et sä sit lähe vai?????? damn you... no onhan se hyvä et on sentään töitä.. tekis mullekin hyvää välill käydä töissä tienaamas rahaa..=)
tällänen pien kysymys viel.. paljo ne ennakkotliput maksaa.. onko kellään tietoa.. alko vaa epäilyttää et vetääkö kaveri kuinka paljo välist ku katoin tos just et liput olis ollu 7 euroa.. onks se ennakkolippujen hinta vaan ihan ovi hinta.. jos se on ovi hinta ni sitte täytyy mennä pyytelkeen massii takas...
mixed äijä on ihme luovuttaja.......mut tota tosiaan meixi on taas kuski *suru* noo ehkä ens kerralla pääsen riehumaan itze.........mutta onkos siellä jotaa miitin tynkää???
oot sä varma.. no sille nyt ei sitte mitään voi.. eli periaattes näillä näkymin olis ollu ns. halvempaa ostaa portilt... no nyt on ainakin lippu sitte...=)..
no näillä näkymin joo.... en sitte mene mitenkään takuuseen asiast mut näin mä nyt olen ymmärtäny.. joku ottaa vähän välist.. tuleehan siihe ne postikulut mut silti.... no ei se 1 euro nyt niin kova hinta ole.. on sentää sitte kaikil otettu...
joo-- kyl mäkin vamraan menisin töihin ku menisin plutoon.. sitte pääsee taas joku toinen päivä bilettään ja olis vähän enemmän rahaa... pitäskin saada jostain töitä...
alkaa sapettaan tää persaukisena oleminen...
mixed, no mut lauantaina sitte vedät ihan uskomattomat lärvit töitten jälkeen..
Ja muuten mä tulisin laittaa härdellin pystyyn mut oon sen koko v.lopun näillä näkymin hesassa...