Vai et punasessa lateksissa... no cosmikin mä tunnen jo entuudestaan niin ei tarvi alkaa sitä lateksia ettimään.... perjantaina sitte pääsee näkemään, että minlälaisia pedofiilejä myö ollaan...
miten pääsee kaaputtimen etkoille, olisin halukas tulla sinne? kaaputin, jos luet tämän, kerro! Varmaankin tarvitsen kaaputtimen osoitteen...
Ja mihin aikaan etkot alkaa?
cosmi ai punaista latexia olet ompelemassa *nauraa*
Hmm rauhallista sakkia....?? Sitähän mä vähän aavistelinkin että ruumiita tulee..*voiei*
Mutta kokoan itseni ja ilmestyn paikalle..
Vaatetuksesta en vielä ole varrma...
no uskotaan sitten, tosin en kyll itse aina välttämättä ole kaikkein rauhallisimmasta päästä..
Minut luultavasti tunnistaa blondista,pörröisestä letistä ja asusteena varmaankin jotain hopeaa..
*äkkiävärjäämäänhiuksethymiö*
Ehkäpä minäkin yritän kamuineni paikalle ilmaantua.. tosin ois kyllä alottelut kaverin läksiäisissä, mutta mutta.. jos paikalle ehdin niin tulen. Mäkin olen varmasti melko punaisissa, housuissa ja hiuksissa
jaja ryhmä kuva 8D
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*
jipijipiterkut!!!hUH MITEN voi tietää jo nyt mitä päälle laittaa??Mulla se on viime hetken inspiraation mukaan....jos oikee häröfiilis ni sit tulee häröö täydelt laidalt:)Mut eiköhän tollain lössi helpost erotu...ai eiks me laitettakkaan*ankka*-logoo rintapieleen??*nauraa*juu terkkuillaan siel ja juu kamera ainakii messis, jos oma filmi katkee ni ainakin kamera messis;)
eli eli, toivottovasti kaikki nyt ymmärsi että tavataan kahvilassa eikä vessassa, eikä portaikossa en varmaan mitään punaista päälle laita ja hameenkin voi unohtaa *nauraa*