Hallusinaatiot ja legendat

81 posts, 5 pages, 29,168 views

Juhgu

Posts: 7,921

#61 • • Juhgu Virnistelijä

mayah:
---
No sovitaan vaikka niin, et kun taas kaikki tietää mun tarkoitutuksettomat tarkoitukseni paremmin kuin minä itse, niin rangaistuksena en kommentoi yhteenkään topikkiin kahteen tuntiin, mmkay? *nyyh*


Oivallinen idea! Rangaistuksiahan tässä oltiinkin hakemassa. Voisit samalla vähän ruoskia itseäsi. Ja tehdä nämä pari esseetä puolestani.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Fyrisch

Posts: 4,525

#62 • • Fyrisch

mayah:
rangaistuksena en kommentoi yhteenkään topikkiin kahteen tuntiin



hihii, nyt vois jossai jengis rupee perustelee kaikkii älyttömii roska topiccei *hih*
Juhgu

Posts: 7,921

#63 • • Juhgu Virnistelijä

Fyraett:
---
hihii, nyt vois jossai jengis rupee perustelee kaikkii älyttömii roska topiccei *hih*


Oikeasti se lähti muuten vaan ulos kahdeksi tunniksi ja veti meitä kaikkia höplästä!

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

ee102

Posts: 775

#64 • • ee102 Team Yökukkujat / E102 / ituhippi
Hmm. Ihan pikkuisen asian vierestä... Aloin vaan ihmettelemään, että mitä siinä on ihmellistä, jos näitä tarinoita lukiessaan tulee siihen tulokseen, että voi olla tyytyväinen omaan elämäänsä ilman päihdekokemuksia? Ja miksi sitä ei saisi täällä sanoa ihan vilpittömin tarkoituksin? Itsekin voin olla suurin piirtein tyytyväinen elämääni tällaisena kuin se on. Menneisyys on taakse jätettyä, ja joitakin tekojani kadunkin. Niihin en silti itse jää rypemään, vaan keskityn tähän päivään, sillä nykyhetki on parasta aikaa. Nyt voi päättää, vaikkei menneisyydestään. Annan menneisyyteni olla sellaisena kuin se on menettämättä mielenrauhaani. Siihen ainakin pyrin.
Fyrisch

Posts: 4,525

#65 • • Fyrisch

Juhgu:
Oikeasti se lähti muuten vaan ulos kahdeksi tunniksi ja veti meitä kaikkia höplästä!



Nii, totta :) (koht se hyökkää *nauru* )

Bäk to aihe.

Tos jokunen vuos sitten nii saatiin jotai hulluu spessuläbää, pitkän tauon jälkee polttelin muutamat putkelliset siin sit.
Sit lähin menee ku piti nähä kavereit ja lähtee viettää perjantait.. kuuntelin musaa siin sit ja hyppäsin sporaa.. sporas rupesin sit miettii kaikkii asioit ja rupesin pienten miete johtolankojen perusteel muistelee (ku olis kattonu telkkarii tyylii) juttui ku olin tosi nuori..oltiin ruotsis jossai jonkun luona..sit tuli jotai muit lapsuudenmuistoi kans ku pikkubroidi oli pieni (ja itekki sen verran nuori etten muistais enää), seki saatto alkaa siitku sen hetkises biisis tuli ääniefekti joka muistutti ääntä jota se aina heitti ku se ärsytteli kaikkii!

Sit oli toinen aika erikoinen kokemus, tästki olis joku muutama kesä takaperin ja oli superkukkaa..
Istuttii puistos ja poltettii rauhanjööttii siin sit, sit rupeski olee aika silmätulehdus olo nii päätin lähtee liikkeelle ku kuumotti hengailla siel, tai syy miks lähin pois oli se et näin jotai fubu somppui lähestyvän rauttiksen holleilt, nii rupes ahdistaa jo ajatus "lainaa luurii" no matka kohti bussipysäkkii oli perus menoo, tai ehkä vähän erikoisempaa, tuntu ku olis kävelly liukuportait väärinpäin, olin kävelly joku 5 minuuttii (irl 1min) sit rupesin miettii et huh, en jaksa taistella täs yksin, juoksin takas ja pyysin kavereit lähtee messii kaupast hakee kaljaa.. ei ne tullu, uus yritys ja uudestaan hanee.. kesti vuos päästä sinne pysäkille mut pääsinpähän kuiteski. Istahdin alas odottaa kunnes bussi saapuis ja kuuntelin musaa, sit rupes kuuluu syvii huokauksii ja musiikki rupes kuulostaa paljon unisemmalt, joutu nousta ylös koska luulin nukahtavani.
No onneks kaverit päätti sit tulla mukaan ja ne sano et ne tyypit oli vaa jotai tuulipuku ulkoilijoit.Sen jälkee ehdotin taas et lähettäis meille kaljottelee.. bussi reissu oli se mielenkiintosin...päästii istahtaa ales ja tuli skarpimpi olo heti, tai niin mä aluks luulin..siitä se digitaalinen ajatusmaailma sit alko, oli mielenkiintoist seurata miten aivot toimi ku tietokone, mut paljon kehittyneempi sellanen ja miten se säilyttää kuvii muistoina eri "kansiois", jotka sit laukas muistoja salaman nopeesti josta muistot johdatti toiseen kansioon josta taas tuli eri uusia juttuja mieleen.. nää asiat oli kuiteski ihan perus juttui mitä mietin mut pääs "sukeltaa" sinne sekaa ja nähä miten kaikki toimi! Se tuntu aika hassulta :) good shit m0n *piis*
liikkuva muna

Posts: 2,652

#66 • • Edited liikkuva muna an egg on the move

serotonot:
---
alek száhala:
Tuli mieleen dokumentti jossa jonkin Keski-Afrikan maan 10-12v tyttöjä haastateltiin: "Voi, minusta on kivaa että sukuelimeni silvotaan. Tuleva aviomieheni voi olla sen jälkeen varma koskamattomuudestani." Ei nyt ihan sana sanaan mennyt, mutta pointtina kuitenkin mun mielestä noista alkuperäiskansojen "kummallisista" tavoista on huono hakea tukea omalle toiminnalleen.

Eiks noi muuten tolla ayahuascalla käy moikkailemassa jotain henkiä?

---


Nomut jos toi on niille tärkeää niin miksei se sais olla? Miksei sellaiset asiat jotka ovat päälaellaan suhteessa sun eettisiin ja moraalisiin toimintamalleihin voi olla jollekin oikeita?



En sanonut missään kohtaa intiaanien tekevän väärin. Mutta eikö sinunkin mielestäsi ole naurettavaa, että jotkut yrittävät tukea huumeidenkäyttöään vertaamalla sitä johonkin shamanismiin tai muinaisuskontoihin kuitenkaan tietämättä persettäkään kyseisistä asioista tai niitä harrastavien kulttuurien tavasta hahmottaa maailmaa?

Edit: Oho joo, jäi kans toi Tresin juttu lukematta.
Juhgu

Posts: 7,921

#67 • • Juhgu Virnistelijä

alek száhala:
---
Mutta eikö sinunkin mielestäsi ole naurettavaa, että jotkut yrittävät tukea huumeidenkäyttöään vertaamalla sitä johonkin shamanismiin tai muinaisuskontoihin



Tuskinpa noilla seikoilla kukaan yrittää huumeidenkäyttöään oikeuttaa. Eivätkä ne vastapuolenkaan argumentit aina sieltä loogisimmasta päästä ole *hymy*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

aivastus

Posts: 499

#68 • • aivastus Ärsyttävä
Vaikka en olekaan mitään huumeita käyttänyt, niin silti olen vähintään kerran nähnyt jotain hallusinaatioita (vain yksi kerta jäänyt mieleen).

Olin ala-asteella, ehkä viidennellä, ja kotona kuumeessa. Noh, olin sitten olohuoneesa telkkaria tuijottanut ja keksin lähteä omasta huoneesta lähteä noutamaan jotain. Ja eikös siinä eteiskäytävässä tullut vastaan suuri tummanpunainen lohikäärme. Painauduin seinää vasten ja päästin otuksen ohi, ettei tarvinnut itse lähteä keittiön kautta kiertämään.*hih*

Ja hyvin usein tulee nähtyä silmäkulmasta, kun "joku kulkee ohi". Eli siis voisi melkein vannoa, että näkee jonkun liikkuvan tuolla näkökentän rajalla. JTA-kenttä vai mikä olikaan, tuttu Linnunradan käsikirjasta liftareille *nauru*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Avatar
#69 • • REivaaja Guest
Mun yks kaveri söi kerran kuusi naksua illan mittaan ja sekosi ihan totaalisesti Mm. Nuoli tietokoneeni jäähdytinsiiliä kun ei oikeen muutenkaan saanu selville mikä helvetti se on..
Yritti tökkiä jonkun ihmeen takia tökkiä silmääni ja nosteli lattialta ilmaa ja kaikkea muuta olematonta. Luultiin jo että nyt lähti järki kokonaan mutta aamulla heräs ihan normaalisti.
John

Posts: 1,384

#70 • • John Lauma

xcft, 26.1.2005 08:45:
JTA-kenttä vai mikä olikaan, tuttu Linnunradan käsikirjasta liftareille *nauru*



JTO- eli Jonkun Toisen Ongelma-kenttä. *vink*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Ihan A

Posts: 106

#71 • • Ihan A Haamusienestäjä

Astaroth, 25.1.2005 10:40:
Lukionaikaisen kaverini isoveli oli aikoinaan ottanut viikon ajan alkoholia ja happoja. Näillä olikin sitten pitempiaikainen vaikututs hänen elämäänsä.
Hän kerran tunnilla huusi yht'äkkiä "Pommi!" ja syöksyi luokan nurkkaan turvaan jne. Kyseinen herra pyrkii kuitenkin elämään normaalia elämää. Hän kirjoitti pari vuotta sitten ylioppilaaksi ja elää päällepäin ihan kuten kuka tahansa hänen ikäisensä. Mutta välillä tulee hankaluuksia, kun vieläkin seinät saattavat minä hetkenä tahansa ruveta aaltoilemaan ja avaruusaluksia ilmestyy taivaalle.
Näin siis vielä ainakin vuosi sitten. En tiedä, ovatko harhat helpottuneet tänä aikana ollenkaan.


iIhan´ ' normaaliahan tuo on.

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

Ihan A

Posts: 106

#72 • • Ihan A Haamusienestäjä

[zuho], 25.1.2005 04:32:
---
Ihan A:
---
Epailija:
lapputripissä aletaan luulla itseään appelsiiniksi ja ryhdytään kuorimaan itseään juustohöylällä. Saattavat tosin olla urbaaneja legendoja,

---

Toi on ihan tyhmä. Siis kuka muka ei olis kuullu tota. Toi on just noita mil yritetään pelotella jotain 10-v. lapsia, että ei saa alkaa keräilee Turtles tarroja. Siis kuka muka on niin tyhmä, et luulee et appelsiinit voi kuorii itse itsenä. Ja viel jollain juustohöylällä. Kuka muka käyttää juustohöylää appelsiinkin kuorimiseen, eihän siit tuu mitään sellasella. Veitsi tai sit ihan sormin se onnistuu. Mut siis jos joku muuttuu apppelsiiniks, niin ei se appelsiini kuori itse itseään, koska APPELSIINI ON HEDELMÄ.



Tässä teille oikea tarina:

Olipa kerran poika, joka söi ensimmäistä kertaa LSD lapun. Ei kokonaista, vaan juuri sellaisen sopivan palan siitä. Oli tavallinen lauantai iltapäivä kotona kotiväen luona. Hän ei kertonut kenellekään kyseisestä asiasta. Hän alkoi pelata pikkuveljen kanssa sellaista roolipeliä (kaikki varmaan tietää mitä ne on). Mukavaa ajanvietettä ja tarinan kerrontaa. Hän oli pelijohtaja ja veli oli pelaaja. Pelattiin hänen pään sisälle muotoutuvassa kummallisessa maailmassa. No ei siinä sen kummempia, peli kerta vain oli hieman syvmpi kuin normaalisti. Myöhemmin hän meni saunaan ja saunassa pikkuveli muuttui piruksi, koska hiukset oli muodostaneet sarvet hänelle. No ei siinä mitään, sauna on hyvä paikka rentoutua. Kun hän meni suihkuun pesulle, hän pesi kuoren päältään pois ja heräsi, ja näki puhtaasti kuinka pikkuveli nukkui sikiö asennossa itsensä sisällä. Muut nukkuvat kuorensa sisällä ja hän on yksin heränneenä maailmaan. Muut eivät ole tietoisia tästä maailmasta. Vuosien päästä hän tiesi miksi, koska kaikki tapahtui vain hänen päänsä sisällä.

Seuraavana päivänä hän huomasti olevansa edelleen elossa ja päätti ottaa lisää LSD:tä, koska edellisenä päivänä oli ollut niin erilaista ja outoa. Hän laittoi kolme kertaa suuremman määrän kielensä päälle. Aine alkoi toimia paljon nopeammin ja kotona oli huono olla, koska muut olivat pahalla päällä. Hän lähti ulos. Maan pinta muuttui voimakkaasti aaltoilevaksi mereksi, mutta käveleminen onnistui sen päällä. Häntä arvelutti hieman ja pieni pelko jossain syvällä, että mitä täs nyt niinku oikeen tapahtuu.. Hän tapasi kaverin ja menivät heille ja kaveri söi myös lapun. Juttelivat kummia ja kaverin porukat tulee kotiin yöllä ja ihmettelevät ketä tääl oikeen on ja pyytävät hänet juttelemaan niiden kanssa pariksi tunniksi. Ei mieluisin tilanne. Pöytä jonka ääressä juttelevat, aaltoilee ja muuttaa muotoa ja keksittyminen siihen, että puhuu normaaleista asioista on tärkeintä. Säilytä katse kontakti, että et vaikuta siltä kuin et uskaltaisi katsoa silmiin ja salisit jotain, mutta älä katso liikaa silmiin, koska silmät ovat suuret kuin lautaset. Se oli sellainen tapaus.

Niinä päivinä alkoi yli puolen vuoden matka pelatun roolipelin ja Doorsin musiikin maailmaan, kunnes kaikki maailmassa oli kääntynyt ympäri alaisin ja se alkoi tuntua hänestä täysin normaalilta. Kunnes viimeisellä kerralla hänen ottaessaan lsd:tä hyvin pienen määrän, hänen jutellessaan maailmankaikkeudesta erään ihmisen kanssa, hän tajusi, että mikään ei olekaan niin kuin hän luuli ja maailma kääntyi samalla toisin päin. Yhtäkkiä tuntuu kuin roikut katossa, koska kaikki on ympäri alaisin ja koska kaikki on jälleen niinkuin ennen, eli jos roikut katosta, tiput alas päin. Ja hän tippui. Tippu kunnes kolahti. Kaikki pirstaleina. Koko maailma pirtaleina. Mitään ei jäänyt jäljelle. Hän vain seisoi. Seisoi ja tuijotti tyhjyyteen. Ihmisiä kävleee ja kulkee ja tanssii hänen ympärillään. Hän vain seisoo liikkumatta ja tuijottaa eteensä. Usean tunnin ajan. Hänen mielessä vain liikkui ”Miks mä täs seison, miks en seisois, no mitähän täs nyt, ei täs mitään, miks en seisois, ei täl oo mitään merkitystä, onks täs jotain ideaa, ei täs mitään...”

Jossain vaiheessä hänelle tuli mieleen, että kaikki ei oo hyvin ja asialle pitäs tehdä jotain. Puhuminen jollekkin oli ainoa keino, koska oma pää ei toimut. Joten hän kierrätti ajatuksensa toisen ihmisen kautta takaisin omaan päähänsä, jotta olisi ymmärtänyt mikä oli tilanne. Tilanne oli paha. Puhumalla hän etsi reitin päänsä sisällä takaisin siihen tilaan, mistä oli ikinä lähtenytkään yli puoli vuotta sitten. Veteli oikeista vivuista ja kun tajusi sen viimeisen asian minkä varassa kaikki roikkui, niin samassa hetkessä hän nousi pintaan, veti keuhkot täyteen happea ja haukkui vaan henkeä. Hän oli noussut syvyyksistä takaisin. Kaikki oli edelleen pirstaleina, mutta nyt alkoi palapelin palasten etsiminen ja uudelleen kokoaminen sellaiseksi kuin se oli ennen ollut. Hän etsi paloja joka puolelta, sängyn alta, sohvan takaa, imurin pölypussista, roskiksista, taskuista ja ihan joka puolelta niitä löytyi, ja sitä mukaa kun niitä löyti, hän kasasi maailmaansa uudelleen. Hän kasasi siitä hyvän maailman. Sellaisen, että hän tietää totuuden.

Hän ei koskenut enää LSD:hen. Ei ikinkä. Hänen ei tarvinnut enää syödä niitä kuten ennen. Hän tiesi, että ei ole mitään muuta, kaikki on jo täällä. Vuoden päästä tapahtui näin:

”Vain vähän hauskaa
eipä muuta

3000 metriä ja sain
merkin hypätä

Kaunis ilma

Talot näyttävät pieniltä
eikä ihmisiä näy ollenkaan

Tiputaan
Pompitaan
Pyöritään

Suusta valuu kyyneliä
ja silmät huutaa
päätymätöntä naurua,

vai sittenkin toisin päin

Muistan vain kaksi
tanssivaa sientä

Kun kauhu saapuu kuvioihin...

Olioita...
...avaruudessa...
...rottia
laboratoriossa...
...tunnistamaton kieli

Älytön olento satojen
samanlaisten joukossa
Näin lohikäärmeen

Salajuoni...

Autiot kadut
ja vieras planeetta

Soitan itselleni, mutta
en saa puheesta selvää

Oliot päästettiin ulos
Ne ketkä näkivät oven

Eksyneenä kotiinsa
Pakenen olioita

Oikeita olioita!!
Niitä kummajaisia...

Tie vie taivaaseen
ja viidakko tulee luokse

Jänis?

Mistä maailmasta olen?
Hautaudun säkenöiviin kallioihin ja
syvälle pirstoutuneeseen taivaaseen
Ajattelu on loppunut

Tiesin tulleeni huijatuksi
Meitä kaikkia huijattiin
Suurenluokan huijaus
Salajuoni

Kaikkialla oli
Keisarin Vääriä Happoja.”

Hän ei ollut koskenut LSD lappuihin. Ei, koska hänen ei tarvinnut. Jotain muuta. ”Suurenluokan huijaus.” Ne muutti kaiken hirviöiksi, olioiksi avruudesta. Pelkkiä kauhu maisemia. Ne puhui kieltä, mitä ei voinut ymmärtää, niiden silmät valu pois päästä, niiden hampaat sojotti ulos suusta, ne oli karannut kaikki mielisairaalasta. Ne oli älyttömiä olioita. Ne törmäili seiniin. Ne törmäili toisiinsa. Kaikki vain oli niin hullua. Pelkkää hulluutta, joku juoksee päin seinää, toinen tulee persssä, kaikki pakenemassa jonnekkin, kaikki pakenemassa toisiaan. Kun hän otti myöhemmin kaiken sen päälle vielä Ketamiinia, alkoi taivaalta sataa lunta. Sinisiä lumi hiutaleita, sellaisia hentoja ja keveitä. Sinistä lunta sisällä, joka puolella.. Kaikki oli niin tyyntä. Merinäköala ja rauha. Kaikki oli vain hyvin, ei muuta. Puolen vuoden ajan, kunnes se hyväolo oli pahaolo. Myöhemmin maailma muuttuu. Myöhemmin kaikki muuttuu. Myöhemmin kaikki on hyvin. Myöhemmin ei ole murheita.


[muokattu 10.8.2003 15:28]

---


Keksitkö ton ihan ite, vai onks toi kirjasta tai jostain muusta ?



Ei kun se tapahtu "yhelle kaverille".

--
) - - - > Sieni kuin kieli, kumma kuin mieli < - - - (

tuisku

Posts: 256

#73 • • tuisku tomboy girleygirl
Mun yks frendi joskus yläaste aikoina kerto et kerran ku ne oli ollu mökillä, ne oli haistellu bensaa tai jotai, ja tää frendi oli menny istuu metsän laidalle jonkun kiven päälle. siinä sitten istuessaan oli näkökenttään yht'äkkiä alkanu ilmeestyy ns. valintakenttiä. "ruudussa" oli lukenut kysymys -haluatko jatkaa? ja vaihtoehdot kyllä ja ei. sama kysymys tuli aina kun vastasi kyllä, ja oli kundi kuulemma aika pitkään istuskellut siinä hokemassa kylläkylläkyllä... loppujenlopuksi oli alkanut ärsyttää ja oli huutanut täysii, no en v***u todellakaan. ruutu oli kadonnut ja oli taas normaali olo...

*ding*

että sellaista..

--
*sydän* Yksikään lumihiutale ei ikinä putoa väärään paikkaan *sydän*

-juntti-

Posts: 25

#74 • • -juntti- Dancer, Everteen, Neversleep
en tiiä saisko kertoo, mut yhet laitto stokkan edessä auton parkkiin ja alko tepastella... Kunnes tajus että se 'parkki' olikin punaset valot vaan.

--
&#039;Sometimes all thoughts are misleading&#039;

Lyylikki

Posts: 2,975

#75 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tampereella joku jannu on napannu LSD:tä. Oli sitten pitäny päästä lähtemään jonnekkin ja tää jannu oli vannonu, että kyllä se pystyy autoa ajamaan, että on ihan hyvä olo ja silleen. Noh useemman kerran vakuuteltuaan oli kaverit sitten suostunu kyytiin. Hetken oli matka jatkunu ja aina välillä joku kysyny tältä happopää kuskilta, että kaikki on OK.

Jossain Viinikan liikenneympyrän kohdilla tyyppi oli kuitenkin pysäyttäny auton keskelle tietä ihan vaan. Kaverit sitten kysymään, että miks sä tähän stoppasit, niin tyyppi todennu, että: "Pitää päästää toi lohikäärme meneen ensiks".

Noita lohikäärmeitä täällä tuntuu vilahtelevan muissakin tarinoissa, että onkohan vaan urbaania legendaa vai onko semmoinen otus, jota kun ei ole olemassa, niin on helppo sanoa nähneensä tai nähdä. En tiedä.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#76 • • Edited liikkuva muna an egg on the move
Hahahaa. Tää on taas tällanen happotopikki ni johan on Ihan A äänessä. *nauru*

Joo olin kotona sit mä surffasin munuaisella kuuhun ja siellä oli kosmonautteja jotka poimi banaaneita mut sit olinkin pingviini ja aurinko laski mut sit se traktori tuli ja kaivinkone ja ne kaivo ojan että saatiin happee että pystyttiin väistelemään niitä puita jotka ajo formuloita.

Imailkaa jokeria.
Orfeus

Posts: 5,872

#77 • • Orfeus

alek száhala, 28.7.2005 14:52:
Hahahaa. Tää on taas tällanen happotopikki ni johan on Ihan A äänessä. *nauru*

Joo olin kotona sit mä surffasin munuaisella kuuhun ja siellä oli kosmonautteja jotka poimi banaaneita mut sit olinkin pingviini ja aurinko laski mut sit se traktori tuli ja kaivinkone ja ne kaivo ojan että saatiin happee että pystyttiin väistelemään niitä puita jotka ajo formuloita.

Imailkaa jokeria.


Muah*lmao*
anis

Posts: 2,451

#78 • • anis
Kuunnelkaa Tehosekoittimen "Lentää lentokonetta"-biisi*vink*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

KeijoK

Posts: 1,495

#79 • • KeijoK Member of L.I Groovecommunity | 1845 Celebrity Ale
Pari kaveria hieman liikuttuneessa mielentilassa päättivät sitten lähteä alkoon vaikka koitettiin jotenkin saada puhuttua kumoon se idea mutta kun haluavat mennä nii he menevät ja sillä hyvä. No, pakko sinne on jonkun pakko lähteä esiliinaaksi. Otin sen homman itselleni ja oli pieni piteleminen pokassa oli ku päästiin alkoon ja ekaksi tuli sellainen "OOOOOOOH!" kahden ihmisen suusta samaan aikaan...."Onpas täällä paljon erilaisia ja värisiä lasitavaroita" ja sitä rataa meni 20 minuuttia että saatiin mukaan 3 "kuplivaa vettä" kun olivat kadottanut sanan siideri sanavalikoimasta. Tiskillä ei enää pitänyt pokka kun taas tuli "OOOOOOH....siis...katsokaa nyt...katsokaa....minä annoin tuolle vieraalle henkilölle vihreän paperin ja hän antoi minulle takaisin RUSKEN PAPERIN ja ja....kasan METALLISIA ESINEITÄ....oooh"
Voitte vissiin kuvitella mielessä sen tilanteen ja sen koomisen näyn aikuiset immeiset melkein purskahti itkun kun olivat niin hämmennyksissään....hehehe....*hihu*

--
On myönnetty se että nämä mekanoidit ovat syntyneet valmiiseen maailmaan joka on katettu voittopositioilla

AleXI

Posts: 114

#80 • • AleXI Wormrider
Huhuh tota Ihan A:n juttua. Aikamoinen mielikuvitus hepulla joka tuommoista on kokenut. Toivottavasti se on nyt ihan kunnossa ja kaikkea..

--
Home can be anywhere, for it is part of one´s self.

-Zensunni Fire Poetry