Mistä syistä jättäisit tyttö/poikaystäväsi?

803 posts, 41 pages, 235,586 views

Roger Roger

Posts: 3,372

#21 • • Roger Roger Kentti

Hooverdamn:
---
Rantapallo:
Yks syy, minkä takia mä jättäisin muijelin (vaikka olisi kuinka ihana muuten) on:
Musiikkimaku
En tuu mitenkään toimeen (varsinkaan saman katon alla) sellaisen kumppanin kanssa, joka kuuntelee ihan eri musiikkia kuin mä. Itsekästä ehkä, mutta minähän en paskaa suostu kuuntelemaan...

---


Sulla on pointti, mutta mulla ei ole koskaan rahkeet riittänyt jättämiseen *hih*


Mulla riitti rahkeet... Tosin siinä oli vielä jotain muutakin

--
vain kesyt kaipaavat, villit lentävät

Chatte

Posts: 4,085

#22 • • Chatte Team Teknolipat :)

Rantapallo:
Yks syy, minkä takia mä jättäisin muijelin (vaikka olisi kuinka ihana muuten) on:
Musiikkimaku
En tuu mitenkään toimeen (varsinkaan saman katon alla) sellaisen kumppanin kanssa, joka kuuntelee ihan eri musiikkia kuin mä. Itsekästä ehkä, mutta minähän en paskaa suostu kuuntelemaan...



Lähes kaikkeen voi sopeutua... ehkä... paitsi suomi-dirlandaahan *nauru*

--
Ainoa kuolema, jonka kuolemme, tulee joka päivä, jos kieltäydymme elämästä.
-Zorbas

Avatar
#23 • • polve Guest

Chatte:
---
Rantapallo:
Yks syy, minkä takia mä jättäisin muijelin (vaikka olisi kuinka ihana muuten) on:
Musiikkimaku
En tuu mitenkään toimeen (varsinkaan saman katon alla) sellaisen kumppanin kanssa, joka kuuntelee ihan eri musiikkia kuin mä. Itsekästä ehkä, mutta minähän en paskaa suostu kuuntelemaan...
---
Lähes kaikkeen voi sopeutua... ehkä... paitsi suomi-dirlandaahan *nauru*



Mutta on siinä kestämistäkin.. en puhu nyt suomi-dirlandaasta *nauru*
hallucinogen

Posts: 8,190

#24 • • hallucinogen Edain
Eiks kai hyttiset ja irwin goodmanit iske? *nauru*

--
pikku-*possu*

Sallakat

Posts: 2,220

#25 • • Sallakat jungle, baby !

Rantapallo:
Yks syy, minkä takia mä jättäisin muijelin (vaikka olisi kuinka ihana muuten) on:
Musiikkimaku
En tuu mitenkään toimeen (varsinkaan saman katon alla) sellaisen kumppanin kanssa, joka kuuntelee ihan eri musiikkia kuin mä. Itsekästä ehkä, mutta minähän en paskaa suostu kuuntelemaan...



niin no eiks se just ois sitä ett mikä musamaku on niin sitä elämäntyyliä vietät. En mäkään todellakaan seurustelis kenenkään kanssa joka diggailis esim tyrävyöstä koska sen nyt pystyy helposti kuvittelee minkälainen ihminen se muuten on. kyllä musamakukin kertoo ihmisestä paljon, samoin kun esim kengät *vink*
hallucinogen

Posts: 8,190

#26 • • hallucinogen Edain
En Minäkään kyllä enään sellaista naista ota joka ei konemusiikista pidä, ei siitä mitään rulis jos toinen rakastais jotain purkkapoppia ja haluis mennä highlightiin joka viikonloppu niin ja kaikki ärränpii naisetkin saa hushus komennon *nauru*

--
pikku-*possu*

Avatar
#27 • • polve Guest

Salla:
---
niin no eiks se just ois sitä ett mikä musamaku on niin sitä elämäntyyliä vietät. En mäkään todellakaan seurustelis kenenkään kanssa joka diggailis esim tyrävyöstä koska sen nyt pystyy helposti kuvittelee minkälainen ihminen se muuten on. kyllä musamakukin kertoo ihmisestä paljon, samoin kun esim kengät *vink*



Aivan, juuri tota mä hainkin, mutta en saanut sovitettua sitä näytölle *hih*
Avatar
#28 • • Relic Guest
ehdottomasti jos pettää. Thats it.
Uhuu

Posts: 844

#29 • • Uhuu Member of Team AD/HD ~kekkuloidi~
alistava käytös (makuuhuoneen ulkopuolella =) ), henkinen tai fyysinen väkivalta ja onneton seksielämä.... siinä ne tärkeimmät, miksi toinen ei enää jaksaisi kiinnostaa....

ja mahdollisesti, jos rakastuisin johonkin toiseen... silloin jätetään mieluummin kuin petetään....

kyllähän sitä voisi jättää myös vähäpätöisempien asioiden vuoksi, mm. liika lihominen tai epämiellyttävän hajuiseksi muuttuminen =)... mutta tuo nyt on jo pinnallista....
vaan eipä tarvitse ketään jättää, kun ei ketään olekaan... eikä taida koskaan tullakaan =)

-uhuuvalikoivana

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"Today is the first day of the rest of my life...\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\"

Avatar
#30 • • ALIEN Guest
jos nainen ei enää parin vuoden seurustelun jälkeen kiinnosta seksi mielessä... paha tilanne, mutta koettu on sekin valitettavasti. IMO. silloin kannattaisi mieluummin jättää kuin mennä vieraisiin...
POSER

Posts: 800

#31 • • POSER Wimp and Poser

J-Tone:
Millaisista asioista teidät on jätetty?


Ikinä ei ole allekirjoittanutta jätetty (paitti joskus ala-asteella, mutta sitä nyt ei pahemmin voinut edes seurusteluksi kutsua). Itsellä kans yleinen yksi syy on se että kyllästyn toiseen. Se on oikeasti ihme, että alussa niin täydellin ja ihana ihminen alkaa vain yht.äkkiä vituttamaan ja kyllästyttämään.

Musiikimaun vuoksi en toista lähtisi dumppaamaan paitsi äärimmäisissä tapauksissa (toinen karaoke hullu etc..) Kyllä sitä paskaa musaa jaksaa kuunnella ja jos ei niin alkaa itse luukuttaa kovempaa tai käyttää korvalappuja.

Huono seksielämä on kylläkin syy minkä vuoksi voisin jättää, vielä en onneksi ole tähän tapaukseen törmännyt (paitsi itseni kanssa *nauru*).

Periaate myöskin on että kun homma alkaa tökkimään pahemmin, parempi laittaa homma samantien poikki eikä. Vielä niin helppoa kun ei lapsia, lainoja yms. ja sinkku elämä aina silloin tällöin piristää kummasti *nauru*

--
Keppiä Jehoville!

mniittymaki

Posts: 1,641

#32 • • mniittymaki

POSER:
---
J-Tone:
Millaisista asioista teidät on jätetty?

---

Huono seksielämä on kylläkin syy minkä vuoksi voisin jättää, vielä en onneksi ole tähän tapaukseen törmännyt (paitsi itseni kanssa *nauru*).

Periaate myöskin on että kun homma alkaa tökkimään pahemmin, parempi laittaa homma samantien poikki eikä. Vielä niin helppoa kun ei lapsia, lainoja yms. ja sinkku elämä aina silloin tällöin piristää kummasti *nauru*



Joo, aikalailla samaa mieltä..

Ja tohon sitten vielä se pettäminen lisäks.. ite tullu kerran petetyksi ja toiste en halua
ja toivon ettei teistä kukaan sitä joudu kokemaan..


piis aut,
.m
siveys

Posts: 2,492

#33 • • siveys lovely
Enpä ainakaan henkilökohtaisesti keksi yhtään sellaista yksittäistä tapahtumaa joka itsessään olisi niin iso, että sen takia pitäisi muutoin hyvä suhde lopettaa.

Ihan hyvä mittari voisi varmaan olla se, onko kumpikin osapuoli valmis tekemään töitä suhteen eteen. Lopulta kokonaisuus kuitenkin on se joka ratkaisee miltä ajatus kummastakin osapuolesta tuntuu.

Mikäli jompikumpi osapuolista ei ole valmis tekemään töitä eikä muutosta asiaan ole syytä odottaa niin olisi ero ainakin minulla edessä - vaikkakin sitten olisin se osapuoli joka olisi edelleen halukas tekemään töitä suhteen eteen.
Howdy

Posts: 7,955

#34 • • Howdy Oldie

Salla:
---
Rantapallo:
Yks syy, minkä takia mä jättäisin muijelin (vaikka olisi kuinka ihana muuten) on:
Musiikkimaku
En tuu mitenkään toimeen (varsinkaan saman katon alla) sellaisen kumppanin kanssa, joka kuuntelee ihan eri musiikkia kuin mä. Itsekästä ehkä, mutta minähän en paskaa suostu kuuntelemaan...

---


niin no eiks se just ois sitä ett mikä musamaku on niin sitä elämäntyyliä vietät. En mäkään todellakaan seurustelis kenenkään kanssa joka diggailis esim tyrävyöstä koska sen nyt pystyy helposti kuvittelee minkälainen ihminen se muuten on. kyllä musamakukin kertoo ihmisestä paljon, samoin kun esim kengät *vink*



”samoin kun esim kengät” --- no tuota .. mulla on sitten vissiin identiteetti kriisi *nauru*
Kun toi arki systeemi menee ihan toisella raiteella kun viikonloppusin *nauru*

--
Käpy vailla vertaa

Howdy

Posts: 7,955

#35 • • Howdy Oldie

siveys:
Enpä ainakaan henkilökohtaisesti keksi yhtään sellaista yksittäistä tapahtumaa joka itsessään olisi niin iso, että sen takia pitäisi muutoin hyvä suhde lopettaa.

Ihan hyvä mittari voisi varmaan olla se, onko kumpikin osapuoli valmis tekemään töitä suhteen eteen. Lopulta kokonaisuus kuitenkin on se joka ratkaisee miltä ajatus kummastakin osapuolesta tuntuu.

Mikäli jompikumpi osapuolista ei ole valmis tekemään töitä eikä muutosta asiaan ole syytä odottaa niin olisi ero ainakin minulla edessä - vaikkakin sitten olisin se osapuoli joka olisi edelleen halukas tekemään töitä suhteen eteen.



Tottapa totta .. kyllä sitä erilaisetkin ihmiset on yhdessä pysyneet. Siihen tarvitaan todellakin molemmat että selviää aina kaikista ongelmista. Selvähän se että ei se aina ole ruusuilla tanssimista, se on sitten luonteesta ja henkisestä kypsyydestä kiinni onko molemmilla valmiuksia selvittää ne ongelmat vai päädytäänkö siihen yleiseen helppoon ratkaisuun että uus kiertoon vain.Hmm tulipas taas vakavaa tekstiä *ding*

--
Käpy vailla vertaa

Occu

Posts: 2,528

#36 • • Occu
Olen itse kerran joutunnu petetyksi mikä on kyllä aika hyvä syy lopettaa suhde...
Se ei meinaa ole olleskaa kivaa kun saa tietää et toinen on pettänny*dissaa*
Toinen hyvä syy lopettaa on kyllä se et jos toinen on aina valmis etsimään syitä ja vikoja kumppanistaan mistä pystyy vähänkin valittamaan toiselle....
Kolmas ois et jos toinen menee aina liiallisuuksiin pieninmissäkin asioissa mistä pystyy vaan jotenkin huomauttamaan tai jotain, viitaten edelliseen syyhyn!

--
..::MOI::..

POSER

Posts: 800

#37 • • POSER Wimp and Poser
Pettäminen on kyllä myöskin niitä syitä, jossa nainen lentää pihalle nopeammin kuin talkkari lumiselta pelitkatolta. Myöskin tyhmyys on yksi syy mikä olisi automaattinen nou nou...

[muokattu 5.8.2003 16:51]

--
Keppiä Jehoville!

Jone

Posts: 8,258

#38 • • Jone Archibald Haddock

siveys:
Enpä ainakaan henkilökohtaisesti keksi yhtään sellaista yksittäistä tapahtumaa joka itsessään olisi niin iso, että sen takia pitäisi muutoin hyvä suhde lopettaa.

Ihan hyvä mittari voisi varmaan olla se, onko kumpikin osapuoli valmis tekemään töitä suhteen eteen. Lopulta kokonaisuus kuitenkin on se joka ratkaisee miltä ajatus kummastakin osapuolesta tuntuu.

Mikäli jompikumpi osapuolista ei ole valmis tekemään töitä eikä muutosta asiaan ole syytä odottaa niin olisi ero ainakin minulla edessä - vaikkakin sitten olisin se osapuoli joka olisi edelleen halukas tekemään töitä suhteen eteen.



Allerkirjoitan koko tämän kirjoituksen täysin.

Minkähän takia mut ois jätetty? No, mut on jätetty (niin että sen sellaiseksi lasken) kerran elämässäni ja silloin se tapahtui 3½ vuoden seurustelun jälkeen siitä syystä (seuraava on oma myöhemmin kehittämäni analyyis tilanteeseen johtaneista syistä, ei ex-kihlattuni) että olen itsekeskeinen kumppaniani huomioimaton mököttävä paska, joka tekee yhdessä asumisen yhteydessä sekä taloudellisesta puolesta (niuhotan rahasta joskus aivan epäterveen paljon) että arkiaskareiden hoitamisestakin (no kun en hoida niitä) täydellisen helvetin. Tämän lisäksi vietän tietokoneen kanssa enemmän aikaa kuin seurustelukumppanini, manipuloin ja olen toisinaan verbaalisesti äärimmäisen väkivaltainen. Siinä niitä syitä kai jo olikin.
Avatar
#39 • • polve Guest

Jone:
---
siveys:
Enpä ainakaan henkilökohtaisesti keksi yhtään sellaista yksittäistä tapahtumaa joka itsessään olisi niin iso, että sen takia pitäisi muutoin hyvä suhde lopettaa.

Ihan hyvä mittari voisi varmaan olla se, onko kumpikin osapuoli valmis tekemään töitä suhteen eteen. Lopulta kokonaisuus kuitenkin on se joka ratkaisee miltä ajatus kummastakin osapuolesta tuntuu.

Mikäli jompikumpi osapuolista ei ole valmis tekemään töitä eikä muutosta asiaan ole syytä odottaa niin olisi ero ainakin minulla edessä - vaikkakin sitten olisin se osapuoli joka olisi edelleen halukas tekemään töitä suhteen eteen.

---

Allerkirjoitan koko tämän kirjoituksen täysin.

Minkähän takia mut ois jätetty? No, mut on jätetty (niin että sen sellaiseksi lasken) kerran elämässäni ja silloin se tapahtui 3½ vuoden seurustelun jälkeen siitä syystä (seuraava on oma myöhemmin kehittämäni analyyis tilanteeseen johtaneista syistä, ei ex-kihlattuni) että olen itsekeskeinen kumppaniani huomioimaton mököttävä paska, joka tekee yhdessä asumisen yhteydessä sekä taloudellisesta puolesta (niuhotan rahasta joskus aivan epäterveen paljon) että arkiaskareiden hoitamisestakin (no kun en hoida niitä) täydellisen helvetin. Tämän lisäksi vietän tietokoneen kanssa enemmän aikaa kuin seurustelukumppanini, manipuloin ja olen toisinaan verbaalisesti äärimmäisen väkivaltainen. Siinä niitä syitä kai jo olikin.



Hard Stuff..
S-T

Posts: 1,195

#40 • • S-T Pieni

siveys:
Enpä ainakaan henkilökohtaisesti keksi yhtään sellaista yksittäistä tapahtumaa joka itsessään olisi niin iso, että sen takia pitäisi muutoin hyvä suhde lopettaa.

Ihan hyvä mittari voisi varmaan olla se, onko kumpikin osapuoli valmis tekemään töitä suhteen eteen. Lopulta kokonaisuus kuitenkin on se joka ratkaisee miltä ajatus kummastakin osapuolesta tuntuu.

Mikäli jompikumpi osapuolista ei ole valmis tekemään töitä eikä muutosta asiaan ole syytä odottaa niin olisi ero ainakin minulla edessä - vaikkakin sitten olisin se osapuoli joka olisi edelleen halukas tekemään töitä suhteen eteen.



Hyvin sanottu *sydän* Jos jotain olisin kirjoittanut niin se olisi ollut jotain vastaavaa, mutta kehnommin muotoiltuna.. *igor*

--
Pieni on kaunista.