Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 235,449 views

Ober

Posts: 587

#761 • • Ober Dog shit taco

lunake, 29.8.2005 12:42:
- Väkivaltaisuus, sekä henkinen että fyysinen




meitsi tykkää ainaki saada tytölt mustan silmän<3
pahapaha

Posts: 70

#762 • • pahapaha
Jos mies lyö, lyön ensin takas ja sit jätän.
Mulla ainakin keitti päässä kun mun ex-mies löi mua silmään ekan kerran, samantien löin sitä nenään, joo mut se kyl löi sitten vielä lujempaa takas, taju lähti. Tilanne oli, että olin sitä jättämässä
pettämisen takia ja ilmoitin, että tavarat voin tuoda ovelle, mutta sisään ei ole asiaa.
Siit ä kimpaantuneena nappas tukasta kiinni ja raahas sisään ja veti turpaan.
Mutta eipä jäännyt mitään uhri-oloja tai että olimpa mä avuton.
Mutta tässä asiassa painotan tilannetta ja ihmisiä. Koska kaikki on aina erilaisia ja
en todellakaan kehota ketään lyömään takaisin, koska jos toinen on jo niin urpo että lyö, ei voi ikinä tietää miten kovaa se lyö seuraavaksi. Minä olin tyhmänrohkea femakko, mutta sain ainakin
yöni nukuttua.
Jos mies pettää, nussin ensin sen mutsia, pikkuveljeä,
ex-tyttöystävää, faijaa, ihan sama ketä ja sit jätän.*tirsk*
Master Bates

Posts: 33

#763 • • Master Bates

Cloud, 22.5.2005 12:10:
Jos ei kiinnosta.
Pettäminen nyt ei edelleenkään minua niin haittaa, sillä olemmehan kulkijoita ja meillä on halut ja tarpeet. Kaikki on tietysti suhteellista, mutta en edes arvostus syistä pakottaisi toista olemaan esim vuotta selipaatissa, kun itse olisin töissä ulkomailla ja emme näkisi vuoteen tms. Nämä kaikki ovat tietty suhteellisia tilanteita. Jos nainen kävisi joka ilta toisen miehen luona kun minä olen himassa niin ehkäpä minä en siitä häntä kauaa katsoisi, sillä eihän hän minun vaan tämän toisen kanssa haluaa olla. Suhteellista kaikki kyllä ja katsanto kannasta kiinni, Mutta periaatteessa jos illan päätteeksi kultaseni tulee takaisin ja valitsee minut niin mikäs siinä, kunhan muuten homma toimii.



Oon sun kanssas ihan samoilla linjoilla. *joo*
Tarsu

Posts: 2,449

#764 • • Tarsu
Painavista !

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Po`

Posts: 86

#765 • • Edited Po` n00b
Pettämisestä jättäisin heti. Kerran kun pettää niin kyllä se sen uudestaankin tekee. *piis* *yleistys*

--
*ding*

Cane

Posts: 48

#766 • • Cane orange one
Edellinen ja nykyinen suhde opettivat siihen, että parisuhteessa, missä en tunne oloani hyväksi, ei kannata olla (no shit). Ei tarvitse olla yhdessä vain yhdessäolemisen takia. Yksittäisiä tekoja en osaa sanoa, miksi jättäisin, sillä se kokonaisuus ratkaisee sitten niin paljon.

Jos ja kun voin keskustella kaikesta, tunteet ovat mukana ja rakastaa toista, ei tarvitse jättää ketään. Jos nämä asiat eivät toimi, vaikka ollaan keskusteltu ja silti tuntuu pahalta, silloin on aika lähteä. Eli ehkä se, että ei itse viihdy tai nauti olostaan on sellainen syy, miksi jättäisin..

--
orange one

Dj_Johanna

Posts: 55

#767 • • Dj_Johanna *Tiu tiu*
Pettäminen....---> *grr*

--
*Dj_Johanna*

rainy

Posts: 208

#768 • • rainy
Lyöminen *ding* Se olis varma ainakin että en semmosta ukkoa kattelis enää yhtään. Ja tietysti joku törkeä ja tosi loukkaava käytös jota toinen ei osaa/halua pyytää anteeksi ni menis kyl yli mun sietokyvyn. Mut täkin on aika tapauskohtausta. *hymy*
neverfadeaway

Posts: 24

#769 • • Edited neverfadeaway
Kertokaas minulle hyvät ihmiset, miten voi jättää itsemurhayrityksiin taipuvaisen poikaystävän? Olenko minä todellakin tässä vain pitämässä anoppini poikaa elossa...? *eiei*

offtopikkia ehkä vahän..
serotonot

Posts: 3,137

#770 • • serotonot Paul Easy

neverfadeaway, 27.10.2005 08:27:
Kertokaas minulle hyvät ihmiset, miten voi jättää itsemurhayrityksiin taipuvaisen poikaystävän? Olenko minä todellakin tässä vain pitämässä anoppini poikaa elossa...? *eiei*

offtopikkia ehkä vahän..


Konsultoi vaikka paikkakunnan psykiatrista sairaanhoitoa että mitä kannattaa tehdä. Jos ihmisellä on tuollainen "taipumus" niin hänet olisi kyllä syytä saada hoitoon. Ja ehkä kannattais jutella anoppisikin kanssa, siitä miten tilanteessa pitäisi toimia.
neverfadeaway

Posts: 24

#771 • • Edited neverfadeaway
---

Konsultoi vaikka paikkakunnan psykiatrista sairaanhoitoa että mitä kannattaa tehdä. Jos ihmisellä on tuollainen "taipumus" niin hänet olisi kyllä syytä saada hoitoon. Ja ehkä kannattais jutella anoppisikin kanssa, siitä miten tilanteessa pitäisi toimia.
[/quote]


Anoppihan tietää tilanteesta enemmän kuin minä, mikä siis aiheuttaa julmetut alamäet ja miksi ne tulevat. Niitä tosin ei ole minun aikanani enää niin pahoja tullut.. Mutta koska olen ainoa järjissäpitävä-voima, niin kaikkihan nyt tajuavat mikä on lopputulos kun sanon adios amigos. Itseasiassa sen lauseen olen kuullut kyllä suoraan "jos sinä jätät niin minä.."
remotion

Posts: 5,283

#772 • • remotion nostatus guru

Mar6, 18.8.2005 23:06:
Joo... Tai ylipäänsä siis tolla tarkotin sitä et parasta potkii pellolle jos huomaa että hän on kanssasi sen takia että hyötyy jollain tavalla sinusta.
*kivatsulle*



Tästä on onneksi kokemuksia vain ihmisten kanssa joista ei ole mitään vakavampaa ehtinyt tulla ennen kuin olen tämän huomannut ja viheltänyt pelin poikki...
Mutta äärimmäisen ärsyttävää kuitenkin, ja masentavaa mikäli toinen ei ole aidosti ihmisestä kiinnostunut ja osaa peittää sen hyvin alkuun...
Braini

Posts: 76

#773 • • Braini raihnanen
Jos toinen tekee jotain jonka takia kyseiseen ihmiseen ei voi enää luottaa. Ilman luottamustahan koko touhussa ei ole mitään järkeä.
Oleanterinkukka

Posts: 183

#774 • • Edited Oleanterinkukka Hehkuttaja

Master Bates, 20.10.2005 16:43:
---
Cloud, 22.5.2005 12:10:
Jos ei kiinnosta.
Pettäminen nyt ei edelleenkään minua niin haittaa, sillä olemmehan kulkijoita ja meillä on halut ja tarpeet. Kaikki on tietysti suhteellista, mutta en edes arvostus syistä pakottaisi toista olemaan esim vuotta selipaatissa, kun itse olisin töissä ulkomailla ja emme näkisi vuoteen tms. Nämä kaikki ovat tietty suhteellisia tilanteita. Jos nainen kävisi joka ilta toisen miehen luona kun minä olen himassa niin ehkäpä minä en siitä häntä kauaa katsoisi, sillä eihän hän minun vaan tämän toisen kanssa haluaa olla. Suhteellista kaikki kyllä ja katsanto kannasta kiinni, Mutta periaatteessa jos illan päätteeksi kultaseni tulee takaisin ja valitsee minut niin mikäs siinä, kunhan muuten homma toimii.

---


Oon sun kanssas ihan samoilla linjoilla. *joo*




Ajatuksenne on ihailtava, mutta on äärimmäisen vaikea kuvitella että tosissanne ajattelisitte että: "mikäs siinä", jos naisenne pettäisi teitä. Mäkin ajattelin ennen jokseenkin noin, mutta sitten jouduin itse pettäjän "uhriksi." Se teko vaikutti minuun niin paljon, ettei mikään muu. Kuinka sellaisen teon jälkeen voi enää luottaa kehenkään, saati sitten pettäjään itseensä kun luottamus on täysin nollassa. Nöyryytetty, häpäisty ja arvoton kuvaavat hyvin niitä tunteita joita pettämisen jälkeen koin. Kertoisitteko miten siis olisin voinut ajatella, että "mikäs siinä?" Kolmevuotinen suhde pettäjän kanssa loppui siihen yhteen tekoon. Ja takuulla loppuu suhde kuin suhde, jos tulen petetyksi.

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

AleXI

Posts: 114

#775 • • AleXI Wormrider
Oleanterinkukka, sä oletkin nainen:)
Ei kaikkea voi ymmärtää..

Mä luulen että jos eläis niin vapaassa suhteessa että kummatkin voisi käydä vuoroin vieraissa, niin siinä ei olisi mitään vikaa. Toisaalta tuntuis taatusti hyvin omituiselta yrittää ottaa se suhde tosissaan. Rakkautta ei ainakaan voisi mun kohdalla olla.

Jättäisin jos toinen osoittautuisi:

a) Kusipääksi
b) Valehtelijaksi
c) mieheksi
d) eläimeksi
c) avaruusolioksi

--
Home can be anywhere, for it is part of one´s self.

-Zensunni Fire Poetry

Mai

Posts: 374

#776 • • Mai Villikisu
En mä jättäis*plur* Paitsi jos rakkaus vaan loppuis (LUE: ei pelkoa että olis loppumassa*sydän*)

*hali*
Cloud

Posts: 2,162

#777 • • Cloud Game Freak

Oleanterinkukka, 14.11.2005 10:54:
---
Master Bates, 20.10.2005 16:43:



Ajatuksenne on ihailtava, mutta on äärimmäisen vaikea kuvitella että tosissanne ajattelisitte että: "mikäs siinä", jos naisenne pettäisi teitä. Mäkin ajattelin ennen jokseenkin noin, mutta sitten jouduin itse pettäjän "uhriksi." Se teko vaikutti minuun niin paljon, ettei mikään muu. Kuinka sellaisen teon jälkeen voi enää luottaa kehenkään, saati sitten pettäjään itseensä kun luottamus on täysin nollassa. Nöyryytetty, häpäisty ja arvoton kuvaavat hyvin niitä tunteita joita pettämisen jälkeen koin. Kertoisitteko miten siis olisin voinut ajatella, että "mikäs siinä?" Kolmevuotinen suhde pettäjän kanssa loppui siihen yhteen tekoon. Ja takuulla loppuu suhde kuin suhde, jos tulen petetyksi.



No mut tää johtuukin siitä miten sä itse ajattelet asiasta. Miksi sulla menee luottamus? Koska et pidä ajatuksesta että sua on petetty? Tunnet itses arvottomaks koska sä et riittänyt? <- en rupee miettii syitä ne on sun omias ja varmaan eri kuin esim mulla.

Aikahyvin mä omasta mielestäni perustelin jo edellisessä viestissäni miksi ja milloin mä ymmärrän tilanteen ja en koe sitä edes "pettämisenä".

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Gleba

Posts: 549

#778 • • Gleba
en mä pettämistä kyllä tajua...enkä anna anteeksi (enää). eiei, ei semmoseen suhteeseen voi jäädä. jos seurustelee ja alkaa olla tarve mennä muita paneskelemaan ja lääppimään, ni voi eka kyllä jättää sen seurustelukumppanin...imo.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Pätkis

Posts: 1,038

#779 • • Pätkis Pikkis
Lähtisin jos huomaisin, että toinen ei enää välitä, vaikka hyvin tietää, mitkä teot tai asiat loukkaa mua. Oli se sitten tai toisen paneminen tai muu luottamuksen pettäminen, oon kertonut mikä ei käy ja oletan että se on myös ymmärretty. En tiedä (vielä) mikä syy mahtaisi olla tarpeeksi hyvä kumoamaan sen tosiasian, että tyyppi olisi tehnyt juuri kuten pyysin, ettei koskaan tehtäisi.
*eikä* Siinä kun tulee pakostakin vähän sellainen yli kävelty olo, joka ei ainakaan mua pue erityisesti. Ja jos vielä jotain, ei anna kovin positiivista kuvaa tulevasta.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

LadyInRed

Posts: 83

#780 • • LadyInRed

Pikkis*, 8.1.2006 22:54:
Lähtisin jos huomaisin, että toinen ei enää välitä, vaikka hyvin tietää, mitkä teot tai asiat loukkaa mua. Oli se sitten tai toisen paneminen tai muu luottamuksen pettäminen, oon kertonut mikä ei käy ja oletan että se on myös ymmärretty. En tiedä (vielä) mikä syy mahtaisi olla tarpeeksi hyvä kumoamaan sen tosiasian, että tyyppi olisi tehnyt juuri kuten pyysin, ettei koskaan tehtäisi.
*eikä* Siinä kun tulee pakostakin vähän sellainen yli kävelty olo, joka ei ainakaan mua pue erityisesti. Ja jos vielä jotain, ei anna kovin positiivista kuvaa tulevasta.



Tämä on hyvin sanottu, varsinkin ensimmäinen lause *joo* Siitä eteenpäinkin on sitten jokaisen oma asia mitkä ne rajat on mitä voi tehdä ja mitä ei. Minä esimerkiksi olen sanonut suoraan miehelle että ei meidän suhde välttämättä siihen kaatuisi että toista kävisi panemassa. Enkä nyt tarkoita sitä että katselisin jatkuvaa vieraissa juoksemista vaan että joku kännisekoilu tai muu hairahdus ei olisi sen arvoinen että vuosien suhde pitäisi siihen päättää. Mutta syyksi ei kelpaa se että kotona ei saisi kaikkea mitä haluaa *vink*

Enemmän minua loukkaisivat muut asiat tai vaikka pidempi suhde jonkun toisen kanssa vaikka se sitten sitä pelkkää panemista olisikin.