Hallusinaatiot ja legendat

81 posts, 5 pages, 29,150 views

serotonot

Posts: 3,137

#21 • • serotonot Paul Easy

Ankeus:
en nyt sano mitään että kuka on kyseessä, mutta kyseinen henkilö oli ottanut 2C-I:ta 20mg joka on eräänlainen psykedeelinen pilleri huume.



mistä 2c-i:tä saa pillereinä?

[muokattu 6.11.2003 14:23]
Illustrator

Posts: 3,171

#22 • • Illustrator

serotonot:
---
Ankeus:
en nyt sano mitään että kuka on kyseessä, mutta kyseinen henkilö oli ottanut 2C-I:ta 20mg joka on eräänlainen psykedeelinen pilleri huume.
---


mistä 2c-i:tä saa pillereinä?

[muokattu 6.11.2003 14:23]

Joo sitä myydään tos meijän ostarin kulmalla, miten niin?*hahjust*
serotonot

Posts: 3,137

#23 • • serotonot Paul Easy

Plug:
---
serotonot:
---
Ankeus:
en nyt sano mitään että kuka on kyseessä, mutta kyseinen henkilö oli ottanut 2C-I:ta 20mg joka on eräänlainen psykedeelinen pilleri huume.
---


mistä 2c-i:tä saa pillereinä?

[muokattu 6.11.2003 14:23]

---
Joo sitä myydään tos meijän ostarin kulmalla, miten niin?*hahjust*



miks ne ei voi seistä siin edes nii et ne huomais. Ihme luimisteluu. Onks ne ite prässänny ne?
kap-pu

Posts: 1,167

#24 • • kap-pu the amazing suction cup boy
munki totanoinnii frendi totanoinnii kerran joo.. siis enhän mä tietty! sit kuulin kerran kartsal et yks jäbä sillee kyl te tiedätte. korostin siinä vaihees tarinankertojalle et enhän mä nyt mut hyvä juttu kuiteski! siis askaa hei!

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

-=Jennibe=-

Posts: 34

#25 • • -=Jennibe=- MiukuLi = KumiankkapaLveLin
Kaaaaaaaaaaaaaaikkki on mahdollista!

Olkaa varovaisia ja pitäkäää joku täysjärkinen pykäläs.

Suosittelen*ankka**ankka**ankka**ankka*

--
*ankka* *taputapu*

t. Miu! *hellokitty*

kAiStA

Posts: 229

#26 • • kAiStA
Omalla kohdallani oon yhden ainoan kerran nähnyt halluja, ainakin luulisin näin. Olimme muutama vuosi sitten kavereiden kanssa polttelemassa ja siinä tuli sitten poltettua ”hieman” liikaa, yli 40x määrä siihen verrattuna mitä olin tottunut polttamaan. Aamuseitsemältä kotiin päästessäni alkoi katossani näkyä outoja valoilmiöitä jotka ikäänkuin tiivistyivät pyöriväksi intialaiseksi auringoksi tjms. Luulin tuijotelleeni kuviota n.puolisen tuntia, mutta katsoessani kelloa se oli jo 10.30.
Toinen hassu tapaus,joka ei liity halluihin sattui muutama viikko sitten. Katselimme ystävien kanssa elokuvia ja vietimme muutenkin vihreää iltaa, yhtäkkiä kaikkien alkoi tehdä mieli sipsejä ym. joten niitä lähdettiin paikalliselta snack&shopilta hakemaan. kun kaverini (selvinpäin) hyppäsi autonrattiin ja alkoi kiihdyttämään, tuntui kuin olisi ollut suihkuhävittäjän kyydissä. Ihan mieletön fiilis. ei siinä sitten voinut muuta huutaa kuin ”TYkKIMÄKIVAUHDIT!!!!!” Pelotti ihan mielettömästi, koko ajan tuntui kuin vauhti olisi ollut yli 140km/h vaikka ystäväni ajoi n.40km/h...*plur* että näin.

--
Let the music be your only God..

Lucky-13th

Posts: 383

#27 • • Lucky-13th

crystal:
ja siinä tuli sitten poltettua ”hieman” liikaa, yli 40x määrä siihen verrattuna mitä olin tottunut polttamaan.



no mihinkä määrään sitten olet tottunut? 0,01? toi ”40x” kuulostaa kyl jo aika hurjalta..

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

Lucky-13th

Posts: 383

#28 • • Lucky-13th
joskus tuli vahingossa juotua koko pullollinen yskänlääkettä(dxm)..se oli vaa nii helppoo juoda ykkösil lin paripäivää jossain vanhassa sarjakuvassa tai vanhassa tylsässä piirretyssä ja kun laitto silmätkii ni näki ihanmitä ite halus..se oli nii siistii.. mut epäterveelllistä ja oli kiva ripuli=)

--
I´ve made up my mind, don´t confuse me with the facts!

kAiStA

Posts: 229

#29 • • kAiStA

Njah:
---
crystal:
ja siinä tuli sitten poltettua ”hieman” liikaa, yli 40x määrä siihen verrattuna mitä olin tottunut polttamaan.
---


no mihinkä määrään sitten olet tottunut? 0,01? toi ”40x” kuulostaa kyl jo aika hurjalta..


Olin tottunut vetämään n.puol kemmiä tai vähän päälle kerralla(en ole mikään suurkuluttaja todellakaan) ,mutta sinä iltana/yönä sitä meni aivan liikaa... olin siinä tajunnan rajamailla ja varmana tipahtanut seuraavasta.aikaväli polttelulle oli illalla klo19-21 ja sitten klo01-07. Taukoa oli sen verran että väännettiin uusi pesällinen.. ei tulisi mieleen kokeilla uudestaan.

--
Let the music be your only God..

Jammailija

Posts: 3,224

#30 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
Sattuipa yhdessä aamubilebaarissa kerran, että kaveri lähti vessaan säätämään tavaraa taskuistaan. Koppien ovet eivät menneet kokonaan kiinni, joten kyyläämisen mahdollisuus oli. Kaveri päätti sit huvikseen vilkaista taakseen ja sielt kurkisteli (peittelemättä) semmonen keski-ikäinen, kauluspaitainen ja kirveellä veistetyn näköinen jannu. Kaveri meni paniikkiin ja mietti: ”Vittu, ny jäin kiinni - vittuako se tuijottaa! Voi vittujen kevät.. Nytkö se tapahtui..Voi...!”

Tavarat vaivihkaa taskuun ja ulos vessasta. Keski-ikäinen mies höpisi jotain selvästi vaivaantuneena ja kaveri rupes kelailee hulluna, että mitä helvettiä. Äkkiä suunta tanssilattialle päin (vaikkei hirveesti edes tykkää tanssia) ! Sielt kaveri katteli hölmistyneenä ku VIELÄ 2 keski-ikäistä äijää tyyliin kauluspaidat, farkut ja metsästysliivit, kävelee läpi tanssilattian harvinaisen määrätietoisina ja jää tanssilattian viereiseen pöytään nojailemaan ja tarkkailemaan. Siel ne kaikki oli, tanssilattian vieressä, mut eri pöydissä ja kaveri oli varma, että suuri osa katseista kohdistui häneen.
Kohta yksi heistä kävelee läpi tanssilattian ja antaa DJlle lapun kopin yli ja selittää jotain viittoen vakavasti.

”Eiiii vittu, mitä vittua tääl tapahtuu?! Ihan salettiin ratsataan tää paikka! Vittu kohta tapahtuu!” Kaveri kävi vihjaamassa ystävilleen, aika monille.

Osa ystävistäkin alkoi jo epäillä ja osa lähti vaivihkaa baarista kotiinkin. Kaveri lähetti `tavaransa` näiden ystävien mukana ja mietti, uskaltaisiko olla loppuun asti. Kävi jopa mielessä, että hän kävisi kylmänviileästi takkinsa narikasta ja sen jälkeen juoksisi kotiin Kallioon AIVAN PERKELEENMOISTA VAUHTIA!!*nauru*

Myöhemmin selvisi, että ne vanhemmat äijät olivat homomiehiä, jotka olivat vissiin tulleet metsästämään nuorta lihaa, ku ei vissiin ollu muuten vloppuna tärpänny*justjoo*. Siel vessassakin se äijä ois vaa halunnu runkulle tai jotain*nauru*.

Vaan kuinkas tää kaveri ois voinu tajuta, ku nää äijätkin oli ihan metsurinnäköisiä, eivätkä oikein sopineet gaystereotypiaan.
Vainot, vainot, vaiiiinoooooooot*nauru*!

[muokattu 12.11.2003 17:22]

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

Viltsu

Posts: 2,010

#31 • • Viltsu noname
*justjoo**ding**nyyh* EI VITTU MIKÄ TOPIKKI

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

päivänsäde

Posts: 1,049

#32 • • päivänsäde member of sedu can kiss his hairy ass-organisation
toissa wloppuna luulin nähneeni avaruusolion.. sillä oli isot punaiset silmät ja se tuijotti tosi omituisesti, mutta sit huomasinki katsoneeni peiliin.. hmm.. *justjoo**hahjust*

--
Eilinen on historiaa, huominen on yllätys. Tämä päivä on lahja.

Mao & Taikahattu

Posts: 1,092

#33 • • Mao & Taikahattu UG-///

päivänsäde:
toissa wloppuna luulin nähneeni avaruusolion.. sillä oli isot punaiset silmät ja se tuijotti tosi omituisesti, mutta sit huomasinki katsoneeni peiliin.. hmm.. *justjoo**hahjust*



Tuttu tunne!

Lähes joka viikonloppu... *iloinen*

--
Eilen oli, tänään ei, ei voi tietää... *täh*

Cofu

Posts: 135

#34 • • Cofu
Onhan noita tarinoita jos minkälaisia. Nää on kyl oikeasti huvittavaa luettavaa. *nauru* Oma kohtaiset sekoilut ja elämän syvimmät pohdinnat on ollu ihan yli väsymyksen aiheuttamia mutta muilta kertomuksia löytyy.
On juostu sissejä metsässä karkuun, valkoinen pallo on johdattanu tiellä autoa, on sekoiltu kylppärissä jne. Tämä kylppäri tarina itseasiassa on aika huvittava, vaikka ei muuten liity välttämättä halluihin.*justjoo*

Eräs ystävä oli tuossa taannoin sitten hieman poltellut ja pörriäkin oli tainut mennä hiukan. . Ystävä sitten heräiltyään kertoi tästä oudosta matkastaan. Hän oli jossain vaiheessa havahtunut pimeästä huoneesta, josta ei löytynyt ovea. Hän oli aikansa miettinyt mitä tehdä ja alkanut tutkia outoa huonetta. Hän löysi puoli metriä korkean esteen ja kiipesi sen yli, puoli tuntia esteen toiselle puolelle selviytymisen jälkeen hän havahtui vihdoin \”Hitto vieköön, täähän on kylppäri\” Toiset ahkerat puoli tuntia sujui vessan oven kahvan etsimiseen, lopulta aseiksi löytyi sakset, joilla ystävä sai oven vihdoin auki.

Tämä tarina selitti täysin sen miksi mieheni aamulla löysi oven kahvan wc-pöntöstä, ja minä sen lavuaarista ja kylpyhuone oli muutenkin kuin räjähdyksen jäljiltä.*hahjust*
¡ Previous post about a year ago !
Nil

Posts: 113

#35 • • Nil

ee102:
Päätinpä tässä ajankuluksi tarttua vanhaan aiheeseen. Itse olen nyt vähän rauhoittanut menoani, mutta vähän vaikka ja minkälaista kokeilleena tulee kyllä mieleen joitain kokemuksia hallusinaatioista. Kerran aloitin bileet Oulu-Turku-junassa essoilla. (EI NÄIN! *eiei*) Istuin hyvissä nousuissa junan penkillä ja katselin ulos, missä kyllä näkyi lähinnä peltoja ja metsää. Yhtäkkiä näin kuitenkin erään pellon keskellä isoja ihmispatsaita. Vähän ajan päästä tajusin niiden olevankin vain puita.

Savuissa olen myös kokenut jonkin verran hallusinaatioita. Kerran luulin yhtä siltaa poliisiautoksi. Näin poliisitkin, mutta sitten havahduin yhtäkkiä ja tajusin, ettei siellä ollutkaan mitään.

Kerran olin puolestaan ihan vaan niin väsynyt, että kuulin ison koiran haukahduksen Hesburgerissa, vaikkei siellä mitään koiria ollut.

Sienistä hallusinaatioita on eniten tullut. Ne ovat lähinnä sateenkaarenvärisiä arkkikuvioita ja lähinnä valkoisilla pinnoilla. Ihmiset ovat toisinaan alkaneet näyttää sieniltä, joiden seassa on valkoisia matoja *nauru**justjoo* ja edellämainittuja arkkikuvioita. Tasainen tie on alkanut tuntua kuoppaiselta ja talot ovat alkaneet näyttää vinoilta. Usein arkkikuvioiden sekaan on tullut myös hienon muotoisia kuvia, jotka ovat koostuneet pienistä sienistä. Myös oma peilikuva vääntyy pikkuhiljaa sienen näköiseksi, kun sitä hetken tuijottaa. Kädet näyttävät pulleilta, kirjavilta ja rumilta. Hallusinaatiot käyvät sienissä usein erityisesti julkisilla paikoilla hyvin päälle käyviksi ja epämiellyttäviksikin. Toisaalta, voiko baari, joka on täynnä isoja sieniä ja matoja muulta näyttääkään. *justjoo*



Vähennäppäs lääkitystäs...*hmph*
ee102

Posts: 775

#36 • • Edited ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi

Nil:
---

---


Vähennäppäs lääkitystäs...*hmph*



Justhan sanoin rauhoittuneeni. *taputapu* Mutta mun mielestä vaan on aivan sama kertoa siitä, mitä itelle joskus tapahtui ku kertoa siitä, mitä "joku kaveri on joskus kokenu". *vink*

Ja niin, Klubitus on tällä hetkellä pahin huume, mitä käytän...
asdf

Posts: 3,155

#37 • • asdf

mayah:
Joutuu tän threadin lukemisen jälkeen taas toteemaan, miten tyytyväinen mä olen mun elämäni valinnoista. Kukin tehköön tyylillään, mä olen onnellinen näin.



Täysin samaa mieltä, rupes ahdistamaan eikä noi todellakaan kuulostanut hauskalta. *poks*
Zet4

Posts: 1,135

#38 • • Zet4 n00b
Minäkin olen tyytyväinen elämäni valinnoista, mutta en yleensä kailota sitä missään foorumeilla offtopiccina. Nyt oli pakko tehdä poikkeus kun kerta muutkin asiasta avautuu.

Ja sitten threadiin liittyvä anekdootti:

Komeat kaverukset, joita ajanpuutteenvuoksi kutsumme Mr.X ja Mr.Y:ksi, päättivät viettää rattoisaa syyspäivää syömällä happoa.
Paikalla oli myös kolmas henkilö trippivahtina. Nautittuaan annoksensa kaverukset jäivät odottelemaan aineen vaikutuksen alkamista.
Vaikutuksen alettua, ja todettuaan psyykkisen kuntonsa vielä kohtalaisen hyväksi, kaverukset päättivät lähteä ulos kävelylle.
Pienen suostuttelun jälkeen vastuuton trippivahti päästi sekavassa mielentilassa olevat kaverukset yksin matkaan.

Liikkuminen liikenteen seassa osottautui yllättävän haastavaksi tehtäväksi kaveruksille, ja hapuillen he lopulta saapuivat synkän metsän reunalle. Metsä vaikutti turvallisemmalta paikalta tunnelmoida kuin läheinen maantie, ja niinpä kaverukset päättivät astua syvemmälle metsän siimekseen.
Metsässä tapahtuikin sitten kummia, kaverukset löysivät mm. keskeltä metsää vessanpöntön, kaksimetrisiä kukkia ja outoja rakennusjäteläjiä.

Vieläkin syvemmälle metsään tunkeuduttuaan Mr.X näkee edessään tumman hahmon seisomassa paikallaan puun alla. Tässä vaiheessa ilta oli jo alkanut hämärtää, ja Mr.X arveli tumman hahmon olevan hänen mielikuvituksensa tuotetta. Saapasteltuaan tumman hahmon viereen Mr. X jäi tutkimaan tätä yllättävän aidolta näyttävää kangastusta.

"Mitä asiaa?" hahmo kysyi.
Yllättyneenä tapahtumien äkillisestä käänteestä Mr.X ajatteli konsultoida ystäväänsä Mr. Y:tä asian tiimoilta.
Mr.Y oli kuitenkin huomannut tilanteen ennalta, ja oli jättäytynyt hieman jälkeen ystävästään arvatessaan että tämä luo kenties kiusallisen tilanteen sekavalla käytöksellään.
"Noo, eipä oikeastaan mitään"- Mr.X vastasi oudon uteliaalle tummalle hahmolle.
Hahmo ei vastannut tähän mitään vaan jatkoi vain seisomistaan puun alla.

Kaveruksille tuli kiirus lähteä paikalta ja heti näköyhteyden katkettua muukalaiseen he alkoivat analysoida äskeistä outoa kohtaamista. On huomionarvoista että kaverukset tuskin tajusivat tumman hahmon silti luultavasti pystyvän kuulemaan heidän rupattelunsa vaikka ei heitä näkisikään. Neuvonpidon jälkeen kaverukset tulivat siihen johtopäätökseen, että outo hahmo oli luultavastikkin ollut hyvinkin todellinen ja hänen motiivinsa seisoskella metsässä puun alla olivat hämärään verhotut.
Tämän jälkeen komeat kaveruksemme päättivät, että on viisainta siirtyä takaisin sisätiloihin vielä kun heidän psyykkinen kuntonsa sallii sen.

Myöhemmin tehdyissä tutkimuksissa selvisi, että kyseinen metsä olikin varsinaisesti vain jonkun omakotitalon takapiha, ja tumma hahmo oli luultavasti ymmärrettävän utelias omakotitalon omistaja. Vessanpönttöä metsästä ei löytynyt uusintaetsinnöissä, kuin vasta toisella kerralla.

--
Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit

-Cicero

Trixie

Posts: 1,342

#39 • • Trixie
Mä satuin tos muutama vuos sitten olee kavereiden kyydis ku oltiin menos johonki mökille metsätietä pitkin ja en sit tienny et kuski oli nauttinu muutakin ku vaan sen yhen bisse... Silloin oli syksy ja lehtiä oli aika lailla tiellä ja yhtäkkiä kuski vetää liinat kii ja jengi ihmettelee et "mitä vituu, mix sä teit noin äkkinäisen jarrutuksen?"

Siin hetken aikaa venattiin et kuski saa taas hengityksen normaalix ja sit se vaan sanoo et "haluuttex te et mä ajan tota kuormurii päin sitten vai?" ja tiellä ei ollu mitään muuta ku ykx vaahteran lehti*poks*

Silloin oli tunne et meitsi kävelee, kiitos kyydist...

--
face your fears and live your dreams

darkfr

Posts: 232

#40 • • darkfr d:play
joskus tässä taannoin popsin turhan monta sientä. no ei siinä nyt hirveästi mitään, mutta olin jo nousun puolivälissä sanonu frendeilleni et "juokaa mun bisset vaa pois, en mä mitää muuta enää tarvi", ja sit olinkin vajonnu ihan omiin maailmoihini. menin ulos mökin kuistille tupakalle, ja poltin tupakan, avasin oven, katsoin sisään ja päädyin siihen lopputulokseen ettei mun pää kestä ihmisten seuraa, ja toistin tätä kunnes röökini loppuivat. jossain vaiheessa menin läpi useitakin paranoiatiloja, kuulin muka keskustelut mökin sisältä ja kaikki puhuivat minusta kierosti ja pelkästään negatiivisia asioita.

tämän jälkeen menin sisälle, istuuduin penkkiin mukavasti ja vajosin kokonaan omiin maailmoihini sen jälkeen kun olin polttanut reilusti kukkaista. päädyin ns. "valveunitilaan" jossa on hereillä mutta unessa silti, ja lopulta en enää tietänyt mikä on totta ja mikä ei, kaikki pelotti ja kaverini olivat helvetin pelottavan näkösiä. sitten loppuvaiheessa luulin olevani koomassa ja että olen jäänyt matkalle, ja että joku nykii mua sairaalan teho-osastolla, odottaen et josko mä joskus heräisin. en uskaltanut vajota siihen "heräyskutsuun" joka oli pääni sisällä koska en tiennyt oliko se totta vai ei ja pääni sisällä pelkäsin että se ei olekaan totta (mikä olisikin ollut oikea vaihtoehto) ja että jos noudattaisin kutsua herätä saattaisin nukahtaa lopullisesti.

sinnittelin näin pari tuntia ja sitten selvisin, ja todellisuus alkoi hahmottua. sitten kun viimein ymmärsin olevani todellisuudessa suhtkoht takaisin kävin kaljan jääkaapista ja join kokista, menin ulos tupakalle ja pyysin kaveriani kopauttamaan nyrkillä pari kertaa olkapäähän. oli helvetin ihanaa olla todellisuudessa takaisin, en ollut ihan odottanut sienien kolahtavan niin hyvin ensimmäisellä kerralla. (otin 50-60 kpl ja olin kohtalaisessa humalassa näin tehdessäni).

tonjälkeisellä matkalla osas sitten jo odottaa mitä tuleman pitää ja oli ihan hyvä matka, mutta siinä ei oo mitään mielenkiintoista joten jätän sen tässä kertomatta.

--
4/4