkuu*
joten öitä

--
Dead to the world. Alive for the journey.