Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 232,275 views

Lyylikki

Posts: 2,975

#721 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mun kohdallani olisi oikeasti todella vaikea valinta, jos pitäisi valita perhe tai poikaystävä. Siis jos perhe ja poikaystävä eivät tulisi ollenkaan keskenään toimeen.

Onneksipa mulla on niin mahtava perhe, että ne taitavat tulla kaikkien kanssa toimeen ja jos poikaystävä ei tulisi niiden kanssa toimeen, niin tuskin tulisi muidenkaan, joten tuskin sitä kauaa jaksaisin.

Olen itse kuitenkin semmoinen tyyppi, että yritän tulla muiden kanssa toimeen, joten toivoisin samaa ominaisuutta myös puoliskoltani.
Mar6

Posts: 2,178

#722 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

kih* meinasin alkaa kirjottamaa omaani mut se onkin jo tässä valmiina..*hih*




*joo*

Hehhe..Tuohon lisätäkseni, en ole löytänyt itselleni vielä naista joka täyttäisi kaikki nuo kohdat.. On se vaikeaa, ehkä jonain päivänä herään sellaisen kumppanin vierestä jolla on samat arvot ja joka arvostaa samoja asioita. Olen kait vanhanaikainen, uuden ajan järkiavioliitot ja "Nussitaan kilpaa toisiamme ja kaikkia muitakin mistään välittämättä" suhteet eivät toimi minulla..Aitoa fiilistä, molemminpuolista sitoutumista ja samat arvot, muuten ei tule mitään.. Tuohon edelliseen listaan lisättynä mikä on hyvin perseestä on se että monet naiset hakevat miestä jolla on hieno auto ja jolla on hänen mielestään paljon raha, ei millään muulla väliä.. Tuo on just sitä hyväkskäyttöä se. Tavallaan olen rajoittunut mutta olen kyllästynyt teeskentelyyn ja leikkimiseen..
Meitä on moneen junaan ja kaikilla eri arvot, ja toiset antavat ymmärtää omaavansa ne samat arvot.
Elämä on. *slurps*

--
-Where there is house there is a home-

Yediah

Posts: 1,090

#723 • • Yediah FINRG, Spacehouse

Mar6, 18.8.2005 19:11:
---
kih* meinasin alkaa kirjottamaa omaani mut se onkin jo tässä valmiina..*hih*

---



*joo*

Hehhe..Tuohon lisätäkseni, en ole löytänyt itselleni vielä naista joka täyttäisi kaikki nuo kohdat.. On se vaikeaa, ehkä jonain päivänä herään sellaisen kumppanin vierestä jolla on samat arvot ja joka arvostaa samoja asioita. Olen kait vanhanaikainen, uuden ajan järkiavioliitot ja "Nussitaan kilpaa toisiamme ja kaikkia muitakin mistään välittämättä" suhteet eivät toimi minulla..Aitoa fiilistä, molemminpuolista sitoutumista ja samat arvot, muuten ei tule mitään.. Tuohon edelliseen listaan lisättynä mikä on hyvin perseestä on se että monet naiset hakevat miestä jolla on hieno auto ja jolla on hänen mielestään paljon raha, ei millään muulla väliä.. Tuo on just sitä hyväkskäyttöä se. Tavallaan olen rajoittunut mutta olen kyllästynyt teeskentelyyn ja leikkimiseen..
Meitä on moneen junaan ja kaikilla eri arvot, ja toiset antavat ymmärtää omaavansa ne samat arvot.
Elämä on. *slurps*




valitettavasti olen myös minä tällääsiin henkilöihin törmännyt... itelläni ei ole tällä hetkellä edes autoa... ja rahaa niin että pärjään..*joo*
Mar6

Posts: 2,178

#724 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Joo... Tai ylipäänsä siis tolla tarkotin sitä et parasta potkii pellolle jos huomaa että hän on kanssasi sen takia että hyötyy jollain tavalla sinusta.
*kivatsulle*

--
-Where there is house there is a home-

Yediah

Posts: 1,090

#725 • • Yediah FINRG, Spacehouse

Mar6, 18.8.2005 23:06:
Joo... Tai ylipäänsä siis tolla tarkotin sitä et parasta potkii pellolle jos huomaa että hän on kanssasi sen takia että hyötyy jollain tavalla sinusta.
*kivatsulle*




aivan.. kukapa sitä tossa tapauksessa alkaa itseään vaivaamaan, jos toinen on paskiainen
Epailija

Posts: 5,636

#726 • • Epailija Physicist, 2nd class.
Vaan mistä syistä _teidät_ on jätetty? Se on vielä mielenkiintoisempaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

futuregirl

Posts: 21

#727 • • futuregirl
Pettäminen
Luottamuksen puute
Se, että tärkeistä asioista jotka vaikuttaa parisuhteeseen ei pystytä puhumaan
Mar6

Posts: 2,178

#728 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

futuregirl, 19.8.2005 00:02:
Pettäminen
Luottamuksen puute
Se, että tärkeistä asioista jotka vaikuttaa parisuhteeseen ei pystytä puhumaan


Oikein futuregirl.. Hienoa kuulla toi naisen suusta *nauru*

--
-Where there is house there is a home-

Mar6

Posts: 2,178

#729 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

Epailija, 19.8.2005 00:00:
Vaan mistä syistä _teidät_ on jätetty? Se on vielä mielenkiintoisempaa.



Siitä että olen liian lyhyt (pituuseron ei pitänyt alussa häiritä), siitä että olen liian kaupunkilainen :D (en todellakaan asu missään kaupunkialueellakaan mutta tämä oli monimutkanen juttu)
Mutta nuo oli vain tekosyitä, taustalla olikin sitten ihan jotain muuta meidänkin puheissamme paljon puhuttua.
Vittuako joku pituus vaikuttaa, olen seurustellut elämässäni merkittävän aikaa myös itseäni päätä pidemmän naisen kanssa.*nauru*

--
-Where there is house there is a home-

Epailija

Posts: 5,636

#730 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Mar6, 19.8.2005 00:41:
Siitä että olen liian lyhyt (pituuseron ei pitänyt alussa häiritä), siitä että olen liian kaupunkilainen :D (en todellakaan asu missään kaupunkialueellakaan mutta tämä oli monimutkanen juttu)



Sori, mutta :D. Melkein yhtä hyviä kuin "it's not you, it's me" ("in Universal Man's experience, it is always YOU"). x)

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Mar6

Posts: 2,178

#731 • • Edited Mar6 Team Apinaorkesteri

Epailija, 19.8.2005 00:47:
---
Mar6, 19.8.2005 00:41:
Siitä että olen liian lyhyt (pituuseron ei pitänyt alussa häiritä), siitä että olen liian kaupunkilainen :D (en todellakaan asu missään kaupunkialueellakaan mutta tämä oli monimutkanen juttu)

---


Sori, mutta :D. Melkein yhtä hyviä kuin "it's not you, it's me" ("in Universal Man's experience, it is always YOU"). x)



Sori mutta, meni hiukan ohi :D Miten edellämainittu liittyy noihin mitä parhaimissa määrin demin teiniesimerkkeihin? Provo?

--
-Where there is house there is a home-

Epailija

Posts: 5,636

#732 • • Epailija Physicist, 2nd class.

Mar6, 19.8.2005 00:49:
Sori mutta, meni hiukan ohi :D Miten edellämainittu liittyy noihin mitä parhaimissa määrin demin teiniesimerkkeihin? Provo?



No juuri siinä mielessä, että ne ovat kaikki (ainakin IMO) vain keinoja välttyä niiltä piinallisimmilta syväluotaavilta suhteenpuimiskeskusteluilta. It's not you it's me on tosin jo melkein puhdasta vittuilua, mutta sellaiseksi voi melkein laskea jo tuon "olet liian lyhyt"-tekosyynkin. x) Siitä Universal Man-quotesta taas ei tarvitse välittää. Animaatioiden ystävät ehkä muistavat vitsin.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Mar6

Posts: 2,178

#733 • • Mar6 Team Apinaorkesteri

Epailija, 19.8.2005 00:54:
---
Mar6, 19.8.2005 00:49:
Sori mutta, meni hiukan ohi :D Miten edellämainittu liittyy noihin mitä parhaimissa määrin demin teiniesimerkkeihin? Provo?

---


No juuri siinä mielessä, että ne ovat kaikki (ainakin IMO) vain keinoja välttyä niiltä piinallisimmilta syväluotaavilta suhteenpuimiskeskusteluilta. It's not you it's me on tosin jo melkein puhdasta vittuilua, mutta sellaiseksi voi melkein laskea jo tuon "olet liian lyhyt"-tekosyynkin. x) Siitä Universal Man-quotesta taas ei tarvitse välittää. Animaatioiden ystävät ehkä muistavat vitsin.



Animaatiot eivät oikeen ikinä ole olleet se juttu joten siksi en tajunnut.
Mutta olet oikeassa, tuossa tapauksessa tuo elämääkin älyttömämpi ja epäloogisempi veto oli vain keino sille miten itse oli tullut vedettyä reisille ja huolella.,Sitä piti sitten seivailla jollain noinkin typerällä. Juuri niitä nuo ovat mitä sanoit!

--
-Where there is house there is a home-

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#734 • • Aziz Combat Fighter
Nykyistä en kyl jättäis mistään hinnasta, saa olla aika sekasin et ees harkitsisin. Aika ihana typy *sydän*
Dana

Posts: 647

#735 • • Edited Dana
Voih.. musta tuntuu että mun sinkkuuteni syy löytyy tässä..*vink*
syyt vaihtoon:
-sitoutumis Intoilija.. (liikaa liian nopeasti) *eiei*
-epärehellinen, valehtelija
-narsisti (en kestä mm.kundeja jotka peilailevat ulos lähtiessä kauemmin kuin minä!)
- "ihan miten vaan" - asenne, haluan ihmisen joka Tietää mitä haluaa.
-jos mua yritetään Hallita (päättää mitä puen, missä käyn ulkona ja kenen kanssa)
-jos ei vain toimi! haluan tuntea ne perhoset vatsassani joka kerta kun mua suudellaan *plur*
-vanhempani kunnioittavat paljon perinteitä & uskontoa. Isä kyllä karkoittaa heikkohermoisimmat ja äiti katolisen kirkon kasvattina on tehnyt selväksi ketä saa ja ketä ei saa tapailla. Eli siis jos vanhempani eivät OLLENKAAN hyväksy niin ...

pettäminen.. hmm.. se ei kyllä kerro mitää hyvää pitkäaikaisesta suhteesta. jos juttu on sovittu niin molemmilla osapuolilla on (IMO) varmaan lievahkö sitoutumiskammo, jolloin kyseessä ei voi olla mikään vakava suhde. jos rakastaa toista niin ei ole tarvetta käydä vieraissa. oikeesti. *släp* *nauru*
Jennam0n

Posts: 55

#736 • • Jennam0n
Pettäminen, väkivaltaisuus, jokapäiväinen juopottelu.
Vprobe

Posts: 444

#737 • • Edited Vprobe goa-head
Sellaisia asioita voisi olla olemassa mistä voisin jättää, mutta tyttöystäväni on sellainen ettei se tekisi mitään sellaista mikä antaisi aihetta jättää tai päinvastoin.

Noora on niin kultainen *sydän*
dfgbsadfgadfvadfvadv

Posts: 282

#738 • • dfgbsadfgadfvadfvadv Evil Genius
Jos ei osta kaupasta kaljaa ostoksilla käydessään...

--
-=Relic=-

Lounge_Lizard

Posts: 901

#740 • • Lounge_Lizard Varsinainen ilopilleri
tällä hetkellä yritän keksiä syitä miksi en jättäisi.

--
Et reiveihin lähde, et elokuviin, kun sinua kieltää se teidän isi