lunake, 29.8.2005 12:42:
- Väkivaltaisuus, sekä henkinen että fyysinen
meitsi tykkää ainaki saada tytölt mustan silmän<3
803 posts, 41 pages, 236,385 views
lunake, 29.8.2005 12:42:
- Väkivaltaisuus, sekä henkinen että fyysinen
Cloud, 22.5.2005 12:10:
Jos ei kiinnosta.
Pettäminen nyt ei edelleenkään minua niin haittaa, sillä olemmehan kulkijoita ja meillä on halut ja tarpeet. Kaikki on tietysti suhteellista, mutta en edes arvostus syistä pakottaisi toista olemaan esim vuotta selipaatissa, kun itse olisin töissä ulkomailla ja emme näkisi vuoteen tms. Nämä kaikki ovat tietty suhteellisia tilanteita. Jos nainen kävisi joka ilta toisen miehen luona kun minä olen himassa niin ehkäpä minä en siitä häntä kauaa katsoisi, sillä eihän hän minun vaan tämän toisen kanssa haluaa olla. Suhteellista kaikki kyllä ja katsanto kannasta kiinni, Mutta periaatteessa jos illan päätteeksi kultaseni tulee takaisin ja valitsee minut niin mikäs siinä, kunhan muuten homma toimii.
neverfadeaway, 27.10.2005 08:27:
Kertokaas minulle hyvät ihmiset, miten voi jättää itsemurhayrityksiin taipuvaisen poikaystävän? Olenko minä todellakin tässä vain pitämässä anoppini poikaa elossa...?
offtopikkia ehkä vahän..
Mar6, 18.8.2005 23:06:
Joo... Tai ylipäänsä siis tolla tarkotin sitä et parasta potkii pellolle jos huomaa että hän on kanssasi sen takia että hyötyy jollain tavalla sinusta.
*kivatsulle*
Master Bates, 20.10.2005 16:43:
---
Cloud, 22.5.2005 12:10:
Jos ei kiinnosta.
Pettäminen nyt ei edelleenkään minua niin haittaa, sillä olemmehan kulkijoita ja meillä on halut ja tarpeet. Kaikki on tietysti suhteellista, mutta en edes arvostus syistä pakottaisi toista olemaan esim vuotta selipaatissa, kun itse olisin töissä ulkomailla ja emme näkisi vuoteen tms. Nämä kaikki ovat tietty suhteellisia tilanteita. Jos nainen kävisi joka ilta toisen miehen luona kun minä olen himassa niin ehkäpä minä en siitä häntä kauaa katsoisi, sillä eihän hän minun vaan tämän toisen kanssa haluaa olla. Suhteellista kaikki kyllä ja katsanto kannasta kiinni, Mutta periaatteessa jos illan päätteeksi kultaseni tulee takaisin ja valitsee minut niin mikäs siinä, kunhan muuten homma toimii.
---
Oon sun kanssas ihan samoilla linjoilla.
Oleanterinkukka, 14.11.2005 10:54:
---
Master Bates, 20.10.2005 16:43:
Ajatuksenne on ihailtava, mutta on äärimmäisen vaikea kuvitella että tosissanne ajattelisitte että: "mikäs siinä", jos naisenne pettäisi teitä. Mäkin ajattelin ennen jokseenkin noin, mutta sitten jouduin itse pettäjän "uhriksi." Se teko vaikutti minuun niin paljon, ettei mikään muu. Kuinka sellaisen teon jälkeen voi enää luottaa kehenkään, saati sitten pettäjään itseensä kun luottamus on täysin nollassa. Nöyryytetty, häpäisty ja arvoton kuvaavat hyvin niitä tunteita joita pettämisen jälkeen koin. Kertoisitteko miten siis olisin voinut ajatella, että "mikäs siinä?" Kolmevuotinen suhde pettäjän kanssa loppui siihen yhteen tekoon. Ja takuulla loppuu suhde kuin suhde, jos tulen petetyksi.
Pikkis*, 8.1.2006 22:54:
Lähtisin jos huomaisin, että toinen ei enää välitä, vaikka hyvin tietää, mitkä teot tai asiat loukkaa mua. Oli se sitten tai toisen paneminen tai muu luottamuksen pettäminen, oon kertonut mikä ei käy ja oletan että se on myös ymmärretty. En tiedä (vielä) mikä syy mahtaisi olla tarpeeksi hyvä kumoamaan sen tosiasian, että tyyppi olisi tehnyt juuri kuten pyysin, ettei koskaan tehtäisi.
Siinä kun tulee pakostakin vähän sellainen yli kävelty olo, joka ei ainakaan mua pue erityisesti. Ja jos vielä jotain, ei anna kovin positiivista kuvaa tulevasta.