Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 231,861 views

crissy

Posts: 1,958

#741 • • crissy
Pettäminen on mulle niin kova paikka että se olisi kerrasta poikki!
Oon vielä niin ehdoton asian kanssa että laitan välit poikki kokonaan!
OOn saanu aika paljon tuosta kritiikkiä et eikö voi olla edes kaveria.. No mulla on siihe sellanen vastaus et miksi mun pitäs olla sellasen ihmisen kanssa kaveria joka on loukannut mua sillä pahimmalla tavalla.. en näe syytä siihen.. Mua on aikaisemmissa suhteissa jokaisessa petetty (paska tsäkä tai jtn..) Kenenkään kanssa en ole väleissä enkä ole heitä kaivannut..

Tällä hetkellä olen onnellisempi kuin koskaan aikaisemmin.. mulla on maailman ihanin mies ja maailman ihanin 1v4kk tytär!

Olemme joskus keskustelleet asiasta ja olen sanonut että se on ero samantien ja mulla ei ole hänelle mitään asiaa enää sen jälkeen.. tytön asiat hoidetaan yhdessä ja hän on ainoo asia mistä pidämme yhteyttä..

Ollaan onneksi yksimielisiä siinä et pettäminen on ihan viimenen teko ja siihen ei lähdetä.. enemmin erotaan ku lähetään sille tielle..!!

jonkun mielestä saattaa olla aika kylmää tekstii mut se on mun mielipide!=)
domi

Posts: 7,069

#742 • • domi Työn sankari.

crissy, 29.8.2005 12:02:
Pettäminen on mulle niin kova paikka että se olisi kerrasta poikki!
Oon vielä niin ehdoton asian kanssa että laitan välit poikki kokonaan!
OOn saanu aika paljon tuosta kritiikkiä et eikö voi olla edes kaveria.. No mulla on siihe sellanen vastaus et miksi mun pitäs olla sellasen ihmisen kanssa kaveria joka on loukannut mua sillä pahimmalla tavalla.. en näe syytä siihen.. Mua on aikaisemmissa suhteissa jokaisessa petetty (paska tsäkä tai jtn..) Kenenkään kanssa en ole väleissä enkä ole heitä kaivannut..

Tällä hetkellä olen onnellisempi kuin koskaan aikaisemmin.. mulla on maailman ihanin mies ja maailman ihanin 1v4kk tytär!

Olemme joskus keskustelleet asiasta ja olen sanonut että se on ero samantien ja mulla ei ole hänelle mitään asiaa enää sen jälkeen.. tytön asiat hoidetaan yhdessä ja hän on ainoo asia mistä pidämme yhteyttä..

Ollaan onneksi yksimielisiä siinä et pettäminen on ihan viimenen teko ja siihen ei lähdetä.. enemmin erotaan ku lähetään sille tielle..!!

jonkun mielestä saattaa olla aika kylmää tekstii mut se on mun mielipide!=)


Oikein *hymy*
crissy

Posts: 1,958

#743 • • crissy

dominikh, 29.8.2005 12:03:
---
crissy, 29.8.2005 12:02:
Pettäminen on mulle niin kova paikka että se olisi kerrasta poikki!
Oon vielä niin ehdoton asian kanssa että laitan välit poikki kokonaan!
OOn saanu aika paljon tuosta kritiikkiä et eikö voi olla edes kaveria.. No mulla on siihe sellanen vastaus et miksi mun pitäs olla sellasen ihmisen kanssa kaveria joka on loukannut mua sillä pahimmalla tavalla.. en näe syytä siihen.. Mua on aikaisemmissa suhteissa jokaisessa petetty (paska tsäkä tai jtn..) Kenenkään kanssa en ole väleissä enkä ole heitä kaivannut..

Tällä hetkellä olen onnellisempi kuin koskaan aikaisemmin.. mulla on maailman ihanin mies ja maailman ihanin 1v4kk tytär!

Olemme joskus keskustelleet asiasta ja olen sanonut että se on ero samantien ja mulla ei ole hänelle mitään asiaa enää sen jälkeen.. tytön asiat hoidetaan yhdessä ja hän on ainoo asia mistä pidämme yhteyttä..

Ollaan onneksi yksimielisiä siinä et pettäminen on ihan viimenen teko ja siihen ei lähdetä.. enemmin erotaan ku lähetään sille tielle..!!

jonkun mielestä saattaa olla aika kylmää tekstii mut se on mun mielipide!=)

---

Oikein *hymy*



thäänks..=)
lunake

Posts: 800

#744 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä
- Väkivaltaisuus, sekä henkinen että fyysinen
- Pettäminen
- Luottamuksen puute/menettäminen





*possu*

--
Hedelmällisyys on påp!

Avatar
#745 • • Edited jesus Guest

lunake, 29.8.2005 12:42:
- Väkivaltaisuus, sekä henkinen että fyysinen
- Pettäminen
- Luottamuksen puute/menettäminen



Roger that!
Avatar
#746 • • astaroth Guest

Dana, 19.8.2005 09:02:
-vanhempani kunnioittavat paljon perinteitä & uskontoa. Isä kyllä karkoittaa heikkohermoisimmat ja äiti katolisen kirkon kasvattina on tehnyt selväksi ketä saa ja ketä ei saa tapailla. Eli siis jos vanhempani eivät OLLENKAAN hyväksy niin ...


annat muiden päättää, ketä seukkaat?
Dana

Posts: 647

#747 • • Dana

astaroth, 29.8.2005 12:59:
---
Dana, 19.8.2005 09:02:
-vanhempani kunnioittavat paljon perinteitä & uskontoa. Isä kyllä karkoittaa heikkohermoisimmat ja äiti katolisen kirkon kasvattina on tehnyt selväksi ketä saa ja ketä ei saa tapailla. Eli siis jos vanhempani eivät OLLENKAAN hyväksy niin ...

---

annat muiden päättää, ketä seukkaat?



ehei, en Muiden, mutta kunnioitan kyllä vanhempieni mielipidettä monissa asioissa! Meidän perheessä asiat vain hoidetaan erilailla kuin ehkä Suomalaisessa perheessä.
welmu

Posts: 282

#748 • • welmu
jos löytäisin paremman näköisen
Gleba

Posts: 549

#749 • • Gleba
pettäminen (never again). ja väkivaltaisuus. *eiei*

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Yoni

Posts: 440

#750 • • Yoni Tyhmä Vartija!
Pettäminen vois olla jo se syy... Riippuen vähän...
Jago

Posts: 4,039

#751 • • Jago un-trained monkee
valehtelu olisi pahin. pettäminen ja väkivaltaisuus olisi myöskin pahoja. kunnioituksen puute ja plaa plaa plaa. listaa voisi jatkaa ties kuinka kauan

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

sune

Posts: 2,096

#752 • • sune Turkkilainen lammaspaimen
monestakin syystä !!!¤#343t#¤¤#&U%&/#¤

KIITSA HEI TAAS !!!!

--
ei kovin ihku eikä plur

nuance

Posts: 1,963

#753 • • nuance cov ops, combat, sunrise
oikeista.
renez

Posts: 21

#754 • • renez Team Raaka Raisio
melkein 3v sitä kesti, muttei ollut järkeä enää pyristellä kun kemiat ei yksinkertaisesti enää toimineet.
mrx

Posts: 260

#755 • • mrx Bassjunkie

renez, 12.9.2005 12:54:
melkein 3v sitä kesti, muttei ollut järkeä enää pyristellä kun kemiat ei yksinkertaisesti enää toimineet.



Vähän ehkä offtopic,mutta kuinkahan moni suhde kaatuu vaan just tohon kahden ja puolen vuoden rajakohtaan, kun rakastuminen on onnellisesti kääntynyt arjeksi ja toisen naama pistääkin jo vituttamaan ja suhteen eteen pitäisi jo oikeesti tehdä töitä..tottakai moni huomaa,ettei homma oikeesti toimi, mutta on se outoa kun päälle parikymppisillä pareilla tuppaa usein ton kolmen vuoden tietämillä tulla ero..ja päälle kolmekymppisethän on siinävaiheessa jo ehtineet vähintään kihloihin..kärjistettynä tietty..*ding*
renez

Posts: 21

#756 • • renez Team Raaka Raisio


Vähän ehkä offtopic,mutta kuinkahan moni suhde kaatuu vaan just tohon kahden ja puolen vuoden rajakohtaan, kun rakastuminen on onnellisesti kääntynyt arjeksi ja toisen naama pistääkin jo vituttamaan ja suhteen eteen pitäisi jo oikeesti tehdä töitä..tottakai moni huomaa,ettei homma oikeesti toimi, mutta on se outoa kun päälle parikymppisillä pareilla tuppaa usein ton kolmen vuoden tietämillä tulla ero..ja päälle kolmekymppisethän on siinävaiheessa jo ehtineet vähintään kihloihin..kärjistettynä tietty..*ding*



Meillä tätä "kurjuutta" jos sitä siksi voi sanoa, oli jatkunut jo kyllä niin kauan että vähintäänkin nyt oli pakko tajuta ettei siitä tule mitään. Yhdessä yritimme kyllä asioita korjata, ja yhdessä tähän ratkaisuun päädyimme. Ei kaikki aina mene niin kuin toivoisi.

Ja tuosta kihlauksesta, että mulla (ja myös hänellä) on se periaate että mennään silloin kihloihin kun ihan oikeasti siitä hääpäivästä aletaan sopia. Naurattaa nykyajan teinikihlaukset.
sapeli

Posts: 11,768

#757 • • sapeli jokukukamikä?
Ainakin yksi syy on se, että kokisin ahdistavaksi suhteessa olemisesta johtuvan vapauden puutteen - riippumatta siitä johtuisiko tämä suhteesta itsestään, poikaystävästäni tai itsestäni. Toki asiasta ensin keskusteltaisiin useaankin otteeseen ja etsittäisiin yhdessä ratkaisuja.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

TiiTu

Posts: 240

#758 • • TiiTu
huomiotta jättäminen, välinpitämättömyys, toisen pitäminen itsestäänselvyytenä.
nuo ainakin saa olon tuntumaan toooooosi kurjalta.
rainbow

Posts: 185

#759 • • rainbow the inner light
En valttamatta lopettais suhdetta pettamisen takia, ainakaa jos vaan kerran pettaa.. tai sen takia etta asiat menee huonosti, jos niita voi yrittaa korjata. Aika paljon annan anteeks, mut sen oon oppinu etta en edes ala suhteeseen missa ei oo vapautta ja toisella ymmarrysta mun paatoksia kohtaan. Ja menneisyyden ymmartaminen on tarkeaa. Kaikkein tarkeinta suhteessa mun mielesta on toisen huomioon ottaminen ja ymmartamiseen pyrkiminen. Talla hetkella ei onneksi ole minkaanlaisia syita lopettaa suhde :)

--
Don´t drive faster than your angel can fly

pirpeli

Posts: 5,533

#760 • • Edited pirpeli
Jos se löisi, edes kerran. Tai jos siltä ei enää saisi.

No, ei tarvi pelätä, koska ei oo.Poika- tahi tyttöystävää.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-