pluto pe 22 @ wanha

195 posts, 10 pages, 51,606 views

Yohanna

Posts: 137

#21 • • Yohanna
Voihan siihen kännyyn soittaa, jos ei löydä ketään.. et jos joku paikka sovitaan niin mitä siinä sitten soittelemaan.. *vink*

Hm..

nim.plutoon myös tulossa

--
-Yo

Tyly

Posts: 908

#22 • • Tyly
Hmm.. mä tuun siine kyl, mut oon semmoinen näkymätön pieni poika jossain siellä tanssilattialla.. *cool* Kuin salainen agentti, joka ei tule nähdyksi kuin halutessaan... *heiii*... eli jos näätte minut nii olen halunnut että minut näätte...

enköhän mä käy tossa jossain vaihseessa ostaa sinne ennakon nii voi taas vaa marssia sisää..*hih*

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

scobl

Posts: 755

#23 • • scobl
tyly, kaikki salaiset agentit kokoontuvat silloin yhdessä paikassa, myös sinä *nauraa*

--
bred na net

freba

Posts: 151

#24 • • freba
Nyt näyttää siltä, että tulen sinne juhlimaan kirjoituksien loppumista. Oujee *plur*
|Cronos|

Posts: 1,118

#25 • • |Cronos| the Moose
heh.. kirjotuksien loppumist onkin hyvä juhlia hyvillä bileillä... tekisin ittekin saman mut ei jaksa kirjottaa muuta ku vast syksyl..=)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Avatar
#26 • • Kirsikka Guest
Mäkin oon tulossa juhlimaan sinne kirjoitusten loppumista - tältä erää (kyllähän niitä vielä riittää pitkäksi aikaa).. Saako siis sieltä Vanhan kahvilapuolelta ennakkolipun ilman nylkyhintaisia välityspalkkioita..? Pitääpä käydä ostamassa..
|Cronos|

Posts: 1,118

#27 • • |Cronos| the Moose
kukaan ei todellakaan halua antaa numeroaan ja en kyl mene moittimaan ketään.. onhans e paljo turvallisempaa olla antamatta numeroa... ties kuka pedofiili tulee soittamaan keskellä yötä..=) ei toi kyllä sinänsä huono idea ole mutta on siinä myös se että saataa puhelin täytyä liian nopeast ku alkaa pukkaamaan numeroita... *iloinen*

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

arty

Posts: 159

#28 • • arty diskopunk
jaa.. vois sinne mennä ku siellä on klubituksen porukka.. *plur*

--
||

|Cronos|

Posts: 1,118

#29 • • |Cronos| the Moose
tälläenn pien kysymys muuten... ollaaks myö niinku jotain miittiä plutoon suunnitelemas???

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

Tyly

Posts: 908

#30 • • Tyly
Jos siellä on miitti niin sit kai jonkun pitäisi se organisoida... *täh* mäen sitä ainakaan voi tehdä ku en ees ihan varma oo tuunko vai en...

*iloinen*

--
Iloinen vesilintu

Timce

Posts: 5,381

#31 • • Timce
Peeweli...lupasin jo majoittaa iskuryhmän näitä pippaloita koskien, ja kovasti uhosin jääväni kotiin katsomaan Napakymppiä..Mutta,jotta,tuota tuota.Jos tänne eksyn niin lupaan kautta likaisten varpaitteni, pestä teidät kaikki tanssilattialla *vink*

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kävelevä katastrofi

Posts: 665

#32 • • Kävelevä katastrofi tekevälle sattuu
Tästä miitistä, mieluusti pakahtuen uteliaisuuteen terkuttaisin klubituksen porukkaa....toivottavast ette nyt sentää ihan 9 aikois oo miittaas?*täh*

--
TERKKUJA KAIKILLE IHAN HIRVEESTI!!!

scobl

Posts: 755

#33 • • scobl
big el (el diablo) niinkuin klubituksessa käy paljon pedofiilejä *nauru**nauraa*

Kannattaako tulla mahdollisimman aikaisin? Hei, mitä jos sovitaan nyt tarkempi aika? noin 21:30 pääaulassa? Mitä tehdään jos jono on pitkä ja on juuri klo 21:30 jonottomassa?

arty, liity vaan mukaan *plur*

(muokattu 11.3.2002 21:21:03)

--
bred na net

cosmikki

Posts: 1,261

#34 • • cosmikki
...mun mielestä toi 21:30 kuulostaa ihan kohtis ajalta niin löydämme vielä toisemme ehkä jotenkin *nauru*

..ja Tyly; et sä pysty piiloutumaan kun mä revin sut hihasta tapaamaan muita klubituslaisia *plur**nauru*

...eipä toi miitti nyttoo vaikee järkkää. sovitaan tosiaan vaan se aika ja paikka, ja jokainen antaa jonkinlaiset tuntemerkit itsestään niin se on siinä *sydän*

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

|Cronos|

Posts: 1,118

#35 • • |Cronos| the Moose
No ei sitä ikinä tiedä mitä pedofiilejä tääl liikku... mietitään nyt vähän... meissä jokaisessa piilee pieni jammu- setä...*iloinen**nauru**nauraa**hih**hymy*

21.30 kuulostaa näillä näkymin aiak hyvält... no mul on varmaan taas vakio varusteet oli msuta paita ja mustat huosut kun se saakutin akveri ei varmaan vieläkään kerkeä tekemään sitä saakutin hametta... damn...

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

cosmikki

Posts: 1,261

#36 • • cosmikki
kyllä me diablo sut tunnistetaan kuitenkin *vink*

...olet itse kuuluisuus *nauru*

(diablosta löytyy kuva "no moren" kuvista;)

--
-cosminen olio toisesta galaxista-

Yohanna

Posts: 137

#37 • • Yohanna
Hm.. mielenkiintoista. Paitsi et mä en tunne ketään.. *punastus**igor*

21.30 noh oishan siihen kerettävä, vai mitä !?

--
-Yo

|Cronos|

Posts: 1,118

#38 • • |Cronos| the Moose
heh.. ette työ mua enää tunnista... on tullu värjättyä hiukset ja ne on paljo lyhyemmät..=) hhe.. pääsen kiusaamaan teit...=) enhän mäkäänb tunne hirveest porukkaa mut ei se haittaa.. on sitä ennekin uusia ihmisiä tavattu..*iloinen*

(muokattu 12.3.2002 9:03:36)

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-

scobl

Posts: 755

#39 • • scobl
mitäs laittaisin taas päälle? hmm no varmaan sellaisen vaaleanruskean paidan, mutta siinä oli liian kuumaa viimeksi.. vaaleanruskean t-paidan? no kuitenkin jotain vaaleanruskeata :DD ja harmaat housut. Ei ole niitä pörröisiä kavereita, joten cosmi tai muut kellä niitä on, otatteko minullekin yhden / pari pörröistä? *nauru**nauraa**nauru*

Ja kuvani sitten löytyy whoisista, varmasti tunnistatte :)

--
bred na net

|Cronos|

Posts: 1,118

#40 • • |Cronos| the Moose
hmm.. tällänen pien kysymys... paljos plutoon oli ennakko liput?

--
-= Minä en ole tarpeeksi nuori tietääkseni kaiken =-